-
פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
שלום חברים. אחרי שנים של העדרות אני רוצה לחזור לטיולי הג'יפים באוירה משפחתית ורגועה יותר. אנחנו זוג עם שני ילדים קטנים 2 ו 4). הטיולים יהיו עמוסי ציוד ויחסית רגועים, אם כי אני רוצה שזה יהיה רכב שלא יוגבל בגלל תנאי השטח. לכן אני מתלבט בין הפאג'רו ללנד קרוזר (שניהם דיזל).
בגדול אני משווה בין דגמי פאג'רו סביב השנתון 2015 והלנד קרוזר סביב ה2011.
קראתי הרבה דיונים בנושא ואני מנסה לרכז כמה שאלות שאני לא סגור עליהן:
1. תא מטען ומרחב לנוסעים מאחור : האם יש הבדלים משמעותיים בגודל תא המטען והמושב האחורי (אנחנו עם כסאות תינוק מאחור ומאד חשוב לי שיהיה לי שם מרחב תמרון מקסימלי). בנוגע לתא המטען - אני די חובב ציוד והתכנית היא לארגן תא מטען מחולק (מדפים, מגירות וכו..) ולכן אשמח לתא מטען גדול ככל שניתן.
2. נוחות הנסיעה - אני קורא שוב ושוב על כך שהפג'רו יותר נעים בכביש, ומהווה רכב שבילים (ראלי) מדהים, אבל בשטח הלנד קרוזר נעים יותר לטיול רגוע.. לא כלכך הבנתי את ההבדלים.. מישהו יכול לעשות לי סדר? מבחינת השטח - כיוון שרב הטיולים אינם טיולי עבירות אני מעוניין ברכב שיהיה נעים ככל הניתן למשפחה במהלך הנסיעה בשטח.
3. טיפולים ותיקונים - אשמח מאד לאינפוט בנושא הוצאות הטיפולים/חלפים/ תיקונים של שני הדגמים. הוצאות גדולות עתידיות לדוגמת המזרקים של הקרוזר (קראתי משהו גם על הצמיגים של הפאג'רו.. מישהו יודע על מה מדובר?)
4. צריכת דלק - אשמח לנתונים אמיתיים מבעלי הדגמים האלה.
5. אמינות - לקרוזר מוניטין של רכב אמין. זה מוכר וידוע, ועל בסיס זה משפחות רבות בוחרות בו כרכב טיולים משפחתי שאפשר לסמוך עליו. מה לגבי הפאג'רו?
אשמח לכל מה תובנה בנושא מבעלי נסיון.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
זה אחד השרשורים הכי טחונים בעולם אבל בגדול קח את הכי חדש והכי שמור שאתה מוצא.
העבירות תהיה דומה בתנאים שהצבת, כנל כנראה לגבי האמינות ועלויות החזקה.
לכל אחד יתרונות וחסרונות (פאגרו נוח יותר ואני חושב שחזק יותר אבל עביר קצת פחות, טויוטה עביר יותר אבל גניב נורא) אבל כחבילה כללית הם די דומים.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
אפשר לעצור פה אבל כנראה שזה לא יקרה
2008 Suzuki Grand Vitara
2003 Suzuki Jimny
2009 Hyundai Tucson
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Yaki5500
אפשר לעצור פה אבל כנראה שזה לא יקרה
2008 Suzuki Grand Vitara
2003 Suzuki Jimny
2009 Hyundai Tucson
למה לעצור?? לטייל אי אפשר.
לגבי הצמיגים של הפג'רו, הוא מגיע עם מידות 17 בדזרט ו18 בדקר עד כמה שזוכר.
ה18 כמובן לא משהו, אפשר להחליף ל 17 שגם הוא לא משהו אבל קצת פחות גרוע.
היתרון של הפג'רו - רשמת לבד, יכול באותם זוזים לקנות חדש יותר.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
alto
למה לעצור?? לטייל אי אפשר.
לגבי הצמיגים של הפג'רו, הוא מגיע עם מידות 17 בדזרט ו18 בדקר עד כמה שזוכר.
ה18 כמובן לא משהו, אפשר להחליף ל 17 שגם הוא לא משהו אבל קצת פחות גרוע.
