-
חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
אהלן,
הפורום פה עזר לי לא פעם בעבר, נקוה שהוא יוכל לעשות זאת גם עם ההתלבטות הקשה הבאה:
עקב התרחבות המשפחה העתידית (ולמען האמת - חוסר רצון להמשיך עם נסיעה על 80) - חושב/נאלץ להיפרד מהג'ימני המעולה
ששירת אותי נאמנה עד כה ופרץ לי את הדרך לגיפאות שממנה אין (ובתקוה שלא תהיה ) דרך חזרה.
לאחר המכירה, אני נשאר עם תקציב כללי של 80 אלף ש"ח בערך שאמור להספיק ל -2:
1. פרייבט בינוני, שאותו אני מעריך ב 40-50 אלף ש"ח
2. רכב שטח שיהיה לסופש, ואולי לנסיעות קצרות בעיר. שאותו אני מעריך ב 20-30 אלף + יישור קו.
שאלתי היא כמובן לגבי מס' 2.
הלב שלי נמשך לאיזה טנדר ישן (בן 15 +-) שיגדל עם המשפחה לאורך השנים, יטופל ויטופח עם הזמן. אין לי ניסיון עם טנדרים אבל זה מרגיש לי נכון.
השטח שנעשה לא יהיה מטורף אבל ארצה לעשות מדי פעם איזה עשוש או יאיר עם החבר'ה.
השאלות: האם טנדר בשנתונים שציינתי יכול לספק את הסחורה? האם אני עושה רומנטיזציה מיותרת לטנדרים מאובקים? ברור שהיילקס עד 97 הוא הפתרון אבל הוא מרגיש לי קצת יותר מדי הארד-קור ויצריך יותר מיומנות וזמן ממה שיש לי.
מה לגבי כל השאר? מאגנום? BT-50? די-מקס כמובן? על מי/מה כדאי להסתכל? קבעתי לי סוג של כלל אצבע של לא יותר מ -3 ידיים ועד 220 אלף ק"מ אבל אני לא מתקדם עם זה יותר מדי.. אולי זה בכלל מיותר ואני צריך לחזור לשקול טרופרים/פאג'רו Q למיניהם?
לעצתכם בשעת צרה - אודה.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
קודם כל בשביל טנדר צריך לאהוב את הרעיון הזה, לא כל מי שאוהב רכבי שטח בהכרח מסתדר עם טנדר.
יש יתרונות ויש חסרונות.
אני בעד.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
HAMM_V
ברור שהיילקס
עד 97 הוא הפתרון אבל הוא מרגיש לי קצת יותר מדי הארד-קור ויצריך יותר מיומנות וזמן ממה שיש לי.
הפוך.. אלו רכבים מהפשוטים יותר לתחזוקה עצמית.
ככלל אצבע, כמה שיותר חדש, יותר מורכב לטיפול.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
הייתי הופך את התקציבים
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
לא חושב שתמצא היילקס בתקציב הזה, ובכלל לפי הקריטריונים שקבעת זה כנראה בלתי אפשרי, בכלל קח בחשבון שטנדר זה רכב עבודה ורכב כזה סביר להניח שעבד קשה בחייו, תיצטרך הרבה סבלנות למצוא אחד וגם אז הוא כנראה יצטרך יישור קו לא קטן.
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
הייתי הופך את התקציבים
Sent from my iPhone using Tapatalk
+1.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
טנדר עם 220 ק"מ ב40 אלף שקל? חד קרן.
תיקון - זה יכול להיות גם חמור שסובבו לו את הספידומטר אחורה מאה אלף קילומטר.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
רק קח בחשבון שרכב בן 20 עובר 2 טסטים בשנה (כלל ההיילקסים מתחת לשנת 97) , שזה סיפור בפני עצמו בטח בתקופה האחרונה...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
הייתי הופך את התקציבים
Sent from my iPhone using Tapatalk
+1
אם הסתדרת עם ג'ימני למה לך טנדר..?
