-
איסוזו רודאו 2004 LSE
אהלן אהלן,
המשפחה צריכה לעבור מג'ימני לרכב פרייבט+שטח 5 דלתות, מצורף השרשור הקודם שפתחתי בנושא [לפני שנה]
http://www.jeepolog.com/forums/showt...A4%D7%97%D7%94
בגדול תקופה ארוכה חורש את הלוחות, [תקציב נע סביב 60K כולל יישור קו והכנה לטיולים]
ירדתי מהגראנד ויטארות [מפחד מענייני המנוע שם], הדאצ'יה והפורסטר/XV מבחינתי הם פשרה ביכולות השטח
נתקלתי במקרה באיסוזו רודאו 2004 LSE ממש שמור,קילומטראז' נמוך, מכיר את הבעלים:
*יתרונות:
- הילוך כח
- מחיר: נמוך משמעותית מהתקציב שלי- אבל דורש יחסית גבוהה לשוק של הרכב
- ספציפית הרכב הזה סופר שמור יחסית לרכבי שטח
*** צריכת דלק למזלי לא משחקת תפקיד נכון להיום
*חסרונות: וגם השאלות !!!
- בכללי לא מצאתי יותר מידי מידע באינטרנט גם בארץ וגם בחו"ל, גם בפורומים וגם ספרות [יש למישהו ספר רכב PDF במקרה?]
- בטיחות, אני מבין שדאצ'יה (2015 נגיד) עם ציון נמוך (3 כוכבים) כנראה יותר בטיחותית מרכב שנת 2004 בלי ESP וכו' וכו', גם לא מצאתי מידע באינטרנט מלבד זה שיש ABS ושתי כריות אויר מקדימה. איך אני יכול לקבל אינדיקציה של בטיחות הרכב ביחס לרכבים משנתונים חדשים יותר??? אני מבין שבמהלך השנים השתנו הקריטריונים של המבחנים
- ISOFIX - דרישה חזקה מהגברת. אני מבין שזה נכנס לרוב הרכבים החל משנת 2002. הצלחתי להרגיש איזה וו בין הכסאות, לא בטוח שזה זה, כי בד"כ יש גם איזה תוית. חיפשתי בספר רכב הקשיח (בעברית) של המוכר וגם לא מצאתי התייחסות לזה (מתאר לעצמי שלא השקיעו בתרגום של כל שנתון ודגם והוציאו ספר כללי מטעם איסוזו) מישהו יכול לאשרר אם קיים או לא?
- עלות טסט וביטוח אם יש למישהו אני אשמח לדעת
- חלפים זמינים? קראתי דעות לכאן ולשם , חבר טוען שאצל שכנינו יש הכל וגם אומרים שבחו"ל זמין. מצד שני רושמים בהרבה מקומות שיש בעיה של זמינות חלפים. מישהו יודע לאשרר? הכוונה היא שאוכל להשבית את הרכב ליום-3ימים ולהסתדר. אבל לא הייתי רוצה יותר מזה.
- האם שוק אפטר-מרקט זמין וניתן לאישור ברישיון? [הגבהה, מיגון ונעילה] והערכת מחירים?
תודה :)
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
יש לי חבר שמטייל עם אחת כזו נעולה ומוגבהת שנים רבות ויכול לענות על כל שאלה אם תרצה אקשר ביניכם
סתם לידיעה עניין הסדק בבלוק בגרנד ויטרה מוגבל לשנתונים מסוימים שאם תמנע מהם (התקציב שלך מאפשר זאת) הבעיה הזו תהיה לא רלוונטית מבחינתך
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yaki5500
יש לי חבר שמטייל עם אחת כזו נעולה ומוגבהת שנים רבות ויכול לענות על כל שאלה אם תרצה אקשר ביניכם
סתם לידיעה עניין הסדק בבלוק בגרנד ויטרה מוגבל לשנתונים מסוימים שאם תמנע מהם (התקציב שלך מאפשר זאת) הבעיה הזו תהיה לא רלוונטית מבחינתך
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
היי יקי אם תקשר ביננו זה יהיה מעולה, שלח לי טלפון בפרטי ומתי נוח לחבר שלך שאחפור לו.
תודה!
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
שלחתי בפרטי
דבר איתו אחר הצהריים
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
סתם הערה, למה שהחבר לא יעלה את תובנותיו כאן בפורום, למען נחכים מניסיונו?
למה להפנות לכל מיני חברים פרטיים וקבוצות ווטסאפ עלומות?
