-
מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
שלום לכולם.
יש לי מטען מצברים ישן של deca. 6 אמפר.
כשהוא מטעין, הוא נותן 12.9 וולט. זה נורמלי?
השאלה שלי באה מאחר ובגלל ההשבתה שנכפתה עלינו התרוקן המצבר בטנדר. מצבר 90 אמפר. חיברתי אותו ל24 שעות. כאילו לא עשיתי דבר. המתח במצבר היה סביב 11.5.
ניסיתי לחבר מטען ג'יניוס 7200. הבהב כאילו המצבר גמור ולא התחיל טעינה. הנעתי עם כבלים ואחרי 15 דק טעינה דוממתי והמשכתי טעינה עם הג'יניוס. הראה מצבר טעון 25%. לאחר יומיים טעינה הראה מצבר טעון 100%.
השתלשלות העניינים כאן הגיונית?
המצבר בן פחות משנה.
בתמונה הוא מחובר ומטעין. כשהוא מנותק מהחשמל, מתח המצבר הוא 12.75.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...1e25f033d4.jpg
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
אז אולי תמדוד מה זרם הזליגה שלך
במצב AMP 10
איציק
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
מה המתח שלו כשהוא לא מחובר למצבר?
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
כשהוא לא מחובר, 7-7.4 וולט.
אין מצב 10 אמפ'. זה מטען הכי פשוט שיש.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erby
כשהוא לא מחובר, 7-7.4 וולט.
אין מצב 10 אמפ'. זה מטען הכי פשוט שיש.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
מצב 10 amp בשעון מדידה שלך. חבר אותו בטור למצבר ותבדוק זרם זליגה
Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erby
כשהוא לא מחובר, 7-7.4 וולט.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
בהנחה שזה מטען טיפש, לא אוטומטי, הוא לא תקין.
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
לגבי הזליגה, אבדוק.
לגבי המטען, הוא לא אוטומטי.
אם הוא לא תקין, ממה להתחיל לחפש? כל החוטים במקום.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
נראה לי שהוא מכוון כרגע להטעין מצבר 6 וולט, יש לו בורר מתח ?
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
זה מטען פשוט מאוד.
מטעין רק 12 וולט. 6 אמפר.
כל כך פשוט שאני לא מבין מאיפה להתחיל לאבחן איפה הבעיה.
לפני כשנתיים עברתי על כל החוטים והחלפתי כבל הזנה. זו פעם ראשונה שהוא עושה בעיות מאז שנרכש לפני שנים.https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...2bb98a48c7.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...319515e6d9.jpg
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
יכול להיות שהחלפת בין החוטים של האמפר והוולט ועכשיו הוא מטעין 6 וולט ו 12 אמפר ?
[emoji1787]
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
אולי דיודה שרופה במיישר, אבל לא הייתי מתאמץ יותר מדי. זה אלטע זעכן, ואתה יכול לרכוש תחליף עדיף בכל מובן ב60 ש"ח באיביי.
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
[emoji3525]
בעסה.
הוא ואני כבר הרבה זמן יחד. התרגלתי אליו.
איך אני בודק שהבעיה באמת בדיודה?
תודה.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
שחרר וקנה סיני משובח. זה ליגה אחרת מהצ׳יקמוק האיטלקי הזה שהוא גם מסוכן כבר.
חבק אותו חזק וברגע שהוא מאבד ריכוז השלך אותו לפח המיחזור בלי הרהורי חרטה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
מה פתאום! כאן זה ג'יפולוג!
ניתן מהמארז המאוורר לעשות הגנה למארז טעינה עם סוללת ליתיום ;)
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
תתחיל בבחינה ויזואלית והרחה של הרכיבים ושל ההלחמות. כל שינוי בצבע או פגיעה במעטפת החיצונית הוא סימן לתקלה.
זה לבד מכסה אחוזים נכבדים מהתקלות.
אם זה עבר תקין, בדוק אותן עם רב מודד על מצב דיודה, בשני הכיוונים. אם תראה שאחת הדיודות נותנת ערכים שונים מהותית מהאחרות, זה יכול להוות מדד. יש לך תמונה טובה של המעגל?
מעבר עם מלחם חזק ובדיל על כל ההלחמות גם עשוי לפתור תקלות.
