-
גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
שלום חברים
אצל מי מהחברות הנ"ל אתם ממליצים לבצע ההגבהה של 2" אינץ
לרנגלר ספורט ארוך והחלפת פגוש מתכת וכננת.
אספיר - הציעו לי בולמי פוקס וקפיצים פדרס 8000 ש"ח כולל מע"מ ועבודה....
עבור פגוש עם כננת 8700 ש"ח כולל מע"מ והתקנה.
מוסך נשר - קובי הציע לי בולמים של פוקס וקפיצים של מופר מישהו מכיר???
לפי מה שהוא אומר זהו קיט מקורי של חברת ג'יפ והכי מומלץ ב 2 אינץ עלות 12,000 ש"ח לפני מע"מ
לגבי פגושים וכננת צריך ללכת לראות.....
רסטה וגתוס טרם בדקתי.....
לגבי אישורי לרשיון רכב כולם נותנים.....
אני מבולבל ומתלבט מנסיונכם האישי מי הכי מומלץ ומה כדאי לי לעשות.....
תודה טל
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
קובי כנראה מדבר איתך על בולמים עם מיכל חיצוני. לטעמי אם אתה לא משייט על 80 קמש בשטח באופן קבוע אז פשוט לא צריך.
כולם מדברים על קיטים שונים ואתה צריך להחליט מה הכי מתאים לך. כולם נותני שירות עם מוניטין.
קובי יקרן, לדעתי ללא הצדקה.. להתקין פגוש וקיט בולמים-קפיצים זה לא מדע טילים, ואת מה שהוא מוכר אפשר למצוא ביותר זול.
אישית אני מאוד אוהב את רסטה וגתוס. גם האבזור המשלים שלהם (פגושים מיגונים וכו') יותר טובים משל אספיר.
לאספיר יש פחות "ראש פתוח" בכל מה שקשור לשינויים והתאמות של המוצרים שלהם..
אז רסטה או גתוס? תלוי מחיר ובמיקום גיאוגרפי.. השיקול שלך.
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
תיזכור שמה שזול, יוצא ביוקר, לא הייתי הולך על הסט הזול, בטח בלי לדעת בדיוק מה דוחפים לך שם.
מופאר זה כל הג'יפ שלך, חפש Mopar ברשת ותבין לבד.
קובי מבין עניין תקשיב לו, אבל לא הכי זול.
אמרת להם שאתה שם גם פגוש מתכת? יש לזה גם השלכות על סט ההגבהה.
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
חברה תודה על התשובות
הבולמים של פוקס אצל קובי הם ללא מיכל.....אמר לי שיש עוד מס' דברים נוספים בערכה מלמד הקפיצים....
ואכן אמרתי לקובי שאני מתכוון לשים פגוש מתכת אמר שאין בעיה עם הקיט שהוא המליץ עליו....
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
קובי אכן מבין עניין, אבל...מופר לא מייצרים כלום בעצמם ובעצם מוכרים סטים של יצרנים אחרים תחת השם שלהם.
12,000 להגבהה זה פסיכי (לדעתי), בטח לעומת ה 8 של אספיר.
הפוקס שווים כל שקל, ואתה צריך מיכל חיצוני רק אם בא לך כי זה נראה טוב, או אם כמו שכתבו אתה הולך לעשות הרבה שבילים מהירים, ואז כדאי לעשות עוד כמה דברים.
לגבי הדברים הנוספים שאמורים לבוא עם ההגבהה, צריך להיות מאריכים לתושבות צינורות בלם ומוטות קישור קדמיים ארוכים יותר (את הקדמים מעבירים אחורה). הקיטים השלמים יותר באים גם עם תושבת לדראג לינק האחורי.
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
אחרי שהבנתי שלשלם 14000 ש"ח זה יקר מאוד......
שורה תחתונה...
איזה קפיצים לדעתכם נכון לשלב עם בולמי פוקס ללא מיכל חיצוני ( לטוס בשבילים זה לא האישיו )
בהנחה שאשים גם פגוש מתכת עם כננת וכמובן שילוב של נוחות וריסון?
