-
הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
שמעתי טענה מבעלים של ג'ימני, שהורדת הספייר מהדלת האחורית גרמה לכך שהרכב עובר במקומות שלא עבר...יש בזה משהו??
טל.
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
להצמד לקיר בחניה...
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
היתרון של הורדת הספייר מהדלת היא בהקלה על הצירים שלה מהמשקל.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
תמיד טוב להוריד משקל. גלגל של אוטו צעצוע זה נגיד 30 קילו? וואלה, חיסכון במשקל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
עזבו את הגלגל רגע..הרי ברור שבהרחבה מדובר על חלוקת משקל..נניח גלגל פלוס "טונות" של כלים, ח"ח, נוזלים וחומרים ממש על הקצה האחורי של הרכב...
ונניח וכל זה מוסר לאלתר...ישפיע? אפילו בקצת?
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
אם נעמיס על הרכב טון נוסף, מסכים שזה ישפיע לרעה על העבירות?
אפשר להסיק מזה שהפחתת משקל תועיל לעבירות.
כמה משפיע גלגל של 30 ק"ג על רכב ששוקל 1500 (2%)? כנראה שזה לא משהו שאפשר למדוד...
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
-
הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
לשאלה של טל-
כן, זה ישפיע , כמה זה קצת זו שאלה אחרת.
בעליה תלולה אתה רוצה משקל קדימה כי לאחורה כדור הארץ כבר דואג ... כל משקל שתוריד מהקצה האחורי שאחרי הסרן יתרום למאמץ הלאומי .
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
אחת הבעיות של רכבים קצרים וקלים הוא עבודת מתלה לא הכי יעילה, כי קשה לכייל מתלה יעיל, דווקא בגלל המשקל הקל ומרחק הסרנים וחלוקת המשקל קדימה/אחורה.
במשקל כמעט זבוב של גימני לדעתי הגלגל ספייר משפר אחיזה כי המשקל שלו מעבר לקו הסרן האחורי לוחץ במקום הנכון להצמדת הסרן ו״הפעלת״ המתלה האחורי טוב יותר.
-
זה גם משפר את צריכת הדלק.
כמובן בתנאי שיש מקרר ברכב.
או במילים אחרות- יותר מידי בירה....
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
האוטו הרבה יותר אויר ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
מכירים את זה שבא נבוך לרוקח ומבקש בשביל חבר שלו?...אז אתם נתקעתם על החבר...כוסאומו הג'ימני!! טראנו ארוך, זנב לא קטן מאחורה, גלגל 31, "טונות" של גרביץ' על הקצה של הזנב...בעליות תלולות ישפיע או לא??
וקצת...אתם יודעים...זה לפעמים כל ההבדל...
טל.
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tallevi
שמעתי טענה מבעלים של ג'ימני, שהורדת הספייר מהדלת האחורית גרמה לכך שהרכב עובר במקומות שלא עבר...יש בזה משהו??
ל.
יש מצב שבמקביל הוא התקין נעילה?
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
לא, וגם לא מדובר על טירון, דור שני של ג'יפאים מינקות...לא פראייר..
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tallevi
מכירים את זה שבא נבוך לרוקח ומבקש בשביל חבר שלו?...אז אתם נתקעתם על החבר...כוסאומו הג'ימני!! טראנו ארוך, זנב לא קטן מאחורה, גלגל 31, "טונות" של גרביץ' על הקצה של הזנב...בעליות תלולות ישפיע או לא??
וקצת...אתם יודעים...זה לפעמים כל ההבדל...
טל.
לא נותנים לישון עם הגלינג גלינג של הטאפטוק.
בוא נסכים שאנו רוצים שחלוקת המשקל תהיה שווה בין כל הגלגלים.- אחיזה מקסימלית.אם לא אז לילה טוב.
ברכב נתון עם חלוקת המשקל שלו, בעליה תלולה, כל חלקיק נמשך לכדור הארץ בצורה אנכית , מה שגורם לחלוקת המשקל להיות יותר אחורית, כל חלקיק שנמשך אנכית אל מעבר לסרן האחורי -לא רק שמפעיל מנוף גדול יותר על הקפיץ האחורי , אלא משתמש דרכו גם להרמת החלק הקדמי.לילה טוב.
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
talw
אלא משתמש דרכו גם להרמת החלק הקדמי.
ומה שמוביל לאיבוד אחיזה של הגלגלים הקדמיים מהר מידי, מוקדם מידי, ובמקרים רבים מידי...
לילה טוב..
-
הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
טל w, תבטל בטאפאטוק תחת הגדרות את ה
Push Notifications
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tallevi
ומה שמוביל לאיבוד אחיזה של הגלגלים הקדמיים מהר מידי, מוקדם מידי, ובמקרים רבים מידי...
לילה טוב..
אף אחד לא אמר עבירות בעלייה בשאלה המקורית.
אתם צריכים להתייחס לאחוז משקל הגלגל ביחס לשינוי מרכז הכובד, לדעתי במקרה הזה הוא זניח.
כמו התחושה המזוייפת שספייסר של אינצ משפר יציבות.
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
טל w, תבטל בטאפאטוק תחת הגדרות את ה
Push Notifications
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
יופי תודה
עכשיו כשכל ינשופי הלילה ידברו על נעילות אני אשן בשקט
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
talw
, כל חלקיק שנמשך אנכית אל מעבר לסרן האחורי -לא רק שמפעיל מנוף גדול יותר על הקפיץ האחורי.