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
זה המעגל.
בבדיקה על הדיודה השחורה,
מדידה בכיוון - ערך של 600
מדידה הפוכה - l
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...3ce534be09.jpg
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
נשמע תקין.
אני לא מזהה את הרכיב בשפופרת. אולי סוג של מגביל זרם? המוליך בתוכו נראה שרוף. לא?
עריכה: נשמע לי פנטסטי, אבל אולי מדובר בדיודה שמבוססת על שפופרת וואקום?
איפה איציק כשצריך אותו?
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
Diode vacuum tube (valve)[edit]
See also: List of vacuum tubes
The thermionic vacuum tube diode, originally called the Fleming valve, was invented by John Ambrose Fleming in 1904 as a detector for radio waves in radio receivers, and evolved into a general rectifier. It consisted of an evacuated glass bulb with a filament heated by a separate current, and a metal plate anode. The filament emitted electrons by thermionic emission (the Edison effect), discovered by Thomas Edison in 1884, and a positive voltage on the plate caused a current of electrons through the tube from filament to plate. Since only the filament produced electrons, the tube would only conduct current in one direction, allowing the tube to rectify an alternating current.
Thermionic diode rectifiers were widely used in power supplies in vacuum tube consumer electronic products, such as phonographs, radios, and televisions, for example the All American Five radio receiver, to provide the high DC plate voltage needed by other vacuum tubes. "Full-wave" versions with two separate plates were popular because they could be used with a center-tapped transformer to make a full-wave rectifier. Vacuum tube rectifiers were made for very high voltages, such as the high voltage power supply for the cathode ray tube of television receivers, and the kenotron used for power supply in X-ray equipment. However, compared to modern semiconductor diodes, vacuum tube rectifiers have high internal resistance due to space charge and therefore high voltage drops, causing high power dissipation and low efficiency. They are rarely able to handle currents exceeding 250 mA owing to the limits of plate power dissipation, and cannot be used for low voltage applications, such as battery chargers. Another limitation of the vacuum tube rectifier is that the heater power supply often requires special arrangements to insulate it from the high voltages of the rectifier circuit.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rectifier
מדליק.
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
זה ממסר ואקום
לא ברור מה תפקידו במעגל https://www.youtube.com/watch?v=zTbv5szQNoA
במחשבה שניה יתכן והוא המתג של המטען .
אולי שווה לנסות לקצר אותו .
איציק
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
איציק, אין לי מאית מהידע שלך בנושא, אבל נדמה לי שזה עושה תפקיד של דיודה בגשר. אם כן, קיצור שלו עלול לשרוף את הסליל שהוא מיישר.
אם ההימור שלי נכון, החלפתו בדיודה, לאחר בדיקה שהסליל שהוא מיישר תקין ומוציא מתח ac, תתקן את המכשיר.
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
על המטען רשום overload protection.
בתוך שפופרת הזכוכית נראה שיש מתג. אני מניח שמתנתק בעומס.
זה מה שרשום עליה sb603ae3h
גוגל אומר שזה מפסק תרמי.
לנסות לקצר?https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...3118534d31.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...b1ddb3a20c.jpg
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
אני מצאתי בדטה שיט שזה Bridge Rectifier.
המטען הזה אצלך מרגע שהיה חדש? תוקן בעבר?
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
מטען הכי פשוט שיש
דיודה בטור מיישר חצי גל וזה מספיק
אני הייתי מנתק הכל ובודק את השנאי מה הוא מוציא ללא עומס
צריך להיות 13-15 וולט
על הדיודה נופל 0.7 -0.3 וולט אתה מקבל טעינה
אין קבלים אין גשר דיודות
סתם דיודה וממסר עומס או ממסר טרמי
חנן זה מטען עם מנעולה כל עוד השנאי לא שרוף זה יעבוד
הדיודה קצת קטנה בגודל לכן כנראה מוגבלת בזרם
תנתק תחבר מד מתח תעשה סרטון קצר הכל יהיה ברור
יש התחממות בסליל הראשוני של השנאי ??
איציק
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
לדעתי המטען שלך תקין לחלוטין רק לא מיועד למצבר שהתרוקן לגמרי, בטח לא 90 אמפר/שעה.