היתרון של הפג'רו - רשמת לבד, יכול באותם זוזים לקנות חדש יותר.
האמת? צודק
2008 Suzuki Grand Vitara
2003 Suzuki Jimny
2009 Hyundai Tucson
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
מצד אחד אני אישית לא מוכן לתמוך ולשמר את הטירוף של מחירי לנדקרוזר - לא רק שהם גבוהים מדי אבסולוטית בשביל נבלות עם רבע מיליון ק"מ ומעלה, אלא גם מדובר בהשקעה של הרבה כסף, שלא מכוסה בביטוח המקיף.
מצד שני בשטח - ללא שיפורים בסיסיים אבל בוודאי שעם אותם שיפורים (הגבהה של 50 מ''מ וצמיגי שטח) ההבדל יהיה מוחשי.
למרות זאת פג'רו עובד לא רע בשטח. תכלס לטיולים ההבדלים יורגשו אבל זה ממש לא נורא.
בטיול האחרון - שנחשב לא קל - כולל מעלה עוזי ומעבר ערוגות - גם פג'רו וגם פת'פיינדר - שניהם מוגבהים 50 מ''מ - לא התקשו יותר מדי.
לגבי אמינות - שלא יספרו לך סיפורים. על שניהם אתה תוציא בין 6000 ל 10000 שח בשנה על תחזוקה שוטפת.
לגבי נפח איחסון - דומה מאוד. בפג'רו כשמפרקים את השורה השלישית נוצר תא איחסון די גדול. אבל שניהם בסוף עם תא מטען בגודל שיחייב אותך להתקין גגון עם כל המשמעויות.
אסף.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
גם אני בעד הפאג׳רו.
מחירי הלנדקרוזר חצו מזמן את גבול הטעם הטוב.
הדלתא תוספת בעבירות של הלנדקרוזר, לא שווה את ההפרש במחיר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
אם יש וירוס שבאמת גורם להדבקה המונית מהירה עם סימנים נלווים של חוסר הגיון זה שרשורי לנדקרוזר.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
גם ללנדקרוזר מידת צמיג בעייתית בדיוק כמו הפג'רו.
בפג'רו נעילה אחורית מקורית לעומת TC בטויוטה אבל הטויוטה עם סרן חי אחורי, יש שיגידו בטויוטה המתלים רופסים מידי וחייבים שידרוג, בינינו את 2 הנבחרים אתה תגביה ותמגן אז כדאי לבדוק התנהגות ונוחות לפי הנ"ל ולא להיתייחס למקוריות.
שורה תחתונה ורשמו כבר, חפש את הכי חדש, עם הנתונים הכי טובים שיש, במחיר הכי טוב שתמצא.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
alto
למה לעצור?? לטייל אי אפשר.
לגבי הצמיגים של הפג'רו, הוא מגיע עם מידות 17 בדזרט ו18 בדקר עד כמה שזוכר.
ה18 כמובן לא משהו, אפשר להחליף ל 17 שגם הוא לא משהו אבל קצת פחות גרוע.
היתרון של הפג'רו - רשמת לבד, יכול באותם זוזים לקנות חדש יותר.
סלח לי על הבורות, אבל מה הכוונה? אם תוכל לפרט טיפה ולהסביר מה המשמעויות?
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
בג'אנט 18 יש לך יותר ברזל ופחות גומי/אוויר.
במילים אחרות, צמיגים בחתך יותר נמוך. גם יותר קשה למצוא צמיג שטח, וגם לא ניתן להוריד אוויר בשטח.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
מצד אחד אני אישית לא מוכן לתמוך ולשמר את הטירוף של מחירי לנדקרוזר - לא רק שהם גבוהים מדי אבסולוטית בשביל נבלות עם רבע מיליון ק"מ ומעלה, אלא גם מדובר בהשקעה של הרבה כסף, שלא מכוסה בביטוח המקיף.
