-
קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
בס"ד
שלום.
פותח פה שרשור בגלל היעודיות של הקבוצה.
אני רוצה לקנות רכב טרנו ידני כרכב שני לטיולים.
מאפיינים: ידני ארוך 2.4 שנה 96.
המטרה שלי רכב לטייל איתו בלי לחשוש יותר מידי על הרס הרכב. עבירות בינוני +.
אשמח לשמוע חוות דעת מאנשים שיש או שהיה להם טרנו כזה.
תודה מראש.
שלמה.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
לא רואה בעייה. יש הרבה כאלו בשוק והמחיר שלהם מצחיק, 10-15 אלף שקל, וזה לטובים שנוסעים עם טסט בתוקף. תקנה ידני, תוודא שהמזגן עובד טוב, מערכת קירור תקינה, ואתה יכול להנות מטיולים בסביבה הקרובה שלך בכיף.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
אוטו מאד נחמד. היה לי קצר לפני כמה שנים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
טראנו הוא בחירה מצויינת - אוטו פשוט וטוב.
הבנזין 2.4 הגיע רק עם גיר ידני.
מודל 96 היו בכלל רק ידניים. גם הבנזין וגם הדיזל.
אל תצפה לביצועים מרטיטים - גם כשהיה חדש הוא לא היה בחזית הטכנולוגיה/ביצועים/עבירות.
גם אל תבנה על אמינות גבוהה. פשוט כי הוא כבר בן 22. דברים קטנים יתקלקלו כל הזמן בגלל הגיל והקילומטרים - אבל זה ככה בכל רכב בגיל הזה.
מצד שני הוא אוטו זול והוא פשוט. מעבר למערכת ההזרקה ולאבזרים חשמליים בתא הנוסעים, אין בו תחכומים אלקטרוניים מיותרים וזה רק לטובה. יש חלקים בפירוקיות, רוב המוסכים יידעו להסתדר איתו ואם יש לך ידיים טובות וחוש טכני מינימלי, גם אתה תסתדר לבד עם רוב הדברים הקטנים (טיפולים, תיקונים קלים).
קח בחשבון 2 טסטים בשנה ושצריך להיזהר מניידות משרד התחבורע - כי זה אוטו ישן.
לטיולים ברמת בינוני+ (וכל עוד הוא תקין אין מה לפחד לנסוע רחוק) לא צריך שום שיפורים ושום שינויים. צמיגי שטח טובים וזהו. סע וטייל ותהנה.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
הצמיגים קטנים ממש. הפרונט רגיש חלש ושביר.
מנגנון קלאצ' מטופש שבולט מתחת לרכב.
חוץ מזה - אוטו של בדואים שאפשר לתחזק עם חוט ברזל ופטיש.
'טוב' לא הייתי קורא לו. אפשר להסתפק ב'פשוט' ו 'זול', וגם 'עושה את העבודה'.
אסף.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
הצמיגים קטנים ממש. הפרונט רגיש חלש ושביר.
מנגנון קלאצ' מטופש שבולט מתחת לרכב.
חוץ מזה - אוטו של בדואים שאפשר לתחזק עם חוט ברזל ופטיש.
'טוב' לא הייתי קורא לו. אפשר להסתפק ב'פשוט' ו 'זול', וגם 'עושה את העבודה'.
אסף.
+1
היה לי כזה 96 דיזל לפני יותר מעשור, אותם מכלולים כמו הבנזין.
הפרונט של מאזדה 2(יש מצב של המאזדה יותר חזק), משולשים שנישברים או ניתלשים מהשילדה(התבריג של הברגים נימצא בשילדה) ואז באמת הסתבכת, כל זה בשימוש של חצי שנה+/- ששימש רק לטיולים במסלולים המוכרים בעיקר לדרום.
סה"כ אמין אם לא תילחץ עליו ותיסע בשבילים.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
+1
היה לי כזה 96 דיזל לפני יותר מעשור, אותם מכלולים כמו הבנזין.
הפרונט של מאזדה 2(יש מצב של המאזדה יותר חזק), משולשים שנישברים או ניתלשים מהשילדה(התבריג של הברגים נימצא בשילדה) ואז באמת הסתבכת, כל זה בשימוש של חצי שנה+/- ששימש רק לטיולים במסלולים המוכרים בעיקר לדרום.
סה"כ אמין אם לא תילחץ עליו ותיסע בשבילים.
+2
הפרונט עשוי מזבל עופות (בזמנו אצלי ״נשבר״).
