https://www.youtube.com/watch?v=6iDyHmANgio
Printable View
גלגל 34 על ג'נט 17......
איפה כל נאומי ההספדה :-)
כל כך הרבה צילומי ריגול עד שזה נראה כמו PR מתוזמר היטב.
בלי סרן חי מלפנים זה אולי אחלה רכב אבל לא באמת מתחרה לרנגלר ולא יהיה אגדת שטח
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
הילוך זחילה?
מוט מייצב מתנתק?
גג מתפרק?
הגלגל שזיו הזכיר עוד מהמפעל?
נראה לי דווקא כמו מתחרה.
בטח לא יגיע לארץ.
נו באמת.
אתם רואים את דלק מוטורס מביאים דבר כזה? ועוד ידני?.....
"הילוך זחילה" מעניין להם ת'ביצה.
אולי איילון מוטורס ושאר יבואנים מקבילים ירימו את הכפפה הזו
נראה להיט.
הלוואי יגיע לכאן...
https://youtu.be/nW3sH5YVhn4
פאק דלק מוטורס. אפשר לחשוב שסמל"ת עושים משהו לקידום הרנגלר בישראל.
דלק מוטורס...
יש לי שתי מילים עבורכם.
ייבוא
אישי
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מהטריילר שהעלה נמרוד נראה שלפחות הפיקו כמה לקחים מסרטון המשלט של הדפנדר החדש, או יותר נכון - דאגו למספר נושאים:
1. צמיגים
2. סרטון ערוך בקפידה וחתוך חלקיק שניה לפני כנראה אי הצלחה...
3. אין קריינות רצף שרק פוגעת במסר.
נראה אם יהיה גם סרטון מלא ...
כבר ראינו רכבי אבטיפוס עם צמיגים ראויים שהגיעו בסוף לאולמות התצוגה עם סנדלים מבזות.
האמריקאים לא מסתכלים ולא צריכים ללמוד מאף אחד על סרטוני השקה (ובכלל). בטח לא מהבריטים העלובים והנחותים
יש שם בסרטון בשניה 23 משהו מעניין. Cutting Brakes?
https://youtu.be/MMWLiAlZOCk
אני מחכה.
שיהיה להיט מכירות.
שתהיה ירידת ערך מטורפת.
כבר אמרתי ש
I'm a Ford guy
??
)ואני אפילו לא יודע מתי ולמה זה קרה לי)
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
יש לך יותר סיכוי להיות בעלים של הדיפנדר החדש מאשר של הברונקו החדש...
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
להיות Ford guy בישראל זה כמו להיות Susita guy באיחוד האמירויות. אתה צריך לבחור את הקבוצה שלך בהקשר המקומי.
אתם לא רואים שזה דיפנדר חדש עם תחפושת?
פורסם תאריך ההשקה הרשמית של פורד ברונקו - 9/7/2020
רק אני חושב שהדבר הזה מכוער תחת?......
תן לי אחד כזה בדיוק בבקשה, מוכן להתפשר על הצבע.. אתה יותר מדי מכור לגריל 5 פסים דרור.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...2c9d9df0a7.jpg
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
לא כמו הבריטי , אבל די מכוער
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה יפה. אפילו מאוד. אתלטי, מוקפד בפרטים קטנים שזועקים רטרו ומנגד, נראים מודרניים. נראה כאילו הוא עומד להתנפל על מישהו/משהו.
ככה זה צריך להיראות!
ומין הסתם זה לא ייראה ככה, ברור לכולכם.
ההוא מהתמונה הקודמת עם בתי הגלגל העגולים וחסרי האופי, הג'נטים האנמיים וכל יחידת החלונות/גג שנראית לא קשורה בכלל, הוא פשוט מכוער. סליחה. יותר מכוער אפילו מהצ'רוקי KL ומהדיסקברי 5.... עיצוב זה עניין חשוב במכוניות כאלה, שנשענות על אמוציות ועל נוסטלגיה לדגמי עבר מיתולוגיים. מה שמכוער, לא נמכר... שוב - ראו KL ודיסקו 5.......
עם זה הם רוצים להתמודד מול הסקסאפיל שמושפרץ לכל הכיוונים מהרנגלר?...... שיהיה להם בהצלחה.
תסתכל על הוידאו שקישרתי. יש שם תמונות של האוטו האמיתי. הוא נראה ככה בדיוק.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הפוטנציאל מבטיח מאוד. גיר ידני 7 מהירויות עם הילוך זחילה, יחידת DIG.... צמיגים 34 מקוריים (במשרד התחבורע היהודי מישהו יתאבד כשיראה את זה ויבין שהוא מוכרח לאשר את זה כי זה מקורי).... מה עוד צריך?
גם לי יש סימפטיה לפורדים. מאז שאני ילד, אגב.
חלק נכבד ממכוניות החלום ברות ההשגה, הספורטיביות של מעמד הפועלים, הפלטפורמות לשיפורים, גם כקלאסיות, נושאות בגאווה את האליפסה הכחולה של פורד.
אפילו היום, הפרייבט שלי, העזר שכנגד של הסופה, פעם משפחתומטית-ליסינג אפרורית והיום עגלה של תפרנים - פוקוס בת 18, עדיין המשפחתית עם ההיגוי וההתנהגות הכי חדים ומהנים לנהיגה שאפשר למצוא. סוס עבודה אמין וקשוח. ממשיכה ראויה לאסקורטים ולפיאסטות ולסיירות של פעם.
בפורד, ללא ספק, מעבר לסופרי אפונים, יש גם מי שיודעים את העבודה ואוהבים מכוניות.
מכיוון שאני זוכר חסד לאסקורט ולסיירה ולפיאסטה ולקפרי, לפוקוס ולמוסטנג ולטורינו ולפאלקון XB קופה (האוסטרלית, של מקס הזועם. זו פורד) ול-F150 רפטור כמובן, ולעוד כמה פורדים מיתולוגיים, אז פרגנתי וטרחתי ובזבזתי זמן על הסרטון הזה.
על הברונקו-ספורט לא בא לי להרחיב. עוד קרוסאובר בסגנון הספורטאז' והטוסון. קטגוריה של אנטי-מכוניות לאנשים ששונאים מכוניות, מביאה ליצרנים את הלחם והקוטג' וזה בסדר. לא מדברים עליו כי כמו כל קרוסאובר הוא מין הסתם רכב שלא ראוי לבזבז עליו זמן, מילים וקילובייטים.
אנחנו מדברים על הברונקו הגדול.
דגם ה-5 דלתות שלו עדיין מכוער טילים/תחת/מה שתרצו. לכאורה יש שם את כל הפרטים הנכונים, אבל מישהו עשה מהם סלט ויצא לו.... נו, מכוער. בעיקר סביב הגלגלים ובתי הגלגלים. מה כל כך קשה לעצב חישוק סגסוגת עם מעט עומק, אפילו רק למראית עין, משהו שלא נראה כמו טאסה מפלסטיק מאוטו-דיפו?..... או בית גלגל בסגנון המזוהה מאוד של הברונקו הקלאסי ולא חצי עיגול פשוט?.......... אבל מה אני מבין. אולי כי רצו לשמור את הטאץ' הנכון לדגם הברונקו-רפטור העתידי....
בשורה התחתונה - פוטנציאל גדול למשב רוח מרענן. וגם הרבה עבודה ופרנסה לסדנאות השיפורים שיתקנו את העיוות העיצובי הזה.
דרור,
מה כל כך אכפת לך איך נראה?
נראה שמבחינה טכנית יש שם את המרכיבים הנכונים.
רק שלא תהיה בעיית אמינות, ואני בסדר עם החבילה הזו.
איך נראה בית הגלגל? אני לא רואה, אני ליד ההגה
דווקא טכנית הוא בעייתי עד שייצא הקיט של סרן חי מקדימה. שלא נרוויח ממנו בארץ הקודש
עיצובית נראה כמו משהו שהתחיל את חייו מרובע ואז נפל לפורד האסימון שזה רנגלר אז ניפחו לו בתי גלגלים. לברונקו הקודם היה יותר אופי משלו
Sent from my iPhone using Tapatalk
גם אני דיי אוהב את המותג פורד וזוכר חסד נעורים למוסטנג דור ראשון, לאסקורט המרובעת, לקפרי עם גג העור, לסיירה העגולה והאוואנגרדית לזמנה. אפילו הייתה לי פורד טאונוס לפני 30 שנה.
משום מה דווקא לברונקו דאז לא התחברתי (מבחינת צורה בכל אופן). החדש בעיני יפה (אבל לא כמו הרנגלר)...
כשיושק סופית, כשנדע מחיר בארץ וכשיהיה לי מספיק כסף, אולי אולי אתלבט בינו לבין ה- JL רוביקון.
https://www.motor1.com/news/432954/2...nOuCMZwx5MHATk
Sent from my iPhone using Tapatalk