כדי להתקין שנורקל בגיפ?
מדובר על סיקס
חוץ ממעברי מים מה הם היתרונות?
Printable View
כדי להתקין שנורקל בגיפ?
מדובר על סיקס
חוץ ממעברי מים מה הם היתרונות?
חיפוש בפורום..
עברתי על הכל
כניראה שבסיקס לא מתקינים שנורקל, לא מצאתי כלום בחיפוש
תחפש על שנורקל בכלל, לא לסיקס.
אני בספק מי בכלל מתקין שנורקל בגלל הצורך לשפר מעבר מכשולי מים.
עברו כבר כמה שנים טובות
הילקס כמו הילקס שרד את הטבילה
היה קרררר
אישתי זוכרת את זה טוב מאד
אין ספק שעם שנורקל לא היה כזה סרטון מוצלח
חבל שלא צילמו איך אישתי יוצאת בשחיה על הגב שלי
ותודה לאבישון שצילם הכל
https://www.youtube.com/watch?v=DMS8...dOgA91vy5EWHYA
איציק
אני בעד שנורקל - בעיקר כדי להרחיק את האבק והפודרה מהמנוע..
ואם כבר שואלים לגבי שנורקלים - יש מקום טוב ומומלץ לרכוש שנורקל למיציבושי האנטר 2008?
בדיוק כעת היא אקטואלית - http://www.jeepolog.com/forums/showt...99%D7%A8%D7%94
איציק,
הרגשת דה-ז'וו קלה..
קובץ מצורף 117904
דווקא לסיקס יש המון אפשרויות והמון פתרונות.
אני אוהב את הפתרון של יניקה מתוך הקבינה (עשיתי את זה בסיקס הקודם שלי ומתכוון ליישם גם בCJ הנוכחי). זה גם נותן אויר נקי יותר מאשר מתא המנוע, וגם מאפשר לך לחוש בדיוק מתי אתה מסתכן בכניסת מים למנוע - כשהברכיים שלך בתוך מים! וכל זה בלי לפגוע באסטטיקה של הג'יפ
אם אתה חושב ששנורקל דווקא יפה, אז גם זה קל מאד בסיקס. עדיף לצאת מהדופן של הבודי, כלומר לעבור דרך הקבינה, למרות שמקובל יותר מהכנף. יש מוצרים גנריים באיביי ושות' כמו זה -
https://www.ebay.com/itm/1999-2006-J...NZlIoT&vxp=mtr
כל מה שנועד לYJ או TJ ניתן להתאמה לCJ די בקלות, מה שחשוב לך זה החלק החיצוני, את החלק הפנימי תצתרך להתאים למסנן האויר שיש לך ולמיקומו, בכל CJ זה אחרת. צינורות גמישים - אם תמצא אז יש צינורות מקוריים של סופה שהם מצויינים. אם לא אז תן לאצבעות...
https://www.ebay.com/itm/Crown-Autom...laPlrn&vxp=mtr
רוב השנורקלים אינם אטומים ולא ימנעו חדירת מים למנוע. הם כן ינקו אויר קר יותר ועם קצת פחות אבק. חוץ מיזה ישפרו את מקדם הפוזה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם אתה מתכוון לנסוע פיזית מתחת למים, בעומק בו החיבורים לתיבת האויר יהיו שקועים מתחת למים, הקבינה שלך מזמן מלאה במים.
אז מחבר לא אטום בצורה מוחלטת הוא הבעיה הקטנה שלך.
אני לא חושב ששנורקל צריך להיות אטום לכל אורכו ברמת IP68.. אלא אטום מול השפרצות ישירות או מעבר קצר.
גם אם יכנסו קצת מים ברווחים הקטנים בין חלקי הצנרת, כמי בגדם שוטף.
לא הבנתי..
קרה לך לפני השנורקל או קרה עם שנורקל שהחיבורים לא היו אטומים?
הבהרה
בדרך כלל אני מתרחק ממעברי מים
ואני לא מחפש שנורקל למטרות של צליחת הכינרת
בקיצור, פוזה ומעברי מים לא רלוונטיים
התעלמת מהסיבה הנוספת שרשמו - יניקת אוויר נקי יותר.
גם אני בקרוב אתקין שנורקל בסיקס. לא בשביל מעברי מים ובטוח שלא בשביל פוזה. אלא בגלל שזה כיף גדול ליצר ולהתקין תוספות ובכלל לבנות את הג'יפ כל הזמן. אם על הדרך יכנס אויר קר ונקי יותר לקרבורטור אז בכלל טוב.
בקיצור אם אתה רוצה להתקין תתקין. שיפור גדול זה לא יהיה. ביחוד לא בכמה אלפי קילומטרים בודדים בשנה שהכלים האלו נוסעים בדרך כלל.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אשמח אם תשתף אותי במידע על ההתקנה
אצלי זה נכנס לרשימת המטלות בעתיד
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
אצלי התקנת השנורקל כנראה הצילה את הרכב יותר מפעם אחת, בחורף כשנוסכים לטייל ויש שלולית שאי אפשר לעקוף - עוברים דרך.. בכיף.
בשנה שעברה רכב שנסע אחריי ללא שנורקל שבק באמצע השלולית.
לגבי האבק - לא יודע אם זה נכון שיונק פחות אבק, אחרי כל טיול עם אבק גם היום אני מנקה או מחליף מסנן.
שמתי לב שפתח היניקה של השנורקלים פונה קדימה
ההיגיון שלי אומר הפוך, זאת אומרת פתח יניקה פונה לאחור
אני הרכבתי לוכד אבק/חול במקור של VW/AUDI/MAN על צינור כניסת האוויר צמוד למסכה הקדמית.
מרחיק את רוב האבק והחול והג'יפה ממסנן האוויר. אני מרוקן/מנקה אותו אחת לכמה חודשים.
לגבי מעברי מים - מכיוון שישראל נודעה בנהרותיה הגועשים ובגשמי הזעף בלתי פוסקים המציפים כל חלקה טובה ומעלים אגמים וימות על גדותיהם, אני נזהר מהם מאוד.
זיו
ברוב הרכבים, שאיבת האויר אכן מאיזור הכנף אבל בתוך תא המנוע והאויר שם חם ואפילו חם מאד.
ביתרון בשנורקל הוא לא רק בגובה שבו הוא שואב את האויר אלא בעיקר בשאיבת האויר מחוץ לתא המנוע.
תפשפש בתוך הכנף באיזור הפנימי של הבית גלגל ותראה מה המנוע שלך שואב...
לא פעם מצאתי שם עשבים, בוץ ומה לא, לא פעם אצל חברים במעברי מים גם הפילטר אוויר ללא שנורקל נירטב, התמלא בוץ וכו' והיה שניות לפני נעילה הידרוסטטית.
הטורבו לא שואב אוויר קר, הוא שואב אוויר ודוחס אותו לאינטרקולר שאחראי לקרר את האוויר ומשם ליניקה לתוך המנוע.
מי שלא מאמין בשנורקל(דגש על שנורקל שמורכב מקצועי ולא לפוזה) מוזמן לאיזור פה או לגולן לבחון את הנושא, בהנחה שהגשם יגיע מתישהו ולא שירקו עלינו מלמעלה ליום אחד... :-)
נדב,
התייחסתי לקביעה הנחרצת שמדובר בבעית טמפ' בלבד, אתה בעצם מחזק שה לא רק טמפ' אלא גם טינופת. לא הלכתי לפשפש בתוך הכנף, אני רק יודע איך נראה המסנן אוויר שאני מנקה ומחליף כל פעם, ואני לא נופל.
טורבו, מה שאתה כותב, זה בדיוק מה שהתכוונתי, לא משנה מה תהיה הטמ' של האוויר, הדחיסה של הטורבו מעלה אותה, אבל אז יש אינטרקולר שמוריד (זה היתה הכוונה ב "אם יש טורבו, ויש לו את הקירור שלו" )ואז השאלה כמה הטמפ' המקורית של האוויר בכלל רלוונטית??
לגבי מעברי מים - אני לא מתווכח אם שזה הכייף שלו, אני פשוט יודע, שפעם אחת בתוך מים בגבההים האלו, הנזקים בשאר האוטו (מבתי מנורות ועד חלודה על הריצפה מתחת לשטיח) הם דבר שאני לא רוצה להתעסק אתו.
ולכן, מעל גובה גלגל, אני לא נכנס למים! זה פשוט החלטה מושכלת ומוקדמת, זה פשוט לא אופציה אצלי.