-
זהירות! יבוא חלקים עצמאי
הי,
בחודשים האחרונים שמעתי יותר ויותר על מקרים של חבילות של חלקי חילוף שנעצרות במכס ונדרשות לבדיקת מפקח התחבורה.
אינני מדבר על חלקים בעלי אופי בטיחותי: בלמים, קפיצים וכ"ו...
אני מדבר על נעילה לסרן, קאמשפט, אוזני גרירה וכ"ו.
אז מסתבר שזה תפס גם אותי, וחברה קבלתי ממש בראש!
הזמנתי קאמשפט חדש לסיקס (לא משופר ולא חמים - סטנדרט). הוא תקוע במכס מאז ערב החג - מחכה לאדון מפקח התחבורה - שדרך אגב לא חזר לעבודה אחרי החג אלא לקח גשר עד חמישי ואז עבד עד השעה 12:00. לחבילה שלי הוא טרם אגיע ולכן אני נאלץ לשלם אכסון מיום שלישי עד ראשון סתם כי לא בא לו לעבוד. מיותר לציין שלאחר 150 דמי בדיקה ואכסון של מעל 12 יום עברתי את העלות של קאמשפט חדש בארץ!
היות ואני עושה אוברול כללי, החלטתי שאני מגיש בקשות לאישורים מול משרד התחבורה עבור כל שטות: אטמים, מיסבים, בוכנות וכ"ו.
שימו לב!
אני משתמש בשירות של USHOPS ולאחרונה התרבו המקרים של מוצרים שנשארים להם במכס ונדרשים לבדיקה ותשלום של 150 ש"ח. אם יש לך אישורים מראש אז אתה חוסך את עמלה למפקח.
יהודה
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
גם אצלי... בushops נעצר לי הדוד של האגזוז במכס לפניי חודש בערך. לעזאזל, חודש שעבר משאבה של 7 דולר לקרבורטור הם עצרו לבדיקה!
העברתי דרכם בעבר דברים הרבה יותר רגישים, ורק בתקופה האחרונה זה ככה.
לכן אני חושב שהבעיה לא במכס, אלא אצלם.. מאז שbuy2usa הפכו לushops רמת השירות ירדה ורמת הגביה (חזירות) עלתה. אישית אני מנסה להשתמש בהם כמה שפחות.
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
יש אלטרנטיבה?
אני לפני קניה של מספר חלקים
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
זה לא נראה לי קשור לשינוי השם.
כנראה ששמו אותם על הכוונת.
מעבר לכך לדעתי הנוהל היה אמור להשתנות לטובה.
אין לי זמן לבדוק את הנהלים המעודכנים אבל ממליץ שמישהו יעשה זאת.
היה שינוי די מהותי למיטב זכרוני
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
חבר'ה... תתמקחו. תבקשו לשלוח בחזרה ותגידו להם לדחוף את החלקים לתחת...
הם בכוונה מעבירים את דרך הייסורים הזאת... הם מצאו שאפשר להרוויח יותר בעמילות מכס מאשר בשילוח...
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
גם לדעתי זו "הזדמנות" "לעזור" בעמילות המכס.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
- היתה כתבה בעבר
http://www.calcalist.co.il/local/art...688140,00.html
"אלא שהתמונה כנראה מורכבת יותר. מתכתובת פנימית של משרד התחבורה שהגיעה לידי "כלכליסט" עולה שהמשרד נמצא בעיצומו של אימוץ נוהל עבודה חדש. במכתב ששלח ב־17 באפריל משה ויצמן, מנהל בכיר באגף הרכב, הוא מדגיש כי ב־1 במאי השנה יבטל משרד התחבורה כמה נוהלי יבוא. עם הנהלים המבוטלים נמנה "נוהל רישוי חלקי חילוף ביבוא אישי לצריכה עצמית", כלומר הנוהל הישן בטל ושחרור חלקי חילוף ביבוא אישי יהיה קל יותר."
לא יצא מזה כלום...
חברה, לשלוח מעטפה עם כל מה שצריך עלמנת לייבא זה פעולה שלקחה לי היום 3 דקות. החבילה יכולה לחכות עד 7 ימים ב USHOPS שזה מספיק זמן עלמנת לקבל את האישורים. עשיתי את זה הרבה פעמים.
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
יהודה, תרחיב בבקשה על התהליך שאתה עושה וכמה זמן לוקח.
למיטב זכרוני הנוהל היה אמור להיות קל יותר ולפי מה שאתה מתאר, עכשיו גם מה שהיה לכאורה פטור מבדיקה מתעכב ודורש אישור.