מחירי הלנדקוזר זה אגדה אורבנית. אני לא מדבר על עכשיו שאלוהים יודע מי רוצה לקנות ומי יכול לדרוש כסף על רכב שטח. אבל גם לפני חודשיים , חבר היה תקוע חודשים עם קרוזר 2008 טוב, כי רצה עליו מחיר שנראה לו נכון - 130 אלף שקלים. בסופו של דבר נמכר בקצת יותר מ100 כשהוא הבין שאגדות לחוד ומציאות לחוד. וזה עדיין מחיר גבוה משמעותית מפאג'רו או פת'פיינדר.
בועז - ברוך שובך רס"פ יקר :rolleyes:
לנדקרוזר עדיף על פאג'רו - בנקודות - ובגלל זה גם עולה יותר. שניהם יענו על צרכיך כנראה בצורה מצויינת. בכל אחד מהפרמטרים ששאלת הם פחות או יותר זהים, צריכת דלק אתה יכול לבנות על 9-10 ק"מ לליטר בשורה התחתונה. הוצאות במוסך זה דבר מאד משתנה אבל כמו שאסף כתב - תתכונן להשאיר סביב 6,000 שקלים במוסך בממוצע בשנה. המספרים המדויקים מאד משתנים ולא באמת חשובים כשאתה מתכנן.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
הקוביה בצד ימין של המסך מייצגת כושר טיפוס מדרגה?
2008 Suzuki Grand Vitara
2003 Suzuki Jimny
2009 Hyundai Tucson
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
לנדקרוזר עדיף על פאג'רו - בנקודות - ובגלל זה גם עולה יותר. שניהם יענו על צרכיך כנראה בצורה מצויינת.
אז זהו, שגם העדיפות בנקודות היא למתווי טיול מאוד ספציפיים.
אני יכול להעיד על הטיולים שלי, שהם לא מתקרבים ללדגדג את מעטפת הביצועים של הרכב (לא שלי, וגם לא של פאג'רו), ולכן ללנדקרוזר אין עדיפות, וגם לא בנקודות.
בכל מקרה, דיון מיותר. ההסטוריה והסטטיסטיקה מראות שזה יגמר בלנדקרוזר (אמרו את זה כבר בתגובה השניה-שלישית ?).
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
בועז - ברוך שובך רס"פ יקר :rolleyes:
לנדקרוזר עדיף על פאג'רו - בנקודות - ובגלל זה גם עולה יותר. שניהם יענו על צרכיך כנראה בצורה מצויינת. בכל אחד מהפרמטרים ששאלת הם פחות או יותר זהים, צריכת דלק אתה יכול לבנות על 9-10 ק"מ לליטר בשורה התחתונה. הוצאות במוסך זה דבר מאד משתנה אבל כמו שאסף כתב - תתכונן להשאיר סביב 6,000 שקלים במוסך בממוצע בשנה. המספרים המדויקים מאד משתנים ולא באמת חשובים כשאתה מתכנן.
אהלן כבוד המ"מ! נעים לחזור. פחות נעים לחפש רכב, אבל זה נותן עיסוק לתקופה..
- - - Updated - - -
[QUOTE=asafk;882550]השוואה של המידות...
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...c9ba59f11f.jpg[/QUOTE
תודה אסף, יש מצב לקבל קישור לתמונה ברזולוציה קצת יותר גבוהה? אני לא מצליח לראות מספרים..
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
המספרים אומרים שאין הבדל.....
אסף.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
אני לא מסתכל על נתונים יבשים.
בשורה התחתונה יש לנו במשפחה גם לאנד קרוזר וגם פארו.
הלנד קרוזר ישן ב 5 שנים ועדיין עדיף בכל פרמטר.
גם אם נעזוב לרגע את האמינות ויכולת שטח, גם בכביש הוא נעים הרבה יותר, פחות מקרקש וסוחב הרבה יותר טוב.
שוב אם נעזוב לרגע את השטח, אני מכרתי את הפראדו וחשבתי ללכת על לנד קרוזר ארוך, בנוסף לזה שיש לנו במשפחה.
בגלל המחירים החלטתי ללכת כל סורנטו דיזל 2013 אוטו לא רע בכלל ועדיין במבט לאחור הייתי מעדיף לקנות לנד קרוזר תגם אם הייתי יורד איזה 6-7 שנים לאחור.
יכול להיות שעשו מהלנד קרוזר אגדה מעבר למה שהוא, רק שהצד השני מרגיש לי לפעמים כמו תגובות של אנטי.
לרוב זה מי שאין לו ניסיון עם הרכב
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
+1
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
בועז,
בסוף קניה של ג׳יפ היא מהלב ולא מהשכל. אתה לא קונה צי רכבים לחברה, ולכן השיקולים הטכניים, עלות, ערך וכו הם משניים. אתה קונה ג׳יפ כדי שיגרום לך לחייך בבוקר בבית ובבוקר ליד המדורה אי-שם. וזה תחביב- לא רכישה מקצועית. ועל תחביב משלמים בשביל ההנאה שהוא מביא. 90% מהשיפורים שאנחנו עושים לרכבים האלה לא נחוצים כדי ״לשרוד״ את המסלול. 100% מהגאג׳טים הנלוים שאנחנו אוגרים מאתרי ציוד טיולים לא הכרחי. אבל זה כיף! אפשר לחיות על אוכל בסיסי מאוד- אבל איזה כיף זה לבשל עם מצרכי גורמה..
אין טעם לרכוש רכב שיבאס אותך. שניהם יעברו את כל המסלולים שאתה מתכנן, לשניהם תצטרך גגון, שניהם יגבו את המס השנתי במוסכים. אבל אחד מהם עלול לבאס אותך, וכשזה יקרה אתה לא תזכור את הדלתא במחיר/שנתון. קנה לנדקרוזר. תתחדשו ובואו כבר לטייל
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
בלי קשר לשרשור הזה, זאת כבר הפכה למגמה פה כנראה...
אני יודע שזה יגמר בלנדקרוזר אבל בכל זאת...
למה להראות את "חצי התמונה" ולא את החצי השני שלה? ואני לא שולל לנדקרוזר, אבל בשביל אנשים אחרים שיחפשו(כאילו שאין מספיק שרשורים בנושא הזה) שידעו את העובדות... או לפחות חלק מהם.
כמה מיכם יודעים באמת כמה עולה לתחזק פג'רו? בינתיים לא רואה בעלי פג'רו מגיבים פה...
אני יודע שחצי מהמגיבים פה עם לנדקרוזר כבר שיפצו מזרקים ועוד שלל תיקונים כאלה ואחרים, שאלו אותכם על זה ולא עניתם.
אני יודע את כמות התיקונים והמספרים כי יש לנו בחבורה כמה כאלה לנדקרוזרים ופראדואים.
אז אני לא בעל פג'רו, אבל מכיר אחד ישן קצת מהשנתונים הראשונים, בעל הרכב קנה אותו עם 250k ק"מ, היום הוא עם מעל 400k אחרי כמה שנים של יום יום וטיולים, הוא לא נגע במזרקים עדיין, אבל שיפץ משאבת הזרקה(עלות של 5-6 אלף) והחליף בושינגים למתלים, נאבה פעם פה ופעם שם, מותחן/שרשרת טיימינג, סולונואידים של השילוב, תעשו חשבון על פני כל התקופה(בערך 5 שנים) כמה זה יוצא בג'ובות אני מניח שהרוב יודע פה את המספרים.
חוץ מיזה התחזוקת טיפולים הרגילה שכולם מכירים.
אז אם עוד כמה יגיבו על נתונים כאלה יהיה אפשר לדעת פחות או יותר.
מה אני בא להגיד.... מה שאסף אמר בגדול, המספרים בסוף יהיו די דומים.
לנדקרוזר זה לא ביצת זהב, אולי בעצם כן, מבחינת המניה שהוא ניסחר בה.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
גם הויטארה הארוכה (דור ראשון) היתה פעם "מניית זהב" כזו. אי שם ב-1997 קניתי כזו חדשה. אחרי שנה יכלתי לקבל עליה יותר ממה ששילמתי עליה כחדשה. אחרי עוד כמה שנים מכרתי אותה, שחוטה במוצהר, במחיר המחירון. למה ? כי ככה העדר החליט.
