תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
אני לא יודע מה לחפש
מה הדגם הזה ? איך הוא נקרא ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
קשה לתת לך עצה בלי יותר פרטים.
שלח תמונה של השכנה....
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
אשתדל לתפוס אותה באוטו ...
אבל לבנתיים ... אולי בכל זאת ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
הדגם נקרא BK. זה מה שהחליף את הקינג ונימכר גם היום.
למה אבל קצר?
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
תודה. מעיון קצר ביד2 זה נראה אותו דבר מ 2002 ועד היום.
תכף אחפש את המבחן של דרור ..
למה קצר ?
כי .. אני לא צריך אוטו גדול.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
היו לנו שניים במשפחה, 2007 ועכשיו 2014. לא לחסכנים.
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
אפשר הערכות של שנת החזקה אחזקה ותחזןקה רנדומלית ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
ככה מהראש:
ביטוח סביב 10-8 לשנה
חלקים מקוריים יקרים (בעיקר מפריד חלקיקים וכו׳)
חסכוני בסולר הוא לא (1:9)
טיפול כל 15 אאלט
רכב מאוד מפנק בכביש ובשבילים (טס בדיונות של ירדן) שטח טכני פחות בגלל חוסר גובה ועודף פלסטיקה. מנוע חזק למדי. סה״כ אמין אבל כשהולך משהו זה חור לא קטן בכיס.
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
אהה ...
הבינותי.
תודה ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
תודה. מעיון קצר ביד2 זה נראה אותו דבר מ 2002 ועד היום.
תכף אחפש את המבחן של דרור ..
למה קצר ?
כי .. אני לא צריך אוטו גדול.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תסתכל שוב. יש הבדלים חיצוניים די גדולים בין קינג ל-BK. BK שווק החל מ-2008 אאל"ט.
מה שכן שניהם עם שלדה אחודה ומיתלים נפרדים. ה-Q שקדם להם היה שונה לגמרי.
בעיני למעט זוית בטן ואולי צריכת דלק לקצר אין שום יתרונות אלא רק חסרונות אבל זה כבר שייך לשרשור אחר.
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
זה BK.
נוסף לחסרונות שציינת - ארוך יותר יציב בעליות ומדרונות תלולים ובשפ"צים ופחות קופצני.
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
תודה
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
סליחה על הסטייה הקלה, אבל אני רוצה להציע אפשרות אחרת...
גיא, אתה עושה קילומטראז' מאוד גבוה בכביש, ולכן הייתי מציע לך להשאר עם הדאסטר ולקחת רכב שטח ישן (זול) יותר, כזה שזוגתך עדיין תשמח להצטרף לטיולים. יצא לך יותר זול מלהחזיק SUV מהגדולים ...
(וגם אם נשבר משהו לא צריך למהר ולתקן ביוקר ...)
אתה כמובן יודע את כל זה, רק עוצר להזכיר ...
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
יש הבדל בין טראנו עם סרן חי אחורי לקינג עם 4 מתלים ניפרדים.
קינג קצר שעבר הגבהה הופך לקופצני מאוד גם בכביש, לדעתי.
גיא-אולי אתה לא כ"כ תרגיש בזה כי זו פלטפורמה דומה למה שאתה נוסע עכשיו, מתלים ניפרדים כאמור...
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
גיא,
רק תזכור שהתחלת את האשכול עם אמירה שהדסטאר הגיע ל 100K, כמה ק"מ את מצפה לקנות פה?
איזה מודל?
אני כן חושב, שעם כמות, ואופי, הטיולים שאתה עושה, מחשבות בכיוון הזה נכונות, אבל זה כבר דיון בפני עצמו.
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
הפאג׳רו יקר בכל פרמטר של אחזקה.
אתה נכנס לקטגורית המפלצת המוצצת
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
קינג קצר שעבר הגבהה הופך לקופצני מאוד גם בכביש, לדעתי
.
למה הגבהה בהכרח עושה רכב לקופצני?
אני יודע שברוב המקרים זה נכון, אבל אני תמיד חוזר ושואל למה אתם משלימים עם זה?
