דו"ח והורדה מהכביש בגלל שנורקל..מישהו שמע על דבר כזה?
Printable View
דו"ח והורדה מהכביש בגלל שנורקל..מישהו שמע על דבר כזה?
ביקשתי שישלח לי, ממתין לזה
קיצר סתם חירטט אותי..
הורידו אותו על אור ברקס לא עובד, מידות צמיגים לא ברישיון, גומיות הגה קרועות ועוד רשימה ארוכה.
הבוחן החמוד דחף לשם כל מה שראה כולל שני פנסי לד בין הפנסים הראשיים, שנורקל, שעון חום גיר וכו'..
אמרתי שיתקן את הדברים שצריך וייגש לבטל את ההורדה, בלי חירטוטים על שנורקל..
תודה וסליחה על השירשור המיותר :)
לא מיותר בכלל!! איפה תפסו אותו?
בית ליד.
גועל נפש ההתנהלות במדינה כלפי ג'יפים.
אנשים נותנים להם קצת כח הופכים מפלצות.
נשמע לי שהוא ציני, ובפרט - מנסה "לחמם" את טל...
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
:) :cool:
הצליח לו
בשביל הורדה מספיק סעיף פשוט כמו מידת צמיגים, כל השאר לא מעניין. יש הרבה כאלה פה שגנבו עוד אינטש...
לא לריב..
מצד אחד צודק הבוחן - הבחור נסע עם כמה "בעיות" והעיקרית לדעתי היא צמיגים לא ברישיון (לא הזנחה ולא בעיות עם השלכות בטיחותיות משום סוג...)
מצד שני לא היתה שום סיבה לדחוף לרשימה הרבה דברים אחרים לדוגמה שנורקל, שעון חום לגיר (WTF?!) ופנסי לד (חוקיים לגמרי).
הייתי אמנם ציני בתגובה הקודמת אבל למען האמת אני חושב שבוחנים סתם מחפשים להציק לג'יפים למיניהם..משועממים.
מזל שאני גר בצפון ועד היום (טפו טפו) לא עיכבו אותי אף פעם בגלל שטויות.
אני התייחסתי לבעיות הבטיחותיות שתוארו ואתם קפצתם על הקוסמטיקה.. משעשע.
ברכב שטח שנוסע בשטח, הדרך מגומייה קרועה בתפוח היגוי, לתפוח שמתנתק או לכל הפחות חופש גדול שפוגע בשליטה ברכב (היגוי, בלימה אחידה וכו). היא לא ככ רחוקה.
לא השנורקל פסל אותו.
אבל גם בלי הצמיגים הוא היה יכול לפסול אותו..
Slowly..
טל,
נסיון יפה אבל לא בכיוון..
בין טסט לטסט יש שנה, או לפחות חצי שנה.
גומיות יכולות להקרע שנייה אחרי הטסט, אז לא, הטסט הוא לא מבחן אמיתי לעניין.
על הגומיות לבד הרכב היה מוכשל, ולעומת זאת על השנורקל ועל השעונים ועל הפנסים לא.. אז בחייאת, אל תיתמם.
תוסיף על זה צמיגים לא ברשיון, נו באמת, שטוקהולם או זעקת הקוזאק הנגזל?
ואם כבר,
כשבוחן בכביש רואה בעיות בטיחותיות אמיתיות ברכב שטח זה אם כבר רק מגביר לו את המוטיבציה לחפש עוד.
אז כשאתה מגדיר את עצמך מראש כאוכלוסיה בסיכון, אז מה ההתבכיינות כשמכשילים אותך על דברים אמיתיים?
בימים בהם אני לא מתחיל לעבוד מוקדם לפנות בוקר, אני נוסע במקום שיש בו מדי יום יומיים ניידת בוחנים. אף פעם לא ראיתי אותם עוצרים ג'יפ.
הם מתמקדים ברכבי הסעות (בעיקר של פועלים) ובמשאיות.
אני נוסע בכביש שבו לפחות חצי ממשתמשי הדרך הם לא בדיוק צפונבונים מרמת אביב. הרכבים שרואים שם על הכביש הם עם מדבקת רישוי שנתית שבוודאות נקנתה בכסף(ולא האגרה החוקית), או בחריגות משקל מטורפות/מרכבים מתפרקים.
טוב שיש שם את הניידות האלו.
זאת אמנם טיפה בים, והרבה עבריינים מתחמקים,
אבל אם הן לא היו בכלל, מה שהיה קורה בכבישים שאני נוסע בהם היה קטסטרופה לחלוטין.
טרופר
וטארקן יותר טוב?
הגזמתם קצת... לא מכיר את הרכב או המקרה אבל,
מידת צמיגים לא ברישיון, בהנחה שנסע עם 31 שמאושרת לרכב ועיניין של כמה דקות בלי קומבינות, במקום המידה המקורית 245/70/16, גומיות של תפוחי הגה?? בחייאת! ופראדו שנוסע עם תפוחים גמורים לעיתים ללא ידיעת הנהג לפאק הבטיחותי הזה והפרונט שלו עלול לקרוס לידך בכביש ולגרום לקטל אממה אין לאף אחד דרך לבדוק אותו אלא אולי על ליפט, זה בסדר??
אותו בוחן מהולל יכל לתת לבנאדם אזהרה ורישיון זמני ל 24 שעות לתיקון הליקויים, לאחר מכן להגיע לתחנה כדי לאמת את תיקון הליקוי.
במקום כל החארטה הזזאת שיחפשו את האוטובוסים ורכבי ההסעות של ילדנו שמצבם הרבה יותר גרוע ומסכן חיים.
לפני כמה שנים במהלך טסט היה רכב הסעות במסלול, מה מצא הבוחן מתחת לרכב? פלאייר פטנט לחוץ על אחד מצינורות הבלמים!!! זה לדעתי היה צריך להיגמר בבית סוהר!
אותי עצרו גם עצרו, ברמלה. האוטו כמעט סטנדרטי והכל חוקי, אבל חיצונית קצת עייף ומתקלף מעמל השנים.
הבוחן חיפש וחיפש עד שאורו עיניו: נזילת שמן!!
זהו, הורדה מהכביש וסע מפה למוסך (שטיפת גחון יסודית) ומשם לטסט חוזר. פושע מסוכן אני.
ולמודאגים, לאחר כמה חודשים בשעה טובה ומוצלחת סוף סוף נסגרה הנזילה הזו - בשבת אני מתכנן לנקות את הכתם העתיק בחניה :).
לנדרובר? נזילת שמן?!
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ec01db6a74.jpg
וכל עוד אני שומע על מקרים כגון אלו של הורדת רכב שטח מהכביש בגלל שטויות וכלום והמון שום דבר, אין לי שום בעיה להגיד שאוכלי החינם האלה נטפלים אלינו רק כדי להצדיק את קיומם חסר התוחלת.
רוב רובם של הרכבים כיום על הכבישים הן מכוניות חדשות יחסית, זה כבר לא שנות השמונים שבהם רכב של עשרים שנה עדיין היה נחשב נכס...ורוב הרכבים היו סוג של גרוטאות על גלגלים...אבל מה יסגרו את הבסטה?
ישלחו הביתה עשרות ומאות חסרי תועלת שמאזן הפריון שלהם הוא שלילי כבר שנות דור???
מה פתאום! תמיד אפשר לתפוס רכב שטח שהוא סופסוף קצת מיושן ובטח יש לו כמה גומיות יבשות ונזילות שמן רחמנא ליצלן להציל את המדינה...אם זה לא כסת"ח אז אני לא יודע מה כן.
ותמיד גם יהיו כאלה ממאדים שבשבדיה...שימצאו איך להצדיק אותם ואפילו לשבח ולהלל...ושיאשימו את כולם בזעקת הקוזאק הנגזל על מנת שלא לערער את הסדר בעולם הכל כך מסודר והכל כך צודק הזה שאנו חיים בו....בעיניהם...
וכן דורון...גומיות יכולות להיקרע שנייה אחרי הטסט...אז מה?? זה כבר נחשב בעיניך מצב מסוכן?? אם ראית איך בנוי תפוח היית מבין שזה שיש לו חופש, שזה רק בגלל שחיקה של התושבת הפנימית, זה עדיין לא מאפשר לתפוח לצאת מהקונכיה שלו, הוא פשוט לא יכול, ורוב הכשלים הם בכלל באופן של גזירה של קנה התפוח מהתפוח, בלי קשר לחופש עצמו...אז אותי לפחות אתה לא מצליח להפחיד עם חופש בתפוחים...וכן, המרחק בין גומיה קרועה להתנתקות תפוח ממקומו המרחק הוא גדול מאוד לפחות עד הטסט הבא. לפחות!
אולי אתה מציע שכל בוקר לפני שיוצאים מהבית לעבור ביקורת אצל בוחן תנועה שכונתי?? הכי בטוח, לא?! את מבחן הרישוי השנתי די ביטלת אז למה לא בעצם?!
ושלא יהיה ספק, על כשלים בטיחותיים אמיתיים, אין לי שום ויכוח. אבל אמיתיים, מוחשיים, לא שטויות שמורידות את אמינות הבדיקות האלו לרמה כזו ש"אין מה להתאמץ בלאוו הכי אין הגיון..."
טל.
אתה יכול לאהוב את זה, אתה יכול שלא, אבל בניגוד לכותרת המטעה - כל הרכבים שמובאים בעדויות כאן ירדו מהכביש על תקלות אמיתיות, והיו לא תקינים.
מה זה משנה מתי הרכב עבר טסט ומה היה מצבו אתמול, אם עכשיו הוא מטפטף שמן (שמחר יהרוג רוכב) או מפתח חופש בהגה (שמחרתיים ירסק משפחה)?
אם נהגים לא מספיק עירניים ובוגרים כדי לטפל גם בתקלות ה"קטנות" (אתה אמרת, יומרני וחסר אחריות בעיני), אני שמח שיש מי שמפקח ו"רודף" אחריהם.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
אתה או הבוחן ראיתם שהיה חופש בתפוח?
"נזילת שמן".... אממממ אם המדובר בכמה טיפות שמן שאפילו לא מצריכות הוספה ושבקושי מלכלכות את החניה דיינו.
כמו שציינתי למעלה, יש רכבים יותר מסוכנים שמסתובבים בכבישים, ואתה יודע מה, חלקם גם "עושים" מבחן שנתי כמו דני דין.
לעולם לא אבין את הלוגיקה הזו. זה שמישהו עושה משהו לא בסדר נותן לאדם אחר את הלגיטימציה לנהוג כמוהו?
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
איפה ראית שכתוב שזה כן בסדר?
מגומיה קרועה ועד להסיק שהנ"ל מסכן חיים ולעשות לו "רצח" זה כן בסדר? אני בטוח שאם נפשפש ברכב/ים שלך/ם נימצא לא פחות מיזה ואפילו גם חופשים, אף אחד (כמעט) לא מכניס את רכבו לבדיקה אחרי טיול/ים לבדוק תקינות, ראיתי כבר בכמה טרופרים זרועות עזר חדשות זולות שהותקנו שבוע לפני ופיתחו חופש אחרי טיול אחד.
לא אומר שבעל הרכב הוא חסיד ולא מצדיק אותו, אבל יש על הכביש רכבים הרבה יותר מסוכנים ממנו.
לדעתי במקרה הנ"ל אפשר היה לא לעשות הורדה, אלא לתת רישיון זמני וארכה 24 שעות לתיקון הליקוי.
++
מצד אחד יש עובדות של הערות הבוחן על דברים אמיתיים וליקויים שלא היית עובר עליהם טסט במקום ישר (לא בעיות קוסמטיקה ולא השנורקל), שכולל בעל הרכב יודעים שזה אמיתי וקיים.
עד כאן עובדות.
מצד שני, יש את ההשערות והערכות וטיעונים מקלים לעונש שלא מסתמכות על כלום.. אבל מנסות להגיד ״למה הוא כן ואני לא.. ״
Slowly..