-
התלבטות בין sx4 לאטראז
שלום לקוראים
אז ככה הסוויפט הנחמדה הושבתה ומהביטוח נקבל בערך 30 אלף
התקציב הוא עד 35 הנסיעה ברובה תהיה בפקקים של ראשון פתח תקווה
תיסע בו האישה עם שתי ילדות קטנות בעיקר לגן
אני מתלבט בין ה sx4 בצורת ה5 דלתות אבל גם הסדאן הוא אופציה או האטראז שאמור להיות חסכוני יותר
מי שמכיר יודע ויכול לתת עצה טובה תבוא עליו ברכה
תודה
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
האטראז' סופר חסכונית.
אבל מכל בחינה אחרת קשה לקרוא לדבר הזה ''אוטו''.
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
האטראז' סופר חסכונית.
אבל מכל בחינה אחרת קשה לקרוא לדבר הזה ''אוטו''.
דרור אני חושב שהתכוונת לומר פחנוע ;)
Sent from my SM-J530F using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
הבנתי שהאטראז גם יותר מאבזרת
ועדיין אני מתלבט?
מה אתם הייתם קונים?
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
תודה על התגובות
אבל אם אפשר תגובות עם קצת פירוט
פשוט יכול להיות שמשהו שמפריע לכם ברכב מסוים לא יהיה משמעותי לי
תודה
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
אטראז׳ הוא פתרון תחבורתי זול וחסכוני. בזה מסתכמות כל התכונות החיוביות שלו.
כמכונית הוא לא עומד בשום קנה מידה שבנאדם שמשלם מהכסף שלו (בניגוד לארגונים, חברות השכרה, וקמצנים כרוניים) צריך להסכים לו. ולא משנה על מה אתה חושב שאתה מוכן להתפשר.
בעצם מצאתי עוד תכונה טובה שלו - ואני אציין אותה כי אנחנו בג׳יפולוג - גרסת הליסינג הצבאית שלו מראה יכולות שטח נאות לקטגוריה מה שהופך אותו לבעל ערך עתידי לגרוטראלי / גרוטשטח.
בהנחה שאתה עומד לרכוש רכב יוצא ליסינג וכנראה צבאי לשעבר- אותה אבחנה הופכת לרעתו.
אסף.
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
הבעיה העיקרית של האטראז׳ בתור משומשת היא הגיר הרציף. במידה של תקלה מחירים של גירים רובוטיים ורציפים גבוהים
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
דווקא ה sx4 במיוחד בגרסת ה5 דלתות רכב חביב (יחסית, יחסית)
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
אפילו מכונית טובה. ה5 דלתות טיפה מוגבהת למי שזה חשוב לו. אמנם רכב מאוד בסיסי ודל אבל טוב.
אסף.
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
טוב אז הנטיה כבר לטובת הסוזוקי
אגב אשמח לעוד הצעות אם יש
תודה
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
למה התקבעת דווקא על דגמים אלו?
כמה קמ הרכב עומד לעשות בשנה?
יהיה רכב עיקרי/משני?
אוטומט/ידני?
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
לא מקובע בכלל אבל בסכום של 35 אלה הרכבים שעלו לי בראש
קילומטרז אני לא יודע במספרים
הרכב יסע מראשון לפתח תקווה
ויהיה רכב משני
וכן עדיפות מובהקת לאוטומט
תן רעיונות
מה שמוזר לי שלאף אחד אין מילה רעה על הסוזוקי ויחד עם זאת אף אחד גם לא ממליץ עליו
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
ממתין לרעיונות
בנתיים האטראז ירד מהפרק
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
עשיתי קצת חושבים.
לפי הפרטים שנתת (נסיעה יומית ראשון-פתח תקווה, רכב שני) מדובר בנסועה של ~50 ק"מ ביום/ ~1000 ק"מ בחודש הלוך חזור למקום העבודה. עוד קצת נסיעות פה ושם, נאמר ~1100 ק"מ בחודש.
רכב שעושה 1:14 יאכל לך ~80 ליטר דלק בחודש.
