-
משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
שמתי לב שמשלוחים מאמזון שמגיעים להפצה על ידי חברת ההפצה בר גוררים אחריהם הודעות סמס טורדניות ומטעות אשר משדלות אותי לבחור נקודת איסוף כאילו לא מגיע לי משלוח לכתובתי הנקובה.
היום טרחתי להתקשר לשרות הלקוחות שלהם ולברר והתברר שאם אתעלם מההודעות המשלוח יגיע לכתובתי הרגילה.
לפיכך ממליץ לכם להתעלם אלא אם נקודת איסוף עוזרת לכם במשהו.
זה נוסח ההודעה:
שלום בועז אברהמי, להזכירך, טרם בחרת את נקודת האיסוף הנוחה לך. עם הגעת המשלוח ליעד שבחרת, תשלח אליך הודעה נוספת לבוא לקחתו.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
גם מניסיוני, זה המצב.
ממליץ בחום להתעלם
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
זה כתוב בהודעה. צריך לקרוא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
היום אספתי שתי חבילות מהפיצוציה מול הבית, לי זה יותר נוח מאשר לחכות בבית לשליח.
אבל כל אחד איך שנוח לו.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
זה כתוב בהודעה. צריך לקרוא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
באיזו הודעה זה כתוב?
צירפתי את הסמס ככתבו וכלשונו בניכוי הלינק
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
זה מה שאני קיבלתי מהם בהתחלה:
שלום עודד עומאן,
לעדכונך, משלוח שהזמנת מחו"ל יצא לדרך ועושה את דרכו לישראל. כדי שנוכל לקצר תהליכים לכשיגיע לארץ, תוכל/י כבר עכשיו לבחור נקודת איסוף.במידה ולא תבחר/י נקודת איסוף, החבילה תגיע באמצעות שליח לכתובתך. הודעה נוספת תישלח מיד לאחר בחירת נקודת האיסוף בצירוף קישור למעקב אחר מצב המשלוח.
אחרי כמה ימים הגיעה ההודעה ששלחת פה קודם.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
יש עוד הרבה תלונות עליהם, נושאים שגם הוצפו לאמזון ול- iparcel שמשתמש כיום בשירותיהם במקום בדואר ישראל. בין השאר:
סימון פיקטיבי של "נעשה ניסיון העברה ללקוח" כדי לעמוד בלוח זמנים קצר, למרות שהלקוח בביית והם בכלל לא הגיעו או התקשרו אליו.
שליח שמתקשר ללקוח "אני מחוץ לבית שלך" למרות שהלקוח בחר נקודת איסוף אחרת ואז אין ברירה ומתאמים מועד נוסף ביום אחר, כאשר הם מדווחים שוב שהחבילה לא נמסרה באשמת הלקוח.
שליחים חצופים שממש לא נעים לעבוד מולם, כולל קללות איומים וכו'
פריטים חסרים או שבורים
ועוד הרבה סיפורים מסמרי שיער ברשתות החברתיות.
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
אז מסתבר שגם צ'יטה שליחויות מציקה בלי הפסקה.
5 סמסים מהבוקר עד עכשיו. הם מציינים בהודעה
שאפשר לבחור נקודה עם טווח שעות רחב, או שהשליח
יגיע בין 8 ל 17 באחד הימים הקרובים אם לא אציין
נקודת איסוף.
בהתחלה חשבתי שהם זיהו שנכנסתי לראות את רשימת
המקומות, אבל שזה המשיך להגיע הייתי בדרך להתקשר
לצעוק על מישהו.
שהחארות יוסיפו לרשימה המטופשת גם: ששליח יגיע הביתה
ויפסיקו עם השטות הזו.
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
לטעמי הם בסדר גמור... גם אני מתעלם, כשהשליח באזור הוא מתקשר. אם אני בבית מה טוב, אם לא אני מבקש ממנו להשאיר לי את החבילה בפינה קבועה שהוא כבר מכיר.
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
לפני שאתה מתעצבן, שווה לבדוק את נקודות האיסוף. אצלי זה היה גם יותר נוח (חנות בשכונה שפתוחה עד 8 בערב) ובטוח יותר נחמד מהשליח של הצ׳יטה...
Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
כתוב במפורש בהודעה
שלום bezzat, להזכירך, משלוח שהזמנת מחו"ל עתיד להגיע לחברת בר כל הארץ.יש להיכנס ללינק המצורף ולבחור את נקודת האיסוף הנוחה לך.
עם הגעת המשלוח לנקודת האיסוף שבחרת, תישלח אליך הודעה נוספת https://bar2go.co.il/p/<wbr>f1e4
להזכירך , במידה ולא תבחר בשירות נקודת איסוף, החבילה תגיע באמצעות שליח לכתובתך.
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
חייב לומר שאני כמוכם מקבל את הסמסים האלה מחברות ההפצה השונות. ברירת המחדל שלהם הוא משלוח לכתובת הרגילה - אבל זה שהם מודיעים מראש וגם נותנים אפשרויות לנקודות הפצה שונות דווקא בסדר.
