זה הזמן למכור.... עוד כמה חודשים המחיר יורד...
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...7c0444261a.jpg
Printable View
זה הזמן למכור.... עוד כמה חודשים המחיר יורד...
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...7c0444261a.jpg
מעניין מה תהיה העלות ומי יהיה המתקין המורשה..
העלות תהיה כזאת שתאפשר לזוכה ב "מכרז" לחיות טוב יותר מאיתנו
הזוכה ב "מכרז" יהיה קרוב משפחה רחוק מדרגה לא ברורה של שטייניץ או אהרלה כץ
כן,
בעלי דיפנדרים,
כדאי לכם למכור ומהר....
אפשר לפרק ספסלים ולהקטין מספר מקומות ברשיון?
על ידי מתקין מושבים מורשה. עולה כמה אלפי ש"ח. אבל צריך לבדוק אם זה משנה את הסיווג מ m2 ל m1.
(לא בטוח)
אה... ואם הרכב רשום על שם חברה אז אין סבסוד מלא של המסנן, רק אם הרכב על שם אדם פרטי. לידיעת חברות הטיולים.
אסף.
אה, כן... הזכירו לי... גם סאבארבן דיזל.
אסף.
מעניין... במסגרת איזה פרויקט דיגום המרנו את הדיפנדר 110 שבעבודה ל-1+3.
מה שמעניין הוא שגם רכבי דיזל 7 מקומות זוכים לטלאי "רכב מזהם" לפי האתר הזה:
http://cdn.activated.co.il/Lapam/2018/Sviva/calc/App/
לא כתוב שם מה זה אומר, אבל אני מניח שיש להם תכניות.
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
אסף, האם הרכבים האלו יכולים להרשם כאספנות בגיל 30? או שהם נחשבים כמשאיות?
גם אוטובוס וגם משאית יכולים להיות אספנות עד 12 טון.
אסף.
אמריקה
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=xf25OwYuE3o" target="_blank">https://youtu.be/xf25OwYuE3o
https://youtu.be/6wfzUAF2X5s
לזכרוני זה לא חוקי שם...
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
היום בעל טרופר (7 מקומות, להזכירכם) קיבל את המכתב הבא:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...888870caf1.jpg
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
איפה אפשר לראות את הנוסח המלא של התקנה?
באתר המשרד לאיכות הסביבה.
שימו לב שm1 ו n1 כרגע רק לא יוכלו להיכנס לאזור אויר נקי, אבל עדיין לא יורדים מהכביש.
אסף.
כל ריכבי דיזל ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
הכל כתוב...
(לא. תלוי בשנתון)
אסף.
לאחר שקראתי את הפוסט, נכנסתי ובדקתי.
לא יודע איך, אבל הדיפנדר 110 TDI300 1997 שלי, לפי מחשבון הבדיקה שמופיע באתר המשרד להגנת הסביבה הוא לא רכב מזהם.
אני יודע שחברים עם לנד קרוזר וטרופר 2003 כן מוגדרים כרכב מזהם, כך שלא ברור ההיגיון.
מה שאני יודע לגבי מסנן DPF הוא שאם ההתקנה שלו תהיה בסוף של מערכת הפליטה (מה שסביר להניח, כי המתקין לא יוכל להתחיל לאלתר חיבור לסעפת בתא המנוע) הוא שהמסנן ייסתם מהר מאוד מכיוון שהוא צריך לעבוד בטמפרטורה גבוהה שמתקבלת רק קרוב לסעפת.
למי שלא יודע במה מדובר, המסנן הזה אמור לאסוף את חלקיקי הפיח שלא נשרפים בתהליך הבעירה לגמרי כאשר הרכב עובד בסל'ד נמוך ובתנועה עירונית ולאגור אותם בתור המסנן. בשלב מסוים, אם הרכב לא יוצא לנסיעה ארוכה ופורק את הטינופת שהצטברה על ידי שריפה של חלקיקי הפיח בטמפרטורה גבוהה, המסנן נסתם. כלומר בעל הרכב חייב לצאת לטייל עם הרכב (שזה רעיון לא רע בכלל) גם אם לא בדיוק מתאים לו הזמן והמקום.
אם לא תתבצע הנסיעה, תידלק מנורת אזהרה, אם תמשיכו לנסוע עם מנורה דולקת, ביצועי המנוע יתחילו לרדת ובשלב מסוים המסנן ייהרס לחלוטין.
בטוח שתימצא הקומבינה לעניין, אבל ללא ספק זהו כאב ראש לא קטן.
.קובץ מצורף 120616
הסוואנה שלי בקטגוריה של רכב מזהם, שנת 2002.
יש לי עכשיו לעשות טסט, לפני הראשון לנובמבר כמובן.
כך שיש לי עוד שנה להחליט מה לעשות איתו, גריטה או התקנה של מסנן ואיפה.
מניח שהשנה הזאת יתגלו עוד תובנות כאלו ואחרות.
אם הוא לא היה רכב מוצלח שמשרת אותי מצויין גם לעבודה וגם לטיולים לא היה איכפת לי להחליף.
פשוט חבל לי עליו הוא שווה מבחינתי הרבה מעבר לעלות שלו.
זה סוואנה נוסעים m2 ?
אחרת היא לא מועמדת לגריטה.
אסף.
הרישיון כתוב "N2 מרכב אחוד".
מקומות ישיבה למעט הנהג -7, (כלומר 8 מקומות).
אם כי יש לי 12 מקומות שכל הספסלים מורכבים (זה היה רכב אשכול בעבר).
לא יודע עדיין מה התקנות אבל גם אם זה רק מדבקה די בטוח שעוד ערים יתלהבו להכניס להגדרה של עיר ירוקה ואם מעבר לחיפה וירושליים יצטרפו עוד ערי מרכז הרכב כבר לא היה שימושי מבחינתי.
עם n2 בינתיים אין בעיה.
אסף.
שהכנסתי את הנתונים לאתר הוא כותר
"רכב מזהם".
"החל מיום 01/11/2018 תוצמד לרכב מדבקת 'רכב מזהם' בעת מבחן הרישוי, אלא אם יותקן בו מסנן לצמצום זיהום האוויר"