שלום לכולם, הבעיה החלה לאחר שבמוסך "אמין" הוחלפו תפוחים צלבי צרייות קדמיים,תפוחי מוט שפור בקיצור הכל חדש. לאחר נסיעה התברר לי שההגה לא חוזר למרכז לאחר פניות. התיבה עברה שיפוץ וכוונה.. מישהו נתקל בכזו תופעה? תודה מראש
Printable View
שלום לכולם, הבעיה החלה לאחר שבמוסך "אמין" הוחלפו תפוחים צלבי צרייות קדמיים,תפוחי מוט שפור בקיצור הכל חדש. לאחר נסיעה התברר לי שההגה לא חוזר למרכז לאחר פניות. התיבה עברה שיפוץ וכוונה.. מישהו נתקל בכזו תופעה? תודה מראש
נמחק.
הוציאו לך לאחר ההחלפה את כל הפרונט מכיוון.
האם עשו כיוון פרונט לאחר מכן?
הורו לך לעשות כיוון שכזה?
איזה אוטו?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
מדובר בסופה, ראיתי שבקבלה רשום שעשו כיוון ... אבל כבר אמרתי שאני לא סומך על המוסכניק הזה.. אז יתכן שלא עשו.
בסופה נדמה לי שיש גם קלינים בין הקפיצים לסרן ועלולה להיות להם השפעה על זה.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
הדבר היחידי שהוחלף זה התפוחים והצלבים.. לא נגעו בעלים, לפני זה ההיגוי היה מצויין.. אז לעשות כיוון פרונט?
בלי לגעת בקלינים כל הכיוון פרונט שלך מסתכם בשפור ( התבדרות).
זה משהו שאפשר גם עם מטר, לפחות כללית.
אם עשית שפור וזה לא עוזר לך לכיוון פרונט. הבעיה בקלינים לדעתי אבל יש פה מומחי סופה גדולים ממני.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
למה אתה לא חוזר למוסך שטיפל לך באוטו?
שהוא ישבור ת'ראש מה הוא עשה לא נכון.
בכל מקרה אם נגעו בתיבת הגה אולי הבעיה מתחילה שם...
אני עם דורון. אני מכיר מרכבים אחרים שיש בורג שסוגרים כשרוצים לבטל חופשים. כשסוגרים יותר מדי ההגה לא חוזר למרכז. לא מכיר את התיבה ברכב שלך אבל בכל הנוגע לתיקון הבעיה צודק עומרי. תחזור למי שיצר את הבעיה.
לאחר כיוון פרונט במכון עדיין.לא נפתרה הבעיה... ההגה לא חוזר למרכז.. אני יודע שתיבת ההגה עברה שיפוץ וכיוון .. לנסות לשחק בבורג של התיבה?
צלם בבקשה את הקבלה מהמוסך, אל תכניס ואל תצלם את שם המוסך.
מתוך הנחה שלא נגעו בקלינים ולא שינו זוויות - כנראה שהתיבה לא שופצה נכון.
מי שיפץ אותה?
מי ששיפץ זה ארמון. תא
תודה שמיל, שכחתי לציין שהתיבה הוחלפה אחכ. את ההגה הבעייתי קיבלתי מהמוסך לאחר שהוחלפו הדברים שציינתי.. בגלל זה חשדתי בפרונט או בזה שחיזקו את הברגים של הבולגויינטים חזק...כבר לא יודע..לגבי זה שאני לא חוזר למוסך. . אני את הגיפ שלי לא מכניס לשם. .
לא הבנתי.
אותה תקלה של "הגה לא חוזר" היתה גם בתיבה הישנה וגם בתיבההחדשה?
אתה מסוגל למדוד את זווית הקאסטר שלך?
אתה יכול להרים פרוט באויר ולהגיד איך מערכת ההיגוי עובדת הלוך וחזור על ריק?
אסביר שוב, הגיפ טופל במוסך והוחלפה נאבה אחת צלבים של הצריות ותפוחים. נסעתי לשם עם תיבת הגה שהיה בה חופש מסויים אבל ההגה תמיד חזר למרכז. כשלקחתי את הגיפ הופיעה הבעיה בהגה , היתה לי תיבה יותר חדשה שעברה שיפוץ אצל ארנון והורכבה על הגיפ,ההגה בלי שום חופשים אבל לא חוזר למרכז..היום עשיתי פרונט והיה מה לכוון אבל לא עזר לבעיה של ההגה. . מצטער על הסיפור הארוך
אתה בטוח שהחליפו את התפוחים ?
