-
פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
שלום חברים,
אחרי הרבה שנים שאני רוצה להחליף את הגולף בג׳יפ נקרתה בדרכי הזדמנות לקנות בקרוב רכב ממשפחה.
פאג׳רו ארוך 2009 לימיטד, יד 2, 150 אלף ק״מ. 3200 דיזל ממוגן מלא, יתכן וגם שדרגו את הבולמים, עוד לא בטוח.
נמצא בבעלות קרובי המשפחה מזה כשנתיים. אומרים שאמין מאוד, כלום למעט טיפולים במוסך הירוק.
אין ספק באמינות שלהם בעניין. בדיקה במוסך מתמחה היא תנאי של שנינו לקיום העסקה, לא רוצים אי נעימויות.
מבחינת נסיעה - כ25000 ק״מ בשנה.
הרכב - בדרך כלל לבד, בטיולים זה כנראה יהיה ארבעה מבוגרים.
שאלות -
1. למה אני יכול לצפות מבחינת טיפולים (להוציא טיפולי שבר בגלל נסיעות שטח, מה שאני לא צופה שיהיה בעיה)?
2. למה אני יכול לצפות מבחינת ביטוחים? בן 28, 11 שנות רשיון, העדר תביעות. נהג בודד.
3. מה אני הולך לקבל מבחינת עבירות עם רכב סטנדרטי ממוגן? סביר שאחליף צמיגים ל70-30 או 50-50.
4. בשטח מאמין שפעם בשבוע שבועיים טיול עבירות בינונית, ארצה מדי פעם אולי משהו קצת יותר מאתגר. פעם בחודש חודשיים טיול של יומיים בשטח אבזור מלא אוהל גדול, ציוד בישול, מקרר ותאורה. משהו ממה שתארתי לא יתאפשר בהינתן הרכב והאבזור?
5. מה המחיר הריאלי לרכב כזה?
6. איך הרכב מתנהג בכביש?
7. צריכת דלק ריאלית בכביש בנסיעה בינעירונית?
תודה!
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
YoavZuri
שלום חברים,
אחרי הרבה שנים שאני רוצה להחליף את הגולף בג׳יפ נקרתה בדרכי הזדמנות לקנות בקרוב רכב ממשפחה.
פאג׳רו ארוך 2009 לימיטד, יד 2, 150 אלף ק״מ. 3200 דיזל ממוגן מלא, יתכן וגם שדרגו את הבולמים, עוד לא בטוח.
נמצא בבעלות קרובי המשפחה מזה כשנתיים. אומרים שאמין מאוד, כלום למעט טיפולים במוסך הירוק.
אין ספק באמינות שלהם בעניין. בדיקה במוסך מתמחה היא תנאי של שנינו לקיום העסקה, לא רוצים אי נעימויות.
מבחינת נסיעה - כ25000 ק״מ בשנה.
הרכב - בדרך כלל לבד, בטיולים זה כנראה יהיה ארבעה מבוגרים.
שאלות -
1. למה אני יכול לצפות מבחינת טיפולים (להוציא טיפולי שבר בגלל נסיעות שטח, מה שאני לא צופה שיהיה בעיה)?
2. למה אני יכול לצפות מבחינת ביטוחים? בן 28, 11 שנות רשיון, העדר תביעות. נהג בודד.
3. מה אני הולך לקבל מבחינת עבירות עם רכב סטנדרטי ממוגן? סביר שאחליף צמיגים ל70-30 או 50-50.
4. בשטח מאמין שפעם בשבוע שבועיים טיול עבירות בינונית, ארצה מדי פעם אולי משהו קצת יותר מאתגר. פעם בחודש חודשיים טיול של יומיים בשטח אבזור מלא אוהל גדול, ציוד בישול, מקרר ותאורה. משהו ממה שתארתי לא יתאפשר בהינתן הרכב והאבזור?
5. מה המחיר הריאלי לרכב כזה?
6. איך הרכב מתנהג בכביש?
7. צריכת דלק ריאלית בכביש בנסיעה בינעירונית?
תודה!
