מה התהליך החוקי שיש לעבור בשביל לשנות סגירת פיבר קיימת בארגז הרכב כך שיהפוך לקמפר?
תמונה להמחשה...
קובץ מצורף 114919
Printable View
מה התהליך החוקי שיש לעבור בשביל לשנות סגירת פיבר קיימת בארגז הרכב כך שיהפוך לקמפר?
תמונה להמחשה...
קובץ מצורף 114919
אוי ואבוי.
אתה לא באמת הולך להרוס את הג'ימי שלך ולהפוך אותו ל......דבר כזה.
נכון?........
לא בשנים הקרובות, אבל כן...
רק אם אתה מביא קמפר וינטאז' כזה שמתאים לבלייזר משנות ה70'. הם נדירים ומבוקשים מאד בארה"ב.
נמרוד, לא הבנתי את כוונתך
לדעתי דווקא Blazer chalet נראה פחות טוב מאשר האופציות בבניה עצמית.
יש בעיה כי מדובר בטנדר אבל יש סיכוי שבכל זאת יאשרו מותנה בצורת החיבור וכו.
בכל מקרה התהליך בקצרה הוא
הגשת תכניות למשרד התחבורה על ידי מהנדס רכב.
קבלת אישור.
בניה.
הגשה לבדיקה בעמדה 1 עם אישורים של מהנדס רכב חשמלאי בודק אם יש 220 וטכנאי גז וכמובן שקילה וכל הניירת הרגילה. אם הסרת מושבים אישור מתקין מורשה למושבים.
רישום שינוי מבנה למגורים בעמדה 8 (אם אני זוכר נכון) במשרד הרישוי.
ויאללה לדרך.
(ואם זה נראה קצר ופשוט זו רק מראית עין).
בכל מקרה יש מהנדס בשם גדי שהתמקצע ההסבות למגורים וכדאי לדבר איתו.
אסף.
נשמע כמו בירוקרטיה ישראלית במיטבה, טוב שהתחלתי עם זה 8 שנים מראש...
ודרך אגב, זה לא טנדר. אין הפרדה בין הקבינה למושבים מאחורה.
הבעיה היא לא במשא אחוד או נפרד. הבעיה היא בבניית המרכב לעומת הסבה של מרכב קיים כמו בואן או משאית.
מה שאתה עומד לבקש זה קודם בכלל אישור למרכב.
אסף.
אני בכלל רואה מטען, מונח בארגז של משאית קלה.
בארגז של פיקאפ יותר, במקום סגירת פיבר של רכב נוסעים - פחות.
גם בתור קמפר זה יהיה קטן ולא נוח.
לא יותר פשוט ללכת על סוואנה או ונדורה?
אנחנו בסוואנה ישנים בשטח כל המשפחה.
הכי פשוט זה חדר בבית מלון.
הכי אני רוצה זה קמפר בג'ימי.
בס"ד
שבוע טוב!
מתעלק על השרשור
מישהו יכול לתת סדרי גודל של עלויות? (אישור מהנדס+חשמלאי, טכניון וכו')
אולי שאלת קיטבג: בהנחה ואחרי שהרכב אושר, מותר לשנות מיקום של מיטות וכו'?
תודה רבה
עשהאל
המקסימום שהייתי מעולל לרכב קלאסי כזה ועוד אחד שכל כך יפה וסקסי ומושקע כמו הבלייזר/ג'ימי שלך - זה מקסימום אוהל מג'יולינה/חניבעל או משהו דומה על הגג. וגם זה רק לכבוד טיול כי הדברים האלה כבדים בטירוף ומכוערים טילים ומרעישים. אח''כ הייתי מוריד את זה ושם במחסן עד הטיול הבא.
שלא תטעה - אני מאוד בעד קמפרים - בפיקאפים ארוכים, בוואנים כמו וואנדורה או סוואנה או ספרינטר או דוקאטו. אבל לא ככה.
זה כבר ממש לא אסתטי בלשון המעטה, זה כבר לא יהיה רכב שטח יותר וגם זה בלשון המעטה.
וכן, בפשטות, זו התעללות לשמה במכונית קלאסית נדירה ששופצה לתפארת.
אבל זה שלך. ואני מנחש שאיכות הביצוע תהיה לתפארת.
אוי ואבוי.
יש יתרון אדיר לתצורה של הבלייזר/ג'ימי על פני כל טנדר בעולם - הקבינה פתוחה לארגז, ולכן היא חלק מהקמפר. גרמת לשוטט באינטרנט, ויש כמה שנראים קומפקטיים ויפים אפילו. נראה לי שהמאפיין הוא שזה לא יבלוט מעל מעבר לארגז אחורה כמו הרוב.
קובץ מצורף 116637
למיטב זכרוני הרעוע, אסור בארץ להתקין מעל תא הנוסעים בטנדר
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
לא מדובר על טנדר.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אין מה להגיד דורון, תפסת אותי, איזו טעות נוראית :rolleyes:
כותב שטויות ובא בטענות?
אם כבר אז........
https://earthroamer.com/
גם זה נחמד ונראה טוב.
מצטרף לשרשור המעניין
מתכנן להפוך סובארו טנדר לאוטו בית ואשמח לכל מידע בנושא רישוי וחוק על הנושא