ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/conte...97%D7%93%D7%A9
Printable View
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/conte...97%D7%93%D7%A9
כתבה מצוינת. תודה.
שיצא הדיסקברי 3 קראנו לו רנו קנגו (בגלל השינוי צורה לקופסאתי) ולא האמנתי שהאלקטרוניקה וכריות האוויר יחזיקו.
לגבי כריות האוויר למעט פעם אחת בירדן שמה שקרס זה הקומפרסור ולא הכריות מעולם לא היתה לי תקלה בכריות.
לדעתי הבלתי מקצועית ורבת השנים על דיסקברי (מעל 10 שנים על כל הדגמים החל מדסקברי 1 ועד 4 ) זו ממש לא נקודת התורפה.
הבעיה הזמינה ביותר זה אכן חתך הצמיגים. ב 3 ניתן היה להחליף גנטים ל. BMW וזה סידר את הנקודה מ סימן 4 לא ניתן. וזה אכן מתנקם בי בהמון טיולים.
עניין השמנים תקלה ידועה לכל בעל גיר בדיסקברי. שוב בצורה לא מקצועית ממליץ לא לשמוע להוראות היצרן ולהחליף בכל זאת את השמנים. את האגדה הזו שמענו כבר בגיר של ה 2 ויעיד כל חולה אנגלי שזו שטות מוחלטת שעלה לנו המון.
כולי תקווה שהקראנק הפעם יוצר כהלכה עוד בעיה שהמזרח היטיבו להסתיר .
ב 3 היתה בעיה שקראנק השבית מנועים ללא כל סיבה נראית לעין ובטח שאינה קשורה לשטות של אי החלפת שמנים. במנוע כן מחליפים שמנים ואלו יכולים להשפיע על מיסבים ועוד נקודות חלשות יותר מאשר הקראנק עצמו.
ונקודה אחרונה לגבי האלקטרוניקה.
אין ספק שזה נראית החוליה החלשה.
אבל בניגוד למאמר עלי להזכיר לצעירים שבחבורה שיצא ה 2 לא האמנו שכל האלקטרוניקה הזו תחזיק בשטח. וראו איך שהדסקברי 2 מככב עדין בין אוהבי הזאנר.....( כאשר השלט עובד והדלת נפתחת :) )
חג עצמאות שמח
תודה רבה, מה זאת אומרת...
"דיסקברי נשאר המפלצת-המוצצת היחידה שאפשר לטייל איתה " ?
אולי אני לא מבין אבל... הדור הראשון זה לא מ 89' עד 99'?
מ 99' עד 04' זה לא "דיסקו 2"? הם אולי דומים אבל מבחינת מכלולים שינו הרבה.
לנד רובר זה לנד רובר, את זה אף אחד לא יכול לקחת להם, ולא בגלל שיש לי כרכרה, אבל זה הרכב עם 2 סרנים חיים (עד 2004) הכי נוח שיש לדעתי, וגם אחריו הדגם עם הכריות.
לגבי החדש וכל השכלולים, הגבהה 3" מקורית! וואלה תגידו לי שאין להם איזה נביא שידע מה יקרה פה??
אמינות? זה מה שאמרו גם על הדגם שיצא מ 2005, והפלא ופלא הוא שורד, ושורד יפה יחסית למפלצת, מתברר שהשד לא כזה נורא כשלומדים להכיר אותו(חבר שמטייל עם כזה ומטפל בו לבד) ויש הרבה מידע ברשת.
לגבי מה שצור רשם על הקרנק, מה שאני מכיר מדובר במשאבת שמן ויש לזה טיפול שניתן לעשות ולמנוע את התקלה.
לגבי החלפת שמנים-אז למדנו כבר מזמן(לפני הדיסקו עוד כשהיה טרופר) שרצוי להיצמד למקור או לפחות באותה רמה ולא להקשיב כל כך להמלצות, והתיבות בדיסקו 3 מחזיקות הרבה מעל 250k קמ, הצרה מתחילה כשמחליפים שמן ולא שמים את השמן בדרגה ובאיכות שצריך.
חג עצמאות שמח!
לגבי הגודל, אולי באורך הרכב גדל אך מבחינת נפח הפנים הרכב קטן יותר (למבנה של"קופסא" יש יתרונות... )
כתבה מעולה!
מהניסיון שלי עם ה-3 הכריות מחזיקות מעל 10 שנים ללא בעיות והגבהה ע"פ דרישה בשטח בניגוד להגבהה קבועה זה יתרון עצום.
לגבי הבעיה במנועים של ה-3, מדובר על מותח רצועת טיימינג שקורס בעקבות כשל של התושבת שהיא חלק מהמשאבת שמן. ניתן לפתור באמצעות החלפת משאבת השמן לדגם מחוזק.
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
יופי - באמת - שלנדרובר משיקים דיסקברי חדש בשטח. זה אומר המון.
ואין מה לעשות, האמינות או יותר נכון המחיר הוא כן פונקציה. מי אמר כשל בפלסטיק של סעפת יניקה בדיסקברי 4 שעולה 10000 שקל, לכל צד של המנוע? נכון שאצל המתחרים זה לא שונה אבל הם גם לא באמת מעניינים את חובבי השטח.
אסף.
זה באמת רכב חד פעמי, למטרת כביש או שטח.
עם כל האלקטרוניקה וחימום הישבנים, עדין חסר אלמנט אחד קריטי - שעון חול (או שעון שעות עבודה).
