חוזר: הצמיגים נוגעים בבודי
החלטתי לבסוף לערגל את הקפיצים מאחור , זה נתן עוד כמה סנטימטרים אבל לצערי הצמיגים עדיין
נגעו בבודי.
קיט קפיצים מלא יקר לי מידי ואת האמת טוב לי ככה חוץ מהנגיעות בבודי אז כנראה אני אלך על הפתרון
האחרון מבחינתי אוקולונים.
ניסיתי להימנע מלשים אוקולונים כי אני יודע מה זה גורם אבל אם זה מה שיפסיק את הנגיעות אז זה טוב
בשבילי.
מה אתם אומרים רבותיי?
תומר.
חוזר: הצמיגים נוגעים בבודי
מה שאני אומר, זה שאוקולונים זה רע.
לא מספיק שאתה על צמיג 33 (חוקי ברשיון או לא, מה זה משנה) שמושך את העיניים הרעות של שוטרים ובוחני ניידות משרד התחבורע, אז עכשיו אתה מוסיף חטא על פשע? אחרי תתקין אוקולונים, תיתן להם עוד סיבה (והפעם מוצדקת) להעניק לך הורדה מהכביש.
אוקולונים (בודיליפט) זה הפיתרון הכי גרוע והוא במקום האחרי-אחרון, אחרי שבאמת ניסית הכל וכלום לא עזר. הצמיג עדיין נוגע? קח דיסק ותוריד חתיכה קטנה מהפינה של הבודי כמו שרצית בהתחלה.
בהצלחה!
חוזר: הצמיגים נוגעים בבודי
אוקולונים לא בהכרח עושה נזק , אם תשים מפזרי לחץ לא יהיו שום נזקים , שנית בודי ליפט לא חייב להיות מאוקולונים הוא יכול להיות גם ממתכת ,ויש אפשרות גם להסתיר את זה ,ראה סופתו של מאיר רוטברג או רוטנברג ( יסלח לי כבודו שאני לא ממש זוכר את שם משפחתו ) שעשה את זה , לדעתי , קפיצים לא קפיצים...... 33 חייב בודי ליפט
רק בריאות
שאולי
נ.ב.
עם מחירי הדלק נכון להיום, תוותר על טיול פסח ויהיה לך כסף לקפיצים חדשים
חוזר: הצמיגים נוגעים בבודי
איזה מפזרי לחץ?
בודי ליפט (מעבר לעינו הצרה של החוק) מרים את מרכז הכובד לחינם, הורס לחלוטין תושבות בודי, ואם תעשה אותו מחומר גמיש אז כל הבודי גם ינתנדנד לך קדימה ואחורה כל גז\ברקס או עד שהרדיאטור יגיע למאורר המכני.
וכל הרשימה הזאת היא מניסיון (לא רק שלי)
יש שתי כתבות של חנן על חיתוך כנפיים, זה אולי לא נותן פוזה כמו בודי ליפט אבל זה זול, זמין ועושה את העבודה כמו שצריך.
עומר
חוזר: הצמיגים נוגעים בבודי
ראה המלצות להגבהה בהתאם למידות צמיג.
מנסיון אישי ההמלצות שלהם טובות.
http://www.800-923-jeep.com/techCorner/tire_fitment.cfm
בודי ליפט נכון מחייב הקפדה על מיקום בוקסות הגומי.
בהרבה הגבהות שנעשות בארץ מיקום הבוקסות שגוי ונגרם מומנט כפיפה בגלל כוחות דינמיים (כוחות צד אפקיים) בריתום הבורג למרכב.
מומנט כזה מחמיר תופעת סדקים בפח המרכב.
חיבור נכון מצויין באתרי מכירה ל- BODY-LIFT.
חוזר: הצמיגים נוגעים בבודי
מה עם להנמיך את הבמאפסטום מאחור ?
במה זה יגביל אותי ?
חוזר: הצמיגים נוגעים בבודי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי Tomer
מה עם להנמיך את הבמאפסטום מאחור ?
במה זה יגביל אותי ?
זה יגביל לך את מהלך המתלה. צד אחד ייסגר פחות. צד שני ייפתח פחות.
בכמה ? צריך לבדוק בבדיקה פשוטה.
תכניס את הרכב להצלבה, ותבדוק מהלך פתיחה.
תיקח קוביית עץ בגובה ההנמכה, ותקשור עם חבלים / אזיקונים / מסקנטייפ,
ואז תכניס את הרכב שוב לאותה הצלבה, ותראה כמה מהלך פתיחה הפסדת.
חוזר: הצמיגים נוגעים בבודי
עומר
אני נוסע עם בודי ליפט כבר 5 שנים ,אין לי שום בעיה במרכב ולא בעיות עם החוק, כפי שכתבתי ראו סופתו של מאיר רוטנברג כיצד עושים זאת נכון...............
בברכה
חוזר: הצמיגים נוגעים בבודי
שאולי, מתי בפעם האחרונה פתחת את הברגים האלה, ככה בשביל הספורט?
חוזר: הצמיגים נוגעים בבודי
אני משחק כדורגל והולך למכון כושר בשביל הספורט , אבל לא פותח סתם ברגים , תגיד לי אתה ,ומי שאין ברכבו בודי ליפט גם צריך לפתוח ברגים בשביל הספורט .....לא, לא פתחתי אבל בהחלט חיזקתי אותם , ושוב אני אומר אפשר לשים, ואפשר לשים טוב ונכון
בברכה
חוזר: הצמיגים נוגעים בבודי
החלטתי לברר על קיט קפיצים , מה אתם ממליצים ומה המחירים?