חברים כאן יכולים להיעזר במידע הזה
Sent from my LM-V405 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
לא יודע אם ירצה לטרוח ולכתוב כאן. אבל אולי פותח השרשור יסכם בקצרה כאן את את מה שלמד בטלפון לטובת הכלל
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
איזופיקס לא מאמין שתימצא.
כל רכב מהשנים האחרונות יתן יותר מבחינת בטיחות אקטיבית, יש כאן שרשור על זה אפילו.
מבחינת חלפים- המנוע הוא 3.5 6ve1 , כמו גם בטרופר בנזין, שווק בחו"ל וארה"ב ככה שאפשר לחפש חלקים גם שם.
הגיר בשנתון הזה של aisin , דומה לגיר של טרופר דיזל שיש אצלנו בכמויות.
לרודאו מסרק הגה ולא תיבה, שילוב 4x4 חשמלי עם מנוע נעילה חשמלי שנוטה להיתפגר שמורכב על הסרן הקידמי, כדאי לבדוק שהכל תקין שם.
נעילות היו קיימות בשוק גם אוטמטית וגם arb, תבדוק אם עדיין קיים.
הגבהות יש ויש, זוג קפיצים מאחור ומתיחת מוטות פיתול מלפנים+ בולמים לבחירתך.
קח בחשבון שהרכב נמוך... כמו גם מיכל הדלק ועוד, הגבהה ומיגון זה די הכרחי כדי לטייל בלי לגרד משהו.
חשבת על עוד רכבים חוץ מיזה? התקציב שלך מאפשר לעלות בשנתון במותגים אחרים.
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
כשחיפשתי רכב בעבר בדקתי גם רודיאו.
אם אני זוכר נכון, היו שתי רמות גימור
Lse - הגימור המפואר. מושבי עור, כיסאות זזים חשמלית, חלון בגג ואולי עוד כמה דברים. נפוץ יותר מרמת הגימור הנמוכה.
Ls - הרמה הנמוכה. פחות חשמלים. גלגל ספייר על מתקן מאחורה ולא מתחת לבאגז'.
ראיתי כמה אקזמפלרים. זכורה לי נורת צ'ק אנג'ן דולקת אצל כאלו שעברו הסבה לגז. לפי המוכרים דאז "המתקין אמר שזה תקין".
כמו כן, אני זוכר שמיכל הדלק נמצא במרכז הרכב, בין הקורות. מצד אחד ממוגן ומוריד מרכז כובד, מצד שני במיקום שפשוט מזמין איזה שן סלע ערמומית.
המנוע, כמו שצויין זהה לטרופר בנזין 3.5, מה שאומר מנוע צמא. קח בחשבון 1:7
אני זוכר שראיתי כאלו עם צמיגי שטח מלא, אבל לא זוכר את המישה ולא זוכר מה היה ברישיון.
עוד קצת מהזיכרון: דגמי 2002-2003 עם גיר עדין ורגיש להתחממות, דגם 2004 עם גיר יותר טוב
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
החבר שלי מדווח על 1:6 בכביש
1:4 בשטח
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yaki5500
לא יודע אם ירצה לטרוח ולכתוב כאן. אבל אולי פותח השרשור יסכם בקצרה כאן את את מה שלמד בטלפון לטובת הכלל
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
בקצרה:
רכב שני אצלו עושה טיול אחת לחודש ושאר הזמן נח
בגדול הבחור מפסוט מהרכב
אומר שהוא זללן רציני עושה בינעירוני 1:7-8 עירוני 1:4-5
יש שוק אפטר מרקט וגם חלפים אבל הוא טוען שבאופן כללי הרכב אמין
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
חשבת על עוד רכבים חוץ מיזה? התקציב שלך מאפשר לעלות בשנתון במותגים אחרים.
האמת חורש את הלוחות בתקציב של עד 50 אש"ח
התמקדתי בהתחלה בגראנד ויטרות - שכל הסיפור סדק בבלוק (אפילו שזה מוגבל בשנתונים) די הלחיץ אותי
פשפשתי גם בפורסטרים, XV , ודאסטרים- מבחינתי כולם בגדר פשרה
לא מסתכל על עוד דברים ספציפיים, וגם אין הרבה אטרקציות בתקציב שלי...
זה רכב שצריך להיות בעיקר רכב ראשי עם נסיעה יומית של 60 קילומטר
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
נכנס לך בתקציב שלך גם
ויטרה 2008 (מנוע 2.0 אין סדקים)
הוא כבר ייתן לך בטיחות נאותה כולל איזופיקס ועלויות אחזקה שפויות והוא דור אחד קדימה לעומת הרודיאו
ג'יפ צ'ירוקי ליברטי 2002-7
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
סליחה על הקטנוניות אבל ברודיאו זה לא מנוע 3.2 כמו בטרופרים עד 98?
לגבי המסרק הגה, יש לא מעט רכבי שטח עם מסרק ובלי תיבה, בטח בשנתונים חדשים.
גראנד ויטרה החל מ-98, לנד קרוזר ים למיניהם, פאגרו החל מ-2001 ובטח יש עוד מלא.
כולם מטיילים ונוסעים אז השד כזה נורא?
ברור שהכי טוב זה סיקס/סופה/היילקס עם סרנים חיים ומבנה של טנק אבל לא לכולם זה מתאים.
ועוד משהו לפות"ש, אני בדילמה די דומה אבל עם דרישות אחרות. אצלך האוטו רק לטיולים נכון? לא עדיף לךלרדת בשנתון כמה שיותר קרוב לאספנות ולחפש נגיד טרופר שנת 93?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
בוודאי שמלא רכבים עם מסרק. מתישהו מגיע שיפוץ מסרק אז משפצים. לא סוף העולם בכלל
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
ועוד משהו לפות"ש, אני בדילמה די דומה אבל עם דרישות אחרות. אצלך האוטו רק לטיולים נכון? לא עדיף לךלרדת בשנתון כמה שיותר קרוב לאספנות ולחפש נגיד טרופר שנת 93?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
לא אני צריך בתכלס רכב שידע לסוע כ60 ק"מ ביום עם פקקים
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yaki5500
נכנס לך בתקציב שלך גם
ויטרה 2008 (מנוע 2.0 אין סדקים)
הוא כבר ייתן לך בטיחות נאותה כולל איזופיקס ועלויות אחזקה שפויות והוא דור אחד קדימה לעומת הרודיאו
ג'יפ צ'ירוקי ליברטי 2002-7
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לגבי הגראנד ויטרה מנוע 2.0, שקלתי ו...:
1. אין מציאות רוב הרכבים עם קילומטראז' דיי גבוהה
2. הבנתי בכביש הרכב לא סוחב
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
רודאו - בגדול - טנדר איסוזו עם מנוע בנזין...
כלומר סובל מאותם חסרונות (נמוך, מוטות פיתול) ועוד צריכת דלק גבוהה.
מצד שני.
איסוזו - וזה טוב - עמיד, חסון, חלקים זולים.
זה לא באמת טנדר - נוחות נסיעה סבירה בהחלט.
אסף.
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
סליחה על הקטנוניות אבל ברודיאו זה לא מנוע 3.2 כמו בטרופרים עד 98?
לגבי המסרק הגה, יש לא מעט רכבי שטח עם מסרק ובלי תיבה, בטח בשנתונים חדשים.
גראנד ויטרה החל מ-98, לנד קרוזר ים למיניהם, פאגרו החל מ-2001 ובטח יש עוד מלא.
כולם מטיילים ונוסעים אז השד כזה נורא?
ברור שהכי טוב זה סיקס/סופה/היילקס עם סרנים חיים ומבנה של טנק אבל לא לכולם זה מתאים.
ועוד משהו לפות"ש, אני בדילמה די דומה אבל עם דרישות אחרות. אצלך האוטו רק לטיולים נכון? לא עדיף לךלרדת בשנתון כמה שיותר קרוב לאספנות ולחפש נגיד טרופר שנת 93?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
לא קטנוני בכלל, טעיתי, מנוע 3.2.
לגבי מסרק, לדעתי הוא מפתח נזילות באופן כמעט קבוע, שיפוץ יקר שברוב המקרים לא מחזיק הרבה. חדש עולה הון.
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
AdiVitara02
האמת חורש את הלוחות בתקציב של עד 50 אש"ח
התמקדתי בהתחלה בגראנד ויטרות - שכל הסיפור סדק בבלוק (אפילו שזה מוגבל בשנתונים) די הלחיץ אותי
פשפשתי גם בפורסטרים, XV , ודאסטרים- מבחינתי כולם בגדר פשרה
לא מסתכל על עוד דברים ספציפיים, וגם אין הרבה אטרקציות בתקציב שלי...
זה רכב שצריך להיות בעיקר רכב ראשי עם נסיעה יומית של 60 קילומטר
מה עם רקסטון?