כל מה שמעבר לזה הוא בגדר מותרות למי שיכול להרשות לעצמו או למי שנהנה לטמון ראשו בדיונה.
ועכשיו ברצינות - איפה התמונות שלנו שצילמתם מהאוויר? עם מי צריך לדבר?
אחלה כתבה.
אני הרבה יותר רגוע לקרוא עליו מאשר להחזיק אותו.
אינג' מלר.
טעות בידך בפירוש המינוח "מערכת סגורה" כמערכת שלא מחליפים בה שמן,
כוונת היצרן ל"מערכת סגורה" היא מערכת ש(השתדלנו מאוד שתהיה) אטומה ולא נוזלת..
לגביי אורך חיי המכלול תעודכן בהמשך..
אני רק מצטט את דברי ההסבר של נציגות לנדרובר בארה"ק.
ולגבי ה"דורות" - הדיסקברי החדש, אליבא דלנדרובר, הוא הדור השלישי. דיסקברי 2 היה מתיחת פנים של הדור הראשון, דיסקברי 4 מתיחת הפנים של הדור השני. כמקובל בתעשיית הרכב.
אבל תמשיכו, כיף לראות שאשכרה קוראים את מה שאנחנו כותבים... על הטעויות הגסות באמת עוד לא עליתם [emoji6]
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
ואללה לא מבין את הציניות פה - אני רואה רק שלנדרובר שוב מגביהים את הרף עם רכב יחיד מסוגו שנוסע נפלא בכביש ומדהים בשטח. כל השאר פרטים לא חשובים.
לא קראתי - צמיגי שטח יש לדבר הזה בארץ? אפילו 50/50?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אני רק אניח את זה כאן, וארוץ לחפש מחסה.
מניח שעוד שנה שנתים אוכל לשחזר את התמונה עם עוד נציג של הממלכה.
קובץ מצורף 114655
מילא זה היה דיפנדר או דיסקו ישנים.
אבל דיסקו 3/4 עם מכסה פתוח - כאילו שמישהו מבעליהם באמת יודע מה קורה שם או מאיפה לתקוף את זה.
נראה כמו סיטואציה שמחברים קומפרסורים. לא תקלה בו זמנית בכולם.
נ.ב.
הרכב היחיד שהתפנה על גרר מטיול חוצה נגב האחרון עם מנורת צ'ק אנג'ין דולקת ומנוע שמסרב לפעול היה..... טויוטה.
לגבי צמיגים - ראיתם בתמונות וקראתם. יש צמיגים. גודייר דוראטראק.
האם גם קוד המהירות שלהם מתאים? זו כבר שאלה אחרת.
לאחרונה גם מכוני הרישוי מודעים לבעיית זמינות צמיגי שטח במידות של חתך נמוך אז התחילו להקפיד על זה כי ככה זה - כשאפשר להקשות הם מקשים. עד הסוף.
כולם עם תקלות..
אחג חיישן מצערת, אחד עוד צמיג קרוע והשלישי בעיה בגיר אם אני זוכר.
נסה לשבץ.
בשורה התחתונה,
לנדרובר מייצרים כלים חדשים מדהימים ביכולות שטח, שנהפכים לנבלות..
חומה או אדומה?
...אני קורא לו דור 3. אתה מעדיף להאמין להודי שלובש ווסט זוהר וקסדה על הראש כשהוא נוהג בשטח?
בארץ קוראים לו...פשוט "החדש". הדגישו את זה.
אולי כי בטיול היו רק סופות?....
אהה. היה גם דיפנדר אחד והיילקס אחד.
ואני זוכר טיול שבו שני דיפנדרים מתוך שניים עלו על הגרר.
אתה מכיר לנדרובר שיהיה מסוגל לסבול את מה שהסופה הזו (של חנן) עברה ועוברת ביומיום?....שלא לדבר על זו של שמואל.....
אבל לא משנה.
לפנצ'רים בצמיגי חתך נמוך אני לא קורא תקלה. זה פיצ'ר, לא באג.
יש לי דז׳ה וו. אני מרגיש ב2003 עם הדיונים המפגרים האלה והנסיון לתפוס בכל מחיר תמונה של לנדרובר או סופה עם מכסה מנוע פתוח....
אסף.
באמת?.... אחד מעשרה אולי יורד לשטח. וגם זה בדגש על ''אולי''.
יש לי זוג שמטייל אצלנו בקביעות עם דיסקו 3. הבחור נוהג מאוד בזהירות ועוד לא היו לו תקלות בטיולים. הוא הצליח להשיג סט AT נורמלי.
דיסקו 4 אחר נאלצתי לפנות החוצה מהשטח כי הצמיגים נקרעו בזה אחר זה.
שוב - לא נתקלתי בתקלות מכניות/אלקטרוניות בשטח בכלים האלה. אבל בעליהם מודים שהתחזוקה שלהם עולה תועפות.
הבעיה העיקרית שלהם נשארת בגזרת הצמיגים - לא יעזור בית דין, צמיגי חתך נמוך מחסלים את שאריות יכולת השטח גם ברכבים הטובים ביותר.
הם מתפנצ'רים ונקרעים כמו נייר טואלט ופשוט אסור להפחית את לחץ האוויר כי אז הם ייקרעו עוד יותר מהר. אני כבר לא רוצה להרחיב שחוסר האפשרות להוציא אוויר מתבטא בפחות אחיזה ובסיטואציות מסויימות המשמעות של זה עלולה להיות קטלנית.
משמע - זה לא רכב שטח. נקודה.