Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
כאמור ... מדובר בדגם Q 1999
בזמן האחרון ... קשה לי להניע אותו.
לא נוגע בדוושת הגז ... לוקח לו כמה פעמים טובות אם בכלל ואז אחרי השתנקות ארוכה מוציא עשן לבן בכל הרחוב כמו בוותיקן... ולאט לאט נכנס לעבודה.
ניגשתי למוסך הקרוב אלי ...
לאחר בדיקות ... טען הוא שהבעיה היא בסליל של הריליי.
הוזמן חדש מאיביי ... עבד יום יומיים ושוב הבעיה חוזרת על עצמה.
השארתי את הרכב ללילה במוסך ... שכמובן הניע לו על המכה הראשונה.
אצלי יום לאחר מכן ... הבעיה חוזרת.
חייב לציין, כי יש תקופות שהרכב מניע תוך שניה גם בבקרים מאד מאד קרים.
יחד עם זאת התופעה הזו... מגיעה לה ככה פתאום.
ממה שתיארתי לעיל...
יש לכם אולי כיוון משוער לפתרון הבעיה ?
תודה.
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
עשן לבן זה שמן שרוף .. לא ?
כמה קמ ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
נשמע כמו אוויר במערכת. נסה לפמפם בפומפה שעל משאבת הסולר לפני ההנעה.
כיוון נוסף - מצתי להט
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
תופעה זהה בגאלופר היתה מצתי להט
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
נשמע כמו אוויר במערכת. נסה לפמפם בפומפה שעל משאבת הסולר לפני ההנעה.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
+1.
סימנים של עייפות במשאבת העזר, יש שם אל-חוזר שמונע מהסולר לחזור חזרה למיכל.
לא חושב שמדובר במצתים, שימו לב שציין שהתופעה באה והולכת, וגם בבקרים קרים לפעמים לפעמים מניע רגיל.
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
+1.
סימנים של עייפות במשאבת העזר, יש שם אל-חוזר שמונע מהסולר לחזור חזרה למיכל.
לא חושב שמדובר במצתים, שימו לב שציין שהתופעה באה והולכת, וגם בבקרים קרים לפעמים לפעמים מניע רגיל.
בדיוק
גר במקום קר מאד
יש בקרים קרים מאד שהוא הניע בשניה.
היום לדוגמא בבוקר היה לו קשה ... הנעתי בקושי ... נסעתי כרבע שעה ... אחרי שעתיים ... היה לו קשה יותר להניע מאשר בבוקר.
אז אם אני מסנן ...
מצתי להט או משאבת עזר ?
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
תתחיל מהמשאבה, כשמתקשה להניע נסה לפמפם עליה כמה לחיצות, לפעמים זה עוזר, לפע ים גם פמפום לא עוזר וצריך להחליף כדי לשלול, אבל זה יותר קל מלהתחיל להיתעסק עם מצתים.
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
יש כמה דרכים;
לשלול כניסת אוויר
- חפש רטיבות סביב משאבת הסולר שעל המנוע - סימן לכשל גומיית אטם ראשי = שיפוץ משאבה לרוב.
- יש שמחברים זמנית צינור שקוף מבית הפילטר למשאבה כדי לראות את האוויר.
- יש שמחברים צינור שקוף במסלול החזרה מהמזרקים = הרבה בועות אוויר משמע לרוב כשל באטם משאבה
- יש שעוקפים זמנית את בית הפילטר כדי לשלול כשל בעלעל המתכת - שסתום האל חזור - עלות בית הפילטר 150-180 (יש הסבר על החלפתו במדריך הנועץ בראש העמוד)
- פמפום בבוקר כפי שהזכרנו
מצתי להט
- בדיקה עם רב מודד - יש הרבה סרטוני הסבר ביוטיוב לנושא.
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
סלילי להט פר אסלנס, העשן הובן זה סולר שלא ניצת מה שאומר שמגיע סולר אבל אין לו את התנאים להידלק. אם אין. בעית קומפרסיה( חלק מהתנאים), כנראה שחסר לו את החום הראשוהי להצתה.
אם זה משהו שבא והולך הייתי בודק את הריליי, חיווט, מגעים וחיבורים למערכת סלילי ההצתה.