משהו לא מסתדר
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
אני אגיד לך מה אני חושב:
1. במהלך 2016 נכנסו לארץ לא פחות מ 600 אלף חבילות בקטגוריית רכב.
2. בגלל זה זה כאב למישהו והוא בעל השפעה
3. בגלל 2 נוצרה מציאות.
היתה כוונה לשפר את התקנון ופשוט לומר מה אסור לייבא ולא מה מותר. כי אנחנו יודעים שמספר הרכיבים הפוטנציאלים יכול להגיע לאלפי סוגים ולכן רשימה סגורה של מה מותר מסבך את הפרוצדורה.
מה אני עושה:
1. מוריד את הטופס הרלוונטי מכאן http://www.ushops.co.il/service_info.php#Documents
2. ממלא אותו ומצרף חשבוניות. תז. רישיון רכב בתוקף. (כל עוד לא מדובר בחלקים בעלי אופי בטיחותי אז אין צורך באישור מוסך).
3. שולח או מגיע פיזית לרחוב המלאכה בתל אביב ומשאיר את זה אצל השומר.
4. מחכה לאישור. כ 7 ימי עסקים.
5. נותן אור ירוק לשלוח את החבילות לארץ.
6. דואג שהאישורים יגיעו לאן שהם מבקשים. זהו.
שוב בועז. תאוריה לחוד ומציאות לחוד. ואני מאמין שאם כולנו נעשה את הנוהל הזה. משרד התחבורה יקרוס מטפסים ואולי ידאג לשפר את התהליך.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
יהודה צודק, הכל בגלל שכואב למישהו שמפסיד כסף, כי עם ישראל מגלה שכל חלק עולה פי 10 כאן ונהיה חכם, אז משרד התחבורע המושחת מפריע לכולנו.
יש דרכים לעקוף הכל, להיות חכם בתיאור המשלוח ובטח לא לשלוח עם חברות השילוח מהסוג של הרשעים.
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
USHOPS פשוט ישרו קו עם כל חברות השילוח האחרות וכ-ל דבר שקשור לתחבורה נעצר, זו דעתי. ה"בדיקת משרד תחבורה" שהם מדברים עליה היא גם קשקוש בכל חלק שאינו בטיחותי או מופיע ברשימת חלקים שדורשים אישור כי הוא פשוט... אינו צריך אישור.
הם עוצרים לביקורת גם חלקים בשחרור מהיר ובלי שום חשבון, וכמוהם כל חברות השילוח. זה יותר כלכלי וזו שיטת מצליח לכל דבר. דוגמה - לפני חודש בדקתי מולם עלות משלוח לידית גז לאופנוע (חתיכת צינור במשקל 100 גרם) שלא צריכה שום אישור, ובאותה שורה של הצעת המחיר דאגו לרשום לי ש"ידית גז תצטרך אישור משרד תחבורה", מה שהוא חירטוט אחד גדול. כמובן שפסחתי על שירותיהם הנהדרים ושלחתי את הידית בדואר רגיל. היא נעצרה במכס, עברה ביקורת, והגיעה עד אלי ללא שום בעיה או אישור נדרש.
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
זה לא היה כך עם ushups וזה גם לא תואם את המצב שמשרד התחבורה רוצה להגיע אליו.
היו לי לא מעט שיחות עם מנהלים רלוונטיים במשרד הרישוי בנוגע לעניין הזה.
אין להם שום חשק לטבוע בניירת אינסופית ומיותרת והרעיון הוא להקל ביבוא עד כמה שניתן בכל החלקים שאינם בטיחותיים.
אנסה לברר בשבועות הקרובים מול יושופס ומול משרד התחבורה מה גורם למה שמתואר כרגע.
כבר די הרבה זמן שלא יבאתי חלפי רכב בשליחות
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
מה הקשר למשרד הרישוי? יבוא חלפים זה משרד התחבורה.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
אילן... כואב לחברות השילוח שהם יכלו להרוויח יותר...
מה150 שקל שגובים ממך על הפקקטה בדיקה שלא נדרשת נשארים 60 שקל אצל החברת שילוח
אחרי שכמה מוצרים בעלות של פחות מ100 שקל נעצרו ושלחתי אותם לזרוק את המשלוח לפח... בפעמים הבאות (אחרי הנחה של 70% במשלוחים הראשונים) החלקים התחילו לעבור חלק...
זה נכון לgcx, ליושופס , ups ולכל מי שלמד את הפטנט
ברגע שהם ישלמו לממן את האחסנה המיותרת הם יפסיקו עם השטויות
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
יותר מזה, לפני שבוע שלחתי אליהם שסתום 4 כיוונים פנאומטי. הדבילים תייגו אותו כחלק תעבורתי. פניתי לתמיכה, שלחתי חשבונית והם שינו את הסיווג. צריך לשים לב כי באמת נראה לי שהשרות שלהם מתחיל להתדרדר.