היום זה כבר לא המצב, כי העדר שינה את דעתו מתישהו. יום אחד זה יקרה גם ללנדקרוזר. אתם רוצים להחזיק ב"מנייה" הזו ביום שזה יקרה ?
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
בבקשה נדב,
הרכב (שלי) רחוק מלהיות זול לאחזקה, זה ממש לא ״רק״ טיפול פעם בשנה. הטיפולים במטסך שאני סומך עליו ולא במוסכי יבואן. תמיד חלפים מקוריים וחדשים. פילטרים בתדירות גבוהה מהמומלץ.
5 שנים עם לק 2007 , 235אלף קמ
מוציא מדי שנה בממוצע עד 5-10k שח על תחזוקה במוסך/ תיקונים ושיפורים.
ההוצאות היותר כבדות היו מזרקים (10), הגבהה ( חד פעמי 7.5), אלטרנטור לא מזמן (3.5) צמיגים פעמיים (סביב 4 כל פעם) ובכל טיפול מתווספים כמה מאות/ אלפי שח בודדים על בוקסות מזדקנות, תושבות קשישות, משולשים שהתעייפו, פלסטיקה וריפודים שצריכים חידוש, מערכת שמע ( בקיצור כל הת״ש) גגון חד פעמי (2.5) ובטח עוד דברים ששכחתי אבל זה סדר גודל ההוצאות. הרכב נוסע 15 אלף קמ בשנה, טיולים לא רבים וברמת עבירית קלה.
ברחוב שלנו יש עוד כמה לק כמו שלנו.
זקן הרכבים הוא מודל 2003 עם 430 אלף קמ. אותו סדר גודל הוצאות והרכב רחוק מלהיות גרוטאה למרות הגיל והקמ. לתחושתי המבוססת על מס קטן מאוד של רכבים בסביבתי הקרובה, הלנדקרוזר מזדקן יפה סה״כ.
המשפחה עפה על הרכב. אם הילדים יצטרכו לבחור ביני לבינו ההכרעה ברורה.
בעלי הפאג׳רו מוזמנים לשתף. בסוף נבנה כאן חכמת המון.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
באותו מחיר הטויוטה ייתן יותר. יותר שנים על הכביש ויותר קמ בשעון. הרבה יותר.
ובגלל זה גם למוסך זה ייתן יותר.
אבא שלי היה בהתלבטות הזו עד לפני כשנה, אחרי שהטרופר הקשיש סיים את חייב בכבוד. הלך על פג'רו ללא היסוס.
הוא מרוצה עד הגג ואנחנו גם מופתעים מאוד לטובה מהעבירות (זה היה חשש מה בהתלבטות). אחרי חבילת שטח הכוללת הגבהה איכותית, מיגונים, צמיגי שטח במידה סבירה שגם מאושרת עי היצרן, וכל זה עדיין לא מגיע להפרש בינו לבין טויוטה עם אותם נתונים.
לטעמי האישי, אין בכלל שאלה.
אלא אם יש לך סמל של טויוטה על המצח.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
נדב42, זאת לא היתה בדיוק הכוונה שלי, הכוונה היתה שכדי להשוות בין השתיים צריך נתונים, פות"ש רשם שהוא מבין למה הלנדקרוזר נחשב יותר אמין(מקווה שלא יתבדה אחרי שיקנה אחד) והנעלם שלו הוא הפג'רו, בגלל זה מה שרשמו מעליי לגבי התחזוקה והמספרים הדומים הוא נכון, תמיד יש מי שיחשוב אחרת.
לגבי ביצת הזהב, זה גם נכון.
yoav- אני מכיר את הרכב (לא שלך ספציפית) ואת הוצאות התחזוקה שלו, אולי פות"ש לא מכיר ויודע, כנראה גם לא חיפש כאן באתר (ממליץ לו לשבת ולחפור, יש עכשיו מספיק זמן לרובנו)שרשורים קודמים בנושא...
