סמוראי 98
הסמו מושך ימינה בנסיעה
זה דברים שעשיתי ולא עזר
כיוון פרונט
איזון גלגלים
מדדתי גלגל לגלגל
יש את אותו לחץ אוויר בצמיגים
לידיעה יש לי נזילה כנראה ממחזיר השמן גלגל ימין קדמי
מה עוד לבדוק ?
Printable View
סמוראי 98
הסמו מושך ימינה בנסיעה
זה דברים שעשיתי ולא עזר
כיוון פרונט
איזון גלגלים
מדדתי גלגל לגלגל
יש את אותו לחץ אוויר בצמיגים
לידיעה יש לי נזילה כנראה ממחזיר השמן גלגל ימין קדמי
מה עוד לבדוק ?
בושינגים בקפיצים אם זה עלים
אם זה סלילים אז אין
חופש בבולג׳ויינטים
ובכלל תרים פרונט ותנסה לנדנד חלק חלק ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
קודם כל תתקן את התקלה שאתה מכיר - נזילת שמן. אם זה קרוב לדיסק אתה גם עלול לאבד בלמים אז לא כדאי לדחות את זה.
לגבי המשיכה ימינה, אולי תתאר קצת מה קורה כשאתה מאיץ, בולם, משייט מהר לאט וכו׳.
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
לגבי הנזילה אתקן אותה תודה !
לגבי המשיכה
בכל מהירות כשאני עוזב את ההגה הרכב מושך ימינה
כשאני בולם אין משיכה ימינה
הסמו סלילים
בולג׳ויינטים - מזה ?
מה שגיא אמר, תעבור על כל המתלה ותראה שאין חופש או בלאי רציני באחד החיבורים. אני מוסיף גם תבדוק שאין לך רדיוס עקום. אבל האם מי שעשה פרונט לא היה אמור לעלות על דברים כאלה?
תבדוק גם לחץ אויר, שוב.
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
זה יכול להיות קשור בגומיות יבשות / קרועות/ בלויות ?
איך בודקים אם הרדיוס עקום? לפי העין?
אני אבדוק שוב לחץ אוויר
גומיה של רדיוס קרועה יכולה להיות ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה רבה גיא
הגומיות של הרדיוס יבשות אך לא קרועות
ראקון לגבי הלחץ אוויר - תקין שווה בכולם
יש עוד רעיונות?
אני עדיין חושב שמיסב שבור בבול גוינט יכול לגרום לזה
אם אני לא טועה ( הזיכרון לא משהו ) נהניתי בעצמי פעם מהחוויה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בני כמה הצמיגים?
בני שבוע דנדשים
תצליב בין הצמיגים הקדמיים ימין-שמאל ותבדוק.
זה יכול להיות הכי דבילי שיש בגלל צמיגים בלבד.
מיד אחרי נסיעה, תיגע בגלגלים באזור הבלמים ותנסה לחוש אם יש אחד חם יותר מהאחרים.
ייתכן ונתפש לך ברקס.
זה שבבלימה אין משיכה זה מחזק את זה.
אופציה נוספת זה להרים גלגלים ולנסות לבחון ביד אם יש גלגל שמסתובב קשה יותר.
מתי התחילה התופעה?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
דורון ויונתן אני אנסה אחזיר תשובה יותר מאוחר תודה רבה
יונתן,
בלם תפוס יגרום במתמשך לזיגוג הרפידה ובלימה לא אחידה.
בעיה במיסבי גלגל גם יכול לחימום ניכר של הנאבה.
משיכה ימינה יכולה לנבוע גם מבעיה בגלגל ימין אחורי, שמייצר ״רגל ציר״.
זה יכול להיות מתוף בלם תפוס מאחור, אבל גם מבלאי במוטות רדיוס.
בשביל לשלול, צריך לפרק ולבחון מצב, ולא רק כשמורכב על הרכב.
הייתי מתחיל בהצלבת צמיגים מקדימה, ולבדוק הפרשי טמפ בנאבה בין ימין ושמאל מקדימה או התוף מאחור.
זהירות בבדיקה!