ומצמיד אותו לקרקע ומאפשר העברת כוח טובה יותר.
כמובן כתלות בשיפוע.
אם האף של הרכב בשמיים, יאללה תורידו את הספייר.. אבל בכל מצב אחר?
מנסיון אישי, הטנדר עובד הרבה יותר טוב בשטח קשה (גם בעליה), כשיש משקל משמעותי בארגז.
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
ומצמיד אותו לקרקע ומאפשר העברת כוח טובה יותר.
כמובן כתלות בשיפוע.
אם האף של הרכב בשמיים, יאללה תורידו את הספייר.. אבל בכל מצב אחר?
מנסיון אישי, הטנדר עובד הרבה יותר טוב בשטח קשה (גם בעליה), כשיש משקל משמעותי בארגז.
בוקר טוב... אני מדבר על כל מצב, עליה ירידה וגם במישור.
טנדר (עם חלוקת משקל קדמית מובהקת )בנוי עם קבוע קפיץ אחורי גבוה מאחור למטרת העמסה, כשהארגז ריק הסרן האחורי מצליב מיד על כל אבן קטנה, תוריד את קבוע הקפיץ בהתאם למשקל שהוא נושא(ארגז ריק) ותעשה ניסוי.
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
לא עשיתי מחקר פיזיקלי אבל מתצפיות בשטח, רוב הלנד קרוזרים של המבריחים בדרום נוסעים בלי הגלגל ספייר על הדלת.
אז או שמבריחים לא סובלים מפנצ׳רים או שללא הגלגל על הדלת הרכב נוסע יותר מהר.
או שניהם...
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tallevi
שמעתי טענה מבעלים של ג'ימני, שהורדת הספייר מהדלת האחורית גרמה לכך שהרכב עובר במקומות שלא עבר...יש בזה משהו??
טל.
ואיפה הוא שם את הספר? בג'ימיני השאלה הזו כואבת במיוחד :rolleyes:
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
YoavR
לא עשיתי מחקר פיזיקלי אבל מתצפיות בשטח, רוב הלנד קרוזרים של המבריחים בדרום נוסעים בלי הגלגל ספייר על הדלת.
אז או שמבריחים לא סובלים מפנצ׳רים או שללא הגלגל על הדלת הרכב נוסע יותר מהר.
או שניהם...
זה כבר קשור יותר לתחום הדינמי של המסה , המחקר כרגע בעיקר על התחום הסטטי של האטום.
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
talw
טנדר (עם חלוקת משקל קדמית מובהקת ).
בניגוד למקובל לחשוב, חלוקת המשקל בטנדר ריק כמעט זהה קדימה אחורה.
ואצלי יש קפיצים רכים וגמישים מהמקור.
(המקור קשה כמו אבן)
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
YoavR
לא עשיתי מחקר פיזיקלי אבל מתצפיות בשטח, רוב הלנד קרוזרים של המבריחים בדרום נוסעים בלי הגלגל ספייר על הדלת.
אז או שמבריחים לא סובלים מפנצ׳רים או שללא הגלגל על הדלת הרכב נוסע יותר מהר.
או שניהם...
הפוך.. יש להם פנצרים, ובמקום כל פעם לפתוח את הגוזונים במתקן גלגל, הוא זמין לשיפור מהירות תרגולת החלפת גלגל..
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
לא חסר החלק השני בכותרת?
הגלגל מהדלת עובר למקום אחר מן הסתם.
אין דין אחד בהשפעה אם נכנס לתא הנוסעים (בגימיני??) או עובר לגג....
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Asaf-a
לא חסר החלק השני בכותרת?
הגלגל מהדלת עובר למקום אחר מן הסתם.
אין דין אחד בהשפעה אם נכנס לתא הנוסעים (בגימיני??) או עובר לגג....
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
פחות אקטואלי עבור 4x4 , אבל בכל העולם במיוחד ברכבים שבהם חווית הנהיגה/ אחיזת כביש היא מוטיב מרכזי , היצרנים מנסים להגיע לחלוקת משקל של 50/50. במכוניות ספורט עובדים מנוע מרכזי ובאלפטות שהיו לי פעם , הנעה אחורית , והם היו הראשונים שעשו זאת , לצורך חלוקת משקל : מנוע קדימה , גל הנע לאורך הרכב לתיבת גיר על הסרן האחורי. הסמוראי וג'ימיני שהם קטנטנים יש בעיה של אחסון. גג , לא אוהב -העלאת מרכז כובד , שפצ'ים ,חניונים. פתרון שבדקתי בזמנו , לא ירדתי ממנו לחלוטין , הרכב אצלי לא חסר לו משקל מאחור הוא פתרון הדיפנדר. בכביש לא שיבש לי בהרבה את שדה הראיה , בשטח , לא מעשי.https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...fb24944927.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...93d1a1d047.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...e652f32548.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...4041de1085.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...acf3750260.jpg
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
-
תגובה: הורדת הספייר מהדלת האחורית משפרת את העבירות?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
בניגוד למקובל לחשוב, חלוקת המשקל בטנדר ריק כמעט זהה קדימה אחורה.
ואצלי יש קפיצים רכים וגמישים מהמקור.
(המקור קשה כמו אבן)
אז למה כול הטנדריסטים מתלוננים על חוסר אחיזה מאחור בגלל המשקל האחורי החסר?
טל.