1 קבצים מצורפים
בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
כבר עברתי ברגים סרבנים... אבל הפעם יש כבוד..
אז ככה:
בורג מילוי שמן בדיפרנציאל קדמי (24ממ).
לא נפתח עם רצ'ט, מפתח, מברגה פניאומטית (יעני אימפקט על לחץ אוויר),
מעבר לאגרסיבי יותר - לא נפתח עם איזמל בנקודות על המסגרת. לא נפתח עם מפתח צינורות......
(בדיעבד - רק מפתח דפיקה מתאים לא היה לי ואולי זאת היתה הדרך אבל אנחנו כבר לא שם)
רעיונות?
והבונוס הוא שכבר רוקנתי את השמן. עכשיו אני חייב לפתוח את הבורג הזה בשביל המילוי
TNX
קובץ מצורף 129556
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
מה עם חולץ ברגים בקדיחה?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
אם תצליח לרתך עליו חתיכת מוט מתכת נניח בקוטר 10-15 מ"מ, ואז לשים עליו צינור בשביל המומנט(יענו ידית כוח) אולי ככה תצליח.
אני יודע שזה בדיעבד, אבל קח עצה לחיים, ככלל קודם פותחים את פתח המילוי(של כל דבר) ואז גם בודקים מה המצב, ורק בסוף את פתח הריקון.
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
יש לי אימפקט נטען יותר חזק מהפניאומטיים, עוד לא נתקלתי במשהו שהוא לא פתח (או שבר..), אתה מוזמן לקבל אותו בהשאלה אם בוקסה עוד תופסת שם (בתמונה נראה ראש הרוס)
אם לא אז כנראה שהדרך החוצה היא בריתוך (או בקידוח, אבל לא נראה לי בריא שבבים בדיפרנציאל...)
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
ניסית לחמם קצת עם ברנר?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
אל תקרא לזה בורג, תקרא לזה פקק. תקדח בתוכו בקוטר קטן יותר, תבריז ואחרי מילוי עם צינורית תסגור עם בורג מתאים.
תקדח ותבריז נגיד M10.
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
guyo
מה עם חולץ ברגים בקדיחה?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
א
תה מתכוון לסטים שקודחים לשמאל? יש לי כזה אבל ניראה לי שהוא חלש מידיי.... אולי בכל זאת אנסה לפני רעיון ההברזה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
אם תצליח לרתך עליו חתיכת מוט מתכת נניח בקוטר 10-15 מ"מ, ואז לשים עליו צינור בשביל המומנט(יענו ידית כוח) אולי ככה תצליח.
אני יודע שזה בדיעבד, אבל קח עצה לחיים, ככלל קודם פותחים את פתח המילוי(של כל דבר) ואז גם בודקים מה המצב, ורק בסוף את פתח הריקון.
מקבל בחום את העצה. לרתך שם? מרגיש לי מסוכן מידיי, לא?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
יש לי אימפקט נטען יותר חזק מהפניאומטיים, עוד לא נתקלתי במשהו שהוא לא פתח (או שבר..), אתה מוזמן לקבל אותו בהשאלה אם בוקסה עוד תופסת שם (בתמונה נראה ראש הרוס)
אם לא אז כנראה שהדרך החוצה היא בריתוך (או בקידוח, אבל לא נראה לי בריא שבבים בדיפרנציאל...)
כבר לא תופס יאכל לא חשבתי על שבבים מהגידול אבל אם אשטוף אותם עם קצת שמן
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
ניסית לחמם קצת עם ברנר?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
כנל...נשמע לי מסוכן, לא?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
אל תקרא לזה בורג, תקרא לזה פקק. תקדח בתוכו בקוטר קטן יותר, תבריז ואחרי מילוי עם צינורית תסגור עם בורג מתאים.
תקדח ותבריז נגיד M10.
רעיון..!!!
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
אל תקרא לזה בורג, תקרא לזה פקק. תקדח בתוכו בקוטר קטן יותר, תבריז ואחרי מילוי עם צינורית תסגור עם בורג מתאים.
תקדח ותבריז נגיד M10.
לזה התכוונתי בעניין השבבים. קידוח והברזה עשויים להפיל שבבים לתוך הדיפרנציאל, לא ממש מומלץ ...
אם אתה הולך לכיוון הזה, נסה לארגן לחץ אוויר דרך פקק הריקון כדי שהשבבים יפלו החוצה ולא פנימה, אבל גם זה לא מבטיח לגמרי ...
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב42
לזה התכוונתי בעניין השבבים. קידוח והברזה עשויים להפיל שבבים לתוך הדיפרנציאל, לא ממש מומלץ ...
