רוצה להתקין בג'ימני נקודות עיגון למשיכה לאחור, במחשבה שניה אולי עדיף לי וו גרירה ( נשלף ) שיכול לשמש גם לטובת מנשא האופניים,
השאלה היא האם וו גרירה נשלף יכול לשמש כנקודת עיגון למשיכת ג'ימני לאחור?
אצל מי מומלץ להתקין נקודות עיגון?
Printable View
רוצה להתקין בג'ימני נקודות עיגון למשיכה לאחור, במחשבה שניה אולי עדיף לי וו גרירה ( נשלף ) שיכול לשמש גם לטובת מנשא האופניים,
השאלה היא האם וו גרירה נשלף יכול לשמש כנקודת עיגון למשיכת ג'ימני לאחור?
אצל מי מומלץ להתקין נקודות עיגון?
לא מחלצים מוו גרירה.
תמצא מי שיתקין לך נקודות ריתום חזקות וטובות. שתיים מאחור, שתיים מלפנים. המקוריות של סוזוקי מועדות להיתלש. מנסיון. זה מסוכן!
אפשר לבקש אוזני גרירה בריאות בשני הקצוות של קורת הרוחב של וו הגרירה. יעלה לך עוד כמה שקלים בנוסף לוו ותיהנה מכל היתרונות של שניהם.
מי שמתקין וו גרירה...
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
טעות
...
מתעלק על השרשור ושואל:
חילוץ ע"י הנק' אבטחה של הגרירה, ולא מהוו עצמו. דעתכם?
(בתמונה מוקף באדום, איפה שמחוברים השאקלים)https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...f93ce4afa7.jpg
זה מיועד לעומס נמוך ביותר.
מסוכן!
אם כבר מהקורה של הוו גרירה בעצמה.
וגם זה גבולי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מחזק את דברי אסף ומוסיף: גם לא מהקורה.
לצערי, זה מנסיון, כשחילצתי משאית עם הCJ. קורת הרוחב של המשאית התעקמה.
אז לאן מחברים נקודות עיגון?
לקצוות של קורות האורך.
קורות האורך
תודה, השכלתי
הקצוות של קורות האורך הם גם הקצוות של קורת הרוחב של וו הגרירה ...
פוקסים נחשבים :)
אם ככה, ניתן לחבר לתושבת וו הגרירה שתי נקודות עיגון? (בהנחה והתושבת מתחברת לקצה השלדה, ונקודות הגיעון לא ישבו באמצע התושבת, אלא במהשך לקצה השלדה)
מה הצורה הטובה ביותר לעשות את זה?
הצורה הטובה ביותר לעשות את זה היא כאשר אוזני הגרירה מחוברות ישירות לקורות האורך של השלדה בקו ממשיך שלהן ובעצם מהוות "הארכה" לשלדה עם יכולת רתימה ומשיכה של השלדה כאשר אליהן מחובר שאקל שמייצר "מפרק" חופשי שיאפשר חיבור רצועת רסן בין שתי נקודות הקצה של השלדה ויצירת משולש שיפזר משיכה ועומס באופק שווה לשתי הקורות בלי לנסות לקרב אותן אחת לשנייה אלא לאפשר להן לעבוד במקבילית אחת לשנייה ולא להפעיל עומס על קורת הרוחב.
משיכה מוו הגרירה מפעילה כוח על נקודה במרכז קורת הרוחב בלבד ומנסה '' לקפל'' את קורת הרוחב, מה שבעצם מצמצם את הרוחב שלה ומפעיל לחץ על קורת האורך להתקרב אחת לשנייה, משמע עיוות בשלדה/סדקים/שבר/תלישה/השלם את המתאים.
יש תורה שלמה מאיפה ולמה ואיך גוררים בחילוץ לעומת גרירה בכביש לעומת חילוץ במכות(לא בריא) לעומת הפעלת כננת. בכללי, שום כוח חיצוני שפועל על השלדה הוא לא בריא, מצד שני יש את הרע במיעוטו. כלל אצבע, רצועה מרסנת בין שני קצות קורת אורך, ורצועה מושחלת עליה שיכולה לשחק בין אורכי צלעות המשולש שנוצר. יש ספרות ולמיטב זיכרוני גם כתבות בטכני, על איך כן ולא. אוזני הגרירה צריכות לשרת את המטרה
"צעד ישראלי" ו"אאוטבק טכנולוגיות" מוכרים אוזני גרירה ייעודיות המתחברות לקורות האורך של השלדה.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
סביב 400₪-500 ויש לך צמד נקודות גרירה. לטעמי גם אחת תספיק.
קובץ מצורף 122773
שלי הורכבו ע״י זוקילנד אחרי שתלשתי לחבר את המקורית כשחילצתי אותו מהבוץ..