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yehuda75
מה הקשר למשרד הרישוי? יבוא חלפים זה משרד התחבורה.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
טעות סופר.
הכוונה למשרד התחבורה כאמור
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
יודעים איזה טופס נדרש/ ממלאים בנוסף לטופס הרגיל לצורך אישור מוסך? מדובר בחלק למערכת היגוי .
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
מאוד פשוט. אתה מחתים מוסך מורשה. כל מוסמך מורשה על דף שבו אתה מציין מספר רכב, מספר רשיון מוסך, ואת המק"ט של החלק. במכתב צריך לרשום שהמוסך מתחייב להתקינו והחלק תואם לרכב. חותמת וחתימה וזהו.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
כלומר דף מנוסח עצמאית ולא טופס. אחלה תודה רבה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
מסכים עם מה שנאמר, buy2usa התקלקלו גם, מזמן הפסקתי לשלוח איתם.
שתבינו כמה המצב אבסורד:
חיישן ABS מקורי עולה 400 ש"ח ביבואן.
אצל חנות חלקי ג'יפ עולה 150 ש"ח, תחליפי זבל.
מקורי, Mopar, עולה ברשת 150 ש"ח (גם פחות), אם אנסה להביא לבד יעצר, כי זה בטיחותי עלאק... (לא חשוב שהזבל התחליפי נמכר בארץ...)
אז הנה הדרך, יש שירותים טובים ברשת שבו כותבים לבד מה יש בחבילה, בלי לשקר בלי לרמות, פשוט כותבים חיישן מהירות (מדוייק להפליא), מחיר 150 ש"ח ושולחים, ככה השגנו חיישן מקורי ביד, במחיר של זבל שנמכר במקומותינו, בלי עושקים, רמאים, מושחתים וניירת מיותרת.
יש דוגמאות אין סוף.
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
yehuda75
אני אגיד לך מה אני חושב:
1. במהלך 2016 נכנסו לארץ לא פחות מ 600 אלף חבילות בקטגוריית רכב.
2. בגלל זה זה כאב למישהו והוא בעל השפעה
3. בגלל 2 נוצרה מציאות.
היתה כוונה לשפר את התקנון ופשוט לומר מה אסור לייבא ולא מה מותר. כי אנחנו יודעים שמספר הרכיבים הפוטנציאלים יכול להגיע לאלפי סוגים ולכן רשימה סגורה של מה מותר מסבך את הפרוצדורה.
מה אני עושה:
1. מוריד את הטופס הרלוונטי מכאן
http://www.ushops.co.il/service_info.php#Documents
2. ממלא אותו ומצרף חשבוניות. תז. רישיון רכב בתוקף. (כל עוד לא מדובר בחלקים בעלי אופי בטיחותי אז אין צורך באישור מוסך).
3. שולח או מגיע פיזית לרחוב המלאכה בתל אביב ומשאיר את זה אצל השומר.
4. מחכה לאישור. כ 7 ימי עסקים.
5. נותן אור ירוק לשלוח את החבילות לארץ.
6. דואג שהאישורים יגיעו לאן שהם מבקשים. זהו.
שוב בועז. תאוריה לחוד ומציאות לחוד. ואני מאמין שאם כולנו נעשה את הנוהל הזה. משרד התחבורה יקרוס מטפסים ואולי ידאג לשפר את התהליך.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
יהודה ,
סעיף 4 , הם שולחים לך את התשובה בדואר או שאתה בא לאסוף.
סעיף 6, אחרי שהחלקים מגיעים לארץ איך אתה דואג לשהטפסים יגיעו - דואר FAX - MAIL
אשמח לפרטים
תודה
-
זהירות! יבוא חלקים עצמאי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IlanHadar
מסכים עם מה שנאמר, buy2usa התקלקלו גם, מזמן הפסקתי לשלוח איתם.
שתבינו כמה המצב אבסורד:
חיישן ABS מקורי עולה 400 ש"ח ביבואן.
אצל חנות חלקי ג'יפ עולה 150 ש"ח, תחליפי זבל.
מקורי, Mopar, עולה ברשת 150 ש"ח (גם פחות), אם אנסה להביא לבד יעצר, כי זה בטיחותי עלאק... (לא חשוב שהזבל התחליפי נמכר בארץ...)
