ניתן לצפות בעמוד זה:
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3855
Printable View
ניתן לצפות בעמוד זה:
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3855
מוזיקה מרמקולים ומערכות אלקטרוניות לא מוזמנת! (מתוך התחשבות בזולת), מוזיקה של חברים, עם כלי נגינה אמיתיים, מוזמנת גם מוזמנת.
ואם אפשר גם לא גנרטורים..
לגבי הגנרטורים, במיטב המסורת הג'יפולוגית, הם אסורים.
בלי גנרטורים
בלי קריוקי
בלי מגברים ורמקולים
שכחתם לכתוב לגבי החולצות עם הציור של הטרופר. (ההוא עם ההסבה לסרן חי מקדימה ;) )
לא ממש קשור למפגש אבל ההודעה הזו הציפה לי את זה: איך מנווטים על פי קורדינטות הרשת החדשה? ז"א אומרת יש מפת נייר - זה לא בעייה, אבל לא מצאתי אפליקצייה תומכת למשל oruxmaps
באורוקס יש אופציה בהגדרות לשנות בין מעלות (ברירת מחדל) לבין utm, לבין אופציה שנקראת "רשת". לא ניסיתי אבל יתכן ש"רשת" זה מה שאתה מחפש
קצת חבל שהמפגש לא מתקיים בימים שכביש 10 פתוח אלא יומיים אחרי שנסגר (אני יודע שהתאריך קבוע).
ועוד הצעה, בנוסף לאיסור על גנרטורים, קריוקי ומוזיקה. למרות שהמפגש טיפה אחרי חנוכה, עדיף לא להגיע ב-2 בבוקר כמו חנוכיות כשכל הלד-ברים דלוקים.
אני לא אגיע,החבורה שלי חוששת מהקרה....
בכל מקרה אצרף קובץ מסלול להגעה לחניון למי שעוד
לא היה בחמוקי רביבים,.מאגורות ולימנים להפסקה
ובכלל תא שטח יפיפה.
קובץ מצורף 117756
קובץ מצורף 117757
קובץ מצורף 117758
קובץ מצורף 117759
קובץ מצורף 117760
חברים,
ביום ראשון נפגשתי עם מארק כץ, הפקח של הר הנגב הדרומי.
מדי פעם אנחנו פותחים כאן בפורום שרשור-תורן על הרט"ג, שרשור שבו אנחנו בעיקר דנים עם עצמנו האם האם יש הגיון בשגעון שלהם או שהם "פשוט יכולים" כמו שכולנו מכירים מרשויות ממשלתיות אחרות.
מן המפורסמות שתקשורת דו"צ היא הבסיס לכל מערכת יחסים, וזו לצערנו חסרה מאד ביננו לבינם (חוץ מסיפור אלדד שנעלם בשרשור הארוך ההוא, שלא הוסיף לאף אחד).
לכן,
מארק יכבד אותנו בהגעתו למפגש וישמח לשמוע אותנו, לענות על שאלות ולנסות, באופן כללי, לקרב בין הג'יפאי לבין הרט"ג.
התכנסות של כל המעוניינים תתקיים בשעה 2000.
גיתאי
מה המסלול המומלץ למי שמעוניין להגיע בדרך הרגועה ביותר? אני רואה שאפשר מכביש 40 וגם מכביש 204.
ערב נעים, נתראה מחר
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...23fb252739.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש תמונות מהמפגש?
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
ערב טוב,
אולי מישהו אסף מעיל בצבע כחול על השביל בין המפגש וכביש 204?
היציאה מהמפגש לכיוון מעלה אברהם
תודה רבה,
אביגדור
לדעתי הדאסטרבעצם מעגנת את הסיקס
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
היה מושלם.
אוכל מעלף. (נדב אתה אלוף. אין מילים)
בלילה לא היה קר וגם לא רטוב.
השינה היתה מעולה.
בשבת נסענו למצלעות - קצר ולעניין, מסלול מרהיב עם נוף פרוע ומענג לנהיגה בלי להיות קשה יותר מדי.
מינון צנוע של תקלות.
אנשים טובים
נהגים טובים
ג'יפים טובים
מסלול טוב
תענוג.
תודה לכולם.
אמיר. תודה רבה והתמונות יפיפיות.
גיא. תראה את התמונות של שאר הרכבים בעליה הספציפית הזאת ותבין. מעבר לזה טל נהג את הדאסטר בלי צורך בשום סיוע ובלי נזק באחד מהצירים היותר טכנים בדרום, כבוד.
אסף, שמחתי להכיר, תודה.
