-
טור דעה ב-YNET רכב
https://www.ynet.co.il/wheels/article/ByKgiwtpS#autoplay
כמה חזק ובוטה, ככה זה נכון. עוד מישהו חושב כמוני.
שאפו גדול ל-YNET שלא היססו לפרסם את זה - ועוד בכתבה פותחת שמהווה סוג של לקיחת עמדה מצד האתר. כל הכבוד!...
ואת דעתי אתם יודעים.
משרד התחבורע הוא המשרד האווילי ביותר, החלמאי ביותר, ובו זמנית גם המרושע ביותר מכל משרדי הממשלה.
דבריה של הגב' טרנר מוכיחים שהמשרד שהיא ממנכ"לת אכן רואה באזרחים אויב, זו מדיניותו המוצהרת. אויב שיש לרדוף ללא רחמים ולסחוט אותו כמו לימון משומש. וזה מתבטא בכל דבר שיש למשרד המיותר הזה נגיעה בו.
הפקקים הם אינטרס מובהק של משרדי התחבורע והאוצר, והם האחראים הישירים ליצירתם. הזנחה מרושעת, שיטתית ומכוונת של תחבורה ציבורית - על מנת להכריח את ההמונים לרכוש ולהחזיק רכב פרטי מוכה מיסים ולשרוף לריק בעמידה בפקק מיליארדי ליטרים של דלק מוכה מיסים. שלא לדבר על הנזק האקולוגי/סביבתי, על העצבים ועל אובדן שעות עבודה, פנאי ומנוחה.
וזו לא רק שערוריית הנתיב פלוס, אלא גם רדיפת התרבות המוטורית: הג'יפים, מכוניות הספורט, האופנועים, השיפורים. כל דבר שמריח ולו מקצת תרבות מוטורית וקצת נורמליות, מפריע לפקידונים הארורים האלה.
עדו הדרי שופט את המנכ"לית לקולא. הוא רק קורא לה להתפטר.
ביפן כבר היו מצפים ממנה למשהו יותר דרמטי - אבל אנחנו לא ביפן ואולי טוב שכך.
אז תודי שכשלת, גב' קרן טרנר. בלשונך ובתפקידך.
תתנצלי בפנינו האזרחים שאם שכחת, אנחנו לא עובדים אצלך - זו את שעובדת אצלנו.
שימי את המפתחות על השולחן ולכי הביתה. יאללה, קישתא.
והלוואי, הלוואי שמתישהו אנחנו האזרחים סוף-סוף נתעורר, נוציא את האצבע מהחור האחורי ונתחיל לעשות דברים אקטיביים.
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
בתור אחד שחייב לנסוע באוטו כי אין אלטרנטיבה אחרת. או להתפטר ולחפש עבודה אחרת.
כל מילה פצצה !
ותודה לביא על התרגום ללינק פועל ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציפיתי לראות יותר טיעונים עובדתיים המציגים את התעמרות משרד התחבורה באזרחים (ולא חסרים כאלה, כן?) על חשבון חצי מהאמירות הדמגוגיות.
למרות זאת, רוח הדברים מדויקת. הלוואי ונתעורר... הנה, קיבלנו הזדמנות שלישית.
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Mor Gurevich
ציפיתי לראות יותר טיעונים עובדתיים המציגים את התעמרות משרד התחבורה באזרחים (ולא חסרים כאלה, כן?) על חשבון חצי מהאמירות הדמגוגיות.
למרות זאת, רוח הדברים מדויקת. הלוואי ונתעורר... הנה, קיבלנו הזדמנות שלישית.
בכל זאת .... ynet...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
טור דעה ב-YNET רכב
הכתב צודק אבל בתור אחד שנאלץ להזדקק בתקופה האחרונה לשרותי הבריאות הממלכתית עבור הורה מאושפז חייב לומר שגם בתי החולים נוהגים כמו בכתבה.
החולים הם הבעיה שלהם ואין שרות רק ששם הפקק עולה בחיי אדם.
בעניין הנתיב פלוס, בהתחלה מאוד כעסתי אבל שמתי לב שזה ממש לא משנה דבר . כולם נוסעים כמעט באותה המהירות ואני אפילו טורח לעזור לזה לקרות כמו רבים אחרים...