הכל יחסי
אני עם 2011 אותה צורה עם מנוע חזק יותר ואני אומר שהרכב עדין מדי ( כמו השאר ) לא מתאים לשטח קשה אם אתה מחפש טיולים קלים אז מתאים אם אתה רוצה יותר עבירות אתה תגביה תמגן ותשים צמיגים יותר אגרסיביים לדעתי סתם בזבוז של כסף
הרכב חזק וכיפי בכביש ואני מתייחס אליו כמו רכב פרטי עם יכולת לכנס לשבילים לא יותר
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
khaled_z
הכל יחסי
אני עם 2011 אותה צורה עם מנוע חזק יותר ואני אומר שהרכב עדין מדי ( כמו השאר ) לא מתאים לשטח קשה אם אתה מחפש טיולים קלים אז מתאים אם אתה רוצה יותר עבירות אתה תגביה תמגן ותשים צמיגים יותר אגרסיביים לדעתי סתם בזבוז של כסף
הרכב חזק וכיפי בכביש ואני מתייחס אליו כמו רכב פרטי עם יכולת לכנס לשבילים לא יותר
אני ראיתי בעבר הרבה פאג׳רו סטנדרטיים עם מיגונים וצמיגי 50-50 עולים כל מיני מעלות - זה דגמים ישנים? :ם
נשמע קצת קשוח התגובה שלך :)
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
תכנס לאתר של אחת מחברות הביטוח ותעשה סימולציה כמה יעלה לך לבטח.
נראה לי שצפויה לך שם הפתעה לא נעימה. הרכבים האלו יקרים בביטוח
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amitaikl
תכנס לאתר של אחת מחברות הביטוח ותעשה סימולציה כמה יעלה לך לבטח.
נראה לי שצפויה לך שם הפתעה לא נעימה. הרכבים האלו יקרים בביטוח
בדקתי והופתעתי לטובה, 4300 מקיף וצד ג׳.
מניח שבעוד 100-200 שקל אפשר לשפר קצת את הכיסוי (צד ג׳ מליון שקל וכו׳).
מה עם שאר ההוצאות?
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
תתכונן ללפחות פי 2 מהגולף
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
YoavZuri
אני ראיתי בעבר הרבה פאג׳רו סטנדרטיים עם מיגונים וצמיגי 50-50 עולים כל מיני מעלות - זה דגמים ישנים? :ם
נשמע קצת קשוח התגובה שלך :)
הדגם הישן (עד 2000) יותר קשוח ומתאים לשטח התייחסנו אליו בזמנו כרכב נחמד בשטח לא יותר מזה אבל איפה הוא מגיע בשטח הרכב שלך כן יגיע אבל עם ויתור אל פגוש מדרכה אחד מהם או כולם
אתה תבחר עם החדש לכנס או לא לכנס לשטח
בישן אתה כן תכנס
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
YoavZuri
1. למה אני יכול לצפות מבחינת טיפולים (להוציא טיפולי שבר בגלל נסיעות שטח, מה שאני לא צופה שיהיה בעיה)?
2. למה אני יכול לצפות מבחינת ביטוחים? בן 28, 11 שנות רשיון, העדר תביעות. נהג בודד.
3. מה אני הולך לקבל מבחינת עבירות עם רכב סטנדרטי ממוגן? סביר שאחליף צמיגים ל70-30 או 50-50.
4. בשטח מאמין שפעם בשבוע שבועיים טיול עבירות בינונית, ארצה מדי פעם אולי משהו קצת יותר מאתגר. פעם בחודש חודשיים טיול של יומיים בשטח אבזור מלא אוהל גדול, ציוד בישול, מקרר ותאורה. משהו ממה שתארתי לא יתאפשר בהינתן הרכב והאבזור?
5. מה המחיר הריאלי לרכב כזה?
6. איך הרכב מתנהג בכביש?
7. צריכת דלק ריאלית בכביש בנסיעה בינעירונית?
1. הערכה גסה מאד: קח בחשבון שאתה תשאיר במוסך 5,000-10,000 שקלים בכל שנה (זה לא כולל שיפורים וצמיגים, וזה לא כולל החלפת מכלולים כמו מנוע וגיר, שאני מאמין שאפשר להמנע מהן על ידי קנייה נבונה ותחזוקה נכונה - שתעלה לך כאמור 5,000-10,000 שקלים בשנה).
2. ביטוחים לא צריך לנחש, צריך לקבל הצעות מחיר.