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
לרכב הנ"ל רצוי אחד מהשניים:
כלום, כמו שהרכב מגיע בלי השקעות.
להגביה כמו שצריך, סדר גודל של 40,000 ש"ח ואז הרכב מוגבה, יציב ועושה את מה שהוא נועד לעשות כמו שצריך.
הגבהות חלקיות בסכומים שאתה מדבר עליהם לא ממש נותנות הרבה, והרכב נוסע כמו שיכור על כביש מהיר עם אופניים בלי אוויר בגלגלים
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
איזו הגזמה, הגבהה של 2" לא פוגעת עד כדי כך בהתנהגות, והרכב נוסע מצוין גם איתה.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
errellk
להגביה כמו שצריך, סדר גודל של 40,000 ש"ח
40 זה זול צריך לפחות 100,000 ש"ח....
Sent from my SM-T700 using Tapatalk
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shachar
40 זה זול צריך לפחות 100,000 ש"ח....
Sent from my SM-T700 using Tapatalk
איך תגיע במאה למועדון המליון?!
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
הקיט של מופאר זה זה: https://www.quadratec.com/products/16170_1022_07.htm
https://www.quadratec.com/sites/defa...ges/213036.jpg
זהו קיט שאני מתאר לעתמי כקיט "מתחילים" הכי מתאים לגי'פ ולו בגלל שהוא תחת מותג מופאר.
זה לא שאין קיטים יותר איכותיים, אבל סביר שאחרי ההתקנה לא יהיו שום בעיות ואי התאמות כמו שלעיתים יש עם מוצרים אחרים.
אופציה נוספת הם הנפלד שמשווקים קיטים של OME
לא יודע מחירים אבל נחשבים למעולים (בשביל 2".. כן??) ומאוד נוחים לנהיגה
החיסרון שלהם הוא שהבולמים שלהם צהובים.... :rolleyes:
איל
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
eysham
שלום רב
אני לא הייתי ממהר להגיד שקובי נשר יקר שימו לב
קפיצים של כמעט כל החברות סדר גודל עלות של 3500 שח
בולמים ללא מיכל סדר גודל של 3500 שח
כל התוספות שיש בקיט זרועות ארוכות מאחור חיבור לפנרט וכדומה עוד 2000 שח
הגענו ל8000 שח ללא עבודה והפגוש לא עולה כסף ? לפחות 4000 שח פגוש מחברה מוכרת אז הנה 12000שח
כולל אישורים קפה וכיוון פרונט חחח
יוסי
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
12 בלי פגוש וכננת ולפני מעמ לפי מה שהבנתי
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
כננת לבד זה באזור 4500 שח אז לא ניראה לי הגיוני בתימחור שכתב הבחור פותח השרשורר
-
גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
יוסי קרא שוב
אספיר
8000 קיט
8700 פגוש וכננת
ונשר הציעו קיט בלבד
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
errellk
לרכב הנ"ל רצוי אחד מהשניים:
כלום, כמו שהרכב מגיע בלי השקעות.
להגביה כמו שצריך, סדר גודל של 40,000 ש"ח ואז הרכב מוגבה, יציב ועושה את מה שהוא נועד לעשות כמו שצריך.
הגבהות חלקיות בסכומים שאתה מדבר עליהם לא ממש נותנות הרבה, והרכב נוסע כמו שיכור על כביש מהיר עם אופניים בלי אוויר בגלגלים
אתה מדבר שטויות.
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
המחיר של קובי הוא 14000 ש"ח רק עבור הקיט הגבהה בולמים+קפיצים!!!!
עבור כננת ופגוש לא קיבלתי עדיין מחיר אמר לי לבוא לראות...
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
טל בוטל
המחיר של קובי הוא 14000 ש"ח רק עבור הקיט הגבהה בולמים+קפיצים!!!!
עבור כננת ופגוש לא קיבלתי עדיין מחיר אמר לי לבוא לראות...
זה פשוט מחיר פסיכי.
תברר עם אספיר מה יש בקיט הגבהה, תעדכן פה ונאמר לך כן/לא.
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
אחלה תודה אעדכן יותר מאוחר...
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
אז ככה חברים עשיתי בדיקה מקיפה ואחרי שחפרתי וזה מה שיצא
אספיר - קיט הגבהה 4 בולמים פוקס בלי מיכל 4 קפיצים פדרס בלבד מותאם לפגוש מתכת עם כננת ללא תוספות בערכה עלות 8000 ש"ח כולל התקנה כולל מע"מ.
פגוש מתכת + כננת 9600 ליברה 8700 ש"ח כולל התקנה כולל מע"מ.
לא כולל כיוון פרונט ופנסים.
קובי מוסך נשר- קיט הגבהה 4 בולמיי פוקס + 4 קפיצים מופאר בערכה יש בנוסף
מאריכים לצינורות ברקס
הגבהה ל4 במסטופים( כריות גומי)
זרועות מיצב אחורי חדשים
תושבת הגבהה לפרנד האחורי
כולל כיוון פרונט ופנסים
עלות 14,000 ש"ח כולל מע"מ
לגבי פגוש וכננת צריך לבוא אליו לראות לא כלול במחיר כמובן.
גתוס -קיט הגבהה הכולל
4 בולמים אולדמן + 4 קפיצים אולדמן
הנמכה לפרנד אחורי מקווה שכותב נכון
הגבהה ל 4 במסטופים
שינוי זווית קסטר לסרן קדמי
אפשרות ל 4 ספייסרים מעל הקפיץ מגביהה בעוד כס"מ וומרכך את הנסיעה
כיווןן פרונט ופנסים
עלות כולל התקנה 10,300 כולל מע"מ
פגוש + כננת של worn 9500 ליברה 9700 לפני מע"מ
רסטה - לא עושים יותר הגבהות פגושים וכננות אלא רק מיגונים.....
מקווה שמובן ומאיית נכון את החלקים השונים......
ועכשיו לדעתכם בנושא
תודה מראש טל
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
שלום רב
אם תירצה להתרשם ואז להחליט תוכל לראות אצלי 2014 רנגלר קצר מה מורכב ולהחליט 0547350066
יוסי
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
יוסי יש לך איזו המלצה למישהו מסויים? חפרתי הרבה בפורומים.....
רוצה גם את האישורים הנחוצים בשביל הרישוי....
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
כל השמות שרשמת כולם מצוינים רק לדעתי המחירים גבוהים
יוסי
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
היי טל.
לדעתי,
רד מהקיט של אספיר, הוא לא רציני. חייבים במפסטופים ומאריכים לתושבת צינורות בלם. מנסיון תוכל לנסוע בלי הארכת מוטות קישור, אבל הם עלולים להשבר וזה לא טוב. לגבי תושבת פנהארד (או דרג לינק בארה"ב), לא חייבים, אבל כדאי כדי להחזיר את הצורה שהסרן עובד מול השלדה, כנ"ל לגבי שינוי זווית קסטר לסרן קדמי.
ההצעה של גתוס בסדר גמור מבחינת הקיט, אל תשים ספייסרים וזה מוזר שהם מציעים, זה סתם עלול לגרום לך בעיות בטסט/משרד תחבורה בכביש, אפילו אם יהיה אישור של הגבהה ברישיון.
דרך אגב, נשגב מבינתי איך ספייסר "מרכך את הנסיעה".
תבדוק עם "המתלם" שהם היבואנים של רוביקון אקספרס אם הם נותנים אישורים לערכות שלהם, למיטב זכרוני הם זולים יותר.
מקווה שעזרתי... :-)
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ליד_הנהר
היי טל.