אני פשוט לא עונה והמשלוח מגיע אלי, במקרה הגרוע השליח מתקשר ואני אומר לו היכן להשאיר את החבילה והכל בסדר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
חייב לומר שאני כמוכם מקבל את הסמסים האלה מחברות ההפצה השונות. ברירת המחדל שלהם הוא משלוח לכתובת הרגילה - אבל זה שהם מודיעים מראש וגם נותנים אפשרויות לנקודות הפצה שונות דווקא בסדר.
אני פשוט לא עונה והמשלוח מגיע אלי, במקרה הגרוע השליח מתקשר ואני אומר לו היכן להשאיר את החבילה והכל בסדר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מסכים 100%
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
אחרי שבחרתי פעם ראשונה וניסיתי לשנות נקודת איסוף, הבנתי שברירת המחדל היא הביתה, פניתי אליהם בדואל והם שינו את הבחירה.
מאז לא עונה להודעות והשליח מגיע הביתה...
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
המטרה בהודעה שלי לידע את הקוראים שניתן לא להגיב ואז המשלוח יגיע לכתובת אליה שלחנו אותה.
הסמס האלו מנוסחים באופן כזה שלא משאיר ספק שחייבים לבחור כתובת איסוף.
גם הנדנוד החוזר ששכחתי לבחור מטעה במכוון על מנת שנבחר כתובת ונצא לאסוף במקום שהם יגיעו אלי.
אני שולח לעבודה ומאוד נח לי שזה ממתין לי בדלפק הקבלה.
מי שמתאים לו אחרת שיבחר מתוך רצון חופשי.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
מסכים שניתן לטעות מההכוונה לבחירת נקודת איסוף.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
-
משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
אני דווקא מרוצה מהאפשרות לאיסוף עצמי.
השליחים איכשהו תמיד מופיעים לך באזור הבית כשאתה בעבודה (ומבחינתם הכתובת היא של הבית, לא של העבודה..), ולא גמישים לשנות או שזה קופץ כמה ימים קדימה..
נקודת איסוף קרובה זה יתרון.
באים בשעה שנוח, ואפילו לא בדיוק באותו היום.
בהודעה שקיבלתי מציטה זה היה מאד ברור:
בחירת נקודה לאיסוף או שליח ( עם רמיזה עבה ששליח יכול להיות ״ימים הקרובים בלי הגדרה ברורה כמה..).
מה שכן,
גם נתקלתי בשיטה הבזויה של עדכון, ולפעמים יותר מאחד, כאילו ״נעשה נסיון ליצור קשר עם הלקוח״ כשאף אחד לא התקשר..
Slowly..
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
היום הגיעה אלי חבילה לנקודה שבחרתי (העדפה שלי).
2 SMSים - מהיר, יעיל, טוב.
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
אני כנראה מתנסח מאוד מאוד גרוע לפי התגובות שלכם.
אין בעיה ואף מבורך שתהיה אפשרות לנקודת איסוף אבל....
תציגו אותה כאפשרות ולא באופן כזה שגורם לאנשים להבין שנקודת האיסוף היא האפשרות היחידה.
כאילו שבגלל ש״שכחתי״ לכאורה לבחור המשלוח לא יגיע עם שליח לדלת.
לא שכחתי ואני לא רוצה נקודת איסוף ואני מבין שזה חוסך המון זמן וכסף למשלח. לי זה לא מתאים...
ואם גם עכשיו לא תבינו אז נותר לי לאחל לכם הנאה בזמן שידפקו.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
חייב לומר שאני כמוכם מקבל את הסמסים האלה מחברות ההפצה השונות. ברירת המחדל שלהם הוא משלוח לכתובת הרגילה - אבל זה שהם מודיעים מראש וגם נותנים אפשרויות לנקודות הפצה שונות דווקא בסדר.
אני פשוט לא עונה והמשלוח מגיע אלי, במקרה הגרוע השליח מתקשר ואני אומר לו היכן להשאיר את החבילה והכל בסדר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אין לי בעיה עם האופציה, מבין ומעריך את זה שהם נותנים אופציה נוספת למי שפחות נוח לו.
אבל 6 סמסים באותו יום (הגיע עוד אחד אחרי כתיבת ההודעה הקודמת) זה מטריד.
ולי יותר נוח שהוא מגיע ושם אצל השומר של הבניין את החבילה :rolleyes:
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
אני כנראה מתנסח מאוד מאוד גרוע לפי התגובות שלכם.
אין בעיה ואף מבורך שתהיה אפשרות לנקודת איסוף אבל....
תציגו אותה כאפשרות ולא באופן כזה שגורם לאנשים להבין שנקודת האיסוף היא האפשרות היחידה.
כאילו שבגלל ש״שכחתי״ לכאורה לבחור המשלוח לא יגיע עם שליח לדלת.
לא שכחתי ואני לא רוצה נקודת איסוף ואני מבין שזה חוסך המון זמן וכסף למשלח. לי זה לא מתאים...