ההשתלבות שלי לכביש עוברת דרך הנתיב הצהוב וכולנו דואגים שהיא תהיה מאווווד איטית ותבלום לפלוסים את הקצב [emoji849]
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
במדינה שבה הראש מאשים את כולם והוא ברור(עאלק) שלא אשם אז די ברור שכל שאר "שרשרת הפיקוד"(שאר המשרדים והשרים וכו') תתנהג בהתאם ותיישר איתו קו...
כאילו למה ציפיתם?!
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
במדינה שבה הראש מאשים את כולם והוא ברור(עאלק) שלא אשם אז די ברור שכל שאר "שרשרת הפיקוד"(שאר המשרדים והשרים וכו') תתנהג בהתאם ותיישר איתו קו...
כאילו למה ציפיתם?!
נזכרתי, לפני ביבי המצב היה דבש באמת...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
נזכרתי, לפני ביבי המצב היה דבש באמת...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
ברור. לאנשים לא היה כסף לקנות מכוניות ורק אוליגרכים נסעו בכבישים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
די ברור שהממשלה מתעדפת תשתיות רכב פרטי על פני רכבות.
כולנו מבסוטים מכל מחלף חדש שנפתח או כביש שהורחב, ואחרי שנה שנתיים מקללים כשעומדים בפקק באותו מקום.
דרוש ראש ממשלה עם ביצים ורצון לעשות טוב, שיחליט להסיט 75% מתקציב פיתוח הכבישים בעשור הקרוב לרכבות לסוגיהן.
-
טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מיכה100
די ברור שהממשלה מתעדפת תשתיות רכב פרטי על פני רכבות.
כולנו מבסוטים מכל מחלף חדש שנפתח או כביש שהורחב, ואחרי שנה שנתיים מקללים כשעומדים בפקק באותו מקום.
דרוש ראש ממשלה עם ביצים ורצון לעשות טוב, שיחליט להסיט 75% מתקציב פיתוח הכבישים בעשור הקרוב לרכבות לסוגיהן.
צריך ראש ממשלה וממשלה שפשוט. האזרח יעניין אותם ... אפילו רק קצת.
לפחות שיזכרו שיש דבר כזה. אזרח ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ואחרי שגמרנו להוציא קיטור...
ואחרי שאנחו מבינים גם משרד התחבורע מתנהל רע, ולא עושה את עבודותו (המדינה צריכה לדאוג לחלופה, שלא יהיה לי כדאי לנסוע ברכב לבד).
ואחרי שאנחנו מבינים שהגברת כשלה בלשונה.
בסופו של יום, עובדתית (לא איך שהיא ניסחה את זה, עובדתית) היא צודקת.
אם כולם ימשיכו לנסוע לבד, הכבישים יחסמו. צריך למנוע את הנסיעה של היחידים.
כל ההבדל, באיך מונעים - יש כאלו שמצאים לפתח אלטרנטיבות "מפתות" של תחבורה ציבורים ושיתופית, ויש כאלו שיבחרו להתיל אגרות גודש.
וברוח הימים האלו, במרץ שאתם הולכים להצביע, תחשבו טוב מי ניהל פה את המדינה בעשור האחרון :-(
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מיכה100
די ברור שהממשלה מתעדפת תשתיות רכב פרטי על פני רכבות.
כולנו מבסוטים מכל מחלף חדש שנפתח או כביש שהורחב, ואחרי שנה שנתיים מקללים כשעומדים בפקק באותו מקום.
דרוש ראש ממשלה עם ביצים ורצון לעשות טוב, שיחליט להסיט 75% מתקציב פיתוח הכבישים בעשור הקרוב לרכבות לסוגיהן.
למה לו לעשות את זה???
מבנית מסילות ורכבות ותחבורה ציבורית הוא מפסיד כסף, ממכירת רכבים חדשים ומיסוי כל מה שרק אפשר כולל דלק הוא מכניס מיליארדים...
אפילו יש דו"ח מבקר על זה.
אחרת איך יכסו את ההוצאות של הבחירות המחורבנות האלה??
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
בעיית הצפיפות עמוקה הרבה יותר והאחריות עליה מוטלת לא רק על משרד התחבורה אלא על כל ממשלות ישראל לדורותיהן,
שבמקום לבזר את האוכלוסיה על פני מרחבי ארץ, יצרו ריכוז בנחלת שבט דן, והמצב כפי שמסתמן, לא ישתפר ולא יהיה טוב יותר......
בדיון ה"הוא" זה היה נושא פרק נוסף, שקראתי לו: "דן החרמן היה זיין לא קטן" והחלטתי אז שלא לכתבו.