מה הבעיה להגביה ולא להפוך את הרכב לקופצני?
זה הכל בחירה של הסט הנכון, ולא איזה אילתורים.
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
לא רק.
לפעמים הבעיה שכבר לא נשאר לקפיצים לאן להיפתח
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
לעניות דעתי אתה לא מרוויח שום דבר מפאגרו כזה.
אתה לא הולך לקנות פאגרו חדש אלא בן מספר שנים, הסיכוי לתקלה סטטסטית בו הרבה יותר גבוה מהדסטר שלך.
מה הרווחת?
האם הוא יותר נוח ?, לא משמעותית.
יש לו מקדם פוזה, זה חשוב לך?
מנוע יותר חזק ?, להבנתי גם זה לא חשוב לך.
לעניות דעתי הדסטר תפור עליך ועל הטיולים שאתה עושה.
לא יקר לקניה, זול לאחזקה וחדש באחריות.
מה שאתה צריך לעשות זה פשוט לקנות דסטר חדש עם אחריות.
כך ירד ממך הדאגה ל"תקלה הסטטסטית"
אלא אם כן אתה משועמם ורוצה להתחיל הרפתקאה חדשה.
במקרה זה, עלה והצלח.
איחלתי לחייל הצלחה בהמשך מילוי תפקידו..
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
;)
אתם עושים עבודה נהדרת.
תמשיכו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
כמה כבר תעלה תקלה סטטיסטית, שהיא שווה לספוג שוב ירידת ערך של דאסטר חדש?
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
OFF-RoaD
כמה כבר תעלה תקלה סטטיסטית, שהיא שווה לספוג שוב ירידת ערך של דאסטר חדש?
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
משמועות .. בלבד.
מערכת כבלים של ידית הילוכים רק החלקים 1000
טורבו שבועז מאיים עליו ... אין לי מןשג.
המצמד האחורי שכבר הוזכר .. 15,000 רק החלקים ...
יש ׳בשר׳ ....
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
לאחרונה באזור הקרוב למקום עבודתי פתחו "דוכן" קטן של Lease4U (או שם דומה) - בחלל של חנות דחסו שני רכבים קטנטנים ואיש מכירות.
נכנסתי לרגע לשאול אילו רכבים הם יודעים למכור והתשובה - כל רכב שתרצה....
למה אני מספר זאת כאן?
כי ייתכן ואתה יכול לעבור למסלול כזה עם דאסטר חדש - מקדמה סבירה, תשלום חודשי סביר ואחרי 3 שנים להחליט עם לשלם את היתרה או לקחת דאסטר חדש (או רכב אחר) שוב ... זהו מסלול שמאפשר אולי להקל (כלכלית) על קבלת ההחלטה לקחת רכב חדש, אם מבינים היטב מהן העלויות ומהן המגבלות.
נקודה למחשבה
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
הבעיה היחידה עם ליסינג למיטב הבנתי
היא שינויים .. למשל קפיצים.
ונסיעה בשטח עם כל המשמעויות הנלוות כמו נזקים.
לא ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
אם זה ליסינג מימוני אז לא בעיה שתעשה שינויים.
השיקול שלך צריך להיות כמה כסף יעלה השדרוג וירידת ערך להתחדשות מול ירידת ערך ותיקונים ( ותגזים עם מחירי התיקונים ככול יכולתך).
לדעתי אין הצדקה כלכלית להשתדרג
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
תגובה: מיצובישי פג׳רו קצר
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
אם זה ליסינג מימוני אז לא בעיה שתעשה שינויים.
השיקול שלך צריך להיות כמה כסף יעלה השדרוג וירידת ערך להתחדשות מול ירידת ערך ותיקונים ( ותגזים עם מחירי התיקונים ככול יכולתך).
לדעתי אין הצדקה כלכלית להשתדרג
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
אין בסיס להשוואה עד כמה אמין ושורד האוטו.
ואני פה ב uncharted territory ...
יכול להיות שהאוטו ימשיך כפי שהו ויכול להיות שמחר יתחיל להתפרק ...
זה המקור לחשש.
Sent from my iPhone using Tapatalk