קשה למצוא טנדרים שלא נקרעו, ובגדול הsuvים בשנים האלה יותר עבירים (אולי חוץ מהילקס) ונוחים בהרבה. לא תיסע בהרבה יותר מהר מהג'ימני בטנדר ישן.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
תודה..
אז אם לעשות סיכום ביניים -
אני חש המלצה די גורפת נגד ההליך עצמו אבל לא נגד הרעיון (של רכישת טנדר לשימוש בעיקר בשטח למשפחה).
ברור שטנדרים הם בהמות עבודה, אבל אני מניח שלא כל הבעלים הם סייסים מרושעים ובטח יש לא מעט שגם שמרו על הרכב.
ביד 2 יש לא מעט אקזפלרים מתאימים (ברור שרובם קרועים, אבל לצורך הדיון) ואני לא מרגיש שיש צורך להפוך את התקציבים.
אבל גם אם אהפוך - מה לחפש בתקציבים (ההפוכים)? והאם באמת לרדת מעניין הטנדר (מהשנים 2002-2006 נגיד..)? זאת השאלה הראשונה
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
HAMM_V
תודה..
אז אם לעשות סיכום ביניים -
אני חש המלצה די גורפת נגד ההליך עצמו אבל לא נגד הרעיון (של רכישת טנדר לשימוש בעיקר בשטח למשפחה).
ברור שטנדרים הם בהמות עבודה, אבל אני מניח שלא כל הבעלים הם סייסים מרושעים ובטח יש לא מעט שגם שמרו על הרכב.
ביד 2 יש לא מעט אקזפלרים מתאימים (ברור שרובם קרועים, אבל לצורך הדיון) ואני לא מרגיש שיש צורך להפוך את התקציבים.
אבל גם אם אהפוך - מה לחפש בתקציבים (ההפוכים)? והאם באמת לרדת מעניין הטנדר (מהשנים 2002-2006 נגיד..)? זאת השאלה הראשונה
כמו למשל - זה:
קובץ מצורף 117453
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
בתור מישהו שעשה את המעבר מג'ימני לטנדר (אמנם לא טנדר נורמטיבי או הגיוני באיזשהי צורה...אבל טנדר)
אציין בפנייך את הנקודות הבאות:
1. ככלל אצבע: SUV הם שמורים יותר ונוחים יותר מטנדרים בני אותו שנתון. תוצאה של רכב פנאי מול רכב עבודה וכו'. כמו כן, מניסיוני, תא הנוסעים ב-SUV למינהם הינו יותר נוח מאשר בטנדרים. במיוחד ליושבים מאחור.
2. תא המטען: לפעמים יש יתרון לתא מטען סגור וננעל. תחשוב על זה... יש גם חשיבות למקום מגורייך ואיפה שאתה מחנה את הרכב ביום יום כשאתה לא לידו.
3. כמעט כל רכב שתביא יהיה שדרוג לג'ימני מבחינת איכות חיים בתא נוסעים, הרגשה של "כח" ומהירות נסיעה וכן מבחינת מקום אחסון.
במקרה שלך, הייתי מנסה לפזול לכיוון SUV בנזין שהם קצת יותר קלים לטיפול מרוב הטורבו-דיזלים. ובק"מ נסועה נמוך ההפרש בדלק אינו קיצוני.
טרופר בנזין/גראנד צ'רוקי יהיו מקומות טובים להתחיל בהם.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
פנה לגולש boazgutman כאן באתר, וגם, חפש את השרשור שלו.
הוא בדיוק סיים מעבר מג'ימני להאנטר. והיה שרשור די מפורט בנושא.
ככלל, היום, ובדיעבד, אני יודע שבמחיר של הדיסקברי, יכולתי לקנות טנדר הרבה יותר צעיר, שאולי נחות מבחינת עבירות, אבל בהתחשב באופי הטיולים שלי (יש ילדים קטנים ואין אתגרי עבירות קיצוניים), היה מספק את הסחורה.
