https://www.iol.co.za/motoring/indus...eport-42643193
Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
Printable View
https://www.iol.co.za/motoring/indus...eport-42643193
Sent from my LG-H870DS using Tapatalk
אינשאללה [emoji120][emoji120][emoji120][emoji120]
אני רק מקווה שאם הוא יגיע, יהיו בו 5 מקומות ישיבה גם.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
השאלה אם רכב שמיוצר בהודו לשוק ההודי יעבור פה תקינה
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
יש משהו בדבריך
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
הרגולציה בשוק ההודי לא דורשת אבזור בטיחות.
זה משהו פתיר במידה ויש כאן נפח שוק מספיק לרכב כזה, שמין הסתם יהיה יותר יקר מהג'ימני הרגיל, שיצדיק ייצור של דגם 5 דלתות בתקינה אירופית מלאה. לגביי זה אני סקפטי.
יש פה נפח שוק אבל ליצרן יש אין משאבים להתמודד עם כל דבר שהשוק רוצה אז הוא מבצע תיעדוף
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
הקצר עולה בארץ כ- 140 אש"ח.
ההבדלים בין קצרים לארוכים ברכבים אחרים כמו רנגלר ולנדקוזר הם כ 10%.
אני בטוח שב 150-160 אש"ח יהיה לו שוק רציני. אין עוד רכב עם יכולות שטח כאלו במחיר שמתקרב לזה.
גם ה3 דלתות מיוצר בהודו למיטב זכרוני
Sent from my iPhone using Tapatalk
כבר היו פה מכוניות הודיות, בין השאר של סוזוקי.
נראה לי שאנחנו לא הפלח שוק היחיד, יהיו לו עוד כמה חובבים באירופה ואם באמת תהיה גרסה כזו יכול להיות שהיא תגיע גם לאירופה.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
אם תהיה גרסה כזאת לדעתי תהפוך ללהיט .
כמו כן ראיתי גם טנדר - אם יהיה ייצור סדיר - פיגוז , טנדר חד קבינה מוכר מלא במיסוי !!
אילן
אולי אתם עוד לא מעודכנים. אבל מ2021 גימיני החדש מפסיק להיות משווק באירופה בגלל זיהום אוויר. המנוע שהם השתמשו בו הוא מיושן ולא מתאים לתרינה החדשה. ומכיוון שישראל מאמצת את התקן הארופאי כנראה שגם מכאן יעלם הגימיני החדש.
אז קודם לחכות שסוזוקי יעדכנו מנוע ואחר כך לצפות לדגם 5 דלתות[emoji38]
Sent from my MI 5s using Tapatalk
אכן אני לא מעודכן.
גם אם הוא יגיע ויעלה 140 בדיוק כמו הקצר עדיין אין לי כסף לקנות אותו.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
רק משומש
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
סוזוקי על פי רוב לא מציגים מרכב חדש ומנוע חדש ביחד אלא נוהגים לדרג (הם לא היחידים) ויש בכך גם היגיון מסוים.
הם גם לא נוהגים להעלות מחירים בצורה משמעותית בהצגת דגם חדש אבל כל רכבי השטח הקשוחים האחרים העלו מחירים אז גם הם העלו
האם זה מוצדק? קשה לי להגיד. אבל היה מרמור עצום וכעס רב בקרב הג'ימנאים כשהמחיר פורסם
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
ממש לא. באירופה ההפרש בין הגימיני היוצא מ2018 והגימיני החדש מ2019 הוא 10%. אז שלא יבלבלו בסוכנות שהמחיר נובע ממיסים. מחיר ראלי של גימיני חדש ידני אמור היה להיות 110k. אבל "מכשילי" תנועה , החליטו לעשות קופה על גב הגיפ הגמד השורד הזה וחבל. אני מבין את המירמור של חובבי הסמוראי והגימיני לדורותיהם. ביחיית מנוע 101 כ"ס 2 דלתות 4 מקומות ונפח איחסון של קופסאת נעליים. הגזמתם. את מותג jeep כבר הפסידתם. אני מקווה שחובבי השטח לא ישכחו את זה.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
אני מסכים איתך ש110 למדני היה סביר. כשאמרתי שהמתחרים העלו מחירים התכוונתי ליבואנים בארץ לא ליצרנים
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מכשירי תנועה הם ארגון צדקה? איזה קטע, איפה תורמים?
שימכרו בכמה שבא להם. זה עסק פרטי וזו זכותם. צאו להם מהכיס. "מרמור גדול בקרב הג'ימנאים"? איפה צ'ה?
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
הרבה ביקוש, מעט היצע, אז אפשר להקפיץ מחיר.
הג'ימני מגיע לישראל גם במפרט מאובזר יחסית. זה מתבטא במחירו המוגזם.
ועדיין, ככל שהוא יקר, רשימת ההמתנה ארוכה-ארוכה ואין כלים במלאי. תזמינו היום ותמתינו חודשים רבים עד למסירה.