הבנזין חלש מאוד.
לדעתי גם הטרופר וגם פאגרו עדיפים עליו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
דווקא שלי לא נשבר ;)
עד היום אני רואה אותו מסתובב בחיפה.
טיפה הגזמתם.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
"רק" טיפה הגזימו....
הגבהות מוגזמות, הגדלות צמיגים, פה ושם קפיצות והופ - יש נזקים.... ואז האוטו הופך ל"לא טוב".
עכשיו בוא נרד לפרטים
"גלגלים ממש קטנים" - 235/75/15=29 אינץ'. אלה המקוריים שלו. מידה זהה לפאג'רו דיזל מאותן שנים, זהה לסופה צבאית סטנדרטית...
כן, זה לא גדול. אבל גם האוטו לא גדול. למי שלא מחפש עבירויות, זה סביר. אפשר לחיות עם זה. יצא לי לעשות אחלה של טיולים בעבירות לא פשוטה עם טראנו סטנדרטיים והכל היה מצוין.
"פרונט חלש" - אני מכיר אוטו יפני אחר, שעולה לפחות פי 4, עם פרונט שקורס וגלגלים קדמיים שמתעופפים ממנו. אבל שם המשפחה שלו יותר נחשב... בעצם, אם אני חושב על פרונטים IFS אחרים ברכבי שטח, אני מגלה שרובם לא כאלה מוצלחים. זה חלש, וההוא קורס, וזה שובר מוטות היגוי, וההוא שובר בולג'וינטים, ובזה זויות הקמבר משתנות אם מגביהים... אז מה עוד חדש? כולנו כבר יודעים ש-IFS זה לא להיט ושבשטח סרן חי עדיף בכל פרמטר. אבל IFS זה מה שיש. מי שלא מתאים לו IFS - שיחפש לו סופה/סיקס/היילקס ישן/רנגלר/דיפנדר - וישלם.
"אוטו של בדואים שאפשר לתקן עם פטיש וחוט ברזל" - זה רק לטובה. הבדואים יודעים משהו על מכוניות. זה אומר שהוא פשוט ואמין.
אני מסכים שטראנו אף פעם לא היה ה-SUV הטוב ביותר. אם אני זוכר טוב, הוא תמיד סיים אחרון בכל מבחן השוואתי. קטן יותר, צר, פחות נוח, פחות עביר. מתלים לא מאוזנים טוב. אבל הוא יותר פשוט ולכן שורד וזה אומר הכל. לכן הוא דווקא כן "טוב".
ולסיום קצת פרופורציות - מדובר כאן על רכב שטח בן 22 ב-10-15K... למה אתם מצפים ממנו בדיוק?
לכן אני אומר - מי שרוצה טראנו כרכב טיולים זול למשפחה, ללא יומרות מטורפות - להעדיף אחד סטנדרטי. להתרחק מהגבהות ומשינויים שלא בטוח שעושים טוב לאוטו, להתרחק מצמיגים גדולים (31 זה גדול מבחינתו). הוא לא מתמודד יפה עם שיפורים כאלה. מה שיש במקור זה מספיק והותר וישמור על אמינות ושרידות טובות.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
הבדואים יודעים משהו על מכוניות. זה אומר שהוא פשוט ואמין.
כמה טרנו ראית ליד מאהלים בדואים?
הרבה פאגרו ישנים, היילקסים סופות ולנדקרוזר אבל אני לא זוכר יותר מידי טראנו.
אפילו ניבה וטריוס ואחד שבכלל הלך רחוק ונוסע על דיפנדר ראיתי..
ואנשי אל עזאזמה ששומו שמיים שתו נס-קפה עם חלב ויש להם פאנל סולרי ומצלמת אבטחה על מוט האוהל (אמיתי לגמרי),
התקלקלו הבדואים.
הכיבוש משחית והבדואים השתכנזו בלבלבלהה..
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
"רק" טיפה הגזימו....
הגבהות מוגזמות, הגדלות צמיגים, פה ושם קפיצות והופ - יש נזקים.... ואז האוטו הופך ל"לא טוב".
עכשיו בוא נרד לפרטים
"גלגלים ממש קטנים" - 235/75/15=29 אינץ'. אלה המקוריים שלו. מידה זהה לפאג'רו דיזל מאותן שנים, זהה לסופה צבאית סטנדרטית...
כן, זה לא גדול. אבל גם האוטו לא גדול. למי שלא מחפש עבירויות, זה סביר. אפשר לחיות עם זה. יצא לי לעשות אחלה של טיולים בעבירות לא פשוטה עם טראנו סטנדרטיים והכל היה מצוין.