אם אתה הולך לכיוון הזה, נסה לארגן לחץ אוויר דרך פקק הריקון כדי שהשבבים יפלו החוצה ולא פנימה, אבל גם זה לא מבטיח לגמרי ...
מישהו ניסה לקדוח עם מגנטים על המקדח?
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
רעיון מעניין, הייתי מנסה אותו קודם על איזה פלאח בצד ...
אם אתה צריך מגנטים מתאימים - יש לי.
אני עדיין הייתי הולך לכיוון של לרתך אום ולנסות שוב לפתוח - החום מהריתוך גם יעזור לשחרר ...
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
החולצים הפנימים (הברגה הפוכה) הנפוצים, אכן עלולים להיות חלשים מדי. אתה צריך חולצים חיצוניים (בוקסה עם שיניים שננעצות בבורג).
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
זה עובד מעולה! בוקסה 12 צלעות או עם הברגה לצורך חליצה, פתח לי גוזון סורר אחרי שכל שאר האופציות לא עבדו.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
חולץ הברגים הזה אמור לעבוד:
IRWIN Bolt Extractor Set, 5-Piece (394002) https://www.amazon.com/dp/B000QW6K8I..._dUt2Eb1VTTTZPhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...d09004fe49.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
guyo
זה עובד מעולה! בוקסה 12 צלעות או עם הברגה לצורך חליצה, פתח לי גוזון סורר אחרי שכל שאר האופציות לא עבדו.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
haim.menachem
תודה חברים. אישית מאוד אוהב את הכלים של IRWIN (אבל התנסתי רק בכליםפ שלהם לעץ).
מין הסתם - תיכף אזמין את הסט הזה - שיהיה במלאי :))
הסתיים...... חברים, נמרוד - הלכתי עם ההצעה שלך - קידוח (בסוף בלי מגנט - פשוט כי גם ככה זה היה קשה וצפוף ומתיש....) ו-הברזה.
מה שלא לקחנו בחשבון הוא שלמלא אח"כ שמן גרך כזה פתח זאת "ויאה דלורוסה"
אבל עברנו גם את זה. ניראה מה יציעו לי במוסך :)
* מי שנתקל בזה בעתיד - שיקח בחשבון שהקידוח בתנאים האלה לא ניצב לבורג ולכן לאטום אותו זה קשה. מצד שני -במקרה שלי זה הפתח העליון. הסיכוי שסתם ככה יצא משם שמן עד שאטפל בזה כמו שצריך ניראה לי אפסי.
תודה רבה רבה לכולם
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
אמנם כבר לא רלוונטי, אבל מה אומרים על השיטה הזאת :
https://youtu.be/3ochltBWUdE
חשבתי שראיתי כבר את כל האילתורים עם ברגים עקשנים ואז נתקלתי בזה.
פקק ריקון קרטר גיר, הבחור משתמש בכח של הג׳ק….
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
שיטה מאוד מסוכנת, הרצת עלול להחליק ואז ישר עליך..
או שישבור את הרצט.
בשביל זה יש ידית כוח.
לגבי הבעיה המקורית, אני היתי מחמם והרבה, זה ב 90% פוטר בעיות כאלו.
אם אפשר להוריד את המכסה ולעשות על שולחן עבודה עדיף.
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אבי ביטר
אמנם כבר לא רלוונטי, אבל מה אומרים על השיטה הזאת :
https://youtu.be/3ochltBWUdE
חשבתי שראיתי כבר את כל האילתורים עם ברגים עקשנים ואז נתקלתי בזה.
פקק ריקון קרטר גיר, הבחור משתמש בכח של הג׳ק….
א. כדי להיות כנה, אודה שבצעירותי הייתי מספיק טיפש בשביל לנסות את זה. וגם יותר מפעם אחת. וזה לפעמים גם הצליח. אבל ההבדל בין הצלחה לבין כניסה לשרשור האידיוטים הגדול, לא כזה רחוק.
ב. מבחור כזה לא הייתי לוקח שום טיפ לגבי שיטות עבודה. גם כשעושים את זה, יש איך. ראשית הוא עובד עם ראצ'ט על מומנטים גבוהים, בהם צריך לעבוד עם ידית כוח. שנית, הוא עושה את זה עם מאריך לבוקסה, דבר שגורם למומנט לעבוד בכל מיני כיוונים לא נכונים ולהגדיל את הסיכוי שהכל יעוף מהבורג.
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
אז אפשר לשפר
לעשות את זה בזוית אחרת, שאם יעוף, לא לכיווני.