לדעתי,
רד מהקיט של אספיר, הוא לא רציני. חייבים במפסטופים ומאריכים לתושבת צינורות בלם. מנסיון תוכל לנסוע בלי הארכת מוטות קישור, אבל הם עלולים להשבר וזה לא טוב. לגבי תושבת פנהארד (או דרג לינק בארה"ב), לא חייבים, אבל כדאי כדי להחזיר את הצורה שהסרן עובד מול השלדה, כנ"ל לגבי שינוי זווית קסטר לסרן קדמי.
ההצעה של גתוס בסדר גמור מבחינת הקיט, אל תשים ספייסרים וזה מוזר שהם מציעים, זה סתם עלול לגרום לך בעיות בטסט/משרד תחבורה בכביש, אפילו אם יהיה אישור של הגבהה ברישיון.
דרך אגב, נשגב מבינתי איך ספייסר "מרכך את הנסיעה".
תבדוק עם "המתלם" שהם היבואנים של רוביקון אקספרס אם הם נותנים אישורים לערכות שלהם, למיטב זכרוני הם זולים יותר.
מקווה שעזרתי... :-)
TRACK BAR זה פנהרד באמריקנית.
דרג לינק זה ממערכת ההיגוי.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...a27ca33b30.jpg
חוץ מזה מסכים לכל מה שכתבת.
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
eysham
TRACK BAR זה פנהרד באמריקנית.
דרג לינק זה ממערכת ההיגוי.
נכון :-]
תודה על התיקון.
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
חברים תודה לכולם על התשובות החכמתי ובהחלט אנסה לבדוק עם "המתלם" ......
אעדכן בהמשך לבאים אחרי וכן ירבו ג'יפאים ואנשים טובים עם נכונות לעזור
נפגש בשטח טל🖒
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
כמו שכתבו לך... המחיר של מוסך נשר גבוה מאד. אין סיבה שיעלה הרבה יותר מההצעה של אספיר, אם מדובר על אותם בולמים (פוקס 2" בלי מיכל). קפיצים זה קפיצים - אפשר להתווכח מי קצת יותר קשה או רך, אבל העלות שלהם זהה.
בקיט של 2 אינץ' הרכיבים המשמעותיים זה 4 בולמים ו4 קפיצים. לא מחליפים זרועות. שאר הפריטים חשובים מאד אבל מדובר על פיצ'יפקאס שהעלות שלהם לא צריכה להיות יותר ממאות שקלים בודדות.
את צנרת הבלמים לא מחליפים, אלא מנמיכים את התושבת שלה על ידי חתיכת פחית (השחורה בתמונה):
http://www.jeepolog.com/forums/attac...01325292&stc=1
התאמת באמפסטופים אחוריים מתבצעת בפשטות על ידי חתיכת פרופיל:
http://www.jeepolog.com/forums/attac...01325292&stc=1
עבור הבאמפסטופ הקדמי התאמה מתבצעת על ידי גליל אוקולון:
http://www.jeepolog.com/forums/attac...01325298&stc=1
התמונות מהתקנה של קיט 3 אינץ' (שכן כולל זרועות) - אתה יכול לקרוא את הכל כאן:
http://www.jeepolog.com/forums/conte...-Full-Traction
בקיצור - תעשה שיעורי בית היטב, תבין בדיוק על מה מחייבים אותך ומה, גם אם לא שמים, אתה יכול להתקים בעצמך בעלות אפסית (כמו פרופילים עבור הבאמפסטופ).
מי שכתב על 40,000 שקל עבור הגבהה... באמת לא רציני.
-
תגובה: גתוס,אספיר,רסטה או מוסך נשר קובי בת"א
למה לא רציני?
בעולם השיפורים ל-JK יש קיטי מתלים קיצוניים בעלות שכזאת ואפילו ביותר כסף.....
בולמי מירוץ ממותגי-קצה איכותיים, זרועות ארוכות, עבודות מסגרות על השילדה וכו'.... זה כבר לא נכנס להגדרת ההגבהה של 50 מ"מ שמותרת ויכולה לקבל אישור.