דחוף - החלפת צלב ציריה קדמית
ובכן רבותי, כפי שזה נראה, הצלב השמאלי סרן הקדמי מתחיל לאבד סיכות, והרבה.
1. האם עדיין ניתן לנסוע במצב 2X4 בכביש? במקרה שהצלב יחליט להיאסף אל אבותיו, מה יהיו ההשלכות בנסיעה כזאת, אם יהיו?
2. נכתב מאמר מצויין על החלפת צלבים בגלי ההינע, אבל מה לגבי הצלבים בציריות? מישהו יכול לתת סדר פעולות שאיתו אוכל לרדת למטה ולהעניק מחסדיי לסוסה?
Re: דחוף - החלפת צלב ציריה קדמית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי gnaveh
2. נכתב מאמר מצויין על החלפת צלבים בגלי ההינע, אבל מה לגבי הצלבים בציריות? מישהו יכול לתת סדר פעולות שאיתו אוכל לרדת למטה ולהעניק מחסדיי לסוסה?
2. תוריד גלגל , פתח 2 ברגים של הקליפר ופרק אותו , פרק דיסק , פתח את אבטחה של האום הראשי של הנאבה ופתח את האום(בוקסה 36MM) , פתח 3 ברגים של הנאבה מהחלק הפנימי , פרק את הנאבה ושלוף את הציריה - מכאן תנסה לעבוד לפי זה - http://www.4x4wire.com/tech/axle/ujoint/
לא הולך , תשתדל :twisted: , עדיין לא הולך קח למוסך את הציריה...
חוזר: דחוף - החלפת צלב ציריה קדמית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי חנן-ג'יפולוג
עניין של איכות הרינג ועד כמה המכונאי שלך חיזק את הברגים האלה בשבוע שעבר.
עדיף שתיקח רינג 1/2 . הוא טיפה קטן יותר מ13 והוא מתאים יותר. שים ידית של הייליפט על ידית כוח, ותקווה לטוב. מה שבעל מוסך אחד זורק לבאר, אלף בעלי רכבים לא יוציאו...
חנן אתה בטוח ש 1/2 מתאים?
קנית היום בטכנו צינור בוקסה כוכב 1/2 אינצ' והיא לא נכנסת...
הקטע המוזר הוא שרינג 1/2 כן נכנס והבוקסה לא (של BETA...לא איזה זבל סיני...)
מישהו ניסה עם בוקסה 1/2 ויודע שזה מתאים?
עמרי
חוזר: דחוף - החלפת צלב ציריה קדמית
חוזר: דחוף - החלפת צלב ציריה קדמית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי עמרי2
חנן אתה בטוח ש 1/2 מתאים?
קנית היום בטכנו צינור בוקסה כוכב 1/2 אינצ' והיא לא נכנסת...
הקטע המוזר הוא שרינג 1/2 כן נכנס והבוקסה לא (של BETA...לא איזה זבל סיני...)
מישהו ניסה עם בוקסה 1/2 ויודע שזה מתאים?
עמרי
ואם כבר אז עוד שאלה:
מה הקוטר הפנימי של הברגים הסוררים הללו?
אני מעוניין להחליפם בברגים משושים רגילים ולא כוכב...
עמרי
חוזר: דחוף - החלפת צלב ציריה קדמית