לא עם ראצט כמובן.
קצת מסורבל אבל נראה לי שיעבוד.
לגבי ידית כח, לא תמיד יש גישה כשעובדים בזחילה.
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מוני אורבך
שיטה מאוד מסוכנת, הרצת עלול להחליק ואז ישר עליך..
או שישבור את הרצט.
אשכרה התרחקתי קצת מהמסך כשהוא התחיל להרים את הג'ק ;).
1 קבצים מצורפים
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
אם יעזור למישהו בעתיד, השיטה שעובדת לי:
מרתכים דיסקית בריאה (קוטר 30-40ממ עובי 2-3ממ) לפקק הסורר. הריתוך מתבצע דרך חור הדיסקית.
לדיסקית מרתכים אום בריא. הריתוך מבוצע בהיקף האום.
החום משחרר שם הכל והעסק נפתח ממש בקלות.
בונוס-בסוף נשארים עם אום עבה במקום הפקק הדק שאוהב להחליק מהמפתח.קובץ מצורף 135546
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
מה שעוד אפשר,
זה לקחת מפתח רינג במידה אחת מתחת, לדפוק עם פטיש על האום, זה נכנס בסוף.
ואז לקחת צינור רבע צול באורך מטר ויש מקסימום מומנט,
המפתח לא יצליח לברוח
כמובן שכדאי להציף הכל בשמן חודר (רק אחרי שדופקים את המפתח לאום)
7 קבצים מצורפים
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
אני אתן קצת מארוע חליצה של שני ברגי M6 מנירוסטה מתוך חבק אלומיניום, שנגזרו לי כתוצאה מחוסר תשומת לב עם מברגת האימפקט ;)
תמונה ראשונה- גדמי הברגים - רואים את הקצה החיצוני של הבורג:
קובץ מצורף 135580
לאחר מכן, קידוח חורים במרכז הבורג ע"י מקדחת עמוד:
קובץ מצורף 135581
חליצה ע"י חולץ ברגים עם הברגה הפוכה, עד שהקדח נטחן:
קובץ מצורף 135582
קובץ מצורף 135583
אחרי שהעבודה עם החולץ הפכה קשה מדי, רותכו אומי נירוסטה (M8) עם אלקטרודת 316. צבע מהפנט :cool:
קובץ מצורף 135584
קובץ מצורף 135585
ולבסוף, הברגה החוצה עם מברגת פוטר (לא אימפקט- כדי לא לשבור). מברגת פוטר מפעילה כוח אחיד בסיבוב , בשונה גם מהברגה ידנית עם רצ'ט.
קובץ מצורף 135586
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
אני די מופתע מכל הרעיונות שעלו כאן. שלא לדבר על האדיוט עם הג׳ק שזה big no.
מדובר על מכסה שדי פשוט להסיר את כולו.
גם הרעיון של הריתוך אם אין סכנת התלקחות כביל ( ולא לשכוח לנתק מינוס במצבר לפני).
אני הייתי מבצע הסרה של המכסה ונוהג באופן הבא-
מורידים אותו, קודחים את הפקק מהצד הפנימי של המכסה במקדחת עמוד במרכזו ומגדילים כמעט לקוטר המקורי בלי לסכן את ההברגה ובלי לדחוף שבבים לדפרנציאל.
כיוון המקדח הוא כיוון פתיחת הבורג כאשר קודחים מבפנים.
אחרי שהוא קדוח כבר אין לחצים כלפי ההברגה במכסה ואם המקדח לא פתח אותו במהלך הקידוח אז הוא כבר ישתחרר מכאן באמצעים קלים כמו מברג מתאים או איזמל קוני מרובע או מברז קוני לחליצה. ממש בלי מאמץ ובלי לוותר על עבודה נקיה.
תגובה: בורג עקשן עקשן ... Give me all you gut
יש לי ניסיון מעולה עם שיטת הג'ק - במקרה שלי עגלה + ידית כוח (חבל להרוס ראצט). לא הכי ברור לי מה יקפוץ עלי אם אני בקצה של ידית ההרמה של הג'ק שזה במרחק של כמטר וחצי מהבורג אבל בכיף שיהיה.
יש פה לפחות חבר אחד שפתחנו לו ככה בורג אחרי ששום דבר אחר לא עזר, נתקע לבקשת מרפי בשישי כשפתח מוסך מדרכה להסיר את המוט המיצב האחורי שלו.
לי אישית יש קצת סלידה מלהבה פתוחה על מכלולים של רכב שטח ישן שלרוב מזיע פה ושם.