אז הנה הדרך, יש שירותים טובים ברשת שבו כותבים לבד מה יש בחבילה, בלי לשקר בלי לרמות, פשוט כותבים חיישן מהירות (מדוייק להפליא), מחיר 150 ש"ח ושולחים, ככה השגנו חיישן מקורי ביד, במחיר של זבל שנמכר במקומותינו, בלי עושקים, רמאים, מושחתים וניירת מיותרת.
יש דוגמאות אין סוף.
קודם כל הסגנון הזה לא נעים לקריאה.
סתם התבכינות ילדותית של מי שלא מבין ולא מקבל את השיטה.
שנית, צריך להבין איך העסק עובד.
חברות שילוח בניגוד לדואר עושות שחרור מרוכז.
זה אומר שהם מכינים למכס מראש ניירת של תכולת המשלוח שכוללת פירוט לפי סיווגי מכס ומחירים.
לפי זה הם גם משלמים את המס.
כשהציוד מגיע לממן בארץ הם עוברים לרוב נוהל שחרור מהיר למעט מקרים מדגמיים של בדיקה פיזית.
כשיש להם חבילות שמסווגות באופן שמתאים לסיווג שדורש בדיקת משרד התחבורה הם יפרידו אותם מהמשלוח הרגיל ויעבדו לפי הספר.
חברות שילוח שיתפסו מפשלות יבדקו יותר עד שיאבדו את רשיון היבוא שלהם.
לשם הבהרה, סיווג מכס הוא מספר בינלאומי שמזהה את סוג ומשפחת הציוד בצורה חד ערכית.
לעומת זאת, משלוח בדואר הוא משלוח לא מסווג שבו לכאורה כל חבילה עוברת זיהוי ושחרור פרטניים.
כידוע העומס רב ולכן הרזולוציה של הבדיקה פחות מדוייקת.
כשמבינים איך העסק עובד אפשר לפחות לנצל את השיטה ביעילות במקום לקלל את כל העולם כמו ילדים
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
קודם כל הסגנון הזה לא נעים לקריאה.
שנית, צריך להבין איך העסק עובד.
חברות שילוח בניגוד לדואר עושות שחרור מרוכז.
זה אומר שהם מכינים למכס מראש ניירת של תכולת המשלוח שכוללת פירוט לפי סיווגי מכס ומחירים.
לפי זה הם גם משלמים את המס.
כשהציוד מגיע לממן בארץ הם עוברים לרוב נוהל שחרור מהיר למעט מקרים מדגמיים של בדיקה פיזית.
כשיש להם חבילות שמסווגות באופן שמתאים לסיווג שדורש בדיקת משרד התחבורה הם יפרידו אותם מהמשלוח הרגיל ויעבדו לפי הספר.
חברות שילוח שיתפסו מפשלות יבדקו יותר עד שיאבדו את רשיון היבוא שלהם.
לשם הבהרה, סיווג מכס הוא מספר בינלאומי שמזהה את סוג ומשפחת הציוד בצורה חד ערכית.
לעומת זאת, משלוח בדואר הוא משלוח לא מסווג שבו לכאורה כל לבילה עוברת זיהוי ושחרור פרטניים.
כידוע העומס רב ולכן הרזולוציה של הבדיקה פחות מדוייקת.
כשמבינים איך העסק עובד אפשר לפחות לנצל את השיטה ביעילות במקום לקלל את כל העולם כמו ילדים
בועז... תמימות כזאת ממך??? הפתעת אותי..
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
IlanHadar
יש דוגמאות אין סוף.
אפשר אחת או שתיים?
קישור יהיה מעולה.
תחליף לBuy2usa
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
פרט, נמק
הם אכן משחררים מרוכז כל מטוס בנפרד
אבל... על כל חבילה יש רשימת תכולה. חלקים שנמצאים ברשימת שחרור מהיר לא אמורים לעבור בדיקה (זאת מטרת הרשימה)
אבל מה אכפת להם ? למה לא להרוויח עוד כסף ועוד להאשים מישהו אחר? ( אנחנו ממש רוצים לעזור לך... אבל זה הם שלא רוצים...)
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
YoavR
אפשר אחת או שתיים?
קישור יהיה מעולה.
תחליף לBuy2usa
נסה shipito
משלוח משם דואר רגיל. בנוסף אתה מצהיר מה בפנים כולל שווי.
בתשלום יש מבחר אפשרויות, כולל הוצאות ניירת ואריזה מחדש....
מבטיח בהמשך היום דוגמאות בשפה ציורית עבור החבר בועז.
-
תגובה: זהירות! יבוא חלקים עצמאי
כדי לא לקבל דואר חוזר (משרד התחבורה) על חוסר מסמך .
מישהו יכול לכתוב דוגמא לאישור מוסך
מה צריך להיות רשום בתוכן המסמך.