כי אפשר לסגור להם חופש על ידי לחיצה ואם היא חזקה מדיי אז התפוח תפוס מה שמפריע לההגה לחזור... ואי אפשר לשחרר את זה :(
כן,בטוח שהחליפו..
הסיפור בכלל לא ארוך.
הוא פשוט מבולבל ולא מבינים מה עשית ובאיזו נקודת זמן.
תרשום שורה שורה את השתלשלות הדברים.
בכל שורה מה קרה.
כל שורה היא נקודת זמן אחת.
שורות תסדר בסדר כרונולוגי.
לא הבנתי מתי נוספה התיבה לסיפור.
אם הייתי יודע עליה מראש היא הייתה החשודה הראשונה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
או קי בועז , אז ככה , הגיפ היה עם תיבת הגה בלי שום בעיה . הגיע למוסך לפני טסט. הוחלפו :נאבה וצלבים בצריות,בולגויינטים ותפוחים במוטות.כשאספתי את הגיפ התברר לי כבר בדרך חזור שההגה בעייתי ולא חוזר למרכז. בלי שום קשר החלפתי אחכ את התיבה לתיבה ששופצה עי ארמון, והיום עשיתי כוון פרונט אבל הבעיה בעינה.. מקווה שעכשיו ברור יותר
אז מה שאתה אומר זה שהתיבה לא השתנתה בזמן שהתקלה הופיע...
תכניס על ציר הזמן את השינויים בתיבה
אגב, אתה מציין בלי שום בעיה ומצד שני לפי החלקים שהוחלפו היו לך המון בעיות בפרונט.
האוטו לא שייט לך?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
האוטו לא שייט, היה חופש בתפוחים ובנאבה, העדפתי להחליף הכל. התיבה השניה הוכנסה לגיפ רק אחרי.. כך שאפשר לשלול בעיה של תיבה "חנוקה".. אפשר לזהות אם חיזקו את האומים של התפוחים יותר מידי?
נאבה..
הגה לא חוזר מתאים גם לקינגפין חנוק.
את זה ניתן לבדוק עם ״משקל דגים״, בהתאם לערך התקין של הרכב הספציפי.
שאלת הדיוט,מה הכוונה לא חוזר למרכז?
הגלגלים לא חוזרים לנסיעה בקו ישר או שגלגל ההגה לא מתיישר
כמו שהיה קודם?
הכוונה שלאחר פניה צריך לעזור להגה לחזור למרכז.. ובמצב נורמאלי מספיק שתשחרר אחיזה מההגה והוא יחזור למרכז.
סגרו לך יותר מידי חזק את התותב שסוגר על הבולג'וינט העליון.
לרוב המוסכים אין את הבוקסה המשוננת שסוגרים איתה והם סוגרים עם מכות פטיש.
וגם אם יש להם, כבר נתקלתי שסגרו את התותב עם פטיש אוויר.
לסגירה של התותב הזה יש מומנט סגירה מאוד נמוך, אם סוגרים חזק מידי ההגה לו חוזר.
הבדיקה הכי פשוטה שאפשר לעשות זה להרים את הפרונט באוויר לשחרר את הדראג לינק מהפיטמן ולנסות לסובב את הגלגלים אם יש קושי מסוים הבולג'וינטים תפוסים.
תוסיף לזה את העובדה שמסתובבים בשוק בולג'וינטים עם מקטים לא נכונים שמשנים את הזוויות - והבולג'וינטים הם אכן החשודים העיקריים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
איזה כיוון ובדיקה עשו לך במכון פרונט?
בדקו רק שפור או שהרכיבו על הגאנטים את החישנים?
מה אומר המוסך על כל העניין?
בועז
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בוקר טוב, במכון עשו כיוון פרונט ממוחשב עם כל הטררם, היו סטיות והן כוונו.. לגבי הבול.גויינט אני אבדוק היום,ארים.את הפרונט באוויר ואבדוק מה שאמרתם. לגבי המוסך.... פשוט לא מעוניין לדבר איתו וזה מוסך מומחה ל4/4 ...