3. רכב כזה יכול לעשות שטח מכובד. צמיג שטח ראוי עולה בין 650 עד 1,000 שקלים או קצת יותר. לאחד. הטובים בין 800-1000. מה שכן, רכב כזה דורש הגבהה - קפיצים ובולמים. לשמחתך לפאג'רו יש מבחר סטים, מאושרים וחוקיים של 2 אינץ' (לא מקובל ולא צריך יותר) אצל כל הסדנאות. בין 6,000-10,000 שקלים. סט מיגונים עולה 2,000-3,000 שקלים.
>>> כלומר - "חבילת שטח" עולה בין 15,000 ל20,000 שקלים. והיא די נדרשת אם אתה הולך לטייל באופן קבוע.
מה שכן, יש בשוק הרבה רכבים עם החבילה הזאת. בדוק מצבם ביסודיות. שים לב לנקודות הבאות: א. שההגבהה כבר ברשיון (דרוש את זה מהמוכר, אם לא אז תנצל את זה להוריד במחיר כי אתה תצטרך לעשות את התהליך) ב. בולמי זעזועים - זה שהרכב הוגבה עם הערכה הכי איכותית לפני 5 שנים, זה יופי, מבחינת הקפיצים לא צריכה להיות בעייה, אבל בולמים מתבלים והתפקוד שלהם יורד עם הזמן. שלא לדבר על צמיגים - אורך חיים של צמיגי שטח הוא 3-4 שנים לכל היותר. כלומר אם הצמיגים בני יותר משנתיים-שלוש, אתה תצטרך להחליף אותם לא הרבה אחרי הקנייה.
4. כל מה שתיארת אפשרי בהחלט בפאג'רו ארוך, בלי בעייה.
5. אנאערף. מה שמבקשים ביד 2 זה תקרה. רוב הרכבים שווים הרבה פחות. רכב במצב מדהים ( = יד ראשונה, קילומטראז' לא יותר מ20K בשנה, היסטוריות טיפולים מלאה, וזה בנוסף לזה שהוא נראה ונוסע מצויין) הוא היחיד ששווה משהו קרוב למחירון.
6. בסדר גמור. יותר טוב מהמתחרים הישירים (לנדקרוזר/פת'פיינדר). עדיין רחוק מפרייבט.
7. צריכת דלק ממוצעת כללית, 8-9 ק"מ לליטר סולר. אולי קצת יותר אם אתה נוסע כמעט רק בין-עירוני.
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
1. הערכה גסה מאד: קח בחשבון שאתה תשאיר במוסך 5,000-10,000 שקלים בכל שנה (זה לא כולל שיפורים וצמיגים, וזה לא כולל החלפת מכלולים כמו מנוע וגיר, שאני מאמין שאפשר להמנע מהן על ידי קנייה נבונה ותחזוקה נכונה - שתעלה לך כאמור 5,000-10,000 שקלים בשנה).
קודם כל תודה על התגובה המפורטת.
אשמח לדעת על מה 5-10 אש"ח בשנה? אשמח להסבר.
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
צריכת סולר כ 1:8
לעבירות בינונית (מה זה בינונית? כל אחד יגדיר זאת באופן שונה) לאחר הגבהה מתונה, צמיגים ומיגון לא תהיה בעיה.
עלות אחזקה ללא תקלות עקב נזקי שטח עבור 25000 קמ תהיה להערכתי כ4000 ₪ בשנה, עניין של מזל.
קח בחשבון שאם הרכב במצב מקורי אז בולמים + קפיצים + הגבהה 2" + מיגון + טיפול יישור קו אמיתי (כולל שמן גיר לדוגמה) + צמיגים = כ 20000 ₪.
איכות החיים בכביש ובשטח מצויינת.
אם תהיינה תקלות רציניות אז עלול להיות יקר, אבל זה נכון לכל רכב.
אם מדובר על הדגם שאינו הבסיסי ואינו מגיע עם גלגלי 17ײ אלא 18, זה חיסרון אמיתי, ניתן להחליף ל17 אך זו הוצאה נוספת ופרוצדורה מייגעת במשרד הרישוי.
ההערכה הזו מגיעה לאחר. 4.5 שנות נסיון עם פאגרו 2007 כרכב שני בבית שמטייל בעיקר בחגים, עושה כ 10-12 אלף בשנה, אנו מרוצים מאוד.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
חייב לציין, הוא מתנהג זווה בכביש ביחס ללנד קרוזר.
