יש גנרטור מושתק שנמצא בתא מטען של קראוון. מתחמם נורא בקיץ למצב שלא עובד. יש לכם רעיונות לקירור? התא מטען חייב להיות סגור.
אם מאווררים, כמה ומושכים אוויר מהתא או דוחפים לתא?
גנרטור 3000w
תודה
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Printable View
יש גנרטור מושתק שנמצא בתא מטען של קראוון. מתחמם נורא בקיץ למצב שלא עובד. יש לכם רעיונות לקירור? התא מטען חייב להיות סגור.
אם מאווררים, כמה ומושכים אוויר מהתא או דוחפים לתא?
גנרטור 3000w
תודה
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
לאן יוצא האגזוז?
בעיקרון אם תדאג להחלפת אוויר מצאימה זה יעבוד
אבל צריך מפוחים ואלו צורכים אנרגיה
דלת תא המטען, שטוחה? אם כן הייתי מתקין בה רפפה/ות בגודל המקסימלי האפשרי, יש מצב שזה יפתור את הבעיה ולא תצטרך יותר כלום.
בנוסף, אם האגזוז לא מפונה, תתחיל משם..
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
קירור מים או קירור אוויר?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הגנרטור קירור אוויר.
כנראה שהפתרון יהיה לחלק את תא המטען ל2, החלק של הגנרטור ישלף בדומה לכל הרכבי שירות שמפעילים גנרטורים. לא אידיאלי אבל זה מה יש. צריך לבנות מערכת נעילה חדשה לדלת תא מטען.
האגזוז פנימי וברור שצריך להוציא אחוצה אבל לא בטוח כמה יעזור. עם דלת פתוחה ושני מאווררים עליו הוא עדיין סובל מחום.
קצת קשה להסביר בלי לראות בדיוק איך זה נראה.
אבל.
העקרון פשוט. מנוע קירור אויר חייב להיות סגור בתוך תעלת אויר אטומה ככל האפשר, עם פתח כניסת אויר וםתח יציאת אויר, ממוקמים כך שהמניפה תזרים כמה שיותר אויר.
האגזוז - חייב להיות בתא המנוע רק באופן מינימלי ועליו בידוד. אם זה לא אפשרי - למקם אותו כך שהאויר שיוצא מתא המנוע יזרום עליו וייקח את החום ממנו החוצה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
יש לי נסיון טוב מאד עם החומר הזה:
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?m...2F152842915098
מוריד משמעותית את החום המוקרן מצינור הפליטה.
אצלי זה עוטף את החלק שעובר מתחת לקבינה, כדי להוריד חום שמוקרן מתעלת הגיר.
שים 2 שכבות
אם זה ממש קיצוני.
Slowly..
אם אני מבין נכון בין השורות, אתה מפעיל את הגנרטור בתוך תא סגור, יכול להיות שהבעיה היא לא חום, אלא נגמר החמצן בתא?
חשבתי שזה ברור ואם זה בין השורות אז סליחה.
הגנרטור נמצא בתוך תא סגור. מאוד סגור עם בידוד נגד רעש (בעבר היה גנרטור לא מושתק אחר שעבד שם, ועבד טוב ולא התחמם, אבל מאז הוא הוחלף בגנרטור כלשהו (אצלם מחר) מושתק.
לגנרטור המקורי היה מאוורר רכב כלשהו שהזרים אוויר/הוציא אוויר בתא. כרגע הפתח הזה סגור. בכל מקרה, גם אם הפתח פתוח עדיין הגנרטור מתחמם ומפסיק לספק חשמל.
כל גנרטור שיושב בתוך קופסא סגורה חייב הארכה של האגזוז החוצה.
אחרת אתה פשוט מבשל אותו
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אני יכול להאריך את האגזוז שהגזים לא יצאו בתא עצמו. אולי זאת צריכה להיות הפעולה הראשונה ולראות מה קורה.
בהארכת האגזוז הכוונה פשוט לחבר צינור בקוטר גבוה לציאת אגזוז ומחוץ לתא, כן? לא להתחיל לפרק את הגנרטור ולבנות סעפת אגזוז חדשה.
יש צינור גמיש מומלץ לזה? אם יעבוד טוב אני אקנה את הבידוד טיטאניום שהומלץ פה והאטוף את הצינור.
תודה
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?m...2F272070420725
אין לי נסיון עם המוצר הספציפי, אבל זה מה שמצאתי כשחיפשתי משהו במאפיינים שציינת.
Slowly..
לך למ.פ. מרכז הצנרת יש להם צינורות פליטה גמישים ומבודדים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לא מוציא זרם.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
איזה גנרטור זה?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
עדכון.
אמנם קניתי את החומרים לבניית מגירה נשלפת לגנרטור אבל לפני כן אני הולך לנסות 2 דברים אחרים.
1. להוסיף 2 מאווררים להוצאת חום מהתא (יש פתח כניסה בצד הנגדי)
2. לבנות ארובה/כונס ליציאת אוויר חם ואגזוז מהגנרטור.
תמונות בהמשך.
התופעה שהייתה היא שהנורת OVERLOAD נדלקת. הגנרטור לא היה נכבה. יתכן שלמרות שכתוב עליו 3000W הוא הרבה פחות ולכן אחרי כמה זמן הוא מפסיק לספק את ההספק הנדרש? הוא בעיקר משמש להפעלת מזגן ביתי 1.5 כ"ס שצורך 1000-1200 וואט.
מיכה, לפני שאתה מסתכר על הארובה ורץ לבנות מתקנים, חשוב מאוד להבין מה הבעיה ואני לא בטוח שאתה שם.
טענת שהוא מתחמם ומחוץ לתא הכול טוב. פתאום שוב חוזרים לעניין הצריכה ??!! מה קרה?
אולי תנסה לאפיין את התקלה יותר מדוייק ולוגי?
בעיקרון, לגנרטור יש שני ערכים שמסומנים עליו.
1. ערך בפיק
2. ערך בעבודה שוטפת.
כמעט כל היצרנים כותבים בגדול את ערכי הפיק ובקטן מוחבא את הערך לעבודה שוטפת.
כנל גם בצרכני החשמל. מזגן של 2000 ואט יצרוך בהתנעה יותר. נניח 2300 לכמה שניות.
כל מכשיר חשמלי כמעט, ברגע ההפעלה צורך יותר חשמל. לרוב סביב 10-15 אחוז.
יהיה ניתן לעזור לך לחשב אם תיתן את דגם הגנרטור( בהנחה שזה יצרן רציני) או את התווית המודבקת עליו.
מהנתונים היבשים לכאורה אין בעיה כי הטולרנסים גבוהים.
בנוסף מה ההספק של הצרכנים.
אל תנחש- תכתוב דגם או צלם תווית.
לסיום, לא הייתי רוצה לשים מנוע קירור אוויר בתא סגור בלי בקרת טמפרטורה.
זה נשמע מתכון נהדר לטיגונו.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
זה הגנרטור ויש תמונה של התא אחרי שניקיתי וצבעתי אותו.
אני לא יודע בדיוק מה התופעה, זה לא שלי. לא ראיתי את התופעה מתרחשת בעיניי.
הבחורה שזה שיך לה אמרה לי שאחרי שעה של עבודה נדלקת נורה. הנורה היא של העומס יתר. אני לא יודע אם יש משמעות נוספת לנורה כי אין לי את הספר מוצר.
היא בהתחלה קנתה גנרטור 2000 וואט שעבד 15 דקות בסדר ואז נדלקה לו נורה. עכשיו זה לוקח שעה, אבל אני לא ראיתי. הפעלנו אותו בחוץ בשמש למשך שעה ויותר עם מזגן בעוצמה מלאה ולא היתה תקלה.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...5e3d0a15e9.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...c4c394b5d2.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...04205b9ea9.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...3a9b7edc69.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...748f8dbe7e.jpg
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- - - Updated - - -
בנוסף, האם כדאי להסיר את הספוגים? אני לא חושב שזה ממש משנה להתחממות. מה דעתכם?
טוב בנתיים 3 אתרים שונים, כולל של ה"יצרן", 3 נתונים שונים. מגוכח.
זה לא גנרטור שיכול לעבוד בתא סגור. חייב לשלוף אותו טרם הפעלה.
הספוגים הם להשתקה - חשוב אם יש גנרטור מובנה.
מערכת סולארית איכותי שתפעיל את המזגן עולה כמה אלפי שקלים (כמו גנרטור), ולא עושה רעש.
אסף.
יש כבר מערכת סולרית. צריך רק ממיר נורמלי (היא קנתה מאיביי אחד תוצרת ארה"ב שלפי התאור מתאים למערכות סולריות אבל הוא לא, עכשיו בריב מול היצרן) וכנראה להוסיף עוד סוללות.
אתה אומר שבכל מקרה הגנרטור הזה לא יכול לעבוד בתא סגור? גם אם יהיו מאווררים שידאגו לתחלופת אוויר ויהיה כונס להוצאת האוויר החם+גזים?
הכל אפשרי בסוף.... אבל זה יהיה לאנוס את הגנרטור המסכן.
אסף.
אוקי. יש דרך להפוך אותו לכזה שיכול לעבוד במקום סגור? גם על חשבון ההשתקה. פשוט לקנות אחר לא ממש בא בחשבון. הבעלים שוקלת להגדיל את המערכת הסולרית כמו שהצעת וזה יגמור לה את כל המימון
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
לא הבנתי מי היצרן ומה האתר שלו ומה רשום על טבלת הנתונים של הגנרטור עצמו.
מן הסתם יהיה הבדל בהספק בין 110 ל 220 כך שים לב גם למתח כשאתה משווה נתונים.
קשה לעזור לך ככה בלי שהנתונים ברורים.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אין לי נתונים. היצרן לא ברור. זה מופיע תחת 2 שמות דומים. לדעתי מוצר מדבקה.
אני אנסה עם מאווררים, יעבוד אז סבבה. לא יעבוד אז נחשוב על משהו
Sent from my SM-G930F using Tapatalk