שלום שלום,אני רוצה לקנות צ'רוקי 2001 מה סדר גודל עלות של רכב כזה לא משופר?
Printable View
שלום שלום,אני רוצה לקנות צ'רוקי 2001 מה סדר גודל עלות של רכב כזה לא משופר?
לך תמצא כזה ...
המחירון שלהם לא רלוונטי, זה בעיקר עניין של מזל ...
אם אתה שואל אז אולי יש לך מועמד.
מאוד תלוי במצבו ובגורמים נוספים.
על רכב במצב מצויין עם קמ לא גבוה מדי ( בנזין) אני חושב שהגיוני לשלם עד 40-50.
נתן... אין לרכב הזה מחיר בעיקר בגלל שאין רכבים כאלה...
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מחיר השוק 50-70 אלף ש"ח . תלוי במצב ובקילומטרג'.
לבקש גם אתה יכול...
השאלה גם אם סביר שתקבל.
לדעתי רכב כזה במצב סטוק ושמור שווה סביב המחירים שציינתי.
אם הוא משופר אז זה הופך להיות יותר מורכב
דוגמא לא מייצגת: כשקניתי את שלי ביקשו עליו 70K או 75K (לא זוכר בדיוק), נסגר ב- 62K.
מודל 1996, ידני (שזה בכלל נדיר בארץ) עם עבר דיפלומטי, משופר ומדוגם ברמות אחרות, וחף מתקלות (במעמד המכירה כמובן)
מכיוון שמדובר ברכב מאוד נדיר, המחיר הוע בעיקר שאלה של כמה הקונה להוט וכמה המוכר לחוץ, ובהתאם לכך יכולים להיות פערים מאוד גדולים
כשאני קניתי היה עוד אחד למכירה, ביקשו 100K, המודעה לא נשארה שם הרבה זמן (אבל אולי המוכר פשוט התחרט...)
בגדול, נראה לי שטווח המחירים שבועז הציג (40K-50K) הוא התחום הסביר לרכב שמור ובתולי.
העיקר שיהיה בהצלחה.
אחרי הנחת סלב זה כבר לא יהיה כ"כ יקר :)
דניאל
אם אתה מוצא אחד במצב טוב באמת תשלם, חלום של רכב.
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
2001 אקזמפלר נדיר .
בציר אחרון לא נמכרו הרבה כאלו.
כמה שווה? עניין מאוד אישי.
מצב הרכב, כמה שמרו עליו מכאנית ולא פחות חשוב קוסמטית.
שיפורים וטיבם.
מראש קשה להשיג כאלו. ולכן מחירם די גבוה.
האחים הגדולים- הגרנד צירוקי, נמכרים במחירים נמוכים מדמעותית מה xj כי הם נפוצים יותר ומבוקשים פחות.
( ויש שיגידו גם על אמינות ועלויות אחזקה)
שורה תחתונה- זה אוטו מיוחד שרק מי שננעל עליו קונה אותו. ומשלם מחיר בהתאם.
גילוי נאות
קניתי 2001
שילמתי מחיר דומה לסכומים שהחברים פה למעלה ציינו.
לטעמי שווה כל אגורה.
דבר ראשון תודה רבה לכל מי שענה והגיב,דבר שני יש למישהו קישור אולי לסרטון שמראה כיצד מטפלים בxj לבד?
אין סרטון ספציפי לטיפול. יש המון סרטונים להמון טיפולים.
זה רכב כיפי, קל מאוד לטיפול וזול לטיפול (גם ביחס לגראנד)
המחירים שלהם אכן לא קשורים למחירון...
ביחס לגרנד שלך אולי.
חבל סתם לטפח אגדות אורבניות...
ה XJ וה ZJ חולקים לא מעט מערכות מכניות.
למעט עודף אלקטרוניקה ב ZJ לימיטד ה XJ כמעט זהה ל ZJ משנים 93-95 עם מנוע 4.0.
למעט המראה אין ל XJ שום יתרון ( ואולי להיפך אם מסתכלים על סרן אחורי, קפיצי עלים ומרווח באוטו).
כל השאר הן אגדות שמלבות את מחיר ה XJ
אני מקבל את התיקון של בועז.
