https://www.themarker.com/wallstreet/1.7284927
לוקחים מכל מדינה את היצרן הגרוע ביותר ומדביקים ביחד, כדי לקבל חברת-על לייצור מכוניות מצ'וקמקות.
Printable View
https://www.themarker.com/wallstreet/1.7284927
לוקחים מכל מדינה את היצרן הגרוע ביותר ומדביקים ביחד, כדי לקבל חברת-על לייצור מכוניות מצ'וקמקות.
אוי ואבוי פיאט ורנו ביחד זה הכי נמוך שיש
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
בשנה הבאה דאצ׳יה עם לוגו של ג׳יפ תקרא גראנד צ׳ירוקי.
אני כבר חזיתי את זה לפני שנה [emoji23]
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
כבר משווקים אותה בתור ניסאן פטרול..... לא?
אסף.
בהודו - בתור ניסאן טראנו
ניסן ממזמן כבר לא הברקה ולא מוצלחת, מאז המיזוג עם רנו זה לא אותה ניסן של פעם
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
רציתם חשמלית,רציתם אוטונומית , רציתם מכוניות שיסעו לבד ויתקשרו בניהן עצמאית ביידיש... קבלו.
קחו לכם , קחו , קחו קצת חרא.
דווקא נראה שלאחרונה יותר ויותר אוהבים פה רכבי שטח מצ'וקמקים... או שזה רק אחד ספציפי?
אני לא חושב שזה אחד ספציפי, זהו תהליך , תהליך של הסתגלות יותר מאשר אהבה כזו או אחרת.
"הצ'יקמוק של אתמול הוא הסטנדרט של מחר."
מסתבר שגם עם רכב לא מסוקס ובזול ועם לוגו שגורם לרוב להזדעזע אפשר לעשות את מרבית הדברים שעושים עם זה שמשדר יוקרה וטוחן את התקציב.
בסוף הם , ״הזולים״, רואים הרבה יותר שעות שטח מרובנו אז מה יותר טוב?
מי שהחיבור שלו הוא לסמל הסטטוס יגיד אוטומטית גיפ כמו אלו שאומרים אוטומטית ליכוד או מרצ או ש״ס ולא חשוב מה יקרה.
שכל אחד יחליט איפה הוא על הגרף
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
דרך אגב, זה תופס גם לגבי אנשים.
איחוד עסקי צריך ש 1+1 יצא 3, האיחוד של פיאט עם קרייזלר עשה היגיון, לקחו חברות עם מותגים טובים ומותגים פחות טובים ואיחדו ביניהם כדי לקבל רכבים טובים יותר.
לחבר את FCA עם רנו וניסאן זה לחבר רכבים ללא שום מכנה משותף, רכבים אפורים (רנו ניסן) מאוחדים עם רכבי נשמה (קבוצת פיאט עם כל האדום שם וקרייזלר עם כמה פנינים בקבוצה), אני מוכן להמר שזה יסתיים כמו קרייזלר דיילמר, איחוד שאין בו כלום שנועד לכישלון.
מסתבר שמספיק שתהיה זול וזה מספיק שיסמנו אותך כאנדרדוג "מפתיע". ואיך שהוא גם יחליטו שאתה עושה יותר שעות שטח... על בסיס מה? בחור אחד?
פעם היה פה רכב, שלא לומר ג'יפ בעגה המקומית בשם לאדה ניבה.
כמה רעות דובר עליו ובמקביל כמה בראש הוא נתן ועדיין נותן ללא מעט מהמותגים היותר נחשבים. וזה במצבו המקורי עם צמיגי שטח.
בחול יש עוד גרסאות כמו 5/4 דלתות וכד, שגם כן מרשימות ביכולתן.
וכן, גם הדאסטר כנראה עושה עבודה לא רעה. עם הזמן, הגבולות נהיים ברורים יותר, אבל יש כאלה שחוצים את המעטפת בהצלחה.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לזכרוני הרעות שדובר עליו לא היו בנושא יכולות השטח שלו, אלא כל השאר...
בעוונותי, הייתה לי ניבה.
ואולי זו הייתה זכות לעבור תחנה כזו עם אקזמפלר שאכן נתן בראש להרבה נחשבים ויקרים ממנו בסדרי גודל.
אבל בואו נודה,
זו הייתה נבלה סובייטית שייחודה היה שבפשטותה, כל דבר כמעט נפתר עם חוט ברזל ולדרמן.
