איפה ניתן לרכוש ברגים מחוזקים ( חוזק 6) אינצ'ים של רכב במידות שונות?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Printable View
איפה ניתן לרכוש ברגים מחוזקים ( חוזק 6) אינצ'ים של רכב במידות שונות?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
בדרך כלל בכול ברגיה .
ועם בכמות מדובר אז יש את שיברוג או סקופ או מיברג .
עידו
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
יש פה שרשור עם מיקומי ברגיות. חפש אותו או שאיזה נשמה טובה יתן פה קישור. אני בנייד ולא מצליח
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
מהיכן אתה?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
עפולה
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
י.ס ברגי העמק, איפה שהיה פעם סלקום.
ליד הסניף דואר (לא הראשי)
איזה חוזק בורג יש בברגים שתופסים את הנבה לנקל או לגלגל ?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
סביב צומת קריית אתא יש את בורג המפרץ, כל בורג, ברגים חיפה ועוד הטיות של השורש ב.ר.ג.
אני בונה נקל בנייה עצמית וצריך לחבר את הנבה עם בורג 3/8 Nf הוא אמור להיות חזק מאוד .. אני ימצא בברגיות בורג כזה?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
בעפולה לא מכיר ברגיות ראויות אבל במפרץ חיפה יש לך את בורג המפרץ
תמשיך עם המהנדסים אבל בורג קשה מדי הוא גם בורג גזירה...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
המלצה כללית למתכננים:
קטלוג האינטרנט של McMaster-Carr
מקיף, נוח לשימוש, פרטים טכניים, מודלים תיב"מ של הכל שיורדים בלחיצת כפתור.
המשלוח יקר אז לא משתלם בכמויות קטנות אבל בגדול כמעט הכל אפשר למצוא בארץ בחנויות הטובות.
אם אתה מעפולה אז לא רואה סיבה טובה לנסוע עד המפרץ.
תמצא הכל בעפולה ואם לא אז יזמינו עבורך וזה יגיע תוך כמה ימים. אולי יעלה כמה שקלים יותר אבל יחסוך את עלות הנסיעה. כמובן שאם צריך כמות מסחרית אז שווה לקפוץ למפרץ אבל זה לא המצב שלך
כמעט כל מה שמחזיקים בארץ בחנויות הברגים - מזוייף. כן, כולל אצל המפיצים הגדולים.
בדקתי.
בדרך כלל זה לא נורא. אבל אם זה חשוב עדיף להזמין מחו"ל.
אסף.
ועוד דבר. ברגי UNF לא תמצא בקלות בחנויות בארץ.
אם יש לך את המק"ט המקורי של הבורג בג'יפ, תזמין אותו כחלק חילוף.
אסף.
אתה מתכוון לבורג 3/8 UNF שזה בורג הברגה עדינה (24 פסיעות לאינץ') לעומת הברגה סטנדרטית או "גסה" (16 פסיעות לאינץ') שתמצא גם בטמבוריות וחנויות חומרי בניין. אתה כן תמצא כאלו בכל הברגיות הגדולות שהוזכרו כאן.
קובץ מצורף 125574
מבחינת חוזק - תבקש בורג גרייד 8 (6 פסים על הראש) למרות שגם 5 מספיק חזק לרוב השימושים.
קובץ מצורף 125573
עצה אחרונה: שקול מעבר לברגים מטריים, שנפוצים יותר בארץ. במקרה זה, במקום 3/8 UNF עוברים להברגה M10x1.25.
במקרה הצורך (למשל ברגים להתקן גרירה) אני מזמין מ Bolt Depot (ושולח לארץ דרך USHOPS)
https://www.boltdepot.com/
טיפ חשוב: יש דרגות חוזק גם לאומים ואפילו לשייבות
אז תזמין את הבורג של הסופה.
אסף.
אני ארחיב....
כשאתה מקבל ברגים שבתעודת ההתאמה שלהם כתוב שהם תואמים לתקן בגאומטריה ובמידות, אבל לא כתוב שהם תואמים לחוזק או לציפוי - זה בורג מזוייף. כשהספק אומר לך במפורש שהוא לא יכול להתחייב לחוזק - זה בורג מזוייף.
כשמפיץ ידוע מוכר ברגים ממותג בינ"ל מוכר, ומודה שהוא מייבא רק ברגים ללא ציפוי עושה ציפוי בארץ - זה בורג מזוייף. כשהוא גם אומר במפורש שהציפוי לא בהכרח לפי התקן ושהוא ללא שיחרור מימן - זה בורג מזוייף.
כששייבה קפיץ נכשלת בלחיצה במעבדה - היא מזוייפת.
כשבורג נכשל בבדיקת מתיחה - הוא מזוייף.
כשבורג עובר את הבדיקת מתיחה אבל מיקרו סדקים מתחת לראש גורמים לזה שאחרי ההידוק מחזור אחד של חימום וקירור הוא נשאר ללא ראש - זה בורג מזוייף.
כשבורג מגיע ללא הטבעת דרגת חוזק על הראש - הוא מזוייף.
כשאומים מגיעים ללא הטבעת דרגת חוזק - הם מזוייפים.
עצתי לכל מי שפרנסתו או חיי הזולת תלויים בברגים שהוא מאשר - תסתכלו על האותיות הקטנות ב COC ותתחילו לשאול את הספקים שלכם אם לברגים יש תעודת עקיבות חומר אם יש להם COT אם את הציפוי עושים בארץ ואם כן האם לפי התקן.
מעט מאוד ספקים בארץ מספקים ברגים עם תשובות נכונות לכל השאלות מעלה. יש כאלו והם בבחינת צדיקים בסדום והמחירים גבוהים בהתאם. אני רוכש ברגים רק מהם, אבל לא תמצאו אותם בחנות הברגים הקרובה לבית בדרך כלל.
כל השאר מביאים ברגים שחורים ממקור לא ידוע, או מחברה כן ידועה במקרה מסויים, מצפים בארץ, ולא מתביישים לכתוב על החשבונית את התקן.
אם למישהו התמוטט איזה מתקן וגילו בתחקיר בורג שבור או חסר - רגע לפני שאתם הולכים להאשים את המהנדס או הבנאי, תבדקו את התעודות שהגיעו עם הברגים.
ואם פגעתי בהכללה שעשיתי כאן במישהו ממפיצי הברגים אני מתנצל מראש, אתם מוזמנים לכתוב שאצלכם זה לא ככה ואתם מתחייבים לכל מה שצריך לפי התקן כולל חומר וציפוי. מבטיח לדאוג שזה יודגש.
אסף.
ברגים ( בעיקר אינצ'יים ) איכותיים תמצא בחברת קטרפילר .
תבדוק טלפונית .
הברגים שם יקרים , אבל עשויים לפי תקנים של קטרפילר העולמית .
לא פעם כאשר כל מיני ברגים ( בחוזק גבוה ) לא שרדו אצלי , החלפתי לברגי קטרפילר וסיימתי עם הבעיות .
אילן
בהמשך לאסף ובדגש על קורזיביות, קיבלתי לא פעם מספק גדול וידוע ברגי נירוסטה שהיו ברגים שחורים מצופים.
אנחנו עדיין מזמינים עם חוזה שמבהיר מי הספק המקורי.
זה מגיע באריזה סגורה עם COC COT ובחלקם גם COM.
שאלה לנמרוד (ואסף), כתבת שאתה משתמש ב316, זה כמובן ברור למה.
שימוש לא רפואי אין נירוסטות אחרות באותה רמה ויותר זולות? משפחת ה400 אולי ?
אם אתה רוצה ברגים שיעבדו בתוך נוזל לאורך זמן עם אפס חלודה, אז רק 316 (קריא למתקנים טבולים לניסויים). החסרון שלה הוא לא מחיר אלא תכונות מכניות לא משהו. אם אתה צריך חוזק תשתמש בנירוסטות אחרות אבל קח בחשבון קצת ג'ינג'ים.
אם לא מדובר על עבודה בתוך נוזל אז ברגי נירוסטה רגילים מ18-8 עדיפים ולא מחלידים. גם בתנאי לחות קשים.
בורג פלדה עם ציפוי איכותי (zink flake ולא גילוון) מחזיק מאות רבות של שעות בערפל מלח - בערך כמו נירוסטה.
אסף.
לא בדיוק חנות ברגים אבל בהחלט קשור לדיון
למי שלא יודע אני מתעסק כבר שנים רבות בשחזור / שיפוץ טרקטורים ומכונות
לא פעם משפצים גוש ברזל שהיה קבור בחול עשרות שנים
בסוף זה נוסע ועובד
אז !!
המכונה הגרמנית במקום הראשון חלודה כמעט ולא קיימת
המכונה האנגלית ... תלוי באיזה שנה ( לפני מלמת העולם השניה או אחרי )
והמכונה האמרקאית פשוט גוש חלודה שכמעט ולא נשאר ממנו כלום
בין לבין יש קצת איטלקי / צרפתי ( לא מציאה )
איציק
באיזה טווח שנים ?
מניסיוני כחובב גרמניות משנות ה70,עמידות לחלודה זה לא הדבר הראשון שהייתי אומר עליהן.
אצל איציק שנות ה-70 זה חדש טרי...
נשלח מהנייד שמתעקש "לתקן" את האיות...