ונכון אמרו כאן החברים וכותב המאמר, אישה כזו צריך להעיף מתפקידה. מרתיח איך שמציגה את הדברים.
ובמוסגר, אני חושב שהדיעה הזו שלה, רווחת בקרב כל המחליטים שלנו, מראש המשרד ועד אחרון הפקידים - בכל המשרדים ..........
כי אנחנו אויבי הממשלה.
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
דרור- למיטב זכרוני עבדת לא רחוק ממני אי שם במערכת עיתון. נכון, כשרונך (הניכר!!!!) היה ממוקד בעיקר בעבודת גרפיקה ובעישון כאמל, אבל ציפיתי שבחור חד כמוך יפתח קצת מאותו חוש עיתונאי שגורם לרובנו להסתכל על כל דבר ואוטומטית לא להאמין, ואחר כך לשאול "למה?" ואז לבדוק מה קורה כאן.
אתה קורא את הטרוניות וכיו"ב. מתרעם (ודי בצדק).
אני? אני יורד לסוף וקורא את המשפט הכותב הוא מנהל מערך דוברות וקשרי ממשל במכבי שירותי בריאות
אז נכון, הטרוניות והטענות אינן שגויות במלואן אבלאני אוטומטית שואל למה דובר של קופת חולים מפרסם דבר כזה ולמה אדם שעיקר הבנתו מתמצה באופטלגין זוכה לכזו במה.
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
הכתב נגע בדיוק בדברים הנכונים, כשל מערכתי שמנסים לגלגל לנפגע מהכשל.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
בעניין הנתיב פלוס, בהתחלה מאוד כעסתי אבל שמתי לב שזה ממש לא משנה דבר . כולם נוסעים כמעט באותה המהירות ואני אפילו טורח לעזור לזה לקרות כמו רבים אחרים...
ההשתלבות שלי לכביש עוברת דרך הנתיב הצהוב וכולנו דואגים שהיא תהיה מאווווד איטית ותבלום לפלוסים את הקצב [emoji849]
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
באיילון צפון זה חד-משמעי יצר פקק שלא היה בשעות המוקדמות/מאוחרות.
הם (משרד התחבורה), מציגים שיש הבדל ניכר בין זמן הנסיעה בין הנתיב+ לנתיב הרגיל ו״שוכחים״ לציין/להבין שההפרש נוצר בגללם!
לפני האיוולת הזו, הנתיב היה פתוח לכולם עד 06:30, ואחרי 09:00 ובסופש, והתנועה בשעות האלו זרמה בלי הפרעה.
עכשיו יש עומס גם ב-05:30 בבוקר.. ובשישי בערב ומה שלקח בשעות המוקדמות/מאוחרות חצי שעה עכשיו לוקח 45+ דקות.
פשוט טמטום מוחלט.
גם לאסוף טרמפיסטים לא חוסך שום דבר כי את ה״חסכון בזמן נסיעה״ אתה מקזז באיסוף ופיזור נוסעים.. זה עוד לפני זה שזה בכלל לא מעשי למצוא מישהו שגם גר לידך וגם צריך להגיע לעבוד באותו האזור וגם חוזר הביתה באותן שעות..
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
zivo
בסופו של יום, עובדתית (לא איך שהיא ניסחה את זה, עובדתית) היא צודקת.
אם כולם ימשיכו לנסוע לבד, הכבישים יחסמו.
היא לחלוטין לא צודקת.
היא מחפה על הכשלון של המשרד שהיא מנהלת במתן פתרונות לאזרח שאין לו ברירה אלא רכב.
גם חוסר המידתיות של הסנקציה לכל שעות היממה תמוהה מאד.
איזה עומס היא מנסה לפתור בשעות הבוקר המוקדמות/לילה/סופש שהיא סוגרת נתיבים גם אז?
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
את קרן טרנר אני מכיר עוד מימי התיכון, בחורה מוכשרת עם ייחוס משפחתי מכובד (5 דקות מבאר שבע..)
לדעתי מדובר על תפקיד מכשיל וכל מנכ״ל, מוכשר ככל שיהיה, לא יצליח לשנות הרבה במדינה עם תחבורה ציבורית רעועה, אנשים שמאוהבים ברכב הפרטי שלהם ותרבות הליסינג.
לשנות את התפיסה הזאת, שטופחה באהבה ב15 שנה האחרונות ע״י הממשלות.