ביחס לגראנד wj (לאו דווקא שלי) העלויות זולות מאוד.
כנראה שהן דומות לגראנד 4.0 (אולי גם ל 5.2, לא מכיר אותו מספיק)
חלקים ועלויות טיפול יותר דומה לרנגלר TJ 4.0 . חולקים המון מכלולים מיכניים למעט גיר.
מנוע, גיר (ידני לפחות) טראנספר, סרנים זהים לסופה...
Sent from my HTC One using Tapatalk
הסרן האחורי בסופה שונה אבל כעיקרון TJ/XJ/ZJ חולקים הרבה חלקים
היתרון ב xj שהוא והסופה בגדול בנויים מאותם מכלולים.
סופות יש/היו הרבה בארץ.
לכן החלפים זמינים ולא יקרים.
מראש רכב אמריקאי נפוץ נהנה ממחירי חלפים נמוכים.
קל מאוד לטפל בצירוקי לבד.
החלפת שמנים, פלאגים, פילטרים, ריענון נוזלים-
כל אלו עושים בכמה שעות בנחת בחנייה של הבית ולא צריך ציוד מיוחד.
חלפים יש בשפע ובזול בארץ וברשת.
ברקסים זה למתקדמים- ללמוד או ללכת למוסך.
אפשר לקנות לבד את החלקים וללכת לכל מוסכניק.
מנוע 4 ליטר של xj
כמו מנוע הסופה הוא סוס טוב ומנצח.
אין איתו בעיות. הוא אמין וזמין.
טרנספר זהה לסופה גם הוא מתפקד היטב.
הגיר אוטומטי שלא כמו בסופות.
עדיין מי6באים ארצה מפירוק קיט מלא- מנוע+גיר+טרנספר שפורקו מ xj.
ויש המון xj בארהב.
חלקם נוסעים וחלקם נשחטים.
זה נותן אפשרות לא רעה לחלפים ושיפורים .
קל מאוד להזמין כל דבר החל ממפסק או כיסוי פלסטיק ועד קיט הגבהה דרך האינטרנט.
יותר קל מלרוב רכבי השטח.
מה שכן-
כמו בכל רכב שטח
עדיף למצוא רכב קרוב ככל שניתן לתוצר שאתה רוצה להגיע אליו.
תעשה שיעורי בית מה חשוב לך שיהיה ברכב.
ותשלם על התוספות בקניה.
כשקונים אותן אחכ הן עולות יותר.
( הxj שלי נרכש מקורי כמעט לחלוטין ובתול שטח
ובדיעבד היו אלטרנטיבות כלכליות יותר)
עוד יתרון... משקל ..מאמין שהוא משמעותית קל מהסופה לדוגמא.. לא יודע לגבי אחיו המהודרים...
עריכה:
XJ with 5.5" of lift and 33" tires: 3,640 lbs
ZJ with 2" of lift and 31" tires: 4,020 lbs
WJ with 4" of lift and 32" tires: 4,340 lbs
לקוח מפה:
https://offroadpassport.com/forum/showthread.php?t=2617
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
ה xj יקר בארץ בדיוק בגלל הסיבה שדיפנדר ישן עולה כמו רוביקון חדש בארהב. מיוחדות, נדירות וסטטוס של לנהוג במשהו עם סטייל מסויים.
אצל האמריקאים xj זה רכב זול להפליא ולא נחשק מי יודע מה, אצלנו כן , אז עזבו אותכם ממימדים ואמינות, לטעמי אם מוצאים wj 2001 במצב יפה וטוב זו עיסקה טובה יותר בתור רכב טיולים ופי כמה טובה בתור רכב כביש ונוחות.
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
במקרה ה- XJ עבר טסט אתמול, ומופיע בטופס משקל הרכב: 1376 ק"ג.
האמת: לא נראה לי מציאותי, כאשר הרכב עם מיכלי דלק, גז ומים כמעט מלאים, אבל זה מה שכתוב בטופס ...
אולי אסע לעשות דאבל-צ'ק באיזה מתקן מחזור אשפה ...
אז למה XJ - הסיבות ההגיוניות ?
