-
מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
שלום שלום.
חבר קרוב מצטרף לעולם השטח, אחריי חיפוש מתיש אחריי טויוטה החליט לשנות גישה ולקנות רכב במצב סטנדרטי ולהעבירו בהשעה של עד 30k שיפוץ מקיף.
הרכב נמצא עם מנוע גיר שילדה תקינים.
מערכת חשמל מלאה אילתורים,
פחחות סבירה.
יש בקהל הכרות עם מוסך שיודע לקחת רכב כזה ולבצע לו יישור קו מעמיק- שיפוץ מזרקים, משאבת סולר, ברקסים כולל שיפוץ קלאפרים, שיפוץ סרן אחורי, מעבר על חשמל.???
אשמח לטלפון ומיקום.
כרגע פתוחים להצעות הרכב לא נדרש בחודש וחצי הקרובים.
תודה
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
מדובר בפגארו ידני 98 מנוע 2800
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
היה עוזר אם היית רושם איזור בארץ - ככה יידעו לתת המלצות יותר רלוונטיות.
הייתי פונה לארנון - ממוסך אנדורו בפרדס חנה ושואל אם יש לו כוח להיכנס לדבר כזה ולדאוג להכל מא-ת.
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
כתבתי שאין חובה על איזור , הרכב לא נדרש לחודש וחצי הקרובים. כך שאין בעיה להסיע אותו לצפון או לדרום לתקופה הנל.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
דודו אמסלם נמצא בתל אביב. מכיר את הרכב כאילו היה חלק מצוות התכנון שלו
+972 53-540-5000
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
בהצלחה, יש לי הרגשה שהחבר שלך הולך להוציא מלא כסף ולהתבאס על זה.
בכל דודו כמו שמליצו מעלי
חסין בבקעה
מוסך סער בכפס
כולם עושים עבודה טובה מניסיון אישי.
חוץ מזה יש הרבה המלצות על טארק מנצרת ומוסך מיצובישי סכנין
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
תודה רבה.
אמציק לדעתך אחריי אישור קו מעמיק מכני, חשמל, מערכות היגוי ובלימה.
לא יקבל מוצר אמין ל5 שנים?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
הפאגרו רכב קשוח אך לא נטול בעיות. אני אישית לא מת על ה2.8. נקודות התורפה של הרכב הן.
משאבת סולר. אבל משפצים רק אם באמת צריך. לא סתם כטיפול מונע.
מערכת קירור בדגש על ראש מנוע
צריך לדעת לנהוג ברגש בשטח עם ידני. קלאטש זה עסק יקר בו.
צריות קדמיות נוטות להתפגר בעיקר אחרי מתיחת מוטות פיתול ושטח בינוני פלוס פלוס.
צרף את החבר לקבוצת הווצאפ של המועדון דרך דף הפייסבוק שלהם. הם ידאגו לבחור כאילו היה בן בית.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
אמין זה עניין יחסי בטח ברכב בן 20 עם מאות אלפי רץ קילומטרים.
אני בדעה שעדיף לקנות רכב שתוחזק כראוי ולהמשיך לתחזק אותו.
יש מלא פאגרואים בשוק, לא מבין למה לקנות אוטו גרוע ולהשקיע בו זמן וכסף שאפשר לרכוש רכבים טובים יחסית בפחות כסף.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
אמין זה עניין יחסי בטח ברכב בן 20 עם מאות אלפי רץ קילומטרים.
אני בדעה שעדיף לקנות רכב שתוחזק כראוי ולהמשיך לתחזק אותו.
יש מלא פאגרואים בשוק, לא מבין למה לקנות אוטו גרוע ולהשקיע בו זמן וכסף שאפשר לרכוש רכבים טובים יחסית בפחות כסף.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
++
לא חראם על הכסף?!
טל.
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
תודה על ההפניות והתגובות,
הרכב המדובר הינו יד 2 במשפחה. שימש נהג יחיד לאורך השנים וחא חווה טראןמת התעללולת.
מצד שני בחמש השנים האחרונות לא טופל במוסך היבואן אלא במןסכי מדרכה מזדמנים.
עלות הרכב כשהוא לא עובר טסט עקב בעיית עשן/זיהום סביב ה10k.
אחריי השקעה של 30k במכלולים שהזכרתי
לדעתי ניתן יהיה להגיע לרכב לא פחות אם לא יותר אמין / עובד מרכב ב30k עם מדרגות צד וגגון של מונית....
ומנסיוני הדל עם הגמל, קניתי אותו ב17אלף שח ושופצו מן היסוד כלל המערכות ב50 אלשח
ו7 שנים אחריי הרכב טפו טפו טפו עם 60k קמ וללא תקלות במכלולים ששופצו.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
אז שיקנה רכב תקין ב-20-25 וישקיע עוד עשר ביישור הגיוני ויסע לשלום.
באמת שבעולם ה-SUV יש עדיין לא מעט רכבים שעוד טופלו טוב.
ופאגרו קצת יותר מורכב וכתוצאה מזה גם יותר יקר מהיילקס עד 97.
נשמע שכבר החלטתם, מאחל לחבר בהצלחה ואתה מוזמן לקשר אותו אלי אם הוא רוצה דגשים למה לשים לב.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
אז שיקנה רכב תקין ב-20-25 וישקיע עוד עשר ביישור הגיוני ויסע לשלום.
באמת שבעולם ה-SUV יש עדיין לא מעט רכבים שעוד טופלו טוב.
ופאגרו קצת יותר מורכב וכתוצאה מזה גם יותר יקר מהיילקס עד 97.
נשמע שכבר החלטתם, מאחל לחבר בהצלחה ואתה מוזמן לקשר אותו אלי אם הוא רוצה דגשים למה לשים לב.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
דגשים ? נשמח כולנו לשמוע. זה תמיד טוב.
מוזרה לי ההשוואה של פאג'רו ל- SUV ... לא בדיוק אותו תחום
ואני לא בטוח שלקנות וליישר קו זה פחות טוב. לדעתי - תלוי מאוד ברכב ולא פחות מזה - במה יש לו כח להתעסק ובמה לא וגם - מה יש בשוק .. למצוא את הכפפה ליד זה לא פשוט
בכל מקרה כמו שכתבת - בהצלחה :)
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
תודה על התגובות, סוף דבר
הוחלט על שילוב האג'נדות...
נמצא פאגרו שעבר שידרוג בימיו אך לאחרונה הוזנח.לצורך העניין היה מטופל אצל דודו אמסלם 7 שנים ובשנתיים האחרונות בסכנין או משהו כזה.
מנוע. גיר. שלדה תקינים.
נעילה קדמית של arb
ועוד קצת תוספות(גגון. כננת ומיגון)
הרכב נכנס לאמסלם לטיפול מקיף.
מערכת בלמים- החל מהחלפת נוזל, רפידות דיסקים ועג שיפוץ קלאפרים. קיט שיפוץ מאסטר צילנדר.
משאבת הזרקה תשופץ בדיזל השרון.
מעבר על כלל מערכת המזגן מדחס. צנרת. שסתום. בדיקת לחצים וכו.
החלפת נוזלים: גיר. סרן. טרנספר מנוע.
נוזל קרור בראדיאטור כולל העברת חוטר/שטיפה.
אם יהיו עוד ממצאים דודו יעדכן.
אם למישהו בקהל יש עוד הערות ליישור הקו נשמח להחכים.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
אני מעריך שאני יודע איזה אוטו נקנה, שיתחדש זה נשמע כמו רכב די פגז.
אם משפצים משאבה כבר הייתי מחליף מזרקים, אפשר להזמין מחול בעלות של בערך אלפיה.
יישור קו של מערכת הקירור, בפאגרו היא גבולית ולא שווה להסתכן בכשל.
אני הייתי מחליף את כל צנרת במים, משאבה, בודק פאן קלאץ, עושה ניקוי או מחליף דריאטור (יש דגם רחב יותר ורגיל) ושם נוזל קירור חדש.
לבדוק מצב בושינגים, בולגוינטים וכל מה שקשור למפרקים במתלה הקדמי.
אם יש מזגן אחורי, לבדוק עם המאוורר שלא עובד, זה לא קריטי אבל עדיף שיעבוד.
לבדוק אם המאורר של האינטרקולר עובד.
כמו שרשמו לך המצמד יקר ברגץכב הזה אז צריך ללמוד לנהוג נכון, המנוע רזה מבחינת מומנט.
בהצלחה
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
ועוד משהו, יש שני יוניטים, אחד שתפקידו לנתק את המזגן בטמפ מסוימת והשני שמפעיל את המאוררים. לבדוק תקינות
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
אם כבר משפצים,
אז ניקוי אינטרקולר וסעפת יניקה מכל הגיפה שנצברה שם לאורך השנים והתקנת מפריד שמן שישמור עליהם נקיים..
Slowly..
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
למזרקים יש קיט החלפת דיזות וכו באיביי. זה מזרק טיפש. דודו בעצמו לא מוכן להתקין את הקיט. מוכן לשלוח את המזרקים ל"שיפוץ"
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
איציק ודורון תודה
המאורר באינטרקולר מנותק- אדבא על זה עם דוד . תודה.
מזרקים לא רלוונטי ללוחות הזמנים שיש בידנו.
את היונטים לא הכרתי... מה טווח העבודה התקין בפאג'רו? שווה להתקין רגש על הראש לחיווי (כמו החבר עם הדיסקו)?
דורון היכן ניתן לרכוש בארץ/קישור לקנייה בנכר ךמפריד שמן? אני צריך כזה גם לגמל באותה הזדמנות.
שוב תודה. מקווה שלא ידע חום המנוע והחבר ישאר בתחום.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
קל לבדוק ברכב את מצב הסעפת על ידי ניתוק egr ובחינת הפתח בסעפת. אין ממש טעם לדעתי במפריד שמן ברכב הזה. משום מה הוא לא סובל כמו בניו מהנושא שם מצטברת עם השנים בוצה רצינית.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
קל לבדוק ברכב את מצב הסעפת על ידי ניתוק egr ובחינת הפתח בסעפת. אין ממש טעם לדעתי במפריד שמן ברכב הזה. משום מה הוא לא סובל כמו בניו מהנושא שם מצטברת עם השנים בוצה רצינית.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
+1
אצלי בדקתי את הסעפת משם וראינו צבע מתכת נקי נקי.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
היילקס אספנות
איציק ודורון תודה
המאורר באינטרקולר מנותק- אדבא על זה עם דוד . תודה.
מזרקים לא רלוונטי ללוחות הזמנים שיש בידנו.
את היונטים לא הכרתי... מה טווח העבודה התקין בפאג'רו? שווה להתקין רגש על הראש לחיווי (כמו החבר עם הדיסקו)?
דורון היכן ניתן לרכוש בארץ/קישור לקנייה בנכר ךמפריד שמן? אני צריך כזה גם לגמל באותה הזדמנות.
שוב תודה. מקווה שלא ידע חום המנוע והחבר ישאר בתחום.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
לגבי טמפ עבודה אני לא זוכר במאה אחוז, אולי אלירן ידע לענות.
אני לא חושב שצריך להתקיים חיישן עם מד שיצפצף וישגע אותי, אני משתדל להיות אחראי ועירני מספיק לרכב.
רוב קהילת הפאגרו לא חושבים כמוני ומתקינים רגש.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
קל לבדוק ברכב את מצב הסעפת על ידי ניתוק egr ובחינת הפתח בסעפת. אין ממש טעם לדעתי במפריד שמן ברכב הזה. משום מה הוא לא סובל כמו בניו מהנושא שם מצטברת עם השנים בוצה רצינית.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
מפריד שמן הוא יתרון לכל מנוע דיזל ובייחוד למנועים עם אינטרקולר.
ציפוי השמן בצד הפנימי פוגע בהולכת חום וסותם מעברים לאט לאט וגם ב-EGR.
זה שיפור מאד פשוט שאין לו שום חסרון והרווח שלו משמעותי אם אתה מחזיק את הרכב לזמן קדימה.