בכל הפורמטים.
מנוע הרבה פחות חזק וזריז בתחושה ( מדבר על שנת 2009, לא על המנוע החזק יותר והחדש, אותו אני לא מכיר)
בידוד רעשים כמעט ולא קיים, נשמע רעש מנוע מאוד חזק ולא נעים ולא מעט קירקושים בקבינה
וגם נוחות נסיעה, חשבתי תחילה שהמתלים האלו היו עדיפים בכביש אבל גם זה לא נקודה לזכותו.
בנוסף גם צריכת הדלק בלאנד קרוזר טובה יותר.
מכיר את שניהם מאוד מאוד מקרוב
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
פלג_
חייב לציין, הוא מתנהג זווה בכביש ביחס ללנד קרוזר.
בכל הפורמטים.
מנוע הרבה פחות חזק וזריז בתחושה ( מדבר על שנת 2009, לא על המנוע החזק יותר והחדש, אותו אני לא מכיר)
בידוד רעשים כמעט ולא קיים, נשמע רעש מנוע מאוד חזק ולא נעים ולא מעט קירקושים בקבינה
וגם נוחות נסיעה, חשבתי תחילה שהמתלים האלו היו עדיפים בכביש אבל גם זה לא נקודה לזכותו.
בנוסף גם צריכת הדלק בלאנד קרוזר טובה יותר.
מכיר את שניהם מאוד מאוד מקרוב
אין ספק שלנדקרוזר רכב מצוין, הבעיה היא שאותו שנתון באותה רמת אבזור עולה עוד 50 אלף שקל.
אם מצבי היה מאפשר זאת והייתי הולך לקנות היום משהו חדש, סביר שהייתי בוחר בלנדקרוזר.
ומצב שני אני לא ארד 5-6 שנים בשנתון אם אני רוצה להשאר בתקציב.
תודה על התגובה!
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
YoavZuri
קודם כל תודה על התגובה המפורטת.
אשמח לדעת על מה 5-10 אש"ח בשנה? אשמח להסבר.
רכב שמתקרב לשנתו העשירית מתחילים להכשל מכלולים, פעם זה יהיה אלטרנטור, פעם סטארטר והיד נטויה. אם תעשה שטח אז מידי פעם גם נזקים ובלאי מוגבר (ציריות, בוקסות, נאבות וכ'ו)
בכמות הנסועה שציינת תעשה טיפול או שניים בשנה +בלאי רגיל (ברקסים, צלחות וכו')
זה יהיה דומה בכל רכב שטח שתבחר בשנתונים הללו.
עדיין ממליץ לך ללכת על זה רק שתדע למה אתה נכנס.
(+דבר איתי אחרי שתרכוש נכניס אותך לוואצאפ)
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
YoavZuri
בדקתי והופתעתי לטובה, 4300 מקיף וצד ג׳.
מניח שבעוד 100-200 שקל אפשר לשפר קצת את הכיסוי (צד ג׳ מליון שקל וכו׳).
מה עם שאר ההוצאות?
עם החובה אתה מגיע ל6-6.5 בביטוחים. כל שנה.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
YoavZuri
קודם כל תודה על התגובה המפורטת.
אשמח לדעת על מה 5-10 אש"ח בשנה? אשמח להסבר.
אם זה מפתיע אותך ונראה לך גבוה אז אולי כדאי לך לעשות חושבים מחדש.
זו באמת הערכה אופטימית למדי של טיפולים רגילים עם בלאי סביר לרכב מזדקן בלי לקחת בחשבון שיפורים במחירים שננקבו ובלי החלפת צמיגים (שיש סיכוי גבוהה שתידרש) ובלי שבר או תקלה גדולה.
ככל שתיצא יותר לטיולים אז העומס על המיכלולים יגבר וההחזקה תהיה יותר יקרה.
מצד שני להחזיק רכב כזה כדי לינסוע איתו רק בכביש לא כל כך הגיוני מאחר ויש רכבים אחרים שיהיו יותר אופטימליים לכביש (למשל הגולף שלך).
זה לא אומר שאתה לא צריך ללכת בעיקבות הלב שלך אבל אתה צריך להיות מודע למה אתה ניכנס.