1. נתקלתי באקזמפלר טוב במקרה בתקופה שהתאימה לי להחליף ג'יפ
2. מתלים, מתלים, מתלים ...
3. רכב פשוט, בלי מחשבים וחיישנים מיותרים (מבחינתי האופטימום של מחשוב ברכב זה מחשב הזרקה וטאבלט לניווט :) ), הכל מכאני ובלי חארטות. אם יש תקלה היא אמיתית :)
4. נוחות מספקת (אותי לפחות) במינימום הנדרש: מזגן חזק, הגה כוח, סגירה טובה. (אצלי מושב הנהג הוחלף, לא יודע איך המקורי)
5. מנוע ומכלולים חסינים, התאמה טובה להסבה לגז, ואז גם עלות האחזקה הגיונית
אז למה XJ - הסיבות האמיתיות ?
1. בפעם הראשונה ראיתי את ה-XJ (אותו אחד שהיום אצלי :) ) לפני כמה שנים בטיול פסח אחד, עובר בקלילות מעצבנת כל מכשול בלי מאמץ ופרפור, עם מתלים שלא נגמרים. התאהבתי וזה נשאר איפשהו בתור פנטזיה לא מציאותית, כי מי בכלל יכול להחזיק רכב עם צריחת דלק כזו ...
2. נתקלתי בו במקרה ביד-2, עשיתי טעות וקבעתי איתו נסיעת מבחן, וזהו - הכל אבוד. אני רוצה כזה ולעזאזל ההגיון :)
זה הסכום של שניהם, 943+433=1376
נראה נמוך מאד בשביל רכב שטח סגור, שני סרנים חיים וזיווד.
הטבלת משקלים שהעלו מוקדם יותר בשרשור מדברת על עוד 200ק"ג לרכב מקורי עם 33 בלי זיווד.
יאללה, בואו נפריך עוד כמה אגדות אורבניות:
משקל רכב חדש ללא שינויים:
XJ 4.0 - כ 1530 ק"ג
ZJ 4.0 - כ 1620 ק"ג
ZJ 5.2 - כ 1769 ק"ג
WJ 4.7 - כ1881 ק"ג.
אז ה XJ לא ממש קליל ביחס לקוטנו... וזה לא מפתיע כי רוב הברזלים שלו הם כמו של אחיו המרווח יותר ZJ...
אבל מעבר לכך לא הבנתי למה נתון המשקל רלוונטי למישהו?
זה פחות דלק שהוא אוכל בשל משקלו? ברור שלא.
יותר עביר? אני גם לא חותם על זה בגלל העלים מאחור.
התשובה לטעמי היא אחת.
XJ משופר הוא פשוט רכב יפהפה ויחסית בעל הצע מוגבל.
אל תחפשו שום הגיון טכני בשיגעון.
בועז, כרגיל אתה כותב את דעתך כעובדה מוגמרת...
אז אנא, תרשה לי..
המספרים מדברים בעד עצמם,
90קג..
240קג..
250קג... הפרש...
גם בהשוואה לzj 4.0 ...כמעט 100קג הפרש משמעותי לדעתי האישית... וממשיך עד רבע טון... מאוד משמעותית.
הצירוקי גם מרגיש כזה... קליל לטעמי.
אני מטייל עם חבר טוב עם צירוקי משופר למשעי, נעול כפול,אטלס ו35.
ונראה שכמעט בכל תוואי שטח (וכן אני אף מרחיב את ההשוואה לjk) הוא עובד פחות קשה... עובר בקלות יותר ובעדינות יותר.
שוב הכל מנק מבט סובייקטיבית..ודעתי האישית.
כבסיס לרכב טיולים או עבירות הייתי מעדיף פלטרפורמה קלה ככל הניתן, אבל כמו שאמרת זה רק שיגעון.. לא באמת היגיון . (;
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
למה כל כך חשוב להסביר מה שלא ניתן להסביר ? בועז צודק, נדב צודק, זה פשוט רכב יפהפה. מתאהבים בו. וזה כואב...
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
נראה לי שלפותח השרשור יש תשובה כבר לגבי המחיר...
http://www.jeepolog.com/forums/showt...7%91%D7%A8-%29