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
את הריליי של הסלילי הצתה שומעים, זה הוא שעושה קליק לפני ההנעה או שאני טועה?
בגלל העשן הלבן גם אני הייתי הולך לכיוון הזה, מה שגם תקלה שבאה והולכת יכולה להיות ריליי שלעיתים עובד ולעיתים לא.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
אכן את הריליי שומעים, וכן יש חיווי בלוח מחוונים.
אצלי היתה תופעה דומה - החלפה של המצתי חימום פתרה את זה. מציע לך לפחות לבדוק אותם וחוץ מזה שמדובר בלא הרבה כסף.
אחרי זה תמשיך לדברים מסובכים יותר כמו משאבה.
עופר
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
כאמור ... הריליי הוחלף לחדש.
אפשר הכוונה איפה הפומפה נמצאת ?
אנסה לבדוק הסופש ואעדכן.
תודה.
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
קיר האש בצד של הנהג מאחורי המשאבת סולר.
תסתכל במדריך לפאגרואיסט, יש שם הסבר איך להחליף לבד במידה וצריך
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
לי היה עשן לבן פר אסלנס עקב בעיית כניסת אוויר למערכת. :-). אצלי זה נגמר בשיפוץ משאבת סולר.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
גם לי לא.
אפשר לבדוק רציפות למצתי הלהט,.
אולי הריליי עובד אבל החיווט בעייתי
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
חיווט בדרך כלל בסדר. לרוב מוצאים שני מצתים מתים. אפשר להחליף לבד יחסית בקלות. זהירות בפירוק הישנים. מצת שנשבר בתוך ההברגה שלו זה לא כיף בכלל
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
תיקון טעות שמציק לי - כתבתי בטעות "נסה לפמפם בפומפה שעל משאבת הסולר לפני ההנעה" הפומפה היא על בית הפילטר, אין משאבת עזר ברכב הזה.
לא מעט הרכיבו משאבה חשמלית על מנת לדחות את סוגיית שיפוץ משאבת הסולר עקב העלות. הדעות על כך חלוקות, אם כבר מתקינים ממליץ על משאבה שעובדת על פי כפתור - בונים קצת לחץ ומכבים.
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
את תקינות המצתים בודקים עם רב מודד - כמה דקות ואתה יודע אם הם תקינים או לא
בעיית מגעים - כשלא מניע בדוק האם המצתים מקבלים מתח
מצבר - האם תקין?
"סחיבת" אוויר - נסה לחנות ברחוב עם ירידה תלולה , אולי תראה הזעת סולר מאזור בית הפילטר / אחד מהצינורות בין בית הפילטר למשאבה אם כן - יש לך זוכה
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
מעדכן...
עד לפני מספר ימים הניע יפה ... עכשיו חזר לקרטע.
בשיחת טלפון עם המוסך ... הוא מעוניין לבדוק את נורות החימום.
החלפת 4 נורות כולל עבודה מוצעת על ידו סביב ה 550 עד 650 שח.
1. במידה ואין לי את הנסיון או הרצון להחליף לבד ... מה דעתכם על עלות ההחלפה ... סביר או יקר?
2. אם אני מעדיף לרכוש בעצמי מצתים באיכות טובה ... איזו סוג מומלץ ואיפה ניתן לרכוש באזור הצפון.
תודה.
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
החברים מדברים על דנסו או ngk
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
תגובה: Q 99 - מתקשה להניע ... פרטים בפנים.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Op7777
מעדכן...
עד לפני מספר ימים הניע יפה ... עכשיו חזר לקרטע.
בשיחת טלפון עם המוסך ... הוא מעוניין לבדוק את נורות החימום.
החלפת 4 נורות כולל עבודה מוצעת על ידו סביב ה 550 עד 650 שח.
1. במידה ואין לי את הנסיון או הרצון להחליף לבד ... מה דעתכם על עלות ההחלפה ... סביר או יקר?
2. אם אני מעדיף לרכוש בעצמי מצתים באיכות טובה ... איזו סוג מומלץ ואיפה ניתן לרכוש באזור הצפון.
תודה.
מחיר טוב אם לקח בחשבון שאולי לא יצאו לו בקלות, אל תתעסק לבד, במקרה שנישבר זה יהפוך לך לסיפור וליותר יקר.