היה פה מי שחזה את העתיד ואמר ש sbs יחליף את הג׳יפים...
לא זוכר מי זה היה.
אבל הינה, כנראה ככה יראה עתיד הטיולים:
https://m.auto.co.il/article/131141-world-news
האבולוציה של sbs עלתה מדרגה.
- - - Updated - - -
https://youtu.be/AgzV3w0l3_0
Printable View
היה פה מי שחזה את העתיד ואמר ש sbs יחליף את הג׳יפים...
לא זוכר מי זה היה.
אבל הינה, כנראה ככה יראה עתיד הטיולים:
https://m.auto.co.il/article/131141-world-news
האבולוציה של sbs עלתה מדרגה.
- - - Updated - - -
https://youtu.be/AgzV3w0l3_0
כנראה אני...
אבל הלינק כבר עלה לכאן, תגובה 30:
https://www%2Ejeepolog%2Ecom%2Fforum...9&share_type=t
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
אבוי..מקווה שזה לא יהיה האבולוציה של הרכבי שטח
אם כך,אני מקפיא את הגיפ במחסן כאשר אצטרך להחליפו
Grand vitara 07
Arctic dvx 08
זה רכב קונספט.
למרות שיש מי שאומר שקונספט יפני מגיע לפרודקשן אני בספק.
הונדה נוהגים להקדים את זמנם וזה נראה לי כמו איחור, אפילו לא אופנתי.
בכל מקרה צולם בתערוכת SEMA הזו על ידי מיודענו ברנרד.
אגב, ה SBS בסגנון הזה עולים כמו ג׳יפ
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...a6090b7b3b.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...3bb3d7d1ee.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...70234b084a.jpg
SBSים מחפים על שלל מגבלותיהם בדברים שאי אפשר להתכחש להם - הם קטנים, קלים, זריזים ומגניבים.
וזה? זה לא קטן, זה לא קל, זה די מסורבל, הפרופורציות מוזרות - וזה אפילו לא מגניב.
אז כל מי שחושש למתוח ביקורת - תרגישו חופשי.
אפילו מכוער.
Grand vitara 07
Arctic dvx 08
יוחזר ההונדה פילוט (אבל בגירסה עם שרירים) [emoji41]
אגב,
היה אי פעם להונדה רכב שטח (מעבר לcrv ושאר הג'יפונים)?
אבל זה לא SBS זה יותר אופנוע על 4 גלגלים(הפיילוט)
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
הפילוט הוא גירסה שניה לטרקטורון בתצורת “מושב בודד״.
הם היו החלוצים לתצורה הזו, אחריהם הגיע התום קאר מושב בודד ואז התפתחו ל SBS.
יורם זרחי ממציא התום קאר התכחש שהוא הלך בעקבות הפילוט. באופן חלקי הוא צודק אבל הפילוט הוא ההשראה לכל הנישה.
הונדה התחילו ב 77 עם האודיסי FL250 ובהמשך לפילוט FL350 שממנו היו אי אלו יח בארץ באדיבות א. קדשאי.
כלי נחמד לנהיגה של חצי שעה ודי...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...b29fdd23d3.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...d369df87ae.jpg
לראות פיילוט בלייב בתחילת שנות ה90 היה כמו לראות חייזר. אשכרה באגי צינורות שייצרו במפעל.
לדעתי היא עדיין אצל אותו בחור עמוק במחסן.
לגבי הטנדר הפתוח למעלה, נראה לי כמו אחלה רכב לטיולי מדבר, בתנאי שלא צריך להגיע לשם בכביש.
משהוא בין SBS לג'יפ, בדיוק מה שהתכוונתי בשירשור ההוא. אני מאמין שזה בדיוק עתיד רכבי השטח.
להפך.. תדמיינו אותו ללא הגבלת רישוי, חוקי לגמריי לכביש... פתאום זה נהיה מאוד מעניין.
זה ספציפית מכוער אבל הרעיון...
עכשיו קונה כזה!
נניח שהעתיד של רכבי השטח הוא ב-SBS? אז זה לא SBS.
במה זה שונה, תפיסתית, מהסיקס שלך? מהסופה שלי? המנוע שלו מודרני?...
הונדה רידג'ליין, מין טנדר גדול ומוזר עם סרח עודף הזוי מלפנים, אפילו אין לו LOW.
זה טנדר שנוסע על הכביש, עומד בפקקים, אבל פתוח... כלומר אוכל אבק, ניצלה בשמש, נרטב בגשם.
ועם כל הצבעים וכלוב הצינורות, זה לא עביר כמו SBS, גם לא כמו סיקס או סופה.
