-
1 קבצים מצורפים
רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
קודם כל,
כל הכבוד לאיש ולאגדה (ולפסיכוזה, כי בלי זה, זה לא היה קורה)
על פי התצלום, יש ל-ZIBAR רישוי כביש חוקי, מה שאומר שלמי שהפרוטה מצוייה בכיסו, יש סיכוי להנות מזה...
האם חוקי המשחק הולכים להשתנות? ההגמוניה של JEEP הולכת להתערער?
הועתק מהפייסבוק של עידו כהן
"
"גוף קטן של רוחות נחושות שנורה על ידי אמונה בלתי מעורערת במשימתו יכול לשנות את מהלך ההיסטוריה".כך אמר גנדי,
וכך נעשה היום.
אחרי יותר מ40 שנה, רכב בייצור ישראלי,מקומי,נולד ויצא לעולם עם לוחית רישוי צהובה על ידי אדם אחד נחוש שהוביל צוות מדהים ליצירת מופת.
בקרוב נראה אותו בשטח ובכביש ומי שממש ירצה, יפתח הזמנה ויקבל את אחד מרכבי השטח הטובים בעולם, כחול לבן.
מזל טוב ענק חברים, אתם מעוררים השראה כל יום מחדש.
ספרו לחברים והפיצו את הבשורה בכל הכח,
עקבו אחרי הדף של הזיבר לעדכונים.
פרטים נוספים והשקה רשמית- בקרוב!
#ZIBAR
"
קובץ מצורף 124923
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
מה עלות של כזו מפלצונת ?
Sent from my SM-J730F using Tapatalk
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
JohnnyEnglish
מה עלות של כזו מפלצונת ?
Sent from my SM-J730F using Tapatalk
לא בדקתי,
אבל אם אתה כבר מברר, תעדכן גם פה...
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
מה התאריך היום ?
תודה על הקרדיט,
אבל תעלולי ה-1 באפריל שמורים לאסף...
-
זה בכלל אפשרי? לזיבאר יש ABS? בקרת החלקה? עומד בדרישות זיהום אוויר?
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
kobiarava
זה בכלל אפשרי? לזיבאר יש ABS? בקרת החלקה? עומד בדרישות זיהום אוויר?
מבלי לדעת כלום בוודאות
הזיבר משתמש בהרבה מיכלולים של שברולט
כך שמבחינת זיהום אויר לפחות לא אמורה להיות בעיה.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
savyon
.....
האם חוקי המשחק הולכים להשתנות? ההגמוניה של JEEP הולכת להתערער?
........
לא הולכים להשתנות, ולא תהיה כל השפעה על השוק.
זה כלי, שגדול עלינו בכמה מידות. אם היו פה כלים שזכו לכינוי "מפלצת מוצצת", זו דוגמה.
אם לא יהיה דגם "H3" (כמו התרגיל בלהנגיש האמר, ואפשר להתווכח על מפרט כזה או אחר), זה ישאר אטרקציה.
ועדיין, שאפו גדול לאיש ולמוצר.
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
לא הכי ברור לי הקשר בין "מפלצת מוצצת" לכלי הזה...
כל הכבוד לעידו.
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
לא הכי ברור לי הקשר בין "מפלצת מוצצת" לכלי הזה...
כל הכבוד לעידו.
מפלצת במובן החיובי, כלי שמסתדר עם כל מכשול.
מוצצת במובן של עלויות אחזקה.
זה נורא פשוט, מה העלויות האחזקה של משאית לעומת פרייבט? החל מעלויות דלק, עבור לצמיגים , עלויות שמן ופילטרים למנוע כזה, בולמים...
וזה עוד לפני שירדנו לעומק כל החלפים ונגלה כמה פרטים לא קיימים על המדף בישראל, ובכלל עד כמה הם זמינים בעולם.
יש לך ספק שזה יותר יקר מסופה ישנה?
יש לך ספק שזה יותר מרנגלר חדש?
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
הכלי של עידו מדהים בלי ספק אבל זה לא ממש כלי שימושי בארץ שממש יכול לשמש גם כרכב יום יומי לבעליו. אני לא רואה עצמי מתנייד עם זיבר בפקקים היום יומיים או ברחבי תל אביב.
אצל חלק גדול אם לא רוב בעלי ה- JEEP - הרכב הוא גם הרכב היום יומי שלהם ולא רק רכב לשעשועי עבירות ו/או טיולים. זיבר לא בנישה הזו בכלל אלא זהו רכב נישה צעצוע מדהים לעבירות וטיולי שטח קשוחים בלבד למי שיש את הממון להחזיק כזה צעצוע כרכב שעשועים בלבד.
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
יש לי תחושה שמועדון המיליון כבר מניח כמה הזמנות
ולהבנתי הרבה מהמכלולים הם מוצרי מדף של שברולט
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
לגבי העלות - בזמנו אם אני לא טועה היה לעידו מיזם של הסבת סילברדו לזיבר כולל עלות הרכב המקורי ורישוי בכ- 500,000 ש"ח
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
אנשים פה מדברים ומתלבטים אם הוא מתאים ליום יום שלהם כאילו מדובר ברכב במחיר של מזדה ליסינג, אז למי שלא מחובר למציאות - המכונה הזאת במיוחד עם רישוי כביש לא תעלה פחות מ500K-600K ש"חים במקרה הזול ביותר
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
מחירו של הזיבר כבר לא כל כך רחוק ממחירו של רנגלר רוביקון JL חדש שעולה על הכביש לפני שיפורים כל שהם כ- 430,000 - 440,000 ש"ח - אז מבחינת תמחור יש כאלו זזה רלבנטי עבורם...
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
אתם עושים השוואות מוזרות מדי לטעמי... סופה, רנגלר ופקקים, כל מיני משפטים לא מובנים על עלויות אחזקה ומשאיות וכו. פייר 500 אלף לא נשמע כזה יקר.
הייתי מצפה ליותר.
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
מיועד מן הסתם ללקוחות מוסדיים (כמו הרכבת שרכשו כמה) - או חברות שצריכות רכב שטח להחליף איזה דיפנדר מזדקן שעובד קשה מדי לגילו כמו המכון הגיאולוגי או חברות שמריצות ניסויים בשטח וכו'.
פחות ללקוח הפרטי..
אסף.
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
תנו לי אחד כזה מתנה (או בהנחה משמעותית) ואני כבר אסתדר איתו ביומיום ובפקקים.
כולל, ילדים, כולל חורף, כולל קיץ.
גם עם הדיפנדר (ידני להזכירכם), התרגלתי לפקקים.
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
אני רק מזכיר, השאלה לא הייתה אם הוא יצליח למכור כמה יחידות (אני בטוח שעידו עשה את החשבון הזה לפני שהוא נכנס להוצאה של הרישוי).
השאלה של סביון הייתה - "האם חוקי המשחק הולכים להשתנות? ההגמוניה של JEEP הולכת להתערער?"
בסוף, גם מישהו יתלבש על הרכבת והמכון הדיאולוגי, למה הם צריכים מפלצת כזו (שיקנו מאסף את הנ.נ. שלו, זה מספיק להם. שניהם לא ממהרים לשום מקום. סתם ביזבוז של כספי ציבור).
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
מהמעט שיצא לי לברר בזמנו לצורך פרויקט של גוף משטרתי בגולה -
1. יש יכולת התאמה אישית של הרכב ומכאן שגם תא נוסעים ונוחות נסיעה היא משהו יותר גמיש, בהתאם לארנק.
2. הקונספט המוביל, לפחות שהיה בדגמים הקודמים, הוא שימוש בכמה שיותר מוצרי מדף קיימים ונפוצים ובכך לחסוך בעלויות פיתוח ותחזוקה מיוחדים, דבר שיכול להרחיק לקוחות פוטנציאליים. ועידו ציין מפורשות במספר פעמים את זה.
ונקודה לארצנו
3. רשיון נהיגה ג'...
מה שמסקרן אותי הוא מה תהיה עלות הביטוח ואיפה מתחזקים את הכלי שלא בסדנא של עידו מבלי לאבד אחריות...
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
ביד לא נכונה , עדיף אולי שרכב כזה כפרטי לא יסתובב בכבישי ארצנו. אם הוא המקביל ל - H1 , אתם מוזמנים לנחש מה יקרה כשרכב כזה יפגע בפרטית כלשהי. ראינו שבוע שעבר מה קרה כשמשאית ( בינונית כנראה ) פגשה אטרג' של רס'ן ומשפחתו. מפי השמועה בלבד , לא ראיתי , חבר'ה צעירים יחסית הצליחו להפוך אחד כזה בשביל רגוע לחלוטין שאני נוסע בו יום יום בעיקר בלילות.
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
מי שנוסע באיילון עם רנגלר מורחב על 38+ הוא בהחלט קהל יעד לזיבאר.
Slowly..
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
הירשפלד יובל
ביד לא נכונה , עדיף אולי שרכב כזה כפרטי לא יסתובב בכבישי ארצנו. אם הוא המקביל ל - H1 , אתם מוזמנים לנחש מה יקרה כשרכב כזה יפגע בפרטית כלשהי. ראינו שבוע שעבר מה קרה כשמשאית ( בינונית כנראה ) פגשה אטרג' של רס'ן ומשפחתו. מפי השמועה בלבד , לא ראיתי , חבר'ה צעירים יחסית הצליחו להפוך אחד כזה בשביל רגוע לחלוטין שאני נוסע בו יום יום בעיקר בלילות.
אז גם משאיות אסור להעלות על הכביש.
וגם רכבים עם צמיגים של טרקטור וטמבון מצינורות פלדה....
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
אז גם משאיות אסור להעלות על הכביש.
וגם רכבים עם צמיגים של טרקטור וטמבון מצינורות פלדה....
משאיות מניעות/משנעות את העולם. הן מחויבות מציאות רק מחייבות משנה זהירות. מסת הפגיעה סטטית/דינמית של משאית לא שקולה לפגיעתו של רכב פרטי.
ולצעצוע הפרטי שלי. בגודל/מסה הקטנים שלו הוא מתנייד בתוך העיר ב - 30-60km/h.עם הקיט הפחתה שלו ומשקל הצמיגים גם אם תבטל לו את הגבלת המהירות האלקטרונית , הוא יגיע בירידת הקסטל ל- 100km/h max. אם רוצים יותר , רק בהילוך סרק בירידה. את טמבון הברזל קיבלתי מורכב עם הרכב ( בנוסף למקורי שגם הוא מברזל. ) . מודע לחומר ממנו הוא עשוי , פגיעה בהולכי רגל וחלקי הפלסטיק מהם עשויות כל המכוניות היום , נעטף כולו בספוגים וצמיגים.
לא חושב שניתן להשוות את פגיעתו של הג'וק שלי עם מנוע 1300cc וקיט הפחתה לפגיעתו של זיבאר במשקל מס' טון ומנוע
5.7-6.2L .
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
יובל,
יותר מידי שמש היום?
Slowly..
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
תבין את הקונספט, אל תיטפל לנקודות.
חפש את השרשורים עם הילדה דנה (היום כבר בטח בוגרת), חברה של נדב42.
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
יובל,
יותר מידי שמש היום?
Slowly..
לא , דורון - תודה על הדאגה . אני דווקא בצל. פשוט מפליא אותי שאנשים ,( כביכול ) לא מודעים לפגיעתם של כלים כאלו ואחרים ומסת/אנרגיית הפגיעה שכלים כאלה משחררים בעת פגיעה. ולצערנו ההיסטוריה התעבורתית בארץ מזמנת לנו מעת לעל דיווחים על כך.
וכל זה לאחר תנועה כנוסע/נהג 50+ שנה על הכביש והיכרות עם אלה שהכביש לפחות עבר אליהם בירושה ותופעות נלוות לגודל הרכב.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
הירשפלד יובל
לא , דורון - תודה על הדאגה . אני דווקא בצל. פשוט מפליא אותי שאנשים ,( כביכול ) לא מודעים לפגיעתם של כלים כאלו ואחרים ומסת/אנרגיית הפגיעה שכלים כאלה משחררים בעת פגיעה. ולצערנו ההיסטוריה התעבורתית בארץ מזמנת לנו מעת לעל דיווחים על כך.
וכל זה לאחר תנועה כנוסע/נהג 50+ שנה על הכביש והיכרות עם אלה שהכביש לפחות עבר אליהם בירושה ותופעות נלוות לגודל הרכב.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
טכנית הסמוראי שלך הרבה יותר מסוכן ממשאית מודרנית למשתמשי הדרך, גורם הX ב2 המקרים הוא הנהג
-
תגובה: רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
הירשפלד יובל
לא , דורון - תודה על הדאגה . אני דווקא בצל. פשוט מפליא אותי שאנשים ,( כביכול ) לא מודעים לפגיעתם של כלים כאלו ואחרים ומסת/אנרגיית הפגיעה שכלים כאלה משחררים בעת פגיעה. ולצערנו ההיסטוריה התעבורתית בארץ מזמנת לנו מעת לעל דיווחים על כך.
וכל זה לאחר תנועה כנוסע/נהג 50+ שנה על הכביש והיכרות עם אלה שהכביש לפחות עבר אליהם בירושה ותופעות נלוות לגודל הרכב.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
מסתבר שלא צריך ברזלים וגם SUV מודרני שנכנס במכונית מיני הורג.
היינו כולנו בדיון אאאררווןךךךך בנושא.
אפשר להמשיך שם למה לערבב כאן?
אני לא מחסידי עידו, ועדיין חושב שאחרי שנים של סיזיפיות, סוף-סוף יש רכב שטח ישראלי אמיתי.
גם אם הוא יקר רצח.
כל הכבוד.
Slowly..