"פרונט חלש" - אני מכיר אוטו יפני אחר, שעולה לפחות פי 4, עם פרונט שקורס וגלגלים קדמיים שמתעופפים ממנו. אבל שם המשפחה שלו יותר נחשב... בעצם, אם אני חושב על פרונטים IFS אחרים ברכבי שטח, אני מגלה שרובם לא כאלה מוצלחים. זה חלש, וההוא קורס, וזה שובר מוטות היגוי, וההוא שובר בולג'וינטים, ובזה זויות הקמבר משתנות אם מגביהים... אז מה עוד חדש? כולנו כבר יודעים ש-IFS זה לא להיט ושבשטח סרן חי עדיף בכל פרמטר. אבל IFS זה מה שיש. מי שלא מתאים לו IFS - שיחפש לו סופה/סיקס/היילקס ישן/רנגלר/דיפנדר - וישלם.
"אוטו של בדואים שאפשר לתקן עם פטיש וחוט ברזל" - זה רק לטובה. הבדואים יודעים משהו על מכוניות. זה אומר שהוא פשוט ואמין.
אני מסכים שטראנו אף פעם לא היה ה-SUV הטוב ביותר. אם אני זוכר טוב, הוא תמיד סיים אחרון בכל מבחן השוואתי. קטן יותר, צר, פחות נוח, פחות עביר. מתלים לא מאוזנים טוב. אבל הוא יותר פשוט ולכן שורד וזה אומר הכל. לכן הוא דווקא כן "טוב".
ולסיום קצת פרופורציות - מדובר כאן על רכב שטח בן 22 ב-10-15K... למה אתם מצפים ממנו בדיוק?
לכן אני אומר - מי שרוצה טראנו כרכב טיולים זול למשפחה, ללא יומרות מטורפות - להעדיף אחד סטנדרטי. להתרחק מהגבהות ומשינויים שלא בטוח שעושים טוב לאוטו, להתרחק מצמיגים גדולים (31 זה גדול מבחינתו). הוא לא מתמודד יפה עם שיפורים כאלה. מה שיש במקור זה מספיק והותר וישמור על אמינות ושרידות טובות.
ונעילה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
כמה טרנו ראית ליד מאהלים בדואים?
הרבה פאגרו ישנים, היילקסים סופות ולנדקרוזר אבל אני לא זוכר יותר מידי טראנו.
אפילו ניבה וטריוס ואחד שבכלל הלך רחוק ונוסע על דיפנדר ראיתי..
ואנשי אל עזאזמה ששומו שמיים שתו נס-קפה עם חלב ויש להם פאנל סולרי ומצלמת אבטחה על מוט האוהל (אמיתי לגמרי),
התקלקלו הבדואים.
הכיבוש משחית והבדואים השתכנזו בלבלבלהה..
אסף אמר. לא אני.
אבל ברצינות - ראיתי לא מעט טראנואים אצלם. וגם אצל הבנידודים הפלסטינים שבאים מדרום הר חברון לגנוב משהו באיזורי צפירה-מעלה עוזי. גרוטאות אבל נוסעות.
כן, אפשר להוסיף גם נעילה. אבל בשביל מה? האוטו זול, אחלה בית ספר לנהיגת שטח, שיישאר כזה.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
מבחינת גודל גלגל, חוסן הפרונט, מרווח גחון - די כמו דאסטר. זה קטן וחלש עבור מה שיש לו שאיפות שטח.
אבל כן. זה אחלה בתור משהו בסיסי להתחיל איתו. זול לאחזקה. אמר לי מישהו "לא אוכל לא שותה. רק טיפולים וסע". אבל הוא לא באמת נסע בשטח. רק בשבילים ליד המאהל...
אסף.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
ראיתי הרבה טראנו עם 31, זה לא היה סוג של אבזור מקור?
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
להזכירכם בימים ההם היתה הוראה כתובה וברורה למכוני רידוי שמידה 31/10.5R15 מותרת "לכל הטנדרים והג'יפים".
לא היה אוטו-דאטה ולא נעליים. כל טנדר וכל ג'יפ יכל לרשום 31 במקום. עשיתי את זה בעצמי לשלושה כלים, השלישי בשנת 2006.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
לא זוכר... אבל יש מצב...
אכן הרכבתי ונסעתי עם 31 והגבהה, טוב זה לא עשה לו...