מקסימום משדרגים את הבולמים/קפיצים שיהיה יותר נוח.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
אני גם בדעה ש-SUV יותר נוח להתנהלות בטיולים. יותר נוח לארגן את תא המטען, ויש יתרון לזה שהוא סגור חוץ מזה שבטיולי חורף למשל שבהם אני מטייל כרגע לבד אני פשוט ישן בתוך האוטו (בשכיבה, על מזרן עם כרית ושמיכה). גיליתי את הרעיון חורף שעבר וזה מאוד נוח.
מנוע בנזין בהחלט עדיף על סולר (בתור בעלים של פאג'רו טורבו דיזל), עזוב את עניין האמינות, קח בחשבון את עניין הכוח.
לגבי היפוך התקציבים, יש הרבה רכבים פרטיים סביב ה-20-30 אלף שיתנו לך מענה טוב במיוחד אם לא אתה לא מתכנן לעשות קילומטארז' חריג. אני אתמול קניתי קליאו 2012, יד ראשונה ב-21 אלף ש"ח.
אם תתפשר מעט בשנתון אפשר לרכות גם משפחתומטיות יפניות כאלה ואחרות.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
פנה לגולש boazgutman כאן באתר, וגם, חפש את השרשור שלו.
הוא בדיוק סיים מעבר מג'ימני להאנטר. והיה שרשור די מפורט בנושא.
ככלל, היום, ובדיעבד, אני יודע שבמחיר של הדיסקברי, יכולתי לקנות טנדר הרבה יותר צעיר, שאולי נחות מבחינת עבירות, אבל בהתחשב באופי הטיולים שלי (יש ילדים קטנים ואין אתגרי עבירות קיצוניים), היה מספק את הסחורה.
מקסימום משדרגים את הבולמים/קפיצים שיהיה יותר נוח.
מעניין.. תודה על ההפניה. התקציב שלו שם היה הרבה יותר גדול משלי אבל ניתנו שם כמה הבהרות חשובות -
1. הבחירה בטנדר כיורש לגימני היא לא מופרכת בעליל
2. תשובה לשאלה ששאלתי פה מההתחלה - מסתמן שרק ההאנטר וההיילקס (ידני), עקב היותם בעלי נעילות, מומלצים כרכבי שטח גרידא.
אני כנראה צריך להתנער (ומהר) מהחלום שלי על טנדר ישן ומאובק שאני לא אתבאס איתו על כל שריטה או נשיקה מסלע. מבין מכם שקניה של חיה כזאת היא דרך חד-סטרית לבילוי ממושך במוסכים עקב מצב הטנדרים בישראל..
:(
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
HAMM_V
מבין מכם שקניה של חיה כזאת היא דרך חד-סטרית לבילוי ממושך במוסכים עקב מצב הטנדרים בישראל..
:(
זה תלוי בכמה אתה מוכן לשלם וכמה זמן אתה מוכן להשקיע בחיפוש.
התקציב שהקצאת בקלות יפיל עליך נבלה או פרויקט ארוך טווח, תבחר איך לכנות את זה.
ויש גם כאן מי שבחרו בדרך הזו.
לגבי SUV או טנדר,זה לגמרי עניין של העדפה.
אין לך בעיה לדגם ארגז פתוח שהכל נגיש ונוח יותר מתא מטען רגיל של SUV, וגם אין בעיה לסגור ארגז כולל דלתות צד ואז הכל נגיש יותר מאשר תא מטען של SUV,בו, מה שלא תעשה, הנגישות היא רק מהדלת האחורית.
זה עוד לפני נפח ההעמסה.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
ואם כבר פריווט ליומיום ורכב שטח לשבת וקצת לעיר, אז אחרי גימיני, למה לא...... סופה?
ופריווט קטן ונוח לגברת עם הצאצא(ים).
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
לא סתם מוכרים את המגנום בזול, תעשה חיפוש..
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
טנדר באופן עקרוני זה עניין של טעם אישי. יש חסרונות ויתרונות, זה תלוי כמו שאמרו בגודל המשפחה, גיל הילדים, איפה אתה גר ואיפה אתה חונה ביום-יום, ועוד ועוד. לי אישית טנדר מתאים מאד, יש לי טנדר אחרי הרבה שנים עם SUV שהחליף טנדר קודם.
