שלום חברים,
מישהו כבר הכניס לרשיון הגבהה חוקית של ZJ,
Oladman, Ironman
או אחרות?
תודה מראש,
אומר
Printable View
שלום חברים,
מישהו כבר הכניס לרשיון הגבהה חוקית של ZJ,
Oladman, Ironman
או אחרות?
תודה מראש,
אומר
ממצב
אין כאן שאלה של דגם, יש כאן שאלה של ערכת ההגבהה.
אני הכנסתי לרישיון בקלות ערכה של אולדמן לKJ.
למיטב זכרוני בקטלוג של אולדמן שניתן לי (עם הר הניירות הנוספים למשרד הרישוי) היה גם ZJ
ברור.
אבל... כל רכב ראשון מסוגו צריך להיפגש עם בוחן טכניון פעם אחת ואז לסלול את הדרך לדגם+קיט.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
מותקן לי קיט איירון מן ZJ. אני מניח שבישראל עדיין אין לו אישור
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
הקיט שמותקן אצלך:
1. מה צבע הקפיצים?
2. האם זה קיט זרועות קצרות, ארוכות, או שמשתמש בזרועות המקוריות?
בהכרותי את האוטו שלך, צבע את הקפיצים בשחור ( איבוק אפוקסי) וסע לשלום.
לדעתי אין בוחן שיגיד לך משהו על הגובה
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
זרועות מקוריות, קפיצים צהובים. יתכן שאתה טועה, ומותקן אצלך קיט אולדמן.
ואני הייתי לפני זה פונה לסדנא שהתקינה לך את הקיט ושואל מה הם יכולים לעשות בנדון.
למיטב זכרוני אולד מן - קפיצים שחורים בולמים צהובים.
איירון מן קפיצים צהובים ובולמים שחורים
http://www.ironman4x4.com/category-p...n/coil-springs
אבל אולי הסדנה תוכל לעזור [emoji4]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
חברים,
הסדנא שהתקינה לוקחת אחריות .
מה שמסרו לי שבגלל שהרכב שלי הראשון בתצורה, בוחן יבדוק אותו, יאשר ומעתה החיבור של הרכב שלי+ הקיט הנ"ל יאושר על ידם.
זה חלק מהתהליך שהיבואן/סדנא צריך לאשר פעם אחת מול הרשויות.
אני טועה?
בהנחה שאני ראשון, ולוקח על עצמי את הטרטור של יום בצפון, כדאי לבקש איזה צופר?
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
שיתנו בחינם זה אחלה צ׳ופר
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
על האישור משלמים...
תצא חינם עשית את היומית שלך ( נו , טוב... לא את שלך אבל בכל זאת [emoji6])
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
לאחר החגים המצב הוא כזה.
היבואן של איירון מן בארץ (הקיט שמותקן אצלי)לא מוכן לשלם על אישור הקיט ל ZJ (לטענתו אין שוק).
המתקין (אחד הגדולים) מוכן להתחלק איתי בעלות האישור (חלקי יצא כ 1600 שח).
ניתן לאשר במנחת ערד או במנחת מגידו בתאריכים מוגדרים.
אופציה שנייה - להחליף קפיצים בלבד לאולדמן (שם היבואן אישר את הקיט לרכב) בעלות כפולה. הבעיה, הקפיצים יגיעו רק עוד כחודשיים.
מה דעתכם?
חפש עוד מישהו להתחלק איתו ...
חבל על הכסף. האוטו שלך לא מוגבה.
ספריי שחור, מעט אבק ואז תמדוד גובה ותראה
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
3200 שקלים, זה מחיר השוק מסתבר לאישור קיט הגבהה. לתשומת לב דרור ברלי ורואי השחורות.
לך על זה, דע לך שכשאתה עושה את זה - מאשר "קיט איירון מן" לרכב "גראנד צ'רוקי ZJ" אתה תורם לקהילה כולה את האישור. המתקין ישתמש באישור הזה אחר כך, אבל אם אתה משלם חצי - אנא, פרסם כאן את המסמכים המקוריים שיאפשרו לכל המתקינים בארץ לאשר את הקיט.
למה היבואן לא מוכן לממן 3200 שקלים מכיסו? כי הוא לא רוצה "לצאת פראייר". כי באמת שהשוק העתידי לערכות עבור ZJ כנראה לא גדול, ומה אכפת לו ממך שקנית את המוצר שלו בעבר?
1600 נשמע סכום פעוט יחסית לכל כאבי הראש האפשריים עם הגבהה לא רשומה... והעלות האלטרנטיבית (תשלום שנתי לעמיל רישוי). וזה באמת לא סכום גדול גם במספרים מוחלטים בשביל מה שזה נותן.
אסף.
מי היבואן?
אין בעיה,
הוא רוצה להתחלק בעלויות? שיתחלק גם ברווח על כל ערכה שהוא יאשר.
רשמתי בפניי שאיירונמן לא הולך להכנס אצלי לרכב.
דבר נוסף,
אולי אני מתבלבל אבל גתוס מתקינים אותם לא?
הם לא יכולים להפעיל לחץ?
הוא לא חייב לאף אחד שום דבר על ערכות ישנות...
מי שעוזר עושה זאת על בסיס רצון טוב.
תצאו מהמוד הזה שמישהו חייב לכם כי זה מלמד על אי הבנת העניין
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
בועז... איך תהיה לו ערכה מאושרת אם הוא לא מוכן לשלם על האישור? אני לא כל כך מבין את הלוגיקה שלך.
אסף.