תחזוקה אינסופית ועיסוק אינסופי בבד״ח תוך כדי נסיעה כדי שהנבלה לא תפתיע אותך.
אני לא רואה איך דאסטר מודרני, פשוט ככל שיהיה, מסוגל להגיע לתכן הסובייטי המבריק והרקוב בעת ובעונה אחת של הניבה.
Slowly..
רנו לא פראירית כפי שאתם מעריכים לפי השוק הישראלי.
עדיין מדובר ביצרן מרכזי.
גם ניסן יצרן רציני מאוד שתרם בהצלחה גדולה לשתפ רכבות כח מוצלחות מאוווד.
לרנו יש קו משאיות שלא ברור מה יעלה בגורלו אם יהיה איחוד. בטח מעניין את פיאט מאוד.
אין ספק שזה עשוי להפוך לשחקן רב משמעות בשוק הרכב הבינלאומי שפונה לחישמול ואוטונומיה בעוד שניה.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
המשאיות לא שייכות, בועז. החטיבה הזו מזמן שייכת לוולוו.
אסף.
מותג ג׳יפ ובייחוד הרנגלר - זה החלק הכי רווחי בקרייזלר- הם לא עומדים בביקוש.
מה יהיה בגורלו באיחוד הרי כבר עכשיו הכניסו מנוע של פיאט לרנגלר JL ...
אלפא כבר מזמן היא חברה בשליטה מלאה של פיאט.
זו טיבה של גלובליזציה , הוזלת עלויות פיתוח , שלדות/רצפות משותפות ופסי יצור משותפים.
א : צריך לומר תודה שלא לכל המוצרים הסינים יש תקינה אירופאית/אמריקאית ולכן לא "זכינו " לראות אותם כאן .
ב : כמי שמחזיק רכב בן 32 , אני יודע וגם אחרים מחברי האתר , שבעלויות הפיתוח/יצור היום ,היצרנים במטרה למכור כמות מירבית מכל דגם
מכוונים למכנה המשותף הרחב ביותר והוא לאו דווקא מוכוון גבוה/יחודי. מי שרוצה/מוכן לייצר משהו יחודי ( ג'ימיני , רנגלר ) מתמחר אותו
בהתאם.
ג : כמי שזכה לנסוע בפיאט 124 שנת 68 ולנהוג ב-124 שנת 74 ובאלפא רומיאו (חברת בת/בבעלות פיאט בזמנו לפחות ) ג'וניור GT שנת 74
וב-2 אלפטות , פיאט איפשרה לאלפא רומיאו לפתח ולהתקין גל זיזים כפול בשנות ה-60 וגיר ברכב עם מנוע קדמי , שיושב על הסרן האחורי לצורך חלוקת משקל , פתרון שאומץ מאוחר יותר ע"י פורשה , היו בזמנו מכוניות מיתולוגיות : פיאט 124 , רנו 12 +4 , פיג'ו 404 , אופל/אובל רקורד שנסעו ונסעו יותר ממה שרכבים נוסעים היום ( חלקן עדיין נוסעות בחברון ועזה ) . כלומר היצרנים המדוברים : פיאט + רנו ידעו לייצר( ומניח שגם היום יודעים/יכולים לייצר אם השוק יהיה מוכן לקנות ולשלם ) רכבים מעולים ועמידים. לדעתי היום , דרישות השוק ואורך חייה הממוצע של מכונית , נהיה כמו פלאפונים , למי יש הדור האחרון , מביאים את היצרנים לייצר לשוק הרחב את מה שהם מייצרים.
ניבה מיוצרת עד היום .. רק דשבורד חדש ופנס חניה לד.
ואם במקרה תכתבו בחיפוש של יוטיוב. תתפלאו מה הולך שם במדינות שבהן האוטו היחיד הנחשב הוא לא קיאה ספורטאג.
ולא רק ברוסיה.
גלגלי 33 ושתי נעילות זה לא משהו נדיר לראות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני לא ממש מצליח לחשוב על אף מדינה שבה קיאה ספורטאג כן נחשב רכב נחשב.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
קוריאה?
כנראה... למרות שב2018 הוא לא כיכב שם
Kia’s popular car models include:
Kia Forte Kia
Cadenza
Kia Optima
אגב גם רנו חזקים שם (סמסונג רנו)
http://mengnews.joins.com/view.aspx?aid=2962376
Sent from my Mi A1 using Tapatalk