-
הבדלי מחיר לא הגיונים
לאחרונה שיחקתי ברעיון של החלפת הטנדר (היילקס 2005) לנדקרוזר 2007 וצפונה,
לפני שהתחלתי את החיפוש ידעתי שאני יהיה צריך לשלם מעל המחירון עבור הרכב ואמרתי עד גבול מסוים אני מוכן,
שהתחלתי לחפש הופתעתי לגלות שהמחירים שמבקשים על הרכבים הרבה מעל המחירון (מחירים לא הגיונים) על רכבים שעשו מעל 300 אלף ויד 3 ומעלה ואם יש רכב עם ק"מ נמוך ויד 2 או ראשון זה כמו לקחת משכנת.
עקב המחירים הגבוהים ולא הגיונים החלטתי לבדוק כמו יעלה לי לרכוש פג'רו BK והופתעתי לגלות שבמחיר שאני מוכן להשקיע אני יכול לקנות BK שנת 2010-2011 בק"מ נמוך יותר ויד 2.
נכון לכל רכב יש את היתרונות שלו וחסרונות שלו "והמחלות שלו"
אבל עדיין זה לא הגיוני לשלם על רכב שנת 2007 כל כך הרבה ממחיר מחירון אפילו שזה לנדקרוזר (שיש לו גם מחלות והוא לא רכב מושלם).
כי מה שעושה לנדקרוזר בסוף יעשה גם BK אולי ישרטו לו המיגונים יותר
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ספרדי
לאחרונה שיחקתי ברעיון של החלפת הטנדר (היילקס 2005) לנדקרוזר 2007 וצפונה,
לפני שהתחלתי את החיפוש ידעתי שאני יהיה צריך לשלם מעל המחירון עבור הרכב ואמרתי עד גבול מסוים אני מוכן,
שהתחלתי לחפש הופתעתי לגלות שהמחירים שמבקשים על הרכבים הרבה מעל המחירון (מחירים לא הגיונים) על רכבים שעשו מעל 300 אלף ויד 3 ומעלה ואם יש רכב עם ק"מ נמוך ויד 2 או ראשון זה כמו לקחת משכנת.
עקב המחירים הגבוהים ולא הגיונים החלטתי לבדוק כמו יעלה לי לרכוש פג'רו BK והופתעתי לגלות שבמחיר שאני מוכן להשקיע אני יכול לקנות BK שנת 2010-2011 בק"מ נמוך יותר ויד 2.
נכון לכל רכב יש את היתרונות שלו וחסרונות שלו "והמחלות שלו"
אבל עדיין זה לא הגיוני לשלם על רכב שנת 2007 כל כך הרבה ממחיר מחירון אפילו שזה לנדקרוזר (שיש לו גם מחלות והוא לא רכב מושלם).
כי מה שעושה לנדקרוזר בסוף יעשה גם BK אולי ישרטו לו המיגונים יותר
תכף יתנפלו על ההודעה. אבל בגדול אתה צודק.
זה שוק מעוות, מאוד ויש מעט אפשרויות.
למשפחה מטיילת בנוחות נשארו אולי 2 אופציות אמיתיות, פג׳רו ולנד קרוזר.
הלנדקרוזר טוב יותר במידת מה ונחשב הכי אמין (לא יודע אם בצדק) והמחירים משתוללים.
פגרו לעומת זאת כנראה יותר רכב לשקל. אבל תסתכל על מחירי הפגרו הישנים יותר, מכיוון שחלק מהכסף שתחסוך היום ביחס לנדקרוזר תפסיד בהמשך במכירה, יש עדיין לא מעט קונים ללנדקרוזר, למרות טירוף המחירים-וזה טירוף.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Zivcar
תכף יתנפלו על ההודעה. אבל בגדול אתה צודק.
זה שוק מעוות, מאוד ויש מעט אפשרויות.
למשפחה מטיילת בנוחות נשארו אולי 2 אופציות אמיתיות, פג׳רו ולנד קרוזר.
הלנדקרוזר טוב יותר במידת מה ונחשב הכי אמין (לא יודע אם בצדק) והמחירים משתוללים.
פגרו לעומת זאת כנראה יותר רכב לשקל. אבל תסתכל על מחירי הפגרו הישנים יותר, מכיוון שחלק מהכסף שתחסוך היום ביחס לנדקרוזר תפסיד בהמשך במכירה, יש עדיין לא מעט קונים ללנדקרוזר, למרות טירוף המחירים-וזה טירוף.
גם בלנדקרוזר שאני ירצה למכור אותו אני יפסיד כסף,
אף רכב לא יגרום לי לצאת ממנו שווה או מרווח בכל מקרה אני יפסיד כסף.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ספרדי
גם בלנדקרוזר שאני ירצה למכור אותו אני יפסיד כסף,
אף רכב לא יגרום לי לצאת ממנו שווה או מרווח בכל מקרה אני יפסיד כסף.
לכל רכב יש פחת, נכון.
השאלה מה יהיה ההפרש בין מחיר הקניה למחיר המכירה.
אם ההפרש בין המחיר שקנית לנדקרוזר למחיר שמערת אותו, זהה להפרש בפגרו אז בעצם מבחינה כלכלית העלות שלהם זהה מבחינתך.
למשל קנית לנדקרוזר ב120, מכרת ב70, אחרי 5 שנים.
קנית פג׳רו ב100, מכרת ב50 , אחרי 5 שנים.
בסוף הם עלו לך סכום זהה...
אני לא אומר שזה המצב, תלוי שנתון, תלוי שנות אחזקה וכו. ויש עוד שיקולים. שווה להבין את המשמעות של ירידת ערך כשבוחרים דגם זה כן.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
תמשיכו לשלם עשרות אלפי שקלים יותר בקנייה ובתחזוקה עבור מדבקות של מותגים.
זה מה שאתם רוצים, זה מה שאתם יכולים. לפחות אל תתלוננו.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Zivcar
תכף יתנפלו על ההודעה. אבל בגדול אתה צודק.
זה שוק מעוות, מאוד ויש מעט אפשרויות.
למשפחה מטיילת בנוחות נשארו אולי 2 אופציות אמיתיות, פג׳רו ולנד קרוזר.
הלנדקרוזר טוב יותר במידת מה ונחשב הכי אמין (לא יודע אם בצדק) והמחירים משתוללים.
פגרו לעומת זאת כנראה יותר רכב לשקל. אבל תסתכל על מחירי הפגרו הישנים יותר, מכיוון שחלק מהכסף שתחסוך היום ביחס לנדקרוזר תפסיד בהמשך במכירה, יש עדיין לא מעט קונים ללנדקרוזר, למרות טירוף המחירים-וזה טירוף.
למשפחה שמטיילת יש עוד כמה אופציות, בהנחה שאנחנו מדברים על שנתונים 2007-2010 , רקסטון, פת'פיינדר, דיסקברי, jeep, סוזוקי, לאו דווקא בסדר הזה, וכן הלאה...
כולם יעשו את העבודה.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
השאלה אם מי שמבקש גם מקבל. לפני 3 שנים קניתי אחד קצר לפני טסט בערך במחירון.
אולי היה לי מזל כי הגברת רצתה למכור לפני שנגמר הטסט.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ספרדי
אבל עדיין זה לא הגיוני לשלם על רכב שנת 2007 כל כך הרבה ממחיר מחירון אפילו שזה לנדקרוזר (שיש לו גם מחלות והוא לא רכב מושלם).ר
לדעתי לא הגיוני לשלם הרבה מעל למחירון לרכב סטנדרטי שאין לו שום ג’וקר בשרוול בדמות שיפורים או מצב יוצא מן הכלל.
בסוף,
זו תופעה שמזינה את עצמה, וחוזרת בגלים.
חבר קנה כזה לפני כמה שנים, אמנם מעל למחירון, אבל בגבול הסביר בהתאם למצב הרכב ולא שחיטה כמו שהרבה מבקשים.
כמו שהיה בזמנו עם 75/73, שהגיעו לטירוף של מחיר יותר גבוה ממה שעלה כחדש.
וכמו שיש עם דיפנדרים היום.
עם ה-75/73 זה נרגע בסוף.
וכל עוד הרוב ישלמו, התופעה מזינה את עצמה וזה ימשיך.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
למשפחה שמטיילת יש עוד כמה אופציות, בהנחה שאנחנו מדברים על שנתונים 2007-2010 , רקסטון, פת'פיינדר, דיסקברי, jeep, סוזוקי, לאו דווקא בסדר הזה, וכן הלאה...
כולם יעשו את העבודה.
אני רוצה רכב אמין, חוץ מסוזקי (שגם קשה למצוא) שאר הרכבים השרות שלהם בארץ על הפנים וגם אמינות שלהם
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ספרדי
אני רוצה רכב אמין, חוץ מסוזקי (שגם קשה למצוא) שאר הרכבים השרות שלהם בארץ על הפנים וגם אמינות שלהם
אני יגיד בעדינות שלא יתחיל פה עוד דיון ניצחי...
אל תתלה תקוות בלנדקרוזר, רכב בן 10, יש לי 3 דוגמאות כאלה קרובות מאוד ששפכו את כיסם עליו, אחד הצהיר אפילו שתכף מוכר כליה.
יוניון מוטורס לא מתהדרת בשירות טוב, לפחות ממה שאני ראיתי.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
משעשע הדיון הזה...
רוצה רק טויוטה, כי זה אמין :D
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
לא משנה איזה רכב תבחר, ההוצאות בממוצע על כמה שנים יהיו דומות. אמין לא אמין, טוב לא טוב.. ההוצאות הגדולות הן טסט ביטוחים, צמיגים, מצבר וכו'. תקלות ותיקונים זה כסף קטן יחסית לכל אלה. באחד עושים מזרקים (15000 ומעלה) כל כמה שנים, באחר מוציאים על החלפת מסנן חלקיקים. בזה הדיפרנציאל הקדמי מתפצח באחר זה דווקא משולשים.
מכאן הלאה זה עניין של טעם, ומזל.
לומר שהשירות בארץ וכו'... לא לעניין. אתה לא מדבר על רכב חדש באחריות אלא על רכב ישן. אתה בוחר את המוסך. וזה מה שקובע את טיב השירות.
אסף.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
המחירון לא רלוונטי .
אין לו שום משמעות אלא לחברות הביטוח.
המחיר הוא כמה שהמוכר מוכן למכור ובכמה הקונה מוכן לקנות.
זה שלוי יצחק המציא מחיר וטוען שהוא משקף/ממוצע זה תלוש מהמציאות כבר שנים.
אם אתה רוצה טויוטה, זה המחיר שתשלם. פשוט.
(ד"א, תנסה להשוות את מחיר המחירון למחיר בו נמכר צירוקי xj, רמז- לפחות פי 2...., או רנגלר ארוך/גראנד צירוקי ועוד... )
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
בגדול פותש צודק.
תופעה שנוצרת מחזירות של מוכרים וטיפשות של קונים.
הרבה יותר מרגיז בעיני מאשר עוולות השלטון למיניהן.
לפני שקניתי את הדיסקברי, התעניינתי ברכבים אחרים. אחרי שראיתי מה התמורה שאתה מקבל אם אתה רוצה "מותג", החלטתי שאני לא משתף פעולה.
על דיפנדר שאינו שחוט לחלוטין בכלל לא היה מה לדבר אז.
אותה סיטואציה לגבי מחירי הדירות.
אז תגידו, כוחות השוק, ואתם צודקים. אבל השוק הזה לא לטעמי ואם האנשים בשוק היו קצת פחות חמדנים, זה היה מקום הרבה יותר טוב לחיות בו.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
צודקים בהחלט.
אבל תבדילו בין רכבים מושקעים בטירוף לבין כלי סטנדרטי.
לדעתי לבקש על רכב שאין בו כלום מלבד הגבהה ומיגון 20 או 30 אלף ש"ח יותר כי יש לו סמל של מותג מסויים זה לא מציאותי, ואני יודע שזה המצב ומכיר כאלה שקנו.
זה גם לא אומר שרכבים שכן מושקעים יכולים לידרוש מה שהם רוצים, בעצם הם יכולים אבל לא בטוח שיקבלו, כמו שנאמר היצע וביקוש, כוחות השוק וכו' .
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
בגדול פותש צודק.
תופעה שנוצרת מחזירות של מוכרים וטיפשות של קונים.
הרבה יותר מרגיז בעיני מאשר עוולות השלטון למיניהן.
לפני שקניתי את הדיסקברי, התעניינתי ברכבים אחרים. אחרי שראיתי מה התמורה שאתה מקבל אם אתה רוצה "מותג", החלטתי שאני לא משתף פעולה.
על דיפנדר שאינו שחוט לחלוטין בכלל לא היה מה לדבר אז.
אותה סיטואציה לגבי מחירי הדירות.
אז תגידו, כוחות השוק, ואתם צודקים. אבל השוק הזה לא לטעמי ואם האנשים בשוק היו קצת פחות חמדנים, זה היה מקום הרבה יותר טוב לחיות בו.
נו באמת. למה החזירות הפרטית של מישהו מעצבנת אותך יותר מעוולות השלטון?......
לנדקרוזר/דיפנדר/סטייק אנטריקוט מתומחר הזוי. לא רוצה? לא מתאים לך המחיר?... אל תקנה! עוד כמה צרכנים נבונים כמוך, והמגמה תתהפך. זה בידיך, בידי, בידי כולכם.
אם כבר, בתופעת הסגידה למותגים דוגמת טויוטה, אני לא מזהה שום חזירות של המוכרים. רק טיפשות משוועת של הקונים הלהוטים. אם היה לך לנדקרוזר, היית מוכר אותו בזול?..... אל תענה לי. אני יודע את התשובה.
לעומת זאת כשהשלטון מנחית גזירות חדשות לבקרים, אין לך אפשרות בחירה. אתה מחויב.
וזה מעצבן! זה מקומם! זה מוציא את הורידים במצח ואת הסנטה-מריה.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
אני יגיד בעדינות שלא יתחיל פה עוד דיון ניצחי...
אל תתלה תקוות בלנדקרוזר, רכב בן 10, יש לי 3 דוגמאות כאלה קרובות מאוד ששפכו את כיסם עליו, אחד הצהיר אפילו שתכף מוכר כליה.
יוניון מוטורס לא מתהדרת בשירות טוב, לפחות ממה שאני ראיתי.
כמו שרשמתי בתחילת הדיון לכל רכב יש את המחלות שלו אין רכב ללא מחלות,
ידוע לי שיוניון מוטורס לא בטופ של השירות.
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
בוזי
משעשע הדיון הזה...
רוצה רק טויוטה, כי זה אמין :D
אני לא אמרתי שאני רוצה טויוטה כי זה רכב אמין.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
אם היה לך לנדקרוזר, היית מוכר אותו בזול?..... .
כן.
הדיפנדר שלי נמכר בן 12 עם 300 וקצת אלף ק"מ ב45 אלף ש"ח, בזמן שאנשים ביקשו בזמנו כפול.
למה?
כי זה היה פלוס מינוס המחיר שבו קניתי אותו (לפני העליית מחירים המטורפת) וכי לא הסתדר לי לבקש מחירים מטורפים על רכב ישן.
בהגדרה של תשעים ותשע אחוז מהאוכלוסיה אני כנראה עונה לשם פראייר. אבל יותר חשוב לי לישון טוב בלילה.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
מה אכפת לי כמה מבקשים.
אכפת כמה מקבלים.
סכום המכירה הוא שמגדיר כמה האוטו שווה.
אז אל תיעלב. אבל לפי כל כללי חוכמת ההמונים אתה פראייר.
נ.ב.
למכירה - סופה.
230,000 שקל. רק היום.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ספרדי
אני רוצה רכב אמין, חוץ מסוזקי (שגם קשה למצוא) שאר הרכבים השרות שלהם בארץ על הפנים וגם אמינות שלהם
אז למה התכוונת פה?
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
בוזי
אז למה התכוונת פה?
מה שתכוונתי שמכל הרכבים אז הטויוטה הBK הם יותר אמינים,
אבל אני יודע שיש להם מחלות שהם לא "מושלמים"
כמו שחבר שלי אמר לי זה נבלה וזה טרפה
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ספרדי
מה שתכוונתי שמכל הרכבים אז הטויוטה הBK הם יותר אמינים,
אבל אני יודע שיש להם מחלות שהם לא "מושלמים"
כמו שחבר שלי אמר לי זה נבלה וזה טרפה
אני לא חושב שיש אמת מאחורי האמירה הזאת. רוב הsuv המודרנים יפגינו רמה דומה של אמינות.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ספרדי
מה שתכוונתי שמכל הרכבים אז הטויוטה הBK הם יותר אמינים,
אבל אני יודע שיש להם מחלות שהם לא "מושלמים"
כמו שחבר שלי אמר לי זה נבלה וזה טרפה
אני חולק על האמירה הזו.
רוב המכוניות בסגמנט הזה טובות ואמינות.
אם כבר יש מכוניות שהן אמינות יותר, אז כנראה שלא מיצובישי ובטח שלא טויוטה.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
בוזי
רוב המכוניות בסגמנט הזה טובות ואמינות.
כמה דגמים בפלח הזה יש בכלל בארץ..?
אם אפשר בכלל לקרוא למגוון המצומצם הזה סגמנט.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
כמה דגמים בפלח הזה יש בכלל בארץ..?
אם אפשר בכלל לקרוא למגוון המצומצם הזה סגמנט.
הבעיה היא שיכול להיות שרכב אמין אבל השירות שהיבואן נותן על הפנים דוגמאת קרסו עם ניסאן.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ספרדי
הבעיה היא שיכול להיות שרכב אמין אבל השירות שהיבואן נותן על הפנים דוגמאת קרסו עם ניסאן.
למה זה רלוונטי לרכב שכבר לא באחריות?
תכנס לאיזה מוסך שאתה רוצה, טפל בחלפים באיכות שאתה בוחר. מה הקשר ליבואן?
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
למכירה - סופה.
230,000 שקל. רק היום.
החלפה על לגאסי 93' ששווה 255.0 אש"ח?
פות"ש -
אתה רוצה לנדקרוזר אבל תקנה פאג'רו.
הפאג'רו הוא רכב טוב. אפילו מצויין. אבל אתה רוצה לנדקרוזר.
אתה תהיה עסוק כל הזמן להסביר לכל העולם ואישתו ש 'מי האידיוט שמוכן לשלם על לנדקרוזר את המחירים ההזויים שלו?' גם תרשום את זה כאן לא מעט. הכל כדי לשכנע את עצמך שעשית את הבחירה הנכונה. אבל זה יאכל אותך מבפנים, כי אתה לא נוסע ברכב שאתה רוצה.
יהיו לך תקלות בפג'ארו. מבטיח. ואתה כל הזמן תהיה עם התחושה של 'ססססאמק, הייתי צריך לקנות לנדקרוזר'.
אישית, מכיר כמה אנשים שרצו לנדקרוזר, אבל קנו פאג'רו. אני יודע שהם מבואסים. חלקם הוציא הרבה כסף על תקלות שככל הנראה לא יהיו בלנדקרוזר. חלקם כבר מכרו את הפאג'רו וחלקם עדיין לא.
אני מכיר בחור זהב שהיה לו לנדקרוזר קצר, רצה לנדקרוזר ארוך אבל קנה גרנד צ'ירוקי מהמם. אחרי חודש הוא מכר וקנה לנדקרוזר. עכשיו הוא מבסוט.
האם המחירים מוגזמים - אולי כן, ואולי לא. חפש בסבלנות רכב טוב, במחיר טוב.
כשמצאת רכב כזה - אל תמצמץ, תחתור לעסקה מיידית, כי אם הרכב טוב, ואם המחיר סביר - הוא ייעלם תוך שעות.
אל תפחד ממכוניות עם 300.0K ק"מ. תתעמק באופן השימוש בהן ואופן הטיפולים.
אישית היו לי שלושה לנדקרוזרים על מעל 300.0K ק"מ, וכולם היו במצב מעולה, ונסעו נהדר. כולם עדיין נוסעים.
מכיר עוד לנדקרוזר עם מעל ל 300.0K ק"מ, שאם אתה נכנס אליו, ולא יודע מה הק"מ שהרכב עבר - אתה לא תחשוב שהוא עבר יותר מ 100.0K. נוסע חלק, עובד עגול, שמור בטירוף. רכב שלפעמים אני נוהג בו ואני כל פעם מופתע מחדש.
חפש לעצמך לנדקרוזר כמו שחשקה נפשך, בסבלנות, אל תמהר, אל תתפשר. מבטיח לך שאתה תמצא את הרכב המתאים.
לגביה אמינות - כמו בכל רכב שטח, כמו בכל רכב שעבר ק"מ של מעבורת חלל יד שניה מנאס"א, יהיו תקלות גם בלנדקרוזר. אבל בלנדקרוזר אלו יהיו תקלות של בלאי טבעי ולא תקלות של שבר כזה או אחר. זה בסדר, זה צפוי וזה סביר.
אישית - את הלנדקרוזר הנוכחי יחליף רק לנדקרוזר אחר.
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
כבר שמענו כמה וכמה בעלי לנדקרוזרים שנשבעים שהאוטו חדששש, מצב הצגהההה, לא חסר לו בורג ועוד תיאורים, ובסוף אתה רואה רכב מרוט, מעשן, רועד, מניע בקושי, עם גיר מחליק, דשבורד סדוק ומרעיש עם אורגן אורות של דיסקוטק וכסאות שקועים וקרועים.
וזה לפני שמדברים על מה שאתה מכנה בלאי טבעי ואני טוען שזה סתם תכנון לקוי (אם כי אני לא חושב שטויוטה עשו את זה בטעות).
-
תגובה: הבדלי מחיר לא הגיונים
ורק בשביל שלא תאשימו אותו בגזענות נגד מותג זה או אחר, רק אוסיף ואומר שזה נכון לכל רכב שלא תוחזק כראוי.
כראוי = הרבה הרבה כסף לאורך השנים.