Sent from my HUAWEI CRR-L09 using Tapatalk
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
הרכב הזה כמו הגולף מצריך בעלים שיתייחסו אליו יפה. תזלזל באיכות הטיפולים ואו תשתמש בחלפים זולים ותוביל עצמך לקריסה.
מנסיון אישי עם גולף וקינג 2008 של גיסי.
לגבי רעש הטרקטור - ובמיוחד אם ירדת מגולף מהשנים האחרונות, אתה עלול להיות מבואס או להשקיע במערכת שמע...
מבחינת שטח, אין בעיה לעבור מעלות כמו עשוש ואין בעיה לטיול של יומיים עמוס כפי שתיארת.
מיגונים רשמת שכבר יש, הגבהה שווה לבדוק אם יש ואם אין אז לקחת בחשבון שיצריך משנה זהירות.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
YoavZuri
אין ספק שלנדקרוזר רכב מצוין, הבעיה היא שאותו שנתון באותה רמת אבזור עולה עוד 50 אלף שקל.
אם מצבי היה מאפשר זאת והייתי הולך לקנות היום משהו חדש, סביר שהייתי בוחר בלנדקרוזר.
ומצב שני אני לא ארד 5-6 שנים בשנתון אם אני רוצה להשאר בתקציב.
תודה על התגובה!
אני מאוד יכול להבין את מה שאתה אומר,זה היה שיקול גם במקרה שלנו, לא לרדת בשנתון.
אכן המחירים של הלנדקרוזר מעט קשים לעיכול.
ועדיין היום אני חושב שעדיף לרדת גם 4-5 שנים בשנתון וללכת על לנדקרוזר.
ויש אצלנו גם פאג׳רו 2008 וגם לנדקרוזר 2004.
ועד לא מזמן גם פראדו 2002.
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
במחירי שוק המשומשים שבארץ, התמורה בפאגרו משומש גבוהה בהרבה לעומת לנד קרוזר.
קל וחומר אם מצאת רכב שמור מבית טוב, קילומטרז שפוי ובעלים מוכרים ברמה אישית.
והיה לי פראדו מצויין ושמור לפני הפאגרו, גם הפראדו עם התדמית העמידה יודע להתקלקל ואינו מושלם.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
בכוונה לא נכנסתי לנושא האמינות כי אנחנו לא נצא מזה.
יוצא מנקודת הנחה שהם זהים.
עדיין מבחינת רכב, אין מקום להשוואה בניהם, הלאנד קרוזר טוב יותר בכל פרמטר.
אם זאת אני מסכים שהמחירים חסרי פרופורציה.
אני אחרי שמכרתי את הפראדו הקצר חשבתי לקנות לאנדקרוזר ארוך שהיה אצל אישתי ביום יום.
באיזה שהוא שלב חשבתי על זה שלא הגיוני לשלם מחירים כאלו על רכב בן 13 שנה.
וקניתי פורד s-max, ורכב שטח שלישי לכייף שלי. היום במחשבה שניה היתי קונה גם לנדקרוזר בן 13.
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
מספר תשובות מנסיון ( בבעלותי פאגרו 2009 דיזל קצר)
בגדול הכיוון בפורומים לשחוט את הפאגרו ותמיד לספר אגדות על הלנד קרוזר , האגדות על הלנד קרוזר העלו את הערך שלו גם במחירון של יצחק לוי וגם המוכרים מבקשים כ20000 מעל המחירון במקרה הטוב , כדי לקנות לנד קורוזר 2009 עם 150000 ק"מ במצב טוב תצטרך להפרד מ180-200 אלף ש"ח.
ועכשיו לשאלות.
1. טיפולים : בחברה תפרד מ2000 שקל לטיפול קטן כל 20000 ק"מ ומ 3500 ש"ח לטיפול גדול כל 40000 , אפשר להוזיל במידה ניכרת את הטיפולים (כמעט ב50% ויותר ) במוסכים אחרים.