רכב שעושה 1:12 יאכל לך ~90 ליטר דלק בחודש.
למה הנתונים האלו חשובים? כי זה מצביע על כך שההתכווננות לרכבים "חסכוניים" אינה בהכרח הכיוון ושיש לך הצע רחב יותר אם "תפזול" לכיוון כלי רכב שאולי אינם נראים כחסכוניים, אבל יכולים להציע לך תמורה טובה.
קצת דוגמאות:
קיה: ריו אם אתה רוצה סופר מיני נחמדה (כמובן שאת גרסת ה5 דלתות), סיד אם בכיוון של סטיישן, או פורטה
יונדאי: i25, i30, i30cw
פורד: פוקוס (דווקא פה אולי כן כדאי ללכת ליוצא חברת ליסיניג, שכבר טופל בו נושא הגיר)
סוזוקי: SX4 :)
כאמור - יש לך הרבה אפשרויות. כיון שזה הרכב שהולך להסיע את הילדים, הייתי שם דגש גדול על הבטיחות, גם על חשבון שנתון ו"חסכון" בדלק.
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
עוד שיקול לטובת הSX4 הוא שדה ראייה. אצלנו זה הרכב של אשתי, ואחת הסיבות המרכזיות שרכשנו אותו היא שדה ראיה מצויין ומראות גדולות. אני רגיל לטנדר, וברוב הפרטיות למעט זו אני מרגיש שאני לא רואה כלום.
מבחינת דלק- ציינו כבר לפני . אמינות עד כה טובה (הרכב 3 שנים אצלנו)
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
עשיתי בדיקה על חלק מהרכבים שהמלצת
ולהפתעתי הם לא נכנסים בתקציב שלי בכלל
אהבתי את הקיה ריו אבל גם הוא יקר מדי
לפחות לפי יד 2
שזה מחזק אותי על הסוזוקי כי אני לא חושב שהסוזוקי
נופלת מהקיה או היונדאי
תודה על התשובה המפורטת
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zohar1p1
עשיתי בדיקה על חלק מהרכבים שהמלצת
ולהפתעתי הם לא נכנסים בתקציב שלי בכלל
אהבתי את הקיה ריו אבל גם הוא יקר מדי
לפחות לפי יד 2
שזה מחזק אותי על הסוזוקי כי אני לא חושב שהסוזוקי
נופלת מהקיה או היונדאי
תודה על התשובה המפורטת
עשיתי בדיקה לפני שעניתי לך.
בתקציב שלך אתה יכול לקנות SX4 שנת 2010-2011.
באותו תקציב אתה יכול גם לקנות ריו 2012-2013.
לחבר טוב יש את הריו והוא מבסוט עד הגג. טיפולים זולים, עושה באיזור 1:14
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
אני רואה ביד 2 מחירים של 40 וצפונה
לרכבים שאינם ממשלתים לשעבר השכרה או ידני
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
הבן שלי קנה ניסן נוט 2010 ב 30000. מבסוט מאוד.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
קח בחשבון ששוק היד2 די חבוט, זה שמבקשים 40 על רכב (שהוא לא לנדקרוזר) לא סותר את העובדה שבעל הרכב ירד במחיר, הרבה. תעקוב ברמה יומיומית ותראה - השוק מת.
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
חבר עם קורולה שמורה בצורה של מוזאון .. כבר 4 חודשים לא מוכר ב 10 מתחת למחירון של יצחק לוי ... אין שוק לפרטיות .. אפילו לא טויוטה.
* שאלה, מה כל כך איום ונורא באטרג' ? .. ברצינות .. יש מליונים על הכביש והן נוסעות .. ולא ראיתי אנשים בוכים בזמן הנהיגה .. או מנסים להתאבד .. או משהו ..
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
כי רובם לא שילמו על האטרז' שלהם.
והם בוכים , פשוט לא בזמן נהיגה.
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אומי5
כי רובם לא שילמו על האטרז' שלהם.
והם בוכים , פשוט לא בזמן נהיגה.