חצי שנה +/- הספיק לי והוא עף...
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
רוב הטראנו בשנתונים האלו כבר עם צמיגים מאושרים 31 ברשיון
את הפרונט אפשר לשפר ויש הרבה חומר על זה במועדון טראנו.
סך הכל רכב אמין ופשוט לתחזוקה.
מזגן על הפנים למי שזה חשוב
תצטרף למועדון ותמצא את כל המידע הרלוונטי
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
אני אהיה ההוא שלא כיף איתו במסיבות ... זה לא דאסטר כי יש לו low וכי יש לו מנוע 2.7 וכי יש לא תא מטען קטן וכי הוא ישן ...
אבל כל מקום שרציתי נסעתי. כולל מעלה גודרים או איך שניקרא ליד הר אדיר. שמשום מה הוזהרתי לא לנסוע לשם עם הדאסטר.
כמו שאני נוסע לכל מקום שאני רוצה עם הדאסטר.
למעשה אני בין הבודדים שיכול להשוות ;)
אל תחשוש מטראנו. אחלה אוטו.
צילום מפב׳ 2010
רמה׳ג
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...b604d89cc1.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
אני אהיה ההוא שלא כיף איתו במסיבות ... זה לא דאסטר כי יש לו low וכי יש לו מנוע 2.7 וכי יש לא תא מטען קטן וכי הוא ישן ...
אבל כל מקום שרציתי נסעתי. כולל מעלה גודרים או איך שניקרא ליד הר אדיר. שמשום מה הוזהרתי לא לנסוע לשם עם הדאסטר.
כמו שאני נוסע לכל מקום שאני רוצה עם הדאסטר.
למעשה אני בין הבודדים שיכול להשוות ;)
אל תחשוש מטראנו. אחלה אוטו.
צילום מפב׳ 2010
רמה׳ג
Sent from my iPhone using Tapatalk
בתמונה אתה כמעט ללא שינויים(הגבהה, צמיגים).
המודל זה 97/8/9 עם אינטרקולר ומנוע יותר חזק.
אתה לא נוסע בדאסטר לאן שאתה רוצה, כזכור לי עדיין לא עשית את המסלולים שרצית והיתלבטת לגביהם(פרצים, ולא זוכר מה עוד).
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
andy.shaked
רוב הטראנו בשנתונים האלו כבר עם צמיגים מאושרים 31 ברשיון
את הפרונט אפשר לשפר ויש הרבה חומר על זה במועדון טראנו.
סך הכל רכב אמין ופשוט לתחזוקה.
מזגן על הפנים למי שזה חשוב
תצטרף למועדון ותמצא את כל המידע הרלוונטי
Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
מכיר את השינויים, ובזמנו היה לי חבר ששינה משולשים עליונים ועוד, כל זה לא משנה את העובדה שהתבריג של המשולש נימצא בשילדת הרכב, למעשה אין בורג ואום, מה שאומר לרכב עם ifs שמוגבה ועם צמיגים 31 כיוון פרונט לעיתים תכופות, ובשלב מסויים ההברגות יטחנו שם.
אם לזה מצאו פיתרון במועדון טראנו תירשום פה שיהיה תיעוד.
ראיתי כבר כאלה שקדחו בשילדה והרכיבו בורג בדוך מצד אחד לשני עם אום.
וגם כאלה שריתכו אום.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
בתמונה אתה כמעט ללא שינויים(הגבהה, צמיגים).
המודל זה 97/8/9 עם אינטרקולר ומנוע יותר חזק.
אתה לא נוסע בדאסטר לאן שאתה רוצה, כזכור לי עדיין לא עשית את המסלולים שרצית והיתלבטת לגביהם(פרצים, ולא זוכר מה עוד).
אני חושב שהיה 96 או 97
עם חלון גג ידני ואינטרקולר.
מקורי. לגמרי. אחרי התלבטות שמתי לו צמיגי חצי חצי ... קניתי מספר צמרת שהחליף על גולף בלי גג ..
עכשיו שאני נזכר לטראנו יש גם 4 על 4 אמיתי. פול טיים. בלי מצמדים מפוקחי מחשב שמחליטים לבד אם תעלה את המדרגה או תחסום את המיר ותלך להכין קפה.
את פרצים עליון לא עשיתי כי לא יצא.
זה עדיין בתכנית.
אני מצהיר פה. ובועז יוכל לצטט מאוחר יותר. לכל מקום שרציתי. נסעתי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
פנסים עגולים מ 97'.
הבעיה זה הלוקרים האוטומטיים, באותה תקופה עוד היו מתפקדים, היום לא בטוח.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
קניתי עם אחד לא תקין.
החלפתי מיד לידניים .. ומאז לא שמעתי מהם.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
האם דאסטר עלה את המדרגה במעלה אברהם? עלה את מדרגת נקרות? ירד את ורדית?
כי טראנו עתיק עלה בלי הרבה דראמה את שתיהן וכמו כדורגל ירד ללא נזקים בורדית.
-
קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
לגבי נקרות יש תשובה משמחת
בכל השאר אני אישית לא ביקרתי עם הדאסטר.
בורדית פעם אחרונה עליתי עם הסמוראי ..
מעלה אברהם זה במכתש הקטן ?
אם כן אני מאמין שלא תהיה בעיה. לפחות לא לפי מה שאני מכיר ורואה ביוטיוב.
עלינו יותר גרועים ממנו.
ואתה מפספס את כל הנקודה. שוב. פותח השירשור לא ביקש עיצה לרכב עבירות הכי קשוח שאפשר וזה בכל מקרה לא טראנו.
הוא רוצה לטייל. וכמו שניסיתי להראות כבר כמה פעמים. לטייל אפשר גם עם סובארו. לא חייבים למסןע לכמריר בשביל לטייל. אפשר ... נכון. אבל אפשר גם מקומות אחרים.
אולי זה לא מתאים לך אישית אבל יש אחרים שזה כן יתאים להם.
הם נהנים מהטיול והקומזיץ ולא רק מלנצח את ורדית.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
פורסטרים עלו במעלה אברהם.
דאסטר בלי בעיה בכלל.
ונחזור לטראנו. הזכרון שלכם קצת קצר.
בסוף הניינטיז/תחילת ה-2000 טראנו היה ה-4X4 הכי נמכר בישראל. והוא SUV אמיתי עם שילדת סולם, הילוך כוח וסרן אחורי חי עם מהלך מצוין ויכולות שטח אמיתיות מצויינות.
ב-2001 עליתי עם רכב הדגמה סטנדרטי מהאולם את מעלה הצינור בקלות שדי הפתיעה אותי. אז ירדנו ועליתי שוב.
וזה שכנע שני קולגות מהעיתון לנסות גם. אחד מהם לא ג'יפאי בכלל. ועם הסברים וכיוונים אפילו הוא הצליח. בלי נזקים. זה מספיק טוב לכם?
ללא ספק, אז הצינור היה פחות רצחני מהיום. ובכל זאת, לא יזיקו קצת פרופורציות וקצת כבוד. זה לא אוטו רע בכלל. ללא ספק פאג'רו או טרופר יותר טובים, אבל זה לא מוריד ממנו ומיכולותיו.
כמודל 96' עם 22 שנות ותק לא צריכות להיות יותר מדי ציפיות ממנו. SUV יפניים בסגנון הזה בד"כ לא שורדים גיל כזה כמו סופה או דיפנדר.
מצד שני בשביל מה שמקבלים ב-10-15K?... זה מעל ומעבר. אם הייתי מחפש רכב לטיולי שטח משפחתיים רגועים עם יכולת אמיתית בתקציב מוגבל, לא הייתי מתלבט.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
פותח השירשור רק ציין שמתכנן עבירות בינוני+, לדעתי זה אומר לפחות הגבהה וצמיגים נורמליים, לא יודע אם טרנו ישן וחבוט מתאים למשימה בלי שינויים או השקעה.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
אחרי פורסטר הוא ירגיש שדרוג גדול ביכולות.
-
תגובה: קניית ניסאן טרנו כרכב שני לטיולים - בירור לפני קניה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
פותח השירשור רק ציין שמתכנן עבירות בינוני+, לדעתי זה אומר לפחות הגבהה וצמיגים נורמליים, לא יודע אם טרנו ישן וחבוט מתאים למשימה בלי שינויים או השקעה.
עבירות בינונית פלוס ...
לפי ההגדרה של מי ?
שלי ?
שלך ?
של גיתאי ?
של עמוד ענן ?
יש לבאי האתר הזה נטיה לחשוב בשביל אחרים מנקודת מבט צרה שלהם.
כמו שניסו לשכנע אותי שאין מצב לטייל עם דאסטר ..
עכשיו אתם משכנעים את פותח שירשור שאין מצב לטייל עם טראנו ( טרנספר, low, סרן חי ועוד ...)
סירייסלי ???
Sent from my iPhone using Tapatalk