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
AdiVitara02
לא אני צריך בתכלס רכב שידע לסוע כ60 ק"מ ביום עם פקקים
- - - Updated - - -
לגבי הגראנד ויטרה מנוע 2.0, שקלתי ו...:
1. אין מציאות רוב הרכבים עם קילומטראז' דיי גבוהה
2. הבנתי בכביש הרכב לא סוחב
אתה צודק שויטרה 2.0 בכביש מהיר חסר כוח. בעיר ובשטח זה מספיק. לגבי קילומטראז' אפשר למצוא בלי יותר מי בעיה רכבים עם 120-30 אלף קמ יש כל הזמן
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
60 ק"מ ביום זה אומר 16000 בלי טילים ומסביב, הימור גס שהאוטו יעשה 20000 בשנה.
נשמע לי שצריכת דלק צריכה להיות שיקול.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yaki5500
יש לי חבר שמטייל עם אחת כזו נעולה ומוגבהת שנים רבות ויכול לענות על כל שאלה אם תרצה אקשר ביניכם
סתם לידיעה עניין הסדק בבלוק בגרנד ויטרה מוגבל לשנתונים מסוימים שאם תמנע מהם (התקציב שלך מאפשר זאת) הבעיה הזו תהיה לא רלוונטית מבחינתך
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
איזו גישה לסטטיסטיקה יש לך שאתה עונה על הסדק בכזה ביטחון? אם זה היה המקרה באופן מובהק, היצרן/יבואן היה נאלץ לקחת אחריות באופן פורמלי ולא מתנער בשיטת מצליח שבדרך כלל מצליחה לו.
בכלל לא בטוח שמוגבל ל2008-2009, שמעתי (אין לי כלים לוודא) גם על שנתונים מאוחרים יותר
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
נעילות היו קיימות בשוק גם אוטמטית וגם arb, תבדוק אם עדיין קיים.
הגבהות יש ויש, זוג קפיצים מאחור ומתיחת מוטות פיתול מלפנים+ בולמים לבחירתך.
קח בחשבון שהרכב נמוך... כמו גם מיכל הדלק ועוד, הגבהה ומיגון זה די הכרחי כדי לטייל בלי לגרד משהו..
אחרי כמה ימים עם הרכב בדרכים משובשות ומעט דרכי עפר, די חובה לשדרג מתלים, ובטח אם הם המקוריים הותיקים של הרכב.
חוצמזה, קבינה יפנית טיפוסית לטוב ולרע, כל אחד והעדפותיו.
בזמנו ראיתי אחד נעול כפול מוגבה50ממ עם צמיגי שטח מלא במידה המקורית, עולה את הזיק בסוף הקיץ באלגנטיות מרשימה, למרות מתלה נפרד מוגבל מהלך.
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Asaf-a
איזו גישה לסטטיסטיקה יש לך שאתה עונה על הסדק בכזה ביטחון? אם זה היה המקרה באופן מובהק, היצרן/יבואן היה נאלץ לקחת אחריות באופן פורמלי ולא מתנער בשיטת מצליח שבדרך כלל מצליחה לו.
בכלל לא בטוח שמוגבל ל2008-2009, שמעתי (אין לי כלים לוודא) גם על שנתונים מאוחרים יותר
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אלה נתונים שנאספו בצורה מסודרת בקבוצת הויטרות אליה אני שייך כולל תיעוד קילומטראז' ושנות שימוש בהן זה קורה. אנחנו יודעים על הרבה מקרים גם מחוץ לישראל.
היצרן אמנם לא הודה בכשל (והיבואן בטח שלא מודה בכלום) אך לאחרונה לקח אחריות חלקית המתבטאת בהחלפת מנוע + עבודה במקרה והרכב טופל כל השנים במוסך מורשה (יש מקרים בודדים בקבוצה של קבלת בלוק + עבודה ללא תשלום שקל מצד הלקוח למעט אולי שמנים) ואחריות חלקית עד בכלל לא במקרה שההיסטוריה חלקית
על כל פנים המלצתי על מנוע ה-2.0 שם לא תועד עד כה מקרה של סדק בבלוק
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Asaf-a
איזו גישה לסטטיסטיקה יש לך שאתה עונה על הסדק בכזה ביטחון? אם זה היה המקרה באופן מובהק, היצרן/יבואן היה נאלץ לקחת אחריות באופן פורמלי ולא מתנער בשיטת מצליח שבדרך כלל מצליחה לו.
בכלל לא בטוח שמוגבל ל2008-2009, שמעתי (אין לי כלים לוודא) גם על שנתונים מאוחרים יותר
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
יש מקרים בודדים ב-2010
העיקר פה לא שנת המודל אלא תאריך ייצור המנוע
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yaki5500
יש מקרים בודדים ב-2010
העיקר פה לא שנת המודל אלא תאריך ייצור המנוע
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
ואיך יודעים?
