תמיד רציתי לקנות טנדר והחלתי לבדוק ביד 2 על טנדרים שגם יהיו ביום יום וגם לנסיעה לשטח. סוכם 35K
אח האפשריות שהמליצו לי היא טיוטה היילקס ואחד שראיתי שנת 1995 בלי הטורבו השאלה שלי אם מומלץ שנה אחרת דגם אחר או רכב אחר
אשמח לכל עזרה אפשרית וחוות דעת
Printable View
תמיד רציתי לקנות טנדר והחלתי לבדוק ביד 2 על טנדרים שגם יהיו ביום יום וגם לנסיעה לשטח. סוכם 35K
אח האפשריות שהמליצו לי היא טיוטה היילקס ואחד שראיתי שנת 1995 בלי הטורבו השאלה שלי אם מומלץ שנה אחרת דגם אחר או רכב אחר
אשמח לכל עזרה אפשרית וחוות דעת
בהמשך לתגובה מעליי- הכי טוב רוביקון. תכפיל בה10 את התקציב... בצחוק כמובן.
ההיילקס הוא אגדה חיה.
אין הפתעות ואין מה ליפול.
התקציב שלך מעט נמוך. מעבר לעלות הרכישה צריך לקחת עלות יישור קו. שיפורים.
תעשה בדיקה לעלויות האחזקה וצריכת הסולר לראות שמתאים לך.
תוודא בנסיעה שזה נוח ופרקטי עבורך.
היילקס מ 95 זו עגלה שטחנו לה את הצורה.
נכון זה אוטו שימשיך לנסוע. חלפים יש. הכל אחלה.
זה בעצם היתרון שלו.
יש טנדרים אחרים זולים יותר ועם ביצועים די דומים.
בין אם מצובישי איסוזו וניסן.
במקרה הזה כן הייתי שואף להיילקס.
היילקס דור 5, מה שנמכר בארץ עד מודל 97', רכב שטח אדיר. אפשר לקנות כלים לא משופרים בסכום שכתבת. יהיה מה להשקיע ולתקן. רכב לקנות ולשמור, למי שמתחבר. ת
תעשה סיבוב על הכלים שנמכרים ביד 2 ותראה אם אתה מתחבר.
קריסטליזציה.
תתעוררו הנבלות עשו כבר את שלהן.
Sent from my AGM X2 using Tapatalk
לא יודע לגבי קריסטליזציה
יש לי נבלה מ 93 שיוצרה בתער
אף אוטו צעיר ב 10 שנים לא עושה ועולה ונותן כמוה.
עשו את שלהן? שים מזגן סע בשבילי קקל... באיזה יענו רכב שטח....
רוב הסיכויים שמדובר בנבלה סרוחה.
או בכלי מגה-משופר ולא חוקי שטכנית וחוקית כבר לא יכול/מורשה לנסוע על כביש.
בכל מקרה תצטרך להשקיע הרבה ולא בטוח שזה משתלם.
להיילקס עד 97' אכן שמור מקום של כבוד בהיכל התהילה של רכבי השטח. זה כלי ששווה לשפץ, לטפח ולשמור. אבל זה יעלה כסף.
וכמו שכתבו לך, היילקס שמור במצב יפה יעלה יותר. הרבה יותר.
לפני כמה שנים גם לי התחשק.......
קניתי שנת 96 משופר חצי חצי עם חבר,
החזקנו אותו כמה חודשים,
לא הצלחנו להנות ממנו,
טיול ראשון באוגוסט חמישי שישי שבת איך שהתחיל הטיול המזגן גרם לרכב להעלות טמפ',
כך שהתבשלנו בלי מזגן כל הטיול,
הרכב מקפץ בטירוף, קשה מאוד ולא נוח,
עגלה בכביש,
בקיצור מירמור,
חזרתי לויגו שלי, גם אם הוא לא עביר כמו הישן - מעדיף אותו בכל פרמטר,
כנראה שלבנות אחד ישן שגם יהיה נוח אמין ועביר (וחוקי) זה כבר המחיר של הויגו שלי, ולי זה לא היה שווה,
דניאל
נשמע שנפלת על נבלה אמיתית עם בעיות מנוע שהשליכו על המזגן.
זה מחדד עוד יותר את העניין העגלה בכביש.
מנוע גמור ברכב הספציפי (ואת הסיכוי לנבלה בשנתונים האלו).
זה רכב חלש בכביש מיומו הראשון, אין ספק בכך.
אבל גם כשהיה בדרום הכינרת 50מעלות אמיתיות, בעליות מפוריה, ברכב עמוס מינוס, לא כיבינו מזגן והוא עבד טוב.
מתלים?
כן, עולה כסף ושווה כל שקל.