ובכל זאת ?
קטילה כל כך גורפת .. על מה ?
משהו קונקרטי ?
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
בשביל להגיע מא' ל-ב' האטראז' לא כזו נוראית.
האמת שהיא אפילו בסדר. מרווחת יחסית, בגאז' גדול ושימושי, המזגן חזק, היא סופר-חסכונית בדלק, פשוטה בתכנון ובמכלולים וזולה במובהק לאחזקה.
היא עושה את העבודה. כלי תחבורה בסיסי. סוג של קורולה מוקטנת לבעלי תקציב מוגבל. אבל כמכונית איפה היא ואיפה הקורולה...
אטראז' היא מכונית שמתוכננת ומעוצבת ובנויה עבור שווקים מתפתחים. לתקציב מוגבל, לדרישות מוגבלות. כן, לעולם שלישי.
נכון שזה עניין של טעם אישי אבל יש קונצנזוס שהיא כל כך מכוערת מבחוץ (וגם מבפנים) ברמה שכואב בעין להסתכל עליה. היא כל כך מכוערת שאפילו במיצובישי לא בדיוק מתגאים בה. אפילו בהשקה הישראלית שלה דאגו להסיע אותה אחורה לתוך גדר חיה כדי להסתיר את האחוריים שלה.
אז נכון שיהיו שיגידו שעיצוב זה עניין משני. אבל למראה של מכונית יש משקל גדול בשיקולי הקנייה. וזו עובדה שמכונית מכוערת במופגן זה משהו שאף אחד לא באמת רוצה. תראו מה קרה כאן לכונפה מוטורית אחרת - לא במקרה זו עוד משפחתית קטנה ועלובה - ניסאן אלמרה מהדור האחרון. כמו האטראז' - גם כאן המשפחה טובה. בדיוק כמו האטראז', זה אוטו פשוט לעולם שלישי שבתכל'ס עושה את העבודה. אבל.... מי מוכן להיראות בדבר הזה?... היא נכשלה לחלוטין אפילו בציי הרכב והייבוא הופסק.
ואם נעזוב את הלוק בצד, זו עובדה שאטראז' פשוט נוסעת ומתנהגת ובנויה פחות טוב מכל אוטו אחר. וכל מי שעושה סיבוב בכל מכונית אחרת מרגיש בהבדל. ולא צריך להיות חובב מכוניות או חובב נהיגה כדי להרגיש. ובגלל שמחירי המכוניות בישראל מנופחים מלאכותית על ידי מיסים לא שפויים - בסופו של דבר גם מכונית זולה במופגן כמו האטראז' היא בשורה התחתונה לא בדיוק זולה. כי הלקוח הפרטי משלם עבורה - יחסית - המון כסף תמורת מעט אוטו. ובמחירה בהחלט יש מקום לשקול לרדת במודל שנה או שתיים אחורה ולבחור במשהו יותר מתקדם, נוח, בטוח, וכן - גם נעים יותר לנסיעה ומהנה יותר לנהיגה.
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
בקיצור .. שטויות :)
כיעור זה לא משהו שבגללו קונים או לא אוטו ..
-
תגובה: התלבטות בין sx4 לאטראז
דרור,
כל מה שכתבת לא רלוונטי לא לי ולא להרבה מאוד אנשים. אל תשכח שרוב העם רוצה סה"כ להגיע מא' לב' בצורה יעילה וחסכונית, ואם אפשר על הדרך שגם יכנסו מאחור כמה כסאות ילדים ועגלה בבגאז'.
אז אם כל הכבוד,
כל מה שרשמת לא רלוונטי.
ובנימה אישית. אם הייתי רוצה לנסוע ברכב דינמי, ויוצא לי לא מעט לנסוע ברכבים כאלו, הייתי גולש בקארספורום. לנסוע בכביש ברכב, זה משהו שאני עושה כשאני חייב (למשל בעבודה, ולצערי, הרבנ שעות ביום). את רוב הנסיעות (הפרטיות) בכביש, אני עושה על אופנוע.