2. ביטוחים כמובן בהתאם להיסטוריית התביעות שלך והגיל, אני משלם 4000 ש"ח חובה ומקיף לי ולאשה, אני מאמין ששלך יהיה יקר בכמה מאות שקלים
3. מבחינת עבירות , הרכב עביר בצורה מכובדת , אני נהנה איתו בחולות, משתולל בבוץ (שיש גשם פעם בשנה) , נהנתי איתו במסלולים 4X4 סטייל נחל פרצים עליון , נהנה מאד לטייל באיזור ירושלים והרי יהודה בשבילים לא סופר קשים אבל לא מחפש שבילים קלים , אני נמנע מלבדוק את היכולות במסלולים קשים סטייל משלט 21 , מעלה נורי, מעלה מרזבה ועוד שבילים ברמת קושי רצינית.
4. אם תרצה לאתגר את הרכב באמת מומלץ להגביהה ולהחליף צמיגים , יש בעיה נוספת לגבי הצמיגים , בגאנט 18 אין הרבה מבחר והצמיגים סופר יקרים , שלי נועל צמיגי משלים LTX.AT2 , משלין מגדירים אותו 50/50 ההגדרות של הגיפאים בארץ הוא 70/30 :-) , צמיג מעולה , סופר יקר,מחזיק מעמד 80,000 ק"מ,בנוסף עכשיו התחילו לייבא את הbfgoodrich ko2 במידות שמתאימות לפאגרו , מדובר בצמיג 50/50 מחיר 1000 ש"ח לצמיג .
5. מחיר ריאלי לרכב כזה מחירון + כמה אלפים (יש ביקוש )
6. הרכב מהנה בכביש החיסרון היחיד הוא הכבדות של הגיר.
7. כ8-9 ק"מ לליטר
עוד משהו , רשמו לך שה2009 חלש ביחס ללנד קרוזר , לא בדיוק , ב2009 יובאו 3 דגמים של דיזל : 167 ,170 , 200 כ"ס, תבדוק ברשיון הרכב כמה כ"ס יש לרכב, אתמול נהגתי בלנד קרוזר 2008 , הרכב מרגיש קל יותר בזינוק בהמשך הדרך שצריך את המנוע בהאצות תוך כדי נסיעה ב60-100 קמ"ש הוא לא חזק כמו הפאגרו אפילו לא מתקרב.
לגבי תיקונים החלפים במחירים אסטרונומיים , פשוט לא נורמלי , למרות כל זה רשמו לך תיקונים בין 5000-10000 ש"ח בשנה , קצת איבדו כיוון , סה"כ כל התיקונים ברכב אחרי 4 שנים לא התקרב ל10000 ש"ח (לא במוסכים מורשים ולא כולל טיפולים)
מקווה שעזרתי ובהצלחה בקניה.
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
כרגע יש לי פאג'רו 2008 ארוך דיזל דגם דזרט, הרכב הכי אמין שהיה לי, אחרי שנה וחצי ו 40000 ק'מ ולא מעט שטח, עדיין מרגיש כחדש.
350000 ק'מ ולא מאבד טיפת שמן או מים, לא מתחמם ונוסע ונוסע.
לא משווה אותו ללנד קרוזר שלי בשטח כי שם הוא מפסיד. הפג'רו עושה את מה שאני צריך ומבקש ממנו, אבל הלנד קרוזר מרגיש יותר מתאים לעבודת שטח.
בכל היתר הפג'רו יותר טוב לדעתי על הכביש, במיוחד בכבישים מפותלים, במהירות גבוהה יושב יותר טוב על הכביש, יותר מקום למטען, יותר מרגיש פרייבט מג'יפ בתנוחת ישיבה והילדים יותר אוהבים להיות בו משום מה.
אם הייתי מסכם ולוקח בחשבון את הפער במחירים וגיל וקילומטרז', המיצובישי עדיף אם אין לך צורך ברכב שייסע בשטח יותר מאתגר.
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
דרך אגב ככלי לטיולים לפאגרו יש תא מטען ענק ובמיוחד כשולפים בקלות את הספסל השלישי ונותרת אמבטיה גדולה ריקה עם מכסה
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
כשכתבתי לצפות להשאיר במוסך בין 5,000 ל10,000 שקלים בשנה, התכוונתי:
א. זה כולל טיפול שוטף, הטיפולים זה עיקר הכסף.
ב. זה נכון לא רק לפאג'רו אלא לכל רכב דומה.