סליחה, תמשיכו
קובץ מצורף 129604
מה זה עשרה טסטים נוספים מול ההבטחה לאלמוות?
כפי שכתב נמרוד אתה חייב לעשות סיבוב על הטנדר הזה ולראות אם אתה מתחבר אליו. אני לא הייתי בונה עליו לטובת נסיעות יומיומית.
חוצמזה כשהוא תקין מדובר ברכב שטח טוב מאוד , אמין, פשוט, עביר, מנוע חלש ובנוסף מקפץ בקשיחות, מרעיש....בקיצור לא user friendly במיוחד.
אנשים נוטים לקחת ברצינות הומור כשזה לא מתיישב להם עם הדעה.
יש הבדל משמעותי בין דורון או חנן - ששמו יד על ההיילקס כשהיה עוד די חדש, ובמצב רוח של 'יד אחרונה' גם שומרים עליו וגם לא חוסכים אחזקה - לבין כמעט כל היילקס מאותם שנתונים שנמכר במחירים האלו - שבוודאות מורכב בעיקר מחלקים תחליפיים תוצרת סין שהורכבו בעיקר על ידי מכונאים חובבים גם אם 'נחשבים' בקבוצות אלו ואחרות.
כינהיילקס באמת שמור באמת יפה באמת טוב - עולה כנראה הרבה יותר. יש מקרים בודדים של אחד כזה יד ראשונה או שנייה שעבד במשק וטופל היטב ונמכר כי הבעלים שלו מת, או זקן מדי והיורשים לא יודעים או לא רוצים לדעת כמה זה שווה. אבל זה נדיר כמו נאד של פייה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אלה שיושבים על האוצר שלהם שנים. הייתם שמים את הסכומים המדוברים על רכב שכזה היום? למה? בגלל האמינות, הסרנים החיים? מילא כבסיס לאיזה מפלץ עבירות אבל עובדה שלא עשיתם משלכם כזה...
אני רק יכול לחשוב על לקנות כזה כי הוא אוטוטו אספנות, והוא רכב קלאסי. רכב טיולים קלאסי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
לא בסדר.
כי לצחוק על מי שפותח שרשור בתהייה ושאלה לקהילה לגבי רכישת רכב שטח אמיתי ישן זה ללעוג למהות של האתר הזה.
לא יודע מתי הסתכלת במראה לאחרונה, אבל עברו לא מעט שנים, והיילקס ישן הגיע לפרקו והוא במיקום לא רע בקבוצת הקשישים הראויים כפרויקט, יחד עם סיקסים, צ׳רוקים סופות ודיפנדרים ויסלח לי מי ששכחתי את מחמל נפשו הראוי בעיניי עצמו- הכל לוקח כשזה תחביב לנפש.
והתשובה שלי לגבי כמה עולה היילקס ישן במצב טוב+ היא כדי לתת לו פרופורציה מה הוא עתיד לקבל בשביל הסכום שציין שרוצים על רכב אחר, כי אחרת זה נאד של פייה..
אני לא מתייחס לרכב כאוצר, ובגלל זה הוא לא בכספת אלא עבר עד כה מעל 680k קמ שחלק ניכר מהם בטיולים.
בשביל זה הוא קיים.
וכרכב טיולים הוא מצוין בשבילי.
לא צריך ולא רוצה מפלצת עבירות.
היילקס נעול כפול על 31, וסט מתלים איכותי זה רכב טיולים מצוין.
ואם הייתי רוצה כזה כפרויקט ארוך טווח, אז כן, הייתי משלם.
אין לי מושג מה המחירון, שנים לא פתחתי מחירון.
מידי פעם אני שומע בכמה סגרו מכירה של רכב מדוגם (לא מפלצת עבירות, ״סתם״ היילקס מסודר ושמור באמת).
K...
אגב, אני לא צוחק על פותח השרשור, הוא כתב 35 אלף שזה עוד סביר. אני פרוש כתבתי "אני אישית חושב שמי ששם 60~ על היילקס 95 הוא ליצן. זכותי? "
אבל בסדר דורון. זה too close to home בשבילך.
תסלחו לי אבל לא הבנתי מה זה קריסטליזציה בהקשר הזה- בתור אחד שכבר 10 שנים על היילקס.
זה שרימפס קריסטל לפתיונות דייג.
או קריסטל של סוחר סמים שלא מרוויח ככ אז נוסע בהיילקס.
בגדול כן. היום יש לכם אוצר, אני באמת חושב ככה - זה לא היה בצחוק. השאלה היא - היום בדיעבד עם מצב השוק וההיצע - הייתם רוכשים אחד? באיזה סכום? ב70 כמו שנכתב שזה בערך הסכום לאחד במצב טוב +?