אם טנדר, אז יש כמה דרכים. אפשר למצוא טנדר שמור עם קילומטראז' נמוך מידיים פרטיות - יש כאלו - אבל אתה צריך לעשות את זה כשהוא בן 3-4-5 שנים. וזה טווחי מחיר של 100 אלף שקלים וצפונה. רחוק מהתקציב שלך.
טנדר ב30-40 אלף? הבעייה היא שאין סיכוי שתמצא משהו שזכה לחיים עדינים בכל הידיים, במשך 15+ שנה. זה לא סביר סטטיסטית.
לדעתי, יש לך שתי אפשרויות בתקציב שהגדרת. טנדר טויוטה עד 97 - בתקציב שלך אתה לא יכול למצוא אחד טוב. השמורים והמשופרים נמכרים בהרבה יותר. אבל אתה אולי תמצא משהו שהוא לא נבלה מוחלטת. הוא יהיה עם קילומטראז' גבוה, הוא יהיה עייף ושחוט, אבל בבסיס זה כלי שאפשר תמיד, תמיד, לתקן ולשפץ למצב מצויין, וזה כלי ששווה להשקיע בו. יש לו ערך אספני שרק יעלה עם השנים.
אפשרות שנייה זה היילקס 98 וצפונה, עד 2002 פחות או יותר אני מניח שאתה יכול למצוא. מה שנכנס בתקציב. קצת יותר מתורבת, קצת יותר נוח, קצת יותר כוח. פחות קלאסי ומבוקש על ידי משפרים, אבל נהנה מאותו יתרון של אמינות בסיסית ואפשרות לתקן ולשפץ הכל.
כל טנדר אחר ברמות מחיר האלו - בעייתי מאד. האסוזואים פחות טובים בשטח, אין נעילה אחורית, למרות שהם אמינים למדי. המגנום בעייתיים, בעיות התחממות, אבל יש להם נעילה אחורית. ניסאן וינר אופציה מעניינת, נדירה יחסית, גם ללא נעילה. מזדה עוד יותר נדיר, סיכוי אפסי למצוא משהו טוב.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
כל טנדר אחר ברמות מחיר האלו - בעייתי מאד. האסוזואים פחות טובים בשטח, אין נעילה אחורית, למרות שהם אמינים למדי. המגנום בעייתיים, בעיות התחממות, אבל יש להם נעילה אחורית. ניסאן וינר אופציה מעניינת, נדירה יחסית, גם ללא נעילה. מזדה עוד יותר נדיר, סיכוי אפסי למצוא משהו טוב.
מסכים עם כל מה שנמרוד אמר פרט לפסקה הנ"ל.
אם לא מחפשים שטח קשה - איסוזו דימקס ודומיו יכולים להיות אופציה טובה.
נעילה אחורית ARB אפשר להוסיף ב-7-8 אלף שקל היום...
אמנם הסכום גבוה - אבל הוא בחירה שלך אם להוציא בהתאם לצרכים והיכולות שלך - ויכול להיות שווה לקנות דימקס חדש יותר בכמה שנים ו"בתאוריה" אמין יותר...ואת הכסף להשקיע בנעילה ולא בתיקונים.
כמובן שהכל זה בתיאוריה ותלוי במצב רכב ספציפי
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
קראתי, למדתי, והפנמתי (קצת בכאב..).
אעשה חישוב מסלול מחדש ואשקול צעדיי.
תודה רבה.
-
אתן לך את דעתי-
הפרדת רשויות היא דבר נכון בשלב מסויים בחיים.
גמני או סמוראי נחמדים לצעירים ואז הם נהיים קטנים.
עשיש ילדים וציוד והגיל מטקטק זה נהייה בעייתי.
רכב יומיומי ב 20 או 30 זה לגמריי אפשרי.
למי שאין חשיבות לפוזה.
והנסועה אינה גבוהה- זה באמת מסתדר.
לגבי רכב השטח-
איני יודע מה מצבך המשפחתי ומה התוכניות.
אבל אם אתה עושה חשבון לטווח רחוק תעשה מראש צעדים מחושבים.
מהערותי טנדרים סובלים מקבינה צפופה וממש לא גמישה .
היושבים מאחור חיים רע.
אחזקה של טנדר גם היא דבר לא זניח.
מנוע יפני טורבו דיזל יכול להיות מאוד אמין.
אבל הוא יקר לטיפול ואחזקה.
ובדכ גם עני בסוסים.
לרכב עבודה שנוסע הרבה וצריך להיות חסכוני זה יופי.
לגיפ שטח לסופשים לדעתי פחות מתאים.
טנדר גם גניב יותר וגם יקר לביטוח וטיפול בכללי.
אני לא משוכנע דטויוטה 97 היא אוטו לפזר ילדים אחהצ לחוגים.
ואם אין לך צורך אחר ברכב עם ארגז ( מושבניק?) אז.. לדעתי חבל.
Suv
היום הוא אלטרנטיבה אטרקטיבית.
רכבים שפעם היו נחלת העשירים והם בהגדרה גיפים מפנקים נמכרים במחירים נוחים.
וסה לא רכבים של שיפוצניקים וסוחרי ברזלים.
חלל הנוסעים מפנק ומאובזר ברמה גבוהה כך שעליך רק למצוא אקזמפלר שמור. ויש.
אני אשלח אותך לבחון גם גרנד צירוקי.
הוא לא מאוד יקר.
הוא משופע בכל טוב.
כרכב טיולים הוא נהדר.
אמין לא פחות.
זול לאחזקה.
וזה כן אוטו לקחת לסיבוב בעיר לזרוק ילדים לחוגים.
לגבי סופה שהוזכרה כאן
זה נחמד ולא יקר.
ממש לא רכב למשהו יומיומי.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
omri_t
אני לא משוכנע דטויוטה 97 היא אוטו לפזר ילדים אחהצ לחוגים.
.
הם לא מוכנים להגיע ברכב אחר..
ובנימה יותר רצינית, מי המשתמש העיקרי?
אם זוגתך צריכה לנהוג בו בסידורים היום-יומיים, חובה לתת לה להתנסות באופציות הנבחנות.
היילקס ושות זה משאית קטנה, לא כולן נהנות או רוצות לנהוג ברכב כזה.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
נקודה אחת שחזרה כאן -
היילקס וסופה.
שני רכבים גניבים מאד ולכן מצריכים אופי התנהלות שונה לחלוטין. ברזלים לנעילה ועוד.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
המצב לגבי ההיילקסים הישנים כבר לא מה שהיה פעם, הם פחות מבוקשים כי הם ישנים.
זה ממש לא סופה מבחינת הגניבות, ״קהלי יעד שונים״.
אם לצטט גנב רכב ששכן דיבר איתו לפי כ-5 שנים, בנסיון לאתר היילקס 2004:
״אתה בטוח גנבו היילקס ולא ויגו?
כי מזמן עברנו לויגו..״
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
omri_t
Suv
היום הוא אלטרנטיבה אטרקטיבית.
רכבים שפעם היו נחלת העשירים והם בהגדרה גיפים מפנקים נמכרים במחירים נוחים.
וסה לא רכבים של שיפוצניקים וסוחרי ברזלים.
חלל הנוסעים מפנק ומאובזר ברמה גבוהה כך שעליך רק למצוא אקזמפלר שמור. ויש.
אני אשלח אותך לבחון גם גרנד צירוקי.
הוא לא מאוד יקר.
הוא משופע בכל טוב.
כרכב טיולים הוא נהדר.
אמין לא פחות.
זול לאחזקה.
וזה כן אוטו לקחת לסיבוב בעיר לזרוק ילדים לחוגים.
לגבי סופה שהוזכרה כאן
זה נחמד ולא יקר.
ממש לא רכב למשהו יומיומי.
על איזו שנתונים אתה ממליץ?