מה שאתה כן צריך לבדוק למה מצבר כזה גדול התרוקן מהר. כנראה שיש לך צרכן גדול כשהרכב כבוי - גלה מי הוא.
בשפופרת זו ההגנה בפני זרם יתר - בימטל שמגעיו נפתחים כשהוא חם.
הדיודה -קוטעת חצי גל, לא יודע אם נכון לומר "מיישרת חצי גל."
בכל מקרה המטען שלך הינו מטען איטי בלבד, שאין לא כוח לדחוף זרם או מתח גבוה יותר, מגבלה מובנית שתצטרך
להסתדר איתה או להחליף כפי שהציעו לך.
בהשבתה ארוכה מעל שבוע, אני נוהג לנתק את קוטבי המצבר מהמוליכים, גם חודש אחרי, המצבר עדיין חי.
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
זוהר, המטען מוציא 7 וולט כשהוא לא מחובר למצבר. אתה טוען שזה תקין?
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
מתנהג מוזר, אין ספק. קרא את המודגש.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erby
שלום לכולם.
יש לי מטען מצברים ישן של deca. 6 אמפר.
כשהוא מטעין, הוא נותן 12.9 וולט. זה נורמלי? (זה מה שרואים בתמונה שהסרתי)
השאלה שלי באה מאחר ובגלל ההשבתה שנכפתה עלינו התרוקן המצבר בטנדר. מצבר 90 אמפר. חיברתי אותו ל24 שעות. כאילו לא עשיתי דבר. המתח במצבר היה סביב 11.5.
ניסיתי לחבר מטען ג'יניוס 7200. הבהב כאילו המצבר גמור ולא התחיל טעינה. הנעתי עם כבלים ואחרי 15 דק טעינה דוממתי והמשכתי טעינה עם הג'יניוס. הראה מצבר טעון 25%. לאחר יומיים טעינה הראה מצבר טעון 100%.
השתלשלות העניינים כאן הגיונית?
המצבר בן פחות משנה.
בתמונה הוא מחובר ומטעין. כשהוא מנותק מהחשמל, מתח המצבר הוא 12.75.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
חבל שבמצב טעינה הבחור ציין רק מתח, ולא ציין כמה זרם בצג. ואני מניח - מכסימלי.(5-6 אמפר)
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
erby
מספיק שתפריד רגל אחת ותבדוק רציפות. אם קיימת, אז הבעיה היא לא שם.
גם את הדיודה תנתק רגל אחת ותבדוק רציפות בשני הכיוונים.
כמובן לבדוק מתח ביציאה על הסליל המשני.
עשר דקות ואתה מבין בדיוק איפה הבעיה...תהנה...יש זמן...
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
זוהר, ראה תמונה ראשונה בשרשור.
ב12.9 וולט נותן כ5 אמפר (ראה את המחוג בגוף המטען).
אני משתמש בו דווקא כשהמצבר נפרק לחלוטין כי מטענים חכמים כמו הג'ניוס "מחליטים" שהמצבר גמור ולא מוכנים להטעין. אז אני מטעין עם הטיפש הזה יום אחד ואחכ עובר למטען חכם. זה טיפ שקבלתי כאן באתר מבועז אברהמי.
הפעם הטענתי יותר מיממה והוא לא הזיז למצבר.
המטען הזה נקנה חדש ע"י אבא שלי. לא תוקן מעולם למעט החלפת כבל זינה לפני כשנתיים.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
למטען "חכם" שלא רוצה להתחיל לטעון
אפשר לחבר עוד מצבר במקביל ולתת לו להטעין
את שניהם בו זמנית
אחרי כמה שעות אפשר להטעין כל מצבר בנפרד .
איציק
-
תגובה: מטען מצברים רגיל. Deca. כמה וולט צריך להוציא בטעינה?
לגבי מצבר נוסף, אין לי. אבל זה רעיון לשעת חירום.
בדקתי את המתג התרמי. יש רציפות. לא מבין מה עוד יכול להתקלקל בו אשאיר את המטען הזה להסרת חלודה באלקטרוליזה. לפחות את זה הוא עושה טוב.
יש המלצה למטען טיפש איכותי? תקציב: עד 250 שח.
תודה רבה לכל המסייעים כאן ובפרטי.
Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk