טרופר או דיסקו 1
עוד לא נרגעתי מאז שנגנב הטרופר 3.1 המדהים.
הבעסה עדיין קיימת והכעס לא שכח.
אבל הגיע הזמן לחשוב קדימה...
בעוד כמה חודשים משתחררת קרן השתלמות וברור לי שחלק ממנה יוקדש לחזרה
לעיניינים.
אז ככה, הרכב ייועד באופן כמעט בלעדי לטיולים , רובם עם המשפחה
(צריך מקום ל3 ילדים מאחורה+כלבה בינונית).
חייב להיות רכב קשוח וגדול (מעמיס הרבה ציוד) עם צמיגי שטח נורמאלים.
רכב פשוט לאחזקה עם חלפים זמינים ולא יקרים (יחסית).
כרגע ההתלבטות היא בין לחזור לטרופר 3.1
לבין טרופר 3.0
ודיסקו 1 (מדגדג לי סרן חי גם מקדימה).
תקציב עד 30K ועוד כ-10K ליישור קו.
סה"כ לא יותר מ40K
נ.ב. מה שמעניין אותי בעיקר לדעת זה ההבדל בין ה3.1 לדיסקו מבחינת
אמינות ופשטות אחזקה.
תודה רבה, עמית
- - - Updated - - -
מנהלים אנא מיחקו את ההודעה הקודמת שלי שיצאה בג'בריש.
תודה!
- - - Updated - - -
מצטט את תגובתו של אייל:
אין הבדל.
הכל תלוי באיך תוחזק ע"י הבעלים האחרון.
לדיסקואים ישנים יש עדנה, ויש אנשים שמבקשים עליהם לא מעט כסף (למשל, 30 אש"ח, ויש לא מעט כאלה).
לא מכיר את שוק החלפים והאפטרמרקט של הטרופר, אבל של הדיסקו הוא ער וזול.
הטרופר החדש יותר גם יקר יותר לתחזוקה.
לגבי סרן חי.
אני קניתי לפני אי אלו שנים דיסקו כי היה לי ברור שרכב שטח קונים רק עם שני סרנים.
בדיעבד,
הטיולים הם כבר לא טיולי ימי הדיפנדר העליזים, והרכב נקנה כדי לטייל עם המשפחה (אחרת הייתי נשאר עם הדיפנדר והדי-אר). השנים הוכיחו שאופי הטיולים היה מאפשר גם לקנות "סתם" רכב 4*4 רגיל, ואפילו טנדר, ולדלג כמה שנתונים קדימה. השיקול לסרן חי הוא (לדעתי) רק אם מתכוונים להגביה בצורה משמעותית, או לטייל טיולי עבירות או שאופי הנסיעה הוא כסחני. (אין מה לעשות, המבנה הזה פשוט חסון
- - - Updated - - -
תודה רבה
אבל חשוב לי לטייל עם המשפחה.
זה שווה לי את פתיחת הקרן.