מה הכיוון המאתגר ?
Printable View
מה הכיוון המאתגר ?
ממזרח למערב, אבל חל איסור תנועה בכיוון הזה למיטב ידיעתי, קח בחשבון.
יש בשטח גם שילוט בנושא, אם כי הוא נתלש כל הזמן.
גם בכיוון שמותר לנסוע, ממערב למזרח, תבוא על סיפוקך.
לטעמי המסלול השווה ביותר בנגב מבחינת מינון נכון של נופים והנאות נהיגה.
לא ידעתי שיש ולא ראיתי שום שלט ב5-6 שפעמים שעשיתי אותו מאז שסומן.
לא הבנתי , לפי המפות זה מסלול מסומן ...
למה שיהיה אסור ?
אגב מסלול סגור וכאלו יופיע באתר שמורות הטבע.
זה מסלול מסומן שנפתח לפני שנים בודדות כאשר נאמר שמותר לרדת אותו (ממערב למזרח) והתנועה בכיוון השני אסורה.
לא שמעתי שמותר כעת רשמית לנסוכ גם בכיוון השני.
קורה לא פעם שאנשים מנסים גם בכיוון השני, רק להביא בחשבון שאם יש שיירה של רכבים זה מעכב משמעותית את כולם.
יש סימון במפה ויש שילוט.
מתחכמים למיניהם מורידים שוב ושוב את השלט, כנראה בשביל להגיד במפגש עם פקח ״לא ראיתי בכניסה שלט״..
בשבוע שעבר הוא שוב היה שבור.
לדעתי השילוט מיותר, כמו שגם במעבר הכרחי במדרגת הנקרות אנשים יודעים לחכות כשיש שיירה בכיוון ההפוך.
אם הפקח אמר לך שהגבלה ירדה, אז בכלל טוב.
אמר דבר כזה?
הבעיה היחידה היא שאי אפשר לחלוף זה מול זה.
לכן הכי נכון זה לעשות את המסלול בכיוון ירידה, ואם רוצים אחרי שיורדים את המדרגה לעלות אותה ולרדת שוב.
אסף.
לא היה שום פרסום בנושא.
בדרך כלל כשהם פותחים מסלול שהיה אסור בתנועה, הם מפרסמים.
בירידה, הגרביטציה לטובתכם. כיוון קפדני מבחוץ ימנע את רוב הנזקים הקוסמטיים. אבל בעליה, סיפור אחר.
באופן כללי, מדרגת המצלעות בעליה זה לא לכל אחד.
צריך נעילות, צריך גובה, צמיגים ראויים וכו'...
אני לא מכיר רכב סטנדרטי מקובל (לא זיבאר וכו') שיכול לנצח את המדרגה הזו. גם לא רוביקון סטנדרטי (נמוך מדי)
ותיכף יקפצו ויספרו שעלו עם דאסטר וראב4.... בסדר. אחלה.
לא צריך לקפוץ על דאסטר, אבל דיפנדרים סטנדרטים (אוקיי, עם נעילה אחורית), נהוגים ע"י ילדים בני 19 עולים (עלו בעבר. הפסיקו עם השטות הזאת כי אכן היו נזקי פח מדי פעם), את המצלעות באופן קבוע.
נכון,
בד"כ קדמה לזה הרבה בניה נכונה (לפעמים גם שעות של הבאת אבנים מלמטה). אבל עלו.
נראה לי שאפשר להסכים שצריך לפחות נעילה אחורית למקום הזה.
לא חייבים רכב מפלצת.
מידת ה"נכונות" של הבניה מתפרשת על טווח מאוד רחב, אתה יודע.....
כי אפשר לבנות את זה כל כך טוב שבאמת גם דאסטר יעלה.
בכל מקרה, ללא בניה, כשאני אראה דיפנדר סטנדרטי עולה ,אני אאמין. עד אז....
וגם הדיפנדרים עם נעילה אחורית ועם הנהגים בני ה-19.... הדיפנדרים האלה לא שייכים לנהגים אלא לכולנו.... הם שוברים, אנחנו משלמים.
בוא ונאמר שראינו ועברנו כבר דברים קשים מזה, אבל באמת רצוי לא לזלזל במדרגה הזו. לא מוכרחים מפלצת, אבל ללא בניה רצוי צמיגי שטח בריאים, שתי נעילות ומרווח גחון משמעותי..... וגם נכונות לספוג נזקי פח.
ככה זה נראה בירידה, עם בניה (כי לפנינו באמת ירד שם דאסטר....) לפני שנתיים וחצי:
קובץ מצורף 129127
מדרגה נבזית הזורקת אותך לקיר ומבטיחה נזקי פח למי שמתעצל לקבל דחיפה ידנית מהצד, בדיוק כמו בתמונה של דרור
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
במקרה כמה תמונות נוסטלגיה... זה משנת 97 או 98 לדעתי. https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...ca2261734c.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...f1b59f50b3.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...04626ba822.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...3caf025043.jpg
ומסלול ציר המצלעות בפרוט:
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3012
דרור, כדי להרגיע את המצפון שלך,
הכסף שאתה משלם לילדים האלה שווה כל שקל. אני לא מדבר על מה שהם אמורים לעשת אחר כך עם מה שהם למדו.
