ניתן לצפות בעמוד זה:
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3947
Printable View
ניתן לצפות בעמוד זה:
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3947
אני שונא שמשקרים אותי!
ברגע שמנסים למכור לי, שהגבהה + מיגון + צמיגים זה 30K זה מכעיס.
גם אם נבדוק רק את המחיר של הסטים האלו כחדשים זה עדיין לא מגיע למחיר הזה.
אבל שאומר את זה היבואן, שמפרק את הבולמים, קפיצים וצמיגים מהרכב החדש, ובטוח לא זורק אותם, זה כבר זילזול מעליב.
פשוט טמבלים. היו עושים את זה במחיר עלות אמיתי, היו מרוויחים כמה לקוחות שמתנדנדים.
כך, פשוט נתפסים כלא אמינים. אחרי זה, כל השאר לא מענין אותי.
מצטער, כלמוביל לא ארגון לומד.
אין לי כח ואני לא אחפש מה כתבתי פה אחרי ההשקה פאג'רו, אבל אבל זה בטוח היה דומה.
יש דברים אחרים שכן עושים במחיר עלות?
זה שפאקינג טנדר עולה רכב מליון ש"ח זה בסדר?
Sent from my H3123 using Tapatalk
גם אני!
אז החלטתי לבדוק:
1. בכתבה נכתב 20K תוספת ולא 30K
2. הגבהה 6134 ש"ח +994 ש"ח התקנה
3. מיגון: 4179 ש"ח. +889 ש"ח התקנה
4. מיגון סף: 2432 ש"ח + 351 ש"ח התקנה
5. צמיגים של פירלי: 650 ש"ח * 5 = 3250 ש"ח
לפני השחרה של ג'אנטים, הכנסה לרישיון ושאר זוטות יצא 18K.
אם היה לי 1/4 מיליון ש"ח לשים על טנדר, הייתי מעדיף לקנות אחד שכבר מוכן לשטח "מהחנות".
מה שהם מוכרים מתומחר סביר בהשוואה למי שקונה טנדר בלי כלום והולך לעשות את הדברים לבד.
וזה בלי אף מילה על המחיר שכלמוביל קיבלו מאספיר על הקיט הזה. הרי ברור שהם לא משלמים מחיר לצרכן
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מציע לא להיכנס ליבואן או לאספיר לכיס. אני שמח שבכלל יש דגם 'משופר לשטח' גם אם זה במחיר רגיל והתמורה היא פחות ריצות וכאבי ראש.
צמיגי חתך 60 לרכב משופר לשטח? כשיש אפשרות לצמיג באותו קוטר ואותו רוחב אבל על חישוק קטן יותר? אז זה שיפורים שמיועדים לחובבי השטח או לחובבי הפוזה של שטח?
ופעם הבאה... בחיאת יואב, תמדוד כמה אויר יש בין השילדה לבין הסלעים. כי לפי הדגם היוצא, מרווח הגחