-
1 קבצים מצורפים
TPMS או להתבעס .. ?
קניתי סט TPMS עם חיישנים פנימיים.
קובץ מצורף 122300
https://www.aliexpress.com/item/Car-...4d1e4c4dPdrTGD
שמח וטוב לב הלכתי לפנצ'ריסט שלי להרכיב.
"רד מזה" הוא מיהר להציע לי
"למה?"
"כי אם תוריד לחץ אוויר ותעלה על סלע - החיישן ישבר לך בתוך הגלגל וחוץ מזה, כשהוונטיל מקבל מכה הוא מתעקם ואי אפשר לנפח"
(הוא אכן בנוי מאלומיניום ולא גומי...)
עשיתי צעד אחורה ובאתי למומחים:
להקשיב לו ולוותר או להתקין? הייתי שמח לדעת מה קורה שם למטה כשאני בשטח....
אשמח לדעתכם
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
אצלי מותקנים חיישנים דומים, אין בעייה בינתיים ...
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
אצלי באוטו ישנם מקוריים שנראים בדיוק אותו דבר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
אצלי באוטו ישנם מקוריים שנראים בדיוק אותו דבר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
גיא, "אוטו" הכוונה לג'יפ בשטח או לפרייבט? (גם הצמיגאי שלי אמר לי ישר "שים על הפרייבט".. אבל בנינו - שם זה לא מעניין אותי חח)
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
gilur
גיא, "אוטו" הכוונה לג'יפ בשטח או לפרייבט? (גם הצמיגאי שלי אמר לי ישר "שים על הפרייבט".. אבל בנינו - שם זה לא מעניין אותי חח)
אצל גיא שתי ההגדרות נכונות בו זמנית. זהו דאסטר...
אבל תגובה רצינית - הוא משתמש ברכב בשטח אולי יותר מכולנו
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
טוב ... צחוק בצד יש כאלו גם באוטו שלי שהוא באופן יום יומי נוסע מעבר לאספלט ... שבילים וכו׳. ומידע פעם בשטח יותר פרוע ... כולל הורדת אויר.
מעולם לא פרקתי צמיג אז לא יודע איך החיישן ישרוד את זה.
חייבים להגיד לפאנצ׳ר מאעכר שיש חיישן כשהוא מפרק !!!
גם בדאסטר ה 2-4 יש חיישנים כאלו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
אם זה לא מקורי ברכב, איך אתה מקבל את החיווי? יש לזה יחידה פנימית להתקנה על לוח המחוונים?
ובתכל'ס, למה זה טוב?
אני שואל כי בכמעט כל רכב חדש יש את זה.
ברוב המקרים שאני נתקלתי לפעמים יש התראה אבל לא חסר אוויר ואין פנצ'ר.
בג'יפים זה ניג'וס מהסרטים - כי אנחנו מוציאים אוויר מהגלגל על בסיס שבועי. ואז מתרגלים שזה דולק ומתעלמים. על משקל "זאב, זאב".
נתקלתי בלא מעט מכוניות שמצויידות בזה שאין כפתור שמכבה/מאפס את נורת החיווי גם אחרי שהצמיגים מלאים אוויר כנדרש בלחץ הנכון.
כמו רוב הגאדג'טים, גם זה מיותר.
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
....מעולם לא פרקתי צמיג אז לא יודע איך החיישן ישרוד את זה.
אני מוכן לחיות עם זה ...
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
.... חייבים להגיד לפאנצ׳ר מאעכר שיש חיישן כשהוא מפרק !!!
למה? יש סיבה מיוחדת? זה משנה משהו בהורדה של הצמיג מהג'אנט? (חוץ מהזהירות על החיישן)
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
דרור.
אולי לג׳יפ שנוסע רק לטיולים זה חסר משמעות וחסר תועלת. מסכים.
אבל לרכב שנוסע בכביש. כבר הציל לי צמיג אחד לפחות.
כולם ראו את ההיא ( בליחה על השוביניזם .. ) שנוסעת כבר בערך שבועיים 1500 ק׳מ על הג׳אנט הימני הקדמי .. ולא שמה לב.
מי מתעלם ממנורות על הד׳ש בורד .... מגיע לו ?
לגבי הפרוק. כן. המכונה שדוחפת את הצמיג פנימה ומורידה אותו מהטבעת אטימה של הג׳אנט שוברת את החיישן אם זה נופל במקום שלו.
ברכב מודרני הם מצפים שיהיה חיישן. לאוטו ישן יותר או שאין במקור חיישן הם עלולים להרוס אותו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
יופי דרור..
תראה מה עשית ...
בגללך הייתי צריך עכשיו לצאת החוצה בגשם ...
(טוב, טפטוף קל..)
זה שימושי מאוד, נותן לך חיווי רציף של לחץ האוויר עם התראה קולית כשיש ירידה מהירה בלחץ האוויר. כשמורידים אוויר זה מצפצף לדקה ומתייצב בשקט על הלחץ החדש.
על הדרך אתה מקבל גם חיווי של טמפרטורת האוויר בצמיג ומתח המצבר.
אני בחרתי ביחידת תצוגה שיושבת פשוט בשקע המצית ויש לה שקע טעינת USB אחד מהיר, ככה זה נראה:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...aea09ac648.jpg
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
ובתכל'ס, למה זה טוב?
אני שואל כי בכמעט כל רכב חדש יש את זה.
ברוב המקרים שאני נתקלתי לפעמים יש התראה אבל לא חסר אוויר ואין פנצ'ר.
בג'יפים זה ניג'וס מהסרטים - כי אנחנו מוציאים אוויר מהגלגל על בסיס שבועי. ואז מתרגלים שזה דולק ומתעלמים. על משקל "זאב, זאב".
(...)
כמו רוב הגאדג'טים, גם זה מיותר.
בשונה מחיישנים מקוריים, כאן יש לך תצוגה מפורטת שמראה לך מה קורה (ראה תמונה בהודעה הקודמת). הצפצופים הם רק בזמן שינוי ולא כל הזמן, ואתה יכול לקבוע לעצמך את רף ההתראה.
בדגם שאצלי רף ההתראה המינימלי הוא 15psi, ואז הוא גם לא מפסיק לצפצף. כשאני מוריד פחות מזה (זחילות ומעברים קשים במיוחד) אני פשוט מושך את היחידה משקע המצית עד שאני מעלה את הלחץ בחזרה...
באחד הטיולים האחרונים נעלם לי מד לחץ האוויר המכני (עט), ומאז אני משתמש בחיישנים גם להורדת האוויר. פחות נוח אבל נותן פתרון חלופי עד שאגיע לל.כ. או שמישהו יגלה לי איפה מוכרים כזה מד ...
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
דרור,
באיזה רכב אי אפשר לאפס?
כי בחלקם זה כפתור (אסיאתיות בד"כ), בחלק זה בתפריט בלוח שעונים עם כפתורי בקרה מההגה, ובחלק זה בתפריטים של המולטימדיה (וולקסוואגן).
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
דרור,
באיזה רכב אי אפשר לאפס?
כי בחלקם זה כפתור (אסיאתיות בד"כ), בחלק זה בתפריט בלוח שעונים עם כפתורי בקרה מההגה, ובחלק זה בתפריטים של המולטימדיה (וולקסוואגן).
פורד פוקוס לא ניתן לאיפוס.
מניסיון אישי שחוזר על עצמו אחת לכמה חודשים...
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
האחרונות שנתקלתי שלא מצאתי איפה הכפתור - קיה נירו וקיה ספורטאז'.
בשתיהן היתה התראה. מיהרתי לתחנת דלק לנפח.
בפועל באף צמיג לא חסר אפילו חלקיק של PSI בודד. המנורה כמובן המשיכה לדלוק + סימן קריאה (סמל מוסכם לסכנה) ועכשיו לך חפש.
כנ"ל בסובארו פורסטר. פתאום התרעת לחץ נמוך. בפועל כל הצמיגים בריאים ומלאים אוויר כנדרש. שם לפחות היה כפתור.
מיקום הכפתור, או השורה בתתי התפריטים - על פגעי הנדסת האנוש הקלוקלת בשם הטכנולוגיה במכוניות רבות, כבר כתבתי מספיק את דעתי.