Slowly..
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
היילקס אספנות
דורון היכן ניתן לרכוש בארץ/קישור לקנייה בנכר ךמפריד שמן? אני צריך כזה גם לגמל באותה הזדמנות.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?m...2F254252034612
Slowly..
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
אני מסכים איתך לחלוטין... בתאוריה.
היה לי מפריד...פורק
הדרך הכי טובה למנוע סתימה במעברי הegr היא לבטל אותו ואני כבר לא מכיר רכבים כאלה בשוק שעדיין מחובר אצלם.
לגבי רגש טמפ צחי צודק לחלוטין. הרב לא מסכימים איתו ובצדק. אני הצלתי ראש בזכות רגש דיגיטלי שכזה. צינור מים קטנטן מתחת למשאבה נקרע. לזכרוני המדחס מתנתק באיזור 115-110. יש כאלה שהרגש אצלהם התקלקל והחשמלאי חיבר את המדחס קבוע אפשר לדעת לפי חיווט נוסף בלוח הפיוזים הראשי. חלקינו הוספנו מפסק לשליטה על הוונטה של המזגן ומדליקים אותה בתנאים קשים גם בלי להדליק מזגן. לא זוכר אם דובר אבל אם הרכב ארוך יש וונטה על הקדם רדיאטור של המזגן - רכיב חשוב ולרוב מקולקל . שוב אם הרכב אצל דודו הוא יודע ומכיר את כל המחלות ומה לבדוק.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
אני מסכים איתך לחלוטין... בתאוריה.
היה לי מפריד...פורק
כשאתה רואה את השמן במיכל איסוף זה פרקטיקה, לא תיאוריה.
מסקרן, למה הורדת?
ד״א, גיליתי לאחרונה שבסובארו 91׳ יש מפריד שמן מקורי ללא מיכל איסוף, הצינור ניקוז מנותב לתוך השילדה.
Slowly..
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
כי החשש שלי מנזק בעקבות בנית לחץ בקו המכסה שסתומים/ראש גבר על התועלת שבסילוק השמן מהמערכת.
מה גם שאדי שמן ממכסה שסתומים זה צד אחד בסיפור ותמיד יהיה שמן ממערכת הטורבו.
באופל קאדט עליה השלום שלנו הקו היה מחובר לפני הפילטר ולכאורה הוא היה אוסף את השמן המועט שהיה
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
כי החשש שלי מנזק בעקבות בנית לחץ בקו המכסה שסתומים/ראש גבר על התועלת שבסילוק השמן מהמערכת.
מה גם שאדי שמן ממכסה שסתומים זה צד אחד בסיפור ותמיד יהיה שמן ממערכת הטורבו.
באופל קאדט עליה השלום שלנו הקו היה מחובר לפני הפילטר ולכאורה הוא היה אוסף את השמן המועט שהיה
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
אין לך בעיית בניית לחץ אם המסנן מתאים לנפח המנוע.
זה לא גנרי לכל נפח מנוע.
שמן מהטורבו=טורבו בלוי.. וגם אם יש, אז למה לוותר על הורדת חלק מהג’יפה?
Slowly..
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
הגיפה לדעתי לא מגיע מהשמן עצמו או לפחות החלק המשמעותי שלה. הבוצה נוצרת בגלל הegr. אני ניקיתי את הסעפת והאינטרקולר אצלי (אני לא יודע מה הבעלים הקודמים עשו ולהבנתי לא עשו כלום לפחות לא האחרון שהחזיק אותו כחמש שנים). כן יצא שחור משחור. לא לא הייתה בוצה. שיפור מינורי בתגובה.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
תגובה: מוסך מומחה לפאגרו למטרת פרוייקט שיפוץ.
גזים שרופים עם אדי שמן=בוצה ומשקעים.
העוצמה שונה בין רכבים ובין מצב המנוע.
לכולם בלי הבדלה זה עושה נעים בגב.
עוד משהו שאתה לא רואה והוא לא פחות משמעותי הוא ההצטברות על השסתומים.
Slowly..