ואם גם עכשיו לא תבינו אז נותר לי לאחל לכם הנאה בזמן שידפקו.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אתה צודק וגם אני בפעם פעמיים הראשונות התבלבלתי ובחרתי בנקודת הפצה. כיום אני באמת מתעלם מההודעות ואחרי כמה ימים מקבל הודעה שהשליח יצור איתי קשר במהלך היום. במקרה אתמול השליח הגיע 2 דקות אחרי שחזרתי הביתה מסיבוב. מאחר ונראה לי שאלו שליחים קבועים לכל איזור, הוא כבר יודע להשאיר לי את החבילה ליד הכניסה לבית. אמנם הסמסים מציקים קצת אבל זה לא נורא.
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
הבעיה שכבר קרה לי שיצאתי לחמש דקות והוא בדיוק הגיע.
בלי להתקשר הוא ״הניח״ את החבילה מאחורי הגדר. לא הפריע לו שבקופסא יש מדפסת והחבילה היתה צריכה לצנוח מכזה גובה והוא פשוט זרק אותה מעבר לגדר...
במקרים כאלה באמת עדיף לאסוף מחנות שכונתית
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
אתמול נחת והשתחרר והבוקר הגיע לפקידת קבלה במשרד.
בתל אביב זה מאוד יעיל
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
אצלי השליח כבר מכיר אותנו כי עושה הרבה משלוחים עיסקיים למקום העבודה של אישתי
מאד נחמד וידידותי ופועל לי ההוראות.
אני מאמיןצשעיקר העניין הוא האדם כמו כל דבר.
Sent from my mobile excuse typos
-
משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
תורי
לפני יומיים התחילו להגיע הסמסים .. התעלמתי.
היום הגיע השליח. צלצל היה מנומס בצורה כמעט קנדית .. נחמד.
צ׳יטה
לי אין תלונות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
מתקן את מה שכתבתי בהודעה 11
קיבלתי משלוח היום מ"ציטה"
נוסח ההודעה אותו נוסח , אבל
אתמול קיבלתי 6 הודעות לאיסוף משלוח + הודעה 1 במייל
מכיוון שלא הגבתי להודעות קיבלתי הודעה היום בבוקר בנוסח הזה
שלום bezzat משלוח XXX מחול צפוי להגיע לכתובת YYYY
במידה ותרצה שהשליח ישאיר את המשלוח ליד הדלת / ארון חשמל/שכן / תיבת דואר - אנא השב בהודעה חוזרת את הספרה 17 ואת המיקום בו תרצה לשהאיר את החבילה. למסירה אישית במועד אחר השב 18 במידה וניתן להגיע השב 19 .
לאחר קבלת החבילה שלחו אותי סקר מרוצה / לא מרוצה
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
צ׳יטה שולחים כמה סמסים אבל אף אחד אינו מטעה לחשוב שחיבים לבחור נר׳ איסוף.
בכולם רשום ברור שזה אפשרות ומה היתרונות שלה
Boaz Avrahami שלום, ככל שתעדיף ולבחירתך, משלוח xxxxxx יוכל להמתין לך בנקודת איסוף סמוכה אלייך לאיסוף מהיר ונוח בטווח שעות רחב. לאיתור ובחירת נקודת איסוף אנא הכנס לקישור http://see.nu/. בהגעת החבילה לנקודה יישלח אליך SMS עם קוד אישי. אם לא תבחר נקודת איסוף יימסר לך המשלוח ע"י שליח בימים הקרובים בין 8-17 .בברכה ציטה שליחויות
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
מעלה שוב את הנושא.
למרות שבאתר המכירה אני מזין כתובת הבית למשלוח, אני מקבל בפועל את ההודעה הזו:
חבילה מספר XLT996500109 שהזמנת מחו"ל מיועדת לנקודת חלוקה.
לפני הנחיתה בישראל, אקסלוט מציעה לכם לשדרג את חווית הקנייה ולקבל את המשלוח שלכם באמצעות שליח עד לפתח הבית. עלות השדרוג הינה 17.90 ש"ח בלבד (כולל מע"מ)
לאישור והמשך לתשלום: https://sms.exelot.com/upgradedelive...76fd4df28ac916
ניתן לשדרג את השירות תוך 24 שעות בלבד מהודעה זאת. במידה ולא התקבלה בקשה לשדרוג, המשלוח יעבור לנקודת חלוקה. בקשת שדרוג לאחר מועד זה כרוכה בעלות נוספת ועיכוב במסירה.
מה השטויות האלה? זה תקין?
אני מכיר את הטריק של להציע לי לבחור בנקודת חלוקה, אבל ככה לדרוש ממני כסף על משלוח לבית??
מותר להם?
פעם הקודמת התעלמתי והחבילה הגיעה לנקודת חלוקה.
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
מנסים...
אתה יכול להתעלם והחבילה תגיע לנקודת חלוקה.
-
תגובה: משלוחים מאמזון על ידי ״בר הפצה״ - הטעיית לקוחות.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shachar
מנסים...
אתה יכול להתעלם והחבילה תגיע לנקודת חלוקה.
זה בדיוק העניין אבל....
אני הזמנתי משלוח אלי הביתה. מה פתאום הם מפנים אותה לנקודת חלוקה ודורשים ממני עוד כסף בשביל לקבל את החבילה אלי הביתה?