אני מדבר על הטונות של אבנים שהם מזיזים ממקום למקום כדי שאתה תוכל לבוא, להוסיף עוד איזה שתיים שלוש אבנים למערום ולעלות.
ואם תמשיך ללכלך, אני אשכנע אותם להתחיל להתאמן בכמריר.
תוך שנה כל המדרגות בנחל יהיו בנויות עם סלעים ולא יהיה איפה להתאמץ ;) ;) ;)
(נכתב בהומור, נא להתייחס בהתאם).
תכף.כשהם יחליפו את הרגל עץ לזימאג - יהיה צריך למצוא מקומות מאתגרים מספיק לאימון...
אז.. מי יודע.. כמריר..
אסף.
מצפוני רגוע.
ואם נשים לרגע את ההומור בצד, מצד אחד אני לא מזלזל ביכולות בחורינו המצויינים ולו במילימטר - מצד שני אני פחות מתלהב מהילת בני האלוהים שמצויירת סביבם בנושא נהיגת השטח.
הם רק בשר ודם. אף אחד מהם לא הגיח לעולם עם טרנספר ונעילה, את הכל ניתן ללמד וללמוד. אישית אני משוכנע שכל אחד כאן יכול לא פחות טוב מהם - ההבדל הוא כמובן מי משלם את הנזקים.
עוד תמונה שמראה על מה מדובר.https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...8eeee2d705.jpg
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
הסיקס הלבן עם סגירת תע"ר מקורית הוא אכן של חנן, לפני שפרק את הסגירה. הסופה היא לא של יפתח. התמונות האלו הן מטיול מעלות של עמותת הג'יפים, שבו הצטרפתי לחנן. השנה היא כאמור 97 או תחילת 98.
אם נוברים בארכיון, אז הנה סדרת תמונות שקשורה מאד לכותרת של הדיון - למה דווקא את המסלול הזה כדאי לרדת ממערב למזרח, והסיבה היא לא איזשהו חוק או פקח, אלא נימוס ג'יפאי. כי אין שום דרך בעולם לעקוף ג'יפאי שעושה אוברול לסרן על המדרגה כשהוא מאובטח על ידי כבל של כננת וכמה היליפטים, זה גומר על הטיול שלך ולא יפה אם עוד קבוצה מגיעה כל הדרך ממעלה עקרבים וצריכה להסתובב אחורה.
קובץ מצורף 129159
קובץ מצורף 129160
קובץ מצורף 129162
קובץ מצורף 129161
1. אתה אומר שאתה לא מזלזל.. ואז מזלזל בהפגנתיות...
2. אם אנו מדברים על אותם בחורים.. הרי שהם מובחרים... מוכשרים בכל מיני תכונות אופי ופיזיות.. מעבר לזאת, הנהגים בהם... הם המובחרים שבמובחרים ... בנהיגה.. ואגב במובחרים האלו בחרו מובחרים וותיקים יותר ומנוסים יותר.
לקחו אותם וחידדו אותם פי כמה ממה שהיו.
ואגב לרוב אלו כן חבר'ה שנולדו עם הגה או כידון ביד.. נא לא לזלזל בניסיון... בנסועה קדימה... אחורה... בלילה... בגשם.. בצמוד ... חשוך... מואר.. בלי מרחק בלימה.. בלי שינה... בלי .. בלי... ועם המון סכנה ומאוד רחוק מהבית. תן להם כבוד.
3. אתה משוכנע כל כך שהם בשר ודם שכל אחד יכול להיות כמוהם עם קצת אימון..... שגם אם תשמע מורקים על ההילה שאופפת אותם... לא תאמין.
4. ייתכן והקינאה מעוורת אותך? (:
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
אני לא בעד הזלזול בהם ולא בגלל שהם מובחרים, או נהגים אלופים. להיפך, רוב באי האתר נוהגים פי אלף יותר טוב מהם (כשהם בני 19). האזכור כאן הובא כדי להראות שלא צריך מפלצת כדי לעלות. רק הדרכה והכוונה נכונה, ומעקב אחרי כללים מאוד ברורים שרוב באי האתר למדו משנים של נסיון ולא כי המדריך אמר.
מה שכן,
להם יש יתרון על כולנו. הם צעירים וחזקים ויעשו כל מה שיגידו להם בצייתנות.
ואם עכשיו יגידו להם שיש להם ארבע שעות להקים בניה לתפארת שלא תזוז בה אפילו אבן אחת הם יעשו את זה.
ואם הם לא יעשו את זה טוב הם יקבלו עוד שעה לתקן, ואח"כ עוד שעה וכו... עד שיהיה פרפקט.
הם לא בני אלוהים, ולא קרובים לזה (דרור), אבל אין צורך לזלזל. מותר לקנא. בעיקר על כך שהם מקבלים מתנה שאזרחים רבים היו מוכנים לשלם עליה הרבה. הרבה מאוד.
וכולם, אבל כולם, ילדים חמודים. אני אומר לך את זה באחריות. דור השחצנים נגמר מזמן. היום השחצנים נפסלים כי הם מסוכנים על ההגה.
אז מבין שהמגמה ממערב למזרח, והכביש ממעלה עקרבים לתחילת המסלול פתוח ?