יש לך טווח תאריכי ייצור למנוע עם הפגם?
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
היה פעם פירסום כאן עם לינק לאתר הכולל מספרי מנוע חשודים.
מה רמת האמינות של אותה הרשימה? שאלה טובה...
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
לצערי אין לנו תמונה ברזולוציה הזו
אנחנו יודעים שזה קורה בסדרות הראשונות של מנוע ה-2.4
אנחנו יודעים שהסדק תמיד באותו מקום מתחת לסעפת הפליטה נסתר מהעין דרוש פירוק כדי לראות אותו אבל יש לנו כבר נוהל בדיקה שעוזר לאתר סדק שכבר התחיל למרות שאינו גלוי
ידוע על מקרים ברכב בן שנתיים עם 20 אלף קמ ומקרים של רכבים בני 10 עם 170 אלף קמ (וכמובן כל מה שבאמצע)
מנבירה באתרים בחול ובדיקות ויזואליות של מנועים בארץ יש לנו השערה חזקה בנוגע לסיבת היווצרות אבל לא יכול להגיד בודאות
אנחנו יודעים שאין קשר הדוק בין אופי הנהיגה או משטר הטיפולים או האקלים לבין הסיכוי היווצרות הסדק
אחרי 10 סוזוקי לוקחים אחריות והרחיבו אותה ל-20 שנים בתנאי שאתה מציג רצף טיפולי אצלהם. כאמור מלבד כמה מקרים בודדים פה בארץ איש אינו יכול להציג רצף כזה
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Asaf-a
היה פעם פירסום כאן עם לינק לאתר הכולל מספרי מנוע חשודים.
מה רמת האמינות של אותה הרשימה? שאלה טובה...
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
שמעתי על הרשימה הזו ובזמנו חיפשתי אותה אך לא מצאתי אז איני יכול לומר על אמינותה
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yaki5500
לצערי אין לנו תמונה ברזולוציה הזו
אנחנו יודעים שזה קורה בסדרות הראשונות של מנוע ה-2.4
אנחנו יודעים שהסדק תמיד באותו מקום מתחת לסעפת הפליטה נסתר מהעין דרוש פירוק כדי לראות אותו אבל יש לנו כבר נוהל בדיקה שעוזר לאתר סדק שכבר התחיל למרות שאינו גלוי
ידוע על מקרים ברכב בן שנתיים עם 20 אלף קמ ומקרים של רכבים בני 10 עם 170 אלף קמ (וכמובן כל מה שבאמצע)
מנבירה באתרים בחול ובדיקות ויזואליות של מנועים בארץ יש לנו השערה חזקה בנוגע לסיבת היווצרות אבל לא יכול להגיד בודאות
אנחנו יודעים שאין קשר הדוק בין אופי הנהיגה או משטר הטיפולים או האקלים לבין הסיכוי היווצרות הסדק
אחרי 10 סוזוקי לוקחים אחריות והרחיבו אותה ל-20 שנים בתנאי שאתה מציג רצף טיפולי אצלהם. כאמור מלבד כמה מקרים בודדים פה בארץ איש אינו יכול להציג רצף כזה
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לא רוצה להמשיך לחטוף את השירשור, אבל תיקון אחד:
גם מי שהציג רצף טיפולים בסוזוקי, יד ראשונה לא עזר לו ברגע שחרג מ7 שנים ולו רק ב6 חודשים... ואפילו שהרכב היה עם פחות מ100,000 קמ.
הייתה השתתפות סימלית בעלות החלפת חצי מנוע= בלוק קומפלט, שרובה התקזזה עם עלות הבוררות..
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
זה היה כך עד לא מזמן. אבל לפני מספר חודשים הורחבה האחריות ל-20 שנים בתנאי שיש רצף טיפולי
סליחה מפותח השרשור על הסטייה מן הנושא.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: איסוזו רודאו 2004 LSE
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yaki5500
זה היה כך עד לא מזמן. אבל לפני מספר חודשים הורחבה האחריות ל-20 שנים בתנאי שיש רצף טיפולי
סליחה מפותח השרשור על הסטייה מן הנושא.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
20 שנה אחריות על מנוע?? יש לך איזה מסמך שתומך בזה? לא מצאתי תמיכה ברשת.
האחרונים שנתנו אחריות למנוע ל 10 שנים אלה umi על איסוזו טרופר דיזל ששווק עד 2004 וזה פורסם בפומבי.