נאבה בקיץ לאחר נסיעה מהירה יכולה להיות חמה מאד באופן טבעי ותקין.
מה שאתה מחפש הוא הפרש בטמפ בין ימין ושמאל.
קניתי את הסמו לפני מס חודשים
בבדיקה לא זיהינו את המשיכה ימינה
זיהיתי את זה לפני שבועיים גם לפני הצמיגים החדשים שהוחלפו
- - - Updated - - -
יונתן אני יורד עכשיו לבדוק
- מה הכוונה בלהצליב צמיגים מקדימה?
- בודק גם מוטוס רדיוס , לא אפרק אותם
- גלגל אחורי ימני , איך בדיוק לבדוק? איך אני מזהה שהתוף בלם תפוס? לפרק?
אתה מרים באויר ומנסה לסובב ביד כשהכל משוחרר בניוטראל והאוטו מאובטח עם אבנים גדולות לפני ואירי הגלגל שעל הרצפה
Sent from my iPhone using Tapatalk
להצליב=להחליף ימין עם שמאל.
בדיקה אם תפוס:
סע נסיעה במהירות בינעירונית 15 דק בערך, ותיגע בדראם האחורי בכל צד ותראה אם יש הבדל ניכר.
כנל בנאבה הקדמית(בצד האחורי של הנאבה).
תרים סרן על ג'ק. בניוטרל עם בלמים משוחררים ואבנים שימנעו מהאוטו לזוז.
אם גלגל אחד הצלחת לסובב ביד ואת השני לא - יש לנו בעיה.
אסף.
יאללה לשלב הבא..
מוטות רדיוס.
צריך לפרק , אני כנראה אצטרך מישהו שמבין יותר טוב ממני או מדריך ממש טוב
קודם כל תוודא שהם מהודקים.
אחר כך שהם ישרים.
רק אחר כך להתחיל פירוקים.
הרמת את הסרנים אחד אחד על ג'ק?
אסף.
בוקר טוב חברים
אחרי בדיקה -
מוטוס רדיוס : גומיות בלויות ככל הנראה אפשר להזיז במקצת את המוטוס עקב גומיות בלויות לא בגלל שהברגים משוחררים
גלגלים : הרמתי אחד אחד
קדמיים - ימני נותן יותר סיבובים בפאר כשאני מסובב אותו להבדיל מהשמאלי שנותן קצת יותר מחצי סיבובים מהימני , משתדל לסובב באותה העוצמה
לגבי גלגל ימין יש טיפה טיפה חופש בשעה 12ו- 6 רעש חריקה קל
אחוריים - קשה לסובב את שניהם הם כמעט לא מסתובבים זה נורמאלי?
תקנו אותי אם בדקתי בצורה שגויה
׳תודה רבה
מוטות רדיוס - נשמע שעלית על משהו.
גלגלים קדמיים - אם הם ממשיכים להסתובב אחרי שאתה מסובב אותם (נשמע שזה מה שעשית) אז נראה לי תקין.
גלגלים אחוריים - הגלגלים האחוריים מסובבים גם את הטרנספר והגיר אז אולי בגלל זה קצת קשה יותר לסובב אותם?
החופש בגלגל הימני קדמי יכול להיות קשור גם בנזילה שתיארת בהתחלה.
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
מוטות הרדיוס שולטים או למעשה מגבילים את התנועה של הסרן קדימה ואחורה ביחס לשלדה. במצב שאתה מתאר יכול להיות שהצד הימני של הסרן זז קצת אחורה ביחס לשלדה, אבל לא הצד השמאלי, ובעצם כל הסרן הסתובב ימינה ביחס לרכב.
יש רכבים שבהם מוטות הרדיוס אחראים גם על קיבוע הגלגול של הסרן סביב הציר של עצמו, אבל נראה לי שאז לא נכון לקרוא להם כך ובכל מקרה לא נראה לי שזה המצב בסמוראי.
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
איך נקרא המוט הזה הוא עקום
קובץ מצורף 120270קובץ מצורף 120266
אלה הגומיות במוטות רדיוס
קובץ מצורף 120267
גומיית מוט רדיוס גלגל אחורי ימני
קובץ מצורף 120272