מה שבאתי להגיד זה שהפג'רו לא נופל באמינות(לדעתי) מלנדקרוזר, בהנחה שמדברים על אותם שנתונים ונתונים +/- ,
כל השאר נתון לדיון/ויכוח.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
נדב42, זאת לא היתה בדיוק הכוונה שלי, הכוונה היתה שכדי להשוות בין השתיים צריך נתונים, פות"ש רשם שהוא מבין למה הלנדקרוזר נחשב יותר אמין(מקווה שלא יתבדה אחרי שיקנה אחד) והנעלם שלו הוא הפג'רו, בגלל זה מה שרשמו מעליי לגבי התחזוקה והמספרים הדומים הוא נכון, תמיד יש מי שיחשוב אחרת.
לגבי ביצת הזהב, זה גם נכון.
yoav- אני מכיר את הרכב (לא שלך ספציפית) ואת הוצאות התחזוקה שלו, אולי פות"ש לא מכיר ויודע, כנראה גם לא חיפש כאן באתר (ממליץ לו לשבת ולחפור, יש עכשיו מספיק זמן לרובנו)שרשורים קודמים בנושא...
מה שבאתי להגיד זה שהפג'רו לא נופל באמינות(לדעתי) מלנדקרוזר, בהנחה שמדברים על אותם שנתונים ונתונים +/- ,
כל השאר נתון לדיון/ויכוח.
בדיוק.
אני בטוח שבאותו סכום כסף הוא מקבל פג׳רו חדש יותר, במצב טוב יותר, אמין יותר ועם כל הנוחות והעבירות שהוא צריך. לכן פירטתי כמה הלנדקרוזר הוא יקר לאחזקה כמו כל רכב ישן ואגדות ה״רק טיפול״ הן אגדות והוא לא השקעה ולא מניה..
עצתי היחידה היתה שיחשוב מי מהם יגרום לו לחייך ולא מי ״כדאי״ יותר, ושבניגוד להשקעות ומניות- שיקנה מהלב
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
אז זהו שלי אישית אף אחד מהשניים לא גורם לי לחייך.
דיפנדר, דיסקו 1 , סופה, TJ, YJ, רנגלר ו- CJ, לנדקרוזר סידרה 70 , טויוטה FJ (גם הישן וגם החדש) ועוד כמה בהחלט גורמים לי לחייך.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
אני לא יודע למי יש 'תשוקה' לערמת פלסטיקים יפנית - אבל בוא לא נהיה שיפוטיים, שלמה.. כל אחד והסטיות שלו...
אסף.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
תודה רבה לכולם על התגובות.
לא ידעתי שאני מחטט בפצע פתוח..
אני מבין שבסופו של דבר יהיו דעות וחוויות לכאן או לכאן, ואת התשובות לרב השאלות ששאלתי קבלתי.
הנושא שנשאר לי לא פתור הוא נושא נוחות הנסיעה. גם בכביש וגם בשבילים.
הנושא הזה הוא מהותי בגלל שאשתי תנהג ברכב ביום יום, ומכיוון שהיא יותר הייקרית מג'יפאית, היא לא כלכך נהנית מעצם הנסיעה בשטח.. אז כדי לשמור על שלום בית ובאמת לאפשר לנו לצאת לטייל כמה שיותר (דבר ששנינו מאאאד מעוניינים) חשוב לי שהרכב יהיה נוח. נעים. לא ספינה מתנדנדת ולא רכב קשיח שיהיה נהדר למדרגות אבל קופצני בשבילים.
בימים כתיקונם הייתי הולך ומנסה כמה שיותר רכבים, אבל המצב לא מאפשר את זה, אז אני מנסה לצמצם אפשרויות..
שוב תודה.
-
תגובה: פאג'רו vs לנד קרוזר - שאלות ספציפיות
לדעתי, רכב ש"האשה" תאהב יותר יהיה פאג'רו. לפחות מהמודלים שאני מכיר (קינג 2002) הוא היה הכי קרוב לפרייבט, מאוד נעים לנסיעה על הכביש וסביר בשטח.
מבחינת עלויות, ה 2002 שהיה לי התעלל קשות בחשבון הבנק: מסרק הגה, בושינגים, גיר ועוד... מן הסתם, נפלתי על גרוטאה, אבל הוצאתי עליו בשנה ורבע מה שהוצאתי על הצירוקי XJ ב 10 שנים.
(היום אני בכלל עם דיסקו 1 גרוטאתי :) )