אתה סובל מכל המגבלות של אוטו בכביש, ומכל המגבלות של SBS בשטח, אבל לא נהנה מהיתרונות שלהם.
והוא אפילו לא מגניב.
ולמרות כל זה, אני חותם לכם שבמרחב החי-בר זה היה זוכה ללא-מעט התעניינות ואפילו פופולריות...
כי בכל זאת זה עונדא. אז תארזו לי אחד בשחור עם לדים סגולים מלמטה.
עזוב רגע את הטנדר המחופש הזה.
תחשוב על כלי עם רישוי שטח בלבד, חופשי ממערכות סירוס למיניהן.
מינימום משקל על מקסימום כוח, אבל בניגוד לsbs גם עם שטח העמסה סביר.
מכיוון שבסוף גם ככה רכב שטח טהור לא יוכל לנסוע בין כל הרובוטים....
אז מה יותר טוב בלחזור למקורות של רכבי שטח טהורים אבל עם שלדת צינורות?
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
הדבר הזה להבנתי הוא לא שלדת צינורות. יותר ג'יפון של הונדה שעוצב מחדש.
אסף.
עזבו רגע מה זה, תחשבו מה זה יכול להיות.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
מה זה כבר יכול להיות?....
הבסיס הוא כאמור טנדר שבעצמו מבוסס על מבנה של ג'יפון. מה בדיוק "רכב שטח" בזה? כלוב הצינורות?
מה נותנים לך הצינורות, אם האוטו הוא באורך של יותר מ -5 מטרים ושוקל יותר משני טון?...
זה כבר לא קל וזריז כמו SBS, אין לו את הביצועים של SBS, אין לו את העבירות של SBS.
גם אין לו ביצועים ועבירות של ג'יפ אמיתי.
וגם לא עבירות ושימושיות של טנדר טוב.
זה יכול להיות....אולי Tomcar החדש?
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
זה בדיוק לאן שאני חותר!
כן, זה קצת יותר מודרני, קצת יותר חסכוני, קצת יותר אמין, אבל עדיין מעביר את החוויה.
אני חושב על הג'יפ הבא שיגיע בעוד כשלוש שנים - הוא יצטרך להכיל משפחה, לשאת הרבה ציוד, להיות אמין, עביר,קצת מעודן יותר, חזק, אני מודה שאני מרגיש תקוע.. כל האופציות שיכנסו בתקציב הן ברוך כלכלי בפוטנציה ודורשים הרבה התעסקות, ואלו שבאמת מתאימים עוברים את רף ה100K בקלות..
רכב טיולים בסיסי (לא דיילי דריבר), עם יכולת נשיאת ציוד נורמלית, בתוספת אמינות של רכב חדש וכמובן תג מחיר זול! זה בדיוק מה שאני מחפש. מסכים שההונדה הספציפי הזה זה לא זה, אבל הרעיון שלו...
הרעיון שלו הוא מתיחת מותג. קח crv או ג'יפון מביך אחר ומצא לו שוק נוסף. ככה לפחות אני מתרשם.
לרכב שטח אמיתי אין שוק. אז אתה יכול לפנטז עד מחר אבל אם היה שוק היו רכבי שטח. לג'יפונים יש שוק ולג'יפון פתוח ומעוצב יש כנראה גם שוק. אז זה המקסימום שנקבל..... תודה אבל לא תודה.
אסף.
אני יותר רואה טנדר SBS.. לא צריך ביצועים של קאן אם X3, מספיק "ריינג'ר" בגודל של טנדר. נמשיך לחלום..
קיים בקטלוג של פולריס ריינג'ר 4 מושבים.
אפילו כמה בארץ
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
עדיין הארגז קטן מדי, ויכולת נשיאת המשקל בינונית.
אתה ממש לא רוצה שום דבר שמזכיר פולריס ריינג'ר/קאן אם דיפנדר/קוואסקי מיול ושאר SBSים-משא שמיועדים לעבודה נטו, בתור רכב הטיולים שלך.
אלה משאיות קטנות. כלים לעבודה בלבד. הם לא נוחים, לא יציבים, לא מהירים, והכי מעצבן - לא כיפיים בשום מובן שהוא.
אסף ודרור, תחשבו על כלי כמו SBS גדול, קצת יותר גדול, קצת פחות מהיר, עם הילוך כוח, גלגלים 30 ומעלה. ושטח העמסה סביר (זה לא שבסופה יש שטח עמסה של טנדר)
חיפויי פלסטיק כמ SBS ובעיקר רישוי של רכב פנאי ולא של ג'יפ, למשל: לא צריך מזגן לטסט....
נכון, לנסוע איתו מהבית לנגב יהיה סיוט. וזהו חוץ מזה זה מושלם.