הרי מעמד הביניים הוא שצריך לנסוע לעבודה בכל בוקר, גר בחדרה-גדרה ועובד בת״א, הוא זה שמעשיר את קופת המדינה במיסים (דלק, רכב, שווי שימוש)
איזה אינטרס היה למישהו לוותר על הפרה החולבת הזו? הריקבון מתחיל הרבה יותר למעלה
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
לא הבנתי מה ניטפלתם אליה, אז פלטה איזה אמירה מטופשת שכנראה גם היא צודקת בה נו אז? ולמה היא צודקת? כי ברור שאם בונים עוד כבישים ועוד מחלפים שמן הסתם רובם במדינת גוש דן והמרכז אז מעודדים יותר רכבים פרטיים/ליסינגים.
יש בנאדם אחד או 2 (שר תחבורה?) שקובעים מה קרה פה ביותר מהעשור האחרון ויש/היה להם אינטרס ברור אחד כנראה, הקופה הרושמת, או הלא רושמת.
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
hadtomer
אני? אני יורד לסוף וקורא את המשפט
הכותב הוא מנהל מערך דוברות וקשרי ממשל במכבי שירותי בריאות
אז נכון, הטרוניות והטענות אינן שגויות במלואן אבל אני אוטומטית שואל למה דובר של קופת חולים מפרסם דבר כזה ולמה אדם שעיקר הבנתו מתמצה באופטלגין זוכה לכזו במה.
1. כל אחד יכול להציע טור דעה:
2. הוא מנהל מערך הדוברות, לא בטוח שיש לו הכשרה רפואית כלשהי, אז יתכן שאפילו באופטלגין הוא לא מבין.
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ADaShim
1. כל אחד יכול להציע טור דעה:
2. הוא מנהל מערך הדוברות, לא בטוח שיש לו הכשרה רפואית כלשהי, אז יתכן שאפילו באופטלגין הוא לא מבין.
כי אני למשל לא מבין כלום באופטלגין .. וגם לא בניהול כבישים .. או בניהול בכלל ולא בהנדסה .. או בבישול .. אבל אני מבין מעולה איך אני מבבז את החיים שלי בפקקים ..
לא רואה שום בעיה בזה שבן אדם אומר בקול רם שהמלך הוא עירום, במקרה הזה .. הוא מאד עירום וכולם רואים רק לא אומרים.
לא חייב להיות חייט בשביל להבין שהמלך הוא עירום.
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
לא הבנתי מה ניטפלתם אליה, אז פלטה איזה אמירה מטופשת שכנראה גם היא צודקת בה נו אז? ולמה היא צודקת? כי ברור שאם בונים עוד כבישים ועוד מחלפים שמן הסתם רובם במדינת גוש דן והמרכז אז מעודדים יותר רכבים פרטיים/ליסינגים.
.
כי זו לא פליטת פה כי היא חוזרת כמו מנטרה על השטות הזו בנסיון להפוך את זה לאקסיומה.
וכי היא בכירה במשרד שכשל לתת פתרון ארוך טווח אמיתי.
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
מעניין איך היא מגיעה למשרד...
הייתי בשמחה מוותר על הרכב לטובת תחבורה ציבורית שפויה. זה לא קורה אז מחזיקים 2 רכבים בבית של 2 נהגים...
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
[QUOTE=ADaShim;869440]1. כל אחד יכול להציע טור דעה:
2. הוא מנהל מערך הדוברות, לא בטוח שיש לו הכשרה רפואית כלשהי, אז יתכן שאפילו באופטלגין הוא לא מבין.[
אני דווקא היפוכונדר
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
אפשר להזמין אותה למפגש ג'יפולוג.....
יותר טוב מאשר את הפקח האזורי....
חושבים שהיא תבוא?
אסף.
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
לא ראיתי סקר השוואתי אבל השערה דיי סבירה היא שהתחבורה הציבורית במדינת ישראל היא בין הכי נחשלות במערב אם לא הכי נחשלת- אז איזו ברירה יש לציבור??
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
היא תבוא רק אם זה "5 דקות מבאר שבע"...
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ישראל 2020
כנראה המקום היחיד בעולם המערבי שרכב בפקק יותר מהיר מרכבת לאותו היעד.
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
אפשר להזמין אותה למפגש ג'יפולוג.....
יותר טוב מאשר את הפקח האזורי....
חושבים שהיא תבוא?
אסף.
שכנה של אחד מהמנהלים, דבר איתו ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: טור דעה ב-YNET רכב
צודקת מאתיים אחוז.
סעו באוטובוס.
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk