-
נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
כמו בכותרת מחפש מידע על נעילה קבועה (לוקרייט).
איך רכב עם משולשים מתנהג עם נעילה קבועה? עד כמה באמת היא תשתחרר בסיבובים.
ואם לא תשתחרר , בלאי לצריות הקדמיות היה ממש גדול?.
האם אפשר היה לנסוע בשבלים בוץ משולב או שלא יהיה היגוי.
#מכיר את ההתנהגות של נעילה קדמית עם סרן חי
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
למה אתה חושב שיהיה הבדל בהיגוי בין הסרן החי ללא?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
הבנתי שבמשולים הכל יותר לחוץ מבחינת עומסים. ולכן לא משתחרר בסיבובים
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
אדרבא, עוד סיבה להימנע מזה אם אתה יכול כלכלית...
יש לך סרן מחוזק?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
יש לי ג.ו. דיזל והתקנתי נעילת לוקרייט קדמית לפני כחודשיים.
ההגה לא מרגיש "נעול" יותר ממקודם.
טיילתי מאז רק פעמיים והשיפור עצום.
את מדרגת פרס הרכב כמעט לא הרגיש. ואת מדרגת המרזבה הוא עלה יפה לאחר עבודת מע"ץ.
אני לא יודע כמה אתה מודע לזה, אבל התקנת לוקרייט בדיפרנציאל הקדמי, הוא תהליך דיי מורכב.
נ.ב. כמובן שיש לי סרן ברזל.
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
מקדימה זה לא כמו 1510 של סמוראי?
להבדיל מהאחורי הגדול יותר
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
סרן ברזל יש.
לגרנד ויטרה הנעילה מגיעה עם בית סטליטים.
התלבטות שלי היא בין לוקריים לHf
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
אני אישית מעדיף לוקרים.
מה הסיבות להעדפה של hf?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
יש לוקריים ידניים.
Hf מהסיבה שאני אוהב טיולי בוץ וקצת דיונות ומפחד שיהיה מסורבל בלי היגוי
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
מנסיון שלי בבוץ, לא נתקלתי בבעיה של ממש. במיוחד כי חלק מהאתגרים מתגמדים נוכח הנעילה ואולי בשל כך לא נרגשתי גם בעיות היגוי
דיונות אף פעם לא אהבתי אז אני לא יכול להעיד. במעט שביליתי שם, גם כן לא היו בעיות.
הגה קשה יש במשטח עם אחיזה גבוהה. ובנהיגה מהירה התגובות בפניות מצריכות התכוננות אחרת.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
שמעון אשמח עם תשתף.
על ההתקנה עלויות ועוד חוויות מנהיגה
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
לגבי ההתקנה. דבר ראשון, אין אפשרות (לדעתי לפחות) להתקין נעילת לוקרייט בדיפרנציאל הקדמי בתצורתו המקורית.
כלומר, הדיפרנציאל המיוחד שמשלב את הההנעה הקדמית באמצעות הקומפרסור חייב להיות מוחלף.
מה התחליף? מדדתי את המרחק בין החובקים (של בית הסטליטים) של הגרנד
ומצאתי שהמרחק זהה לזה שקיים בין החובקים שבדיפרנציאל אחורי של ג'ימיני.
קניתי בית סטליטים נעול (לוקרייט 1530) של ג'ימיני (אחורי) שעלה לי 1300 (מציאה)
ובשמחה התכוננתי להתקנה חלקה.
אבל אז כשחיברתי את הקורונה, התברר לי שכשאני מצמיד אותה לפיניון יש ברגים שמתנגשים באחד החובקים
(לחובקים של הגרנד יש כמין בליטה שנצרכת לתפיסת הדיאפרגמה)
והייתי צריך להשחיז את החובק שבצד הברגים.
כשהבעיה הזו נפתרה, כיוונתי את הקורונה פיניון עם החוגות בצדדים וחיברתי את את הדיפרנציאל לקייס של הסרן.
ואז כדי להימנע מהפתעות רציתי לבדוק שהציריות נכנסות כמו שצריך לפני שאני מרכיב את הסרן על הרכב.
ואכן הציריה הפנימית שבצד השמאלי נכנסה יפה אבל הציריה הימנית לא נכנסה עד הסוף,
כמובן שפרקתי את הדיפרנציאל וגיליתי שהציריה רחבה בכמה מילימטרים מהכניסה שבבית סטליטים של של הג'ימיני.
פרקתי ולקחתי לחרט שהרחיב את הכניסה תמורת 30 שקל (דחפתי לו 50) והרכבתי חזרה.
דבר נוסף, את המחזיר שמן בצד של הציריה הפנימית לא הכנסתי עד הסוף, אחרת היא לא הייתה אוטמת.
עוד דבר נוסף, יש בג.ו. צינור מוברג שדרכו עובר הלחץ אוויר לדיאפרגמה. שמתי במקומו בורג עם טבעת נחושת.
כמובן שעברתי ללוקרים ידניים בגלגלים. כרגע יש לי איסין שלקחתי מחבר עם סמוראי בשיפוצים.
קניתי באיביי לוקרים במחיר מצחיק 350 ש"ח (כנראה גם האיכות)
אבל כשארכיב אותם ואצא איתם לטיול, אקח איתי גם את הנועלים המקוריים שאם יהיה כשל, לא אתקע.
