אז למי ששאל מה זה, זה טבעת מתאם שיושבת בין הטרנספר לגיר, שמאפשרת לסובב את הנקודה הנמוכה של הטרנספר לפי מעלה ולהגיע למצב של בטן שטוחה (?)
בשביל להגיע למצב של בטן שטוחה לגמריי (גשר גיר פלטה - דו מימדי) צריך בנוסף גם להגביהה יחסית את הגיר, כאשר ציר הסיבוב של כל השרשרת הזו (מנוע-גיר-טרנספר) הוא תושבות המנוע.
ולשאלה : בהנחה שהתחשבתי בנושא של clearence מהבודי, אין בעיה לשנות את זווית הישיבה של המנוע בכמה מעלות? מצריך תיקון ל זווית דרייבשאפט האחורי? טיפים נוספים?