יש מערכות שהממשק שלהן מוכרח להיות אחיד, לא נתון בכלל לדעתם וטעמם של מעצבים ויצרנים אלא כפוי על ידי רגולציה. כי הדברים האלה מסיחי דעת ופשוט מסוכנים ומוכרחים להימצא בכל המכוניות במקומות מוסכמים.
לגבי "הצלת" צמיג....
באודי TT נדלקה ההתרעה, כמה שניות אחר כך, עוד לא הספקתי לעצור אפילו, הצמיג כבר התפרק לחתיכות, סוליה נפרדה מהדופן.... גם כן התראה.
מוטב שיספקו גלגל ספייר נורמלי ולא את הצפצפה הזו (+בקבוק דבק מעפן וקומפרסור צעצוע. פשוט בושה)
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
פיקנטו.. אין איך לאפס.
מהבהב, דולק רציף בלי קשר למה שקורה בגלגל.
לחבר עם KJ נשברו כאלו מקוריים פעמיים.
מעבר לעלות המזעזעת של מקורי(חליפי לא מדבר ים המחשב רכב), זה נוזף בך בלי הפסקה עד לתיקון.
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
אתם סוטים (מהנושא)
פותח השרשור מתלבט האם להרכיב מערכת TPMS שהוא כבר קנה (וצירף קישור למוצר בהודעה הראשונה, שם אפשר לראות את התצוגה). לא מדובר במערכת מקורית של רכב כלשהו.
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
רק ענינו לו לגבי אם זה מסוכן או לא ברכב שטח
זה לא !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
שיתבעס מי שאין לו.....
יש לי חישנים דומים, אבל "הוונטילים" אותו הדבר בדיוק.
אחת התוספות שאני הכי נהנה מהם.
לא מצליח להבין את ההערה על פגיעה בזמן הוצאת אוויר, קישקוש מארץ הקישקושים, שיראה לי מקרה אחד!
לא מכיר בעיות.
מאוד נח, גם ביום יום וגם בשטח. יש לי התראה קולית שאני יכול לכבות (הסמל של הרמקול בתמונה, זה מסך מגע).
וכמובן שאני יכול לכוון באיזה תנאים לקבל התראה (כולל עודף לחץ וטמפ').
כל כך נהנה, שקניתי עוד חישנים, חיצוניים הפעם, והוספתי אחד על הגלגל הרזרבי (SP בתמונה) והשני על הקו של הכריות אוויר שיש לי (AL).
תתקין וסע לשלום.
תהנה.
קובץ מצורף 122306
-
אני מבין את חשיבות המערכת ויתרונותיה.
אבל בפריווטים שהיו חי וגם בגיפ- הייתי שמח לנטרל אותה לנצח.
ברנו שלי היא רגישה יותר מידיי הסף שלה הדוק והיא נותנת התראות סתם.
ואז אני פשוט מתעלם.
בגיפ היא מעיקה בהורדת אוויר.
ומידי פעם מחליטה שבגלגל הרזרבי אין אוויר.
אם היו שמים מתג כיבוי הייתי מבסוט.
קניתי לא מזמן חיישנים חליפיים עם וונטיל גופי לגיפ.
המחיר זול. אז זה באמת לא נורא.
כמערכת חיצונית , אישית לא הייתי שם.
אבל אם קנית- לך על זה. אין בזה שום חסרין שבשניה מנטרלים אותה.
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
כבן זוג לאשה שלא תשים לב גם אם ירוקנו לה ארבעה צמיגים מאוויר, ולא תעצור עד שהרכב לא יעמוד על הגחון, המערכת הזו הצילה לנו צמיגים, בוודאות, לפחות ארבעה עד היום, וזה עוד לפני שנכנסנו למשמעויות הבטיחותיות של חוסר אוויר.
התקנתי גם כשש מערכות אפטרמרקט, אחת ליונדאי גטס של אבי, ואני מקבל ברכות בלבד.
הכוונה היא למערכות high line שנותנות נתון של לחץ אוויר על מסך, ואיתן אתה יכול לזהות בעייה שמתפתחת גם שבועיים לפני שההתראה נדלקת. זה מעולה. אתה גם יכול להבין אם קיבלת התראת שווא עקב הפרעה חיצונית, כמו שלט לשער של החצר.
מערכות הlow line, עם נורה בלבד, גם יעילות, אבל מעט פחות טובות, מטבע הדברים.
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
אצלי מורכבים על 3 רכבים כולל הטרופר.
עובד מצויין , אין בעיה בשטח בהורדת לחץ אויר , אין בעיה להחליף צמיגים , צריך להיות מודעים לקיומם.
אני בחרתי בחיישנים פנימיים המשדרים בולטוס כאשר התצוגה וההגדרות הן ע"י אפלקציה בסמארטפון .
כך ניתן לקבוע באיזה לחץ , טמפ' תתקבל אזעקה .
הגב' מתורגלת פעם בשבוע להפעיל האפלקציה .
בקיצור, מומלץ ביותר.
רענן
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
מי שהתקין חיישנים חיצוניים - האם אכן היו נגנבים?
נראה לי פשוט יותר...
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
על הדרך ...
מאיפה החיישן הפנימי לוקח את החשמל שלו ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
אצלי מורכבים על 3 רכבים כולל הטרופר.
עובד מצויין , אין בעיה בשטח בהורדת לחץ אויר , אין בעיה להחליף צמיגים , צריך להיות מודעים לקיומם.
אני בחרתי בחיישנים פנימיים המשדרים בולטוס כאשר התצוגה וההגדרות הן ע"י אפלקציה בסמארטפון .
כך ניתן לקבוע באיזה לחץ , טמפ' תתקבל אזעקה .
הגב' מתורגלת פעם בשבוע להפעיל האפלקציה .
בקיצור, מומלץ ביותר.
רענן
קישור?
אם זה באמת עובד..
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
על הדרך ...
מאיפה החיישן הפנימי לוקח את החשמל שלו ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
סוללה, אמורה להחזיק כמה שנים.
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erezgur
מי שהתקין חיישנים חיצוניים - האם אכן היו נגנבים?
נראה לי פשוט יותר...
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
לי גנבו פעמיים אז התייאשתי...
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
לגבי החיצוניים, מכמה ביקורות ששמעתי הבנתי שלפעמים זולג מהם האוויר.
כשחיברתי את זה ל'גניבות יתר' זה הוריד לי עוד קצת את החשק והקש ששבר היה שלפי הספציפיקציות הם הרבה פחית מדוייקים.
לגבי הסוללה-אכן אמורה להחזיק 5 שנים.
בנינו? בעלות סט של 40 דולר והתקנה ב 250 שקל -גם אם זה יספיק לשנתיים שלוש אני חי עם זה...
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
כשהצמיגים מתיישנים, מחליפים איתם את החיישנים ...
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
דווקא למי שמוריד אויר בשטח זה יותר חשוב. תאפסו את החיישן על לחץ נמוך נניח 18 PSI ,מעבר לזה זה אמור להתריע. אתה נוהג בשטח בלחץ נמוך,תקר יגרום לך במידי לצמיג שטוח .אתה לא רוצה לגלות זאת באמצע עליה..... עם החיישן אתה אמור מיד לגלות את התקר ולנהוג בהתאם.
הבעיה עכשיו ,לך ותלמד איך לאפס חיישן מקורי שמגיע עם הרכב, ללחץ נמוך. יש אפשרות כזאת לביצוע ידנית. אני עם הגימיני עוד לא ממש הבנתי איך למרות שכאמור יש אפשרות כזאת,או לפחות כך מוסבר במדריך לנהג, לביצוע מתוך הרכב.
-
תגובה: TPMS או להתבעס .. ?
דרך אגב, מעדכן לטובת כל המתעניינים, בדגם שאני לקחתי (הלינק שצורף בהתחלה) אי אפשר לרדת מתחת ל 20psi בהתראות.... (הוא מודד כמובן פחות אבל מצפצף מ 20 ומטה)... רע !
הבנתי שהדגם של נדב יורד ל 15...
כבר יותר טוב
Sent from my SM-G935F using Tapatalk