המצב דומה בשווקים נוספים. בעיה של כושר ייצור מוגבל יחסית.
אני מניח שלסוזוקי לא תהיה בעיה לדחוף לתוכו מנוע 1 ליטר תלת-צילינדרי מוגדש (כמו זה שבויטארה החדשה) שיחלץ מפחות נפח קצת יותר הספק ומומנט, יסתפק בפחות דלק וייתן ביצועים טובים קצת יותר, אבל אני חושב שלא צריך לשכנע אף אחד שרכב כזה צריך מנוע אטמוספרי פשוט, טיפש ואמין ולא איזו פצצת טכנולוגיה עדינה ורגישה שאולי צורכת קצת פחות דלק ומזהמת טיפה פחות, אבל תדליק לכם צ'ק-אנג'ין כל שני וחמישי בגלל לכלוך/אבק/בוץ/השד יודע מה.
למי שלא התנסה - עם כל החסרונות, בעיקר סביב מידות זעירות ובגאז' שלא קיים שכולם נעוצים ברגולציה יפנית (Kei-car) זה אוטו מקסים ומתוק שמתאהבים בו מיד וממש בא לאכול אותו, עם יכולות מעולות בשטח כבר במצבו הסטנדרטי - והוא הרבה יותר טוב בכביש מהקודם.
ונכון ש-133-145K שקלים זה נורא יקר לאוטו כל כך קטן, אבל בתכל'ס אין לו שום מתחרים ולכן אין שום סיבה הגיונית ליבואן להוריד מחירים. היחיד עם ביצועי שטח דומים או טובים יותר זה רנגלר שהדגם הזול ביותר שלו ("ספורט" קצר) רק מתחיל במחיר כפול ויותר וגם הוא בעל 4 מושבים בלבד וכמעט ללא תא מטען.
אני לא משווה ביניהם, כי אי אפשר להשוות תפוחים לתפוזים - אבל אלה שני רכבי השטח האמיתיים החדשים היחידים בשוק. ולכן אפשר לומר בזהירות, שביחס למחירו, חוויית שטח פר-שקל, ג'ימני הוא רכב השטח החדש הטוב ביותר שנמכר בישראל.
זה ממש לא "חטאו היחיד", לג'ימיני יש עוד כמה חסרונות, וזה שאתה מזהה את חוסר ההתאמה לדעותיך זלזול - בעיה שאתה צריך לפתור לבד.
לא כל אחד יכול להסתפק בגזיה ומחבת כשהוא מטייל לבד+כלב. מי שזה מתאים לו, תפאדל.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
אתה קורא אותי לא נכון.
איני טוען שהרכב מתאים לכולם. גם לי הוא כבר לא מתאים עם 3 ילדים. זלזול אני להתייחסות לרכב כאל ג'יפון משולל יכולות רק בגלל שהוא קטן מידות
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
הוא קטן. קבל את זה כעובדת יסוד.
אז מוצאים פתרונות. הוא לא רכב למשפחה, הוא לעולם לא יהיה מרווח כמו פטרול או 110, אבל ניתן לטייל בו בזוג עם הרבה ציוד.
לגבי גודל גלגל.....
ניתן להגדיל גלגלים. הבעיה לא באוטו אלא במדינה העקומה שאנחנו חיים בה.
ומי שאשם אלה רק אנחנו. התארגנות, מחאה, דרישה נחרצת מהפקידונים לשינוי/ביטול התקנות, קצת חסימות כבישים, ואולי דברים היו זזים. אבל ציבור בעלי הרכב הוא הפראייר הקבוע, זה שמנשק את ידו של הפריץ, שותק ומשלם, משלם ושותק. אז המדינה תמשיך לדרוך עליו.
בינתים - זה רכב חדש מהחנות. שלוש שנים לא ייכנס למכון טסטים. אז תגדילו צמיגים ותהנו. מה שנקרא "ניהול סיכונים": קחו בחשבון את הסיכון בזמן תאונה וכו' ולכן סעו בזהירות.
זה משנה, כי זה ניג'וס.
כי מחפשים אותנו. זה אולי לא מעסיק אותך, אבל מדי סופ"ש נערכים מבצעי אכיפה ממוקדים - זה לא רק משרד התחבורע אלא גם המשטרע. עשרות כלי רכב (שטח וספורט) מורדים מהכביש מדי שבוע בגלל "שיפורים".
יש כאלה שמחזיקים סט גלגלים נוסף לכבוד זה. עזוב את ההוצאה, זה ניג'וס נוסף. ואם יש לך שלוש שנים של שקט בלי לבקר אצל סמי וארבעים הבוחנים במערת העליבבא שלו, אז מה הבעיה?.... לא שממש צריך, אבל למי שרוצה, זה יתרון.
רמז: גלגל ה-27' של הג'ימני הוא פחות או יותר הדבר האחרון שמפריע בו. אנשים רוצים להגדיל רק כי זה קטן להם בעין.