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
נראה לי שאתה פשוט בכיוון הלא נכון... היילקס באמת שווה התעסקות כה מרובה? בנתונים האלה זה זבל מהלך על 4..ולא אני לא מדבר על כמה מקרים בודדים כמו חברי הפורום ששומרים על שלהם ואם ימכרו זה בערך בפי2-3 מהמחיר שנקבת
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
avikkllk
נראה לי שאתה פשוט בכיוון הלא נכון... היילקס באמת שווה התעסקות כה מרובה? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
בתקציב המוזכר, זה פתיח לרכב בסיס לפרויקט ארוך טווח, לא רכב "להניע ולנסוע" בלי לעשות כלום (אף פעם אין באמת דבר כזה).
ככזה, זו פלטפורמה מצויינת.
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
העניין שהוא לא ציין שהוא מחפש לעשות דבר כזה
הוא ציין שהוא מחפש רכב שטח בתקציב הנקוב לאורך שנים
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
בגלל זה מציינים את המשמעות..
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
תשמע,
אני מחזק את כל מה שאמרו כאן על התקציב. למצוא היילקס שמורה במחירים האלה? לא קיים.
לגבי האיכות נסיעה בטנדר ישן מאשר SUV זה שמיים וארץ, כדי לגרום לטנדר יישן לנסוע כמו ג'יפ מאותו שנתון צריך להשקיע( בתור בעלים של היילקס 95 אני אומר לך את זה).
אבל! ויש אבל!
טנדר אם ארגז סגור זה עולם אחר.. אתה מעמיס הכל,נועל ושבת שלום! כל התא נוסעים שלך פנוי לגמרי וללא סכנה שמשהו יפול על הספסל האחורי.
טנדר זה לא סתם לצאת לטייל, זה סוג של דרך חיים( במיוחד היילקס), כמו שסופות זו דרך חיים שונה מכל הכלים האחרים בשוק.
מוותרים על כל הנוחות ומהירות אבל זה מפצה על כך בשטח.
אני מאמין שבתקציב שלך אתה יכול למצוא אחת מקורית שאולי צריך להשקיע עליה כמה גרושים בודדים כדי להחיות אותה אבל תחשוב על זה ככה( ואני כמעט בטוח שנאמר פה) ככל שאתה יורד בשנתון הכל נהיה יותר פשוט וזול להתעסקות.
אם אתה לא מתכוון לעשות שטח קשה מדי והכי קשה שלך יהיה מעלה יאיר, תשקול אולי היילקס בנזין, נמכרות בחצי מהמחיר ובחצי שנשאר לך תגביה ותמגן אותה
ראיתי טראנו עושים את עשוש ומעלה יאיר, לא כולם יצאו שלמים אבל זה אפשרי.
אם יש לך שאלות על ההבדלים אתה מוזמן לדבר איתי בפרטי אני עשיתי את המעבר לפני שנה
-
תגובה: חיים אחרי הגימני - טנדר הוא התשובה?
איפה הוא ימצא היילקס בנזין???!!!
ההבדל המהותי בין טנדר לבין SUV הוא שטנדרים נרכשו לרוב כרבי עבודה ולכן היו להם חיים יותר קשים מל-SUV מלוקקים ועוד מסתובבים בארץ כאלו יד ראשונה/שניה שטופלו כל חייהם במורשה ועם היסטוריית טיפולים וכו׳...
לפני שקניתי את הפאג׳רו חיפשתי היילקס, חרשתי את הארץ למצוא עם תקציב דומה לשלך. מה שהיה זול היה שחוט ומה שהיה יקר לרוב גם היה שחוט, פשוט עם צמיגים גדולים.
סוגיית הגניבות היא גם נושא רגיש ולי עדיין נראה שגונבים את הגמלים, בדיוק כמו סופות ופאגרו Q, ארוך בנזין.
יש פה באתר את הדיסקו של שלמה, בתקציב שהזכרת על הנייר (או האתר) הוא נשמע אופציה מצויינת.
Sent from my iPhone using Tapatalk