למה זה עולה כל כך הרבה לעומת רכב פרטי? הסיבה די פשוטה - רכב 4X4 גדול מכיל מכאניקה כמו שתי מכוניות נוסעים, ואפילו יותר. דוגמאות:
בפריבט הנעה קדמית כמו גולף, יש 2 אגני שמן שדורשים החלפה תקופתית - מנוע וגיר (שכולל את הדיפרנציאל בתוכו). ברכב 4X4 אופייני יש 5 - מנוע, גיר, טרנספר, ושני דיפרנציאלים. זה 5 החלפות שמן לעומת 2 (בתקופות שונות). וגם הכמויות במנוע ובגיר גדולות יותר.
בפריבט יש 2 ציריות בלבד. ברכב השטח יש 6. ארבע ציריות ושני דריבשפטים. כל אחד מהם כולל זוג מיסבים/פעמונים/צלבים בקצה (בפריבט 4, ברכב שטח 12!) שמתבלים עם הזמן ודורשים טיפול/החלפה. כל ציר שיוצא ממכלול אטום, יש עליו מחזיר שמן/גומיה/גרמושקה - כל אלו מתבלים ודורשים טיפול בשגרה כזאת או אחרת.
בנוסף, הגודל עצמו משחק תפקיד - כמה נוזל קירור נכנס ברדיאטור של פאג'רו וכמה בשל גולף? כמעט פי 2. תחזיק ביד דיסק בלם של זה מול זה - ההבדל בגודל ובמשקל, ולכן במחיר, אמור להיות ברור מאליו .
אז קודם כל זו הסיבה שלהחזיק רכב שטח יקר יותר לעומת פריבט - כי יש בו כמות בערך כפולה של מכאניקה. וזה לפני שדיברנו על ירידה לשטח.
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
וגם עלויות שוטפות. סט צמיגים פעם ב3 שנים. וכל צמיג עולה כפול מצמיג של משפחתית ספורטיבית. מצבר פעם בשנתיים. וזה מצבר התנעה של בהמת דיזל ולא של קיה פיקנטו. ניקוי אינטרקולר כל 5 שנים טיפול במשאבת הזרקה או מסנן חלקיקים כל 3-4 שנים בממוצע, ממיר קטליטי כל טסט חמישי ועוד ועוד... והכל חלקים יקרים יחסית למכונית קטנה. ככה זה. להחזיק רכב שטח עולה כסף.
לגבי הפג׳רו באופן ספציפי. יותר טוב פחות טוב... מלנדקרוזר או מכל כלי אחר בקטגוריה. שורה תחתונה כולם דומים. מקסימום הגבהה של 2״ וצמיגי שטח ומכאן הלאה יש לך רכב טיולים משפחתי שברגע שתדע ״לנגן״ עליו בשטח הוא יעשה מה שצריך.
אסף.
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
שירות למי שלא קרא את הכתבה בנושא של רמי גלבוע
https://cars.walla.co.il/item/3096730
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
מתוך הכתבה:
בדקו מתי הוחלפו המזרקים כטיפול מונע (מומלץ לבצע כל 15-10 אלף קילומטרים).
מחליפים מזרקים כטיפול מונע? כמה זה עולה?
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
להבנתי הוא מתכוון שאת הבדיקה לבצע כל 10-15 אלף ק"מ.
עלות כל מזרק בלנד קרוזר, לפחות בפעם האחרונה ששמעתי, כ-4000 שח ומחליפים את כל הרביעייה...
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
איכות הסולר כגורם לבעיות במערכות הזרקה מתקדמות שרמי הזכיר, הוא נושא חם באוסטרליה, ושם הם מטפלים בזה בהוספת מסנן סולר ייעודי בנוסף למסנן המקורי של הרכב.
אולי גם בארץ צריך להתחיל להשתמש בזה.
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
בארץ הסולר די נקי... כשלא מזייפים.
והיום יש מעט מאוד זיופים.
אסף.
-
תגובה: פאג׳רו 2009 ארוך כרכב עיקרי - התיעצות לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
בארץ הסולר די נקי... כשלא מזייפים.
והיום יש מעט מאוד זיופים.
אסף.
קיבלתי אתמול רשימת תחנות מלוכלכות, בנזין וסולר.
יש שם שמות תחנות שחוזרות על עצמן כל הזמן.
באחת מהן מעוותי אישית לפני יותר מ-10 שנים, והיא עדיין ברשימה.