ובכלל תודה לכל מי שהגיע למפגש עם הדגש ליוסי סימה על הוויסקי המשובח :rolleyes:
לא זלזלתי ח׳ח בטל וכמובן לא בדאסטר ;)
אני רק סקרן. מתוך שאני מודע למגבלות של האוטו. אבל יש לטל מגבלה אחת שאני לא מכיר. הסתקרנתי אם מה שהפריע לו בעשוש גם הפריע פה או שזה סתם התחממות של מערכת האחיזה ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני לא יודע אם הוא קורא כאן, אבל תודה מיוחדת למרק כץ הפקח שנכנס במודע ל''גוב האריות'' להסביר את עמדתו ועמדת הרט''ג מול ''קהל עוין'' (וזה בניסוח עדין. כי זה מאוד לא פשוט לעמוד מול הגרעין הקשה של קהל מטיילי השטח היותר איכותי - עשרות רבות של אנשים אינטיליגנטים עם בטן מלאה על הרט''ג ומעלליה שלא עושים הנחות ומטיחים את השאלות הקשות ללא רחמים).
כצפוי, בסוף השיחה היתה הסכמה גורפת שלא מסכימים כמעט על כלום.... אבל אני באופן אישי (אולי כי אני מכיר את מרק מהשטח) יצאתי בתחושה אופטימית שיש איזו שהיא הבנה ושלא מחפשים לעשות לנו דווקא. בטח לא הפקח הספציפי הזה.
היה מלמד והאיר זוויות נוספות במרקם היחסים העדין והשביר שבין המטיילים לבין אלה שמופקדים על שמירת הטבע.
השיחה איתו היתה תוכן ראוי וחשוב למפגש כזה.
תודה למארק ולכולם.
קריאת השרשורים והתמונות ממש עושה חשק...
בקשה קטנה מההנהלה, אם אפשר לשקול לשנים הבאות לעשות את המפגש בחמשוש לטובת שומרי השבת, כמובן אם זו לא טרחה ולא ימנע מאנשים אחרים להגיע
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הדבר האחרון שצריך זה לזלזל.
נהפוכו. אולי דרושה כאן התערבות של פסיכיאטר שירשום כמה סוגי כדורים.....:rolleyes:
אבל אם תרשה להיות רציני לרגע אז ככה:
העובדה שטל ''ירד את המצלעות בדאסטר'' בהצלחה עוד תפתח כאן אתגר הרפתקאות חדש לנהגי ג'יפונים בכלל ודאסטרים בפרט אז תרשו לי לצנן לכם את ההתלהבות. וזה למה?
1. כי גם כדורגל יורד במצלעות/זיק/מחמל
2. כי מה לעשות, למי שלא מכיר - טל הוא נהג שטח ברמה אחת או שתיים או עשר מעל לרוב המוחלט ולא רק כאן.
3. כי לטל היה מכוון צמוד סופר-מקצועי.
4. כי היה רק דאסטר אחד בתוך שיירה של ג'יפים גיבורים וחזקים עם נהגים טובים שיכולים לתת לו גיבוי, גרירה, חילוץ.
אם המהנדסים הרומנים מדאצ'יה היו רואים מה מעוללים בישראל ליצירה שלהם הם היו מתאבדים בלגימת ג'ריקן שלם של צויקה.... בשורה התחתונה באמת אפשר לרדת את המצלעות בדאסטר ואפילו בלי נזק. עובדה. אבל זה רק מהסיבות שפירטתי וכי טל לא מפחד לאתגר את הדאסטר הרבה-הרבה מעבר למגבלות שלו. וכאן אין בכלל ויכוח: המסלול הזה גדול בכמה מספרים על לא מעט SUV ובטח על כל הג'יפונים כולל דאסטר. כולל דאסטר משופר. אני ממש לא ממליץ ודיר באלקום ושלא תייבבו אחר כך שהאוטו התעקם/נשבר/נמעך/נתלש/נזקק לחילוץ מורכב בעלויות של חצי אוטו.
ביום חמישי האחרון ירד איתנו דסטר את המדרגה במצלעות. ביום שישי עלה את עשוש בלי להתבלבל....
אני מלא הערכה לרכב הזה, לא מפסיק להפתיע!
Sent from my iPhone using Tapatalk
הם ( מועדון דאצ'יה ) עושים מסלולים שאני לא מעז אפילו לחשוב עליהם ..
באמת.
ואני גם תופס מעצמי אחד שמבין איפה בערך הרגלית של הקלאצ' ..
האוטו שורד איך שהו . .
אגב גם לי היה יוקון גיבוי וחילוץ בחלק מהמסלול בשבת חח , אחד שמבין בחילוצים.
היה מפגש נהדר, מזג אויר אביבי (בסוף דצמבר... לא, העולם לא מתחמם...). תענוג גדול להסתובב ברחבי הנגב ולפגוש קבוצות-קבוצות של ג'יפאים עם מדבקות או כיסויי גלגל ג'יפולוג. פשוט כיף. תודה לכל מי שהגיע.
לגבי הביקור של מארק כץ פקח הר הנגב הדרומי: קודם כל, יוזמה ברוכה של גיתאי - תודה! חשבנו איך לכנס את כל הקבוצות, שימוש במערכת כריזה נשקל ונפסל מיד, פחדנו מחנן... נשלחו כרוזים שניסו כמיטב יכולתם. בכל מקרה היה דיון מרתק עם אחד הפקחים הוותיקים בנגב.