העצה שלי היא לעשות את אותה התקנה על בית סטליטים קדמי של ויטרה.
הבעיה ששם יש רק יש רק 2 סטליטים ולכן רק 2 חורים לשאפט.
בשביל זה צריך לקדוח 2 חורים מצטלבים לשאפטים הקטנים.
להכניס נעילה 1510 , לוקרים ידניים והעסק פשוט יותר.
מה שטוב בג.ו. בקטע הזה שהעבודה לא תוקעת את הרכב.
אפשר לפרק את הסרן הקדמי (להשאיר את הדריישפט קשור)
ולהמשיך לנסוע רגיל. בלי לשלב 4X4 כמובן.
לגבי שאלתך איך מרגישה הנסיעה - מתוכנן לי טיול ביום חמישי,
אם זה יצא לפועל, אדווח בשמחה.
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
תודה שמעון.
אני מתכנן להביא( היא כבר כאן) את הנעילה מטרייל טאף שמגיע מותקנת כבר על בית סטליטים.
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
תודה שמעון.
אני מתכנן להביא( היא כבר כאן) את הנעילה מטרייל טאף שמגיע מותקנת כבר על בית סטליטים.
טרייל טאף זו נעילה נשלטת?
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
לא נעילה קבוע לוקריים.
בגלל שבבית הסטליטים שבגרנד ויטרה לא ניתן להתקין נעילה, טריילר טאף מוכרים בית סטליטים נעול שאמור להחליף את הבית המקורי.
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
לא נעילה קבוע לוקריים.
בגלל שבבית הסטליטים שבגרנד ויטרה לא ניתן להתקין נעילה, טריילר טאף מוכרים בית סטליטים נעול שאמור להחליף את הבית המקורי.
לא ממש הבנתי.
1) הלוקרים שאתה מדבר עליהם
הם אלו הידניים על הגלגל שמחברים את הציריות לגלגלים?
2) מה כוונתך "בית סטליטים נעול"? כמו זיקה (ריתוך)
או שיש איזה מתג שנועל ומשחרר?
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
הלוקריים ידניים כמו בסמוראי.
הנעילה מגיע כבר מותקנת בבית סטליטים
נעילת לוקרייט רגילה
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
בעצם זה מה שיש אצלי, רק שזה בא מוכן.
מה המחיר? והאם יש קישור למוצר הזה?
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
שמעון, איזו מידת מציגים אתה נועל?
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
שמעון, איזו מידת מציגים אתה נועל?
כרגע 235/60/16
אם אמצא סט זחילה במחיר סביר, אצא לטיולים עם מידה גדולה יותר.
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
235/70/16
מידה סטנדרטית אצל החברה עם הלנדרוברים.
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
235/70/16
מידה סטנדרטית אצל החברה עם הלנדרוברים.
זו המידה שמורכבת כעת אצלך?
או שאתה רק ממליץ לי לאחר שאתקין יחסי זחילה?
במצב הקיים, להרכיב צמיג גדול יותר, יהווה לי בעיה (מלבד חוקיות המידה)
כי הגרנד שלי הוא דיזל ידני וכבר במידה הנוכחית יש לי בעיית כוח בעליות תלולות.
יש לי חבר עם דיזל אוטומטי והוא פחות סובל מזמינות כוח.
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
יחסי העברה הטרנספר 4.24 משפיע רק בlo.
אני מפנטז על 245/70/16.
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
שמעון, אחרי חודשיים -+
יש חוות דעת על הנעילה הקדמית?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
שמעון, אחרי חודשיים -+
יש חוות דעת על הנעילה הקדמית?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
הייתה לי בעיה. הציריה הימנית "ברחה" מהדיפרנציאל ובעצם הייתה לי הנעה קדמית רק מצד שמאל.
וכמובן בלי שום קושי בהיגוי.
נסעתי כך לפני כחודש לעין אום צאלח מכיון שלוחת צלמון. משם המשכנו למעלה נוח ומכתש רמון ללא כל קושי.
המשכנו למעלה רמון ושם לפני המעלה "דחפתי" את הציריה פנימה ועליתי בלי בעיות.
מאז לא יצאתי לטייל.
ביום שישי האחרון "שתלתי" את הנעילה בבית סטליטים אחר ועשיתי סיבוב דיונות קצר ליד גילת.
לגבי ההיגוי - במשטח קשה, הרי יש קושי בהיגוי גם בדיפרנציאל פתוח, כל עוד אין דיפרנציאל מרכזי.
בחולות, אין קושי בהיגוי כלל. בצירים מסולעים, אין לי עדיין חוות דעת.
אגב, מידת הצמיג שלך 235/70/16 לא משתפשף בחצאית?
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
הצמיג לא נוגע אצלי.
הגבהה של 3".
כמה הגבה אצלך?
לגבי הציריה הימנית, אפשר/מומלץ להחליף לציריה של ויטרה 26 שיניים
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
יש לי קפיצי הגבהה של 2 אינץ' במקור. (אני חושש שהם קצת איבדו גובה)
עם הציריה הסתדרתי ע"י חריטה של 3 מ"מ משטח השיניים של הסייד גיר והציריה ננעלה כמו שצריך.
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
לדעתי 2" מספיק ל235/70/16
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: נעילה קדמית גרנד ויטרה דור 1
יש לאלי טמבור חשמלית, תבדוק מולו.