נגיד שיש מקרר 24 וולט משומש, של משאית וולוו ורוצים להפעיל אותו מ12 וולט.
צריך להחליף חלק מסויים? לג'מפר משהו בכרטיס? להחליף את כל הכרטיס?
אסף.
Printable View
נגיד שיש מקרר 24 וולט משומש, של משאית וולוו ורוצים להפעיל אותו מ12 וולט.
צריך להחליף חלק מסויים? לג'מפר משהו בכרטיס? להחליף את כל הכרטיס?
אסף.
הכי פשוט dc2dc לדעתי בלי לשנות כלום במקרר
רק צריך לדעת את ההספק
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
IndelB 26?
BD35/50/80F/250GH/100CN: 12V DC systems: 10.4V cut-out (or 9.6V with optional setting) - 17V max. ;
24V DC systems: 22.8V cut-out (or 21.3V with optional setting) - 31.5V max.
The low voltage limits can be established if a connection is made between the terminals C and P, please
see also the passage Optional battery protection settings page 9.
The electronic unit will calibrate to the applied voltage. This means that if the battery voltage is less than
17V, the electronic unit assumes that it is working in a 12V system. If the voltage is higher than 17V, the
electronic unit assumes that it is working in a 24V system. Consequently, the compressor does not run
at power supply voltages between about 17V and the desired battery protection cut-out voltage for
24V systems. A continuous voltage range from 9.6V to 31.5V can be established if a 220kג„¦ resistor (wir-
ing diagram item 9) is connected between the terminals C and P. This wide voltage range makes the BD
compressors very suitable for photovoltaic powering.
בכל מקרה, הרם טלפון למאיר מחשמל גלים. הוא נותן השירות למקררים במשאיות וולוו רנו, והוא איש נעים ומשתף פעולה. אני קניתי ממנו את הindelB שלי שהיה מיועד במקור לעלות על משאית.
הציטוט למעלה הוא מPDF של הבקר והמדחס.
לא בטוח שזה רלוונטי גם למניפה והנורה הפנימית.
- - - Updated - - -
https://www.prokes-auto.com/tb2001-c...v-26l-indel-b/
כן. זה 12/24
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...6e2623ae3a.jpg
כן, על הבקר כתוב 12/24
אסף.
אני מדגיש שזה הבקר, מפני שכבר נתקלתי ביצרני מקררים ששמים מדחס כזה עם בקר שונה.
יש את הבחור הזה על כניסת המתח.
זה פילטר- קבלים וסליל.
(מצאתי לפי המספר שעליו את הסכימה ברשת)
למה שמו אותו - אני מבין. כדי שלא תינזק האלקטרוניקה כשמניעים את המשאית עם כבלים, למשל.
אפשר לוותר עליו? לדעתי בגללו המקרר לא מקרר.
(יש תצוגת טמפ' והנורה הירוקה הכל נראה תקין.... אבל המדחס לא עובד וגם לא המאוורר)
אסף.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...f27ecac290.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...87c5b41a5b.jpg
בתור התחלה, תעיף.
מה המספר \ דגם של הבקר?
איך אתה בודק? מה מקור המתח בניסוי שלך?
אסף,
שאין לנו TEC2 ואנחנו רוצים להבין תקלה ב OBD אז יש אפשרות לחבר נורה ולספור היבהובים, אותו הדבר בבקר הזה.
תסתכל במסמך המצורף, יש אפשרות לחבר לד ( נורת לד קטנה, אדומה) בין ה + של המאוורר לבין רגל D (אחת מתחת לרגל F של המאוורר), ואז לפי ההיבהובים, אפשר להבין מה הבקר חושב על המצב שלו (עמוד 15 יש טבלה של אינדיקציות של הלד ושרטוט של החיבורים).
שים לב לכיוון הלד (הפוך, פשוט לא ידלק ).
אסף אתה מאכזב.
בתור מתנגד מקררים מושבע אתה מתבקש לתרום אותו (לי) הלאה ;)
יש לי עוד אחד. בתור התחלה אעיף את הפילטר.
מקור המתח ספק של מחשב.
אסף.
אוופססס.
רגע לפני שאתה מעיף את הפילטר ,אכפת לך לנסות מקור אחר ?
( בשביל מה יש לך תאים של Lev בבית? שלושה יספיקו)
ספק(ים) של מחשב עשו לי הרבה צרות עם מקררים.
ממליץ לנסות מקור מתח אחר.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
זה כן הדליק תקלה - של הגנת מצבר.
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...084929faad.jpg
ההגנה שלך לא מותאמת למצבר הזה. מציע לך לפרק את הנגד שמגדיר את מתח ההגנה. גם בלעדיו, מנסיוני, ההגנה מספיק טובה למצבר ליאון שלושה תאים.
נראה שהוא לא מחובר. פין P פנוי.
אסף.
כשמשהו לא עובד אני קודם מנתק אחר כך מצלם...
אסף.
בלי נגד זו הגנה של 10.4 וולט.
נסה לקצר. זה אמור להוריד את ההגנה ל9.6 וולט.
יש לי במצבר 11.4 - אז.. ??
אסף.
אז כנראה שברגע הפעלת המדחס המתח נופל וההגנה נכנסת לפעולה. איך החיווט שלך והחיבור למצבר? מספקים?
חנן צודק עם המס' והתאוריה, אבל לדעתי עם המתח שיש לך, אתה יכול להשאיר מנותק.
תקפיד על חוטים עבים וחיבורים טובים.
מקרר שעמד הרבה זמן, בהחלט יכול להיות שיהיה לו קשה להתחיל.
תחזור על הניסוי כמה פעמים (תנתק חשמל כל פעם כדי שהבקר יתאפס).
תנער קצת את המקרר \ מדחס.
דרך אגב, אני כבר נתקלתי בבעיה כזו עם מקרר (של ארנון), ונאלצתי להחליף לו בקר.
אמרת שיש לך בקר חליפי, תנסה להחליף.