-
מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
בוגר גרנד צ'ירוקי 2004 בנזין.
מחפש ג'יפ למשפחה (זוג + 2 + כלב) לטיולים ברמה בינונית ונסיעות עירוניות, לא יותר מ-3000-4000 ק"מ בשנה ללא טיולים.
יש ידע וסבלנות לתחזוקה עצמית, אבל אין כ"כ זמן בשביל זה (בגרנד טיפלתי לבד לפני שהיו ילדים). יש רכב נוסף למקרה והרכב ידרש לעמוד.
חשבתי על:
1. ג'יפ קומנדר - מנוע 4.7 חזק, "אופי". מניח שידרוש התעסקות כמו כל רכב אמריקאי.
2. ניסאן פאת'פיינדר - מניח שאמין, אבל יותר משעמם.
3. דיסקברי 2 - בעיקר אוהב את החלונות הגדולים והראות המעולה החוצה גם לילדים.
אשמח לעצות.
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
אם כבר הפרדת רשויות, למה לא ללכת על ה hardcore ולקנות רכב שטח אמיתי?
האופציות שציינת הם suv שמיועדים בעיקר לכביש...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
אני הייתי בוחר בדיסקו 2.קצת יותר "עגלה", אבל עולם אחר בשטח.
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
אם כבר הפרדת רשויות, למה לא ללכת על ה hardcore ולקנות רכב שטח אמיתי?
האופציות שציינת הם suv שמיועדים בעיקר לכביש...
Sent from my iPhone using Tapatalk
דיסקו 2 מיועד לכביש???
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
אם כבר הפרדת רשויות, למה לא ללכת על ה hardcore ולקנות רכב שטח אמיתי?
האופציות שציינת הם suv שמיועדים בעיקר לכביש...
Sent from my iPhone using Tapatalk
כדי שגם האישה תצטרף לטיול ;)
וגם כי הרכב ישמש לסידורים בתוך העיר עם הילדים, כי הרכב האחר הוא 3 דלתות (מיצובישי קולט 98).
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Saar
אני הייתי בוחר בדיסקו 2.קצת יותר "עגלה", אבל עולם אחר בשטח.
הבנזין לא עגלה, אבל גם אל תצפה ממנו לגדולות.
הדיזל TD5 יש הרבה אופציות לשדרוג.
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
omribe
כדי שגם האישה תצטרף לטיול ;)
הפוך גוטה.
היות ומדובר על רכב שלישי, גם הילדים ואפילו האישה יתאהבו ברכב שטח ספרטני (לפחות מניסיוני עם הדיפנדר...)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
הדיסקו עגלה ביחס ל 4.7 האמריקאי או ה 5.7 (המי)
ועדיין, בשטח הוא נוח, הוא נעים לנסיעה
(אני עם ד1, ה 2 הרבה יותר מוצלח על הכביש במחיר של יותר תחכום וחשמל)
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
בהחלט
התגובה היא למה שסער כתב,
לא לצחי.
דיסקו בתקציב הנ"ל יכול להיות רכב שטח הארדקור.
אבל, יצריך הרבה סינון בשלב קניית הרכב, כי ליפול על נבלה די קל, וזה יוריד את פות"ש מהתחביב מהר מאוד.
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
למה לא עוד גראנד, חדש יותר?
אסף.
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
הקומנדר זה בדיוק אותו הגראנד רק עם מרכב אחר ושונה בגודל.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
חשבתי על ה-WK.
אבל נראה מרפרוף ביד2 שהמחירים של הקומנדר נמוכים יותר.
היות וזה בגדול אותו אוטו, הקומנדר נותן תמורה טובה יותר למחיר.
מניח שזוויות המרכב הן לטובת ה-WK, אבל אני לא מתכנן שטח קשה במיוחד.
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
אחי נסע עם קומנדר 4.7 כ 3 שנים.
מצד אחד מאוד חזק, נוח ומפנק.
מצד שני - כשכסאות 6-7 פתוחים - אין תא מטען.
שטחי פלסטיק רחבים (דשבורד ענק, דלתות בעובי של טנק ממוגן) - כל זה על חשבון מרווח פנימי.
בשטח - חוצמזה שהוא נמוך - סה"כ רכב ראוי.
-
Wk וקומנדר
שניהם אחלה ויכנסו לתקציב.
את המחלות האמריקאיות ותרונות וחסרונות אתה מכיר.
אם הנסועה קטנה לך על המי 5.7 תהנה ממנו ותקבל מנוע מוצלח בהרבה.
תקנה qd2 זו הנעילה הממוחשבת שעושה פלאות עם הרכב בשטח.
הגבהה 2.5+מיגון ואתה יכול לטייל בכיף.
זה אוטו נהדר ביומיום. נוח ומרווח ומהנה מאוד לנהיגה.
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
דיסקו 2 מיועד לכביש???
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
עם כל הכבוד לדיסקו 2 (ויש כבוד) הוא תוכנן לנסיעות יום יומיות בכביש עם גיחות לשטח.
ברכבי שטח אמיתיים המינון שונה...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
סלח לי,
אבל קשקוש מקושקש.
הדיסקו בנוי חזק וטוב. המכלולים שלו עומדים יפה מאוד בהתעללויות ונסיעה מרובה בשטח. יותר יפה מכל רכב עם ifs למשל. יש את נושא הציריות הידוע (מעולם לא שברתי, אבל לא מתעלם מהסוגיה). בל בנסיעת שטח לאורך עשרות אלפי קילומטרים (שאינה עבירות קשה), התצורה של סרנים חיים, צפים מוכיחה את עצמה.
מי שמחפש עבירות מחליף ציריות ונועל.
בתקציב שלו, ניתן להעמיד רכב שהוא חד משמעית מפלצת שטח.
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
ניר
השואל מדבר על רכב לנסיעות עירוניות עם שטח בינוני, לא בטוח שרכב שטח אמיתי במרכאות ישן בתקציב של 80 יתאים לו.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
עם כל הכבוד לדיסקו 2 (ויש כבוד) הוא תוכנן לנסיעות יום יומיות בכביש עם גיחות לשטח.
ברכבי שטח אמיתיים המינון שונה...
Sent from my iPhone using Tapatalk
מאיפה הבאת את זה?
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
צודקים....
לנדרובר תכננו את דיסקו 2 כרכב מסוקס נטול פינוקים ואלקטרוניקה שכל תפקידו לנסוע באפריקה/אסיה כרכב מסע או עבודה.
אופסס, רגע, זה לא הדיפנדר?
וברצינות, אין ספק שלדיסקו יש בסיס מצויין כרכב שטח אבל גם יותר מיד אלקטרוניקה...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
אם התכוונת לדיסקו 3 או 4 אז הצדק איתך, דיסקו 2 לא שונה באלקטרוניקה מהמקבילים שלו באותם שנים.
-
דיסקו 2 ב 80k...
מעניין...
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
omri_t
דיסקו 2 ב 80k...
מעניין...
יש לי חבר שמוכר דיסקו 2 עם נעילות ARB קדימה אחורה, פגושים וצמיגי 32" ב-45,000 ש"ח.
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שגיא S
יש לי חבר שמוכר דיסקו 2 עם נעילות ARB קדימה אחורה, פגושים וצמיגי 32" ב-45,000 ש"ח.
שגיא, אני לא שולל חלילה ולא מכיר...
איזה שנה? כמה ק"מ? מה מצב הרכב מבחינה מכאנית בכללי, ובכלל- בוקסות ברדיוסים, בוקסות בזאועות ה watts link, גיר, מנוע, פנים הרכב, מוטות הגה, תפוחים וכו' וכו', שינה יחסי העברה בגלל הגלגלים? מנוע מצ'ופר או לא? ויש עוד הרבה סוגיות...
יש כל כך הרבה וריאציות לרכב הזה וכ"כ הרבה דברים מסביב שמי שמחזיק רכב כזה יודע על מה אני מדבר...
למצוא אחד במצב מעולה שלא חסכו עליו או טיפלו בחלפים זולים זה לא פשוט, ושוק החלפים לרכב הזה מפוצץ במלא ספקים באיכות בכל מיני רמות מהכי נמוכה שההבדל בינו לבין חלק oem או מקורי אפילו מסתכם במלא אחוזים וזה כבר מפתה הרבה אנשים.
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
בינינו,
(יורה לעצמי ברגל עוד שלוש...שתיים....),
ארבעים וחמש זה מחיר סביר לחלוטין לרכב בן 15-20 שעבר כ300+ אלף ק"מ. גם אם הוא מתוחזק היטב.
בואו נוסיף עוד 10 על נעילות וחיזוקים שכבר אינם חדשים (דיפ' מרכזי יש כמעט בכולם, ומידת גלגל גדולה מהמותר היא לא בהכרח יתרון בימינו).
הגענו ל 50-60 לרכב במצב טוב ומוכן לכל שטח.
אממה?
אנשים רוצים 70 ו80 על רכבים פחות משופרים, ובמצב מכאני סביר ולא מעבר.
כמובן שהשוק הוא חופשי ואדם יעשה כרצונו, אבל לעניות דעתי יש כאן בועה, ומדי פעם ניתן למצוא איזה צדיק.
-
יש לי חיבה ללנדרוברים.
אולי בגלל שלא היה לי אחד כזה בבעלותי.
אבל בואו רגע נזכור
אוטו בן 20 שנה
שמראש לא נולד כפאר האמינות
לא מתאים לכל אחד.
ב 60-80
אפשר לקנות גראנד wk או wj
עד 2009
רכבים שגם הם רחוקים מפאר האמינות.
אבל עם כמה יתרונות ברורים על הדיסקברי.
לדעתי מי שקונה דסקברי, שהוא לגמריי איקון מכובד
הוא האדם הלא ממוצע שחושב מהחב וקופץ להרפתקאה מתוך התאהבות בדגם.
פרקטי- זה לא.
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
ממתי אנחנו קונים משהו הגיוני? רוצה משהו "אמין"? משהו משעמם שלא "מתקלקל"?
כן אני יודע... חזרנו לאותו נושא...אז קנה טויוטה, 40 אלף מעל
למחירון גם כן לרכב בן 15, מניה בטוחה... אממה עד שהבועה תתפוצץ לך בפנים בדמות מנוע, מזרקים וכו' וכו'.
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
אני רק שאלה (במקום לפתוח שרשור חדש), מדוע איש אינו מתייחס לאפשרות של רכישת ניסאן פאת'פיינדר?
אני גם בודק אפשרות להתקדם מפגרו Q 99 ולהתחדש ברכב סביב 80-100 אלף ש"ח.
אז מדוע לא פאת'פיינדר?
-
תגובה: מחפש ג'יפ טיולים כרכב שלישי למשפחה - עד אזור ה-80K
תשאל שאלות מנחות.
פות"ש הגדיר את הפאתפיינדר כרכב משעמם מול שתי האופציות האחרות. ייתכן והוא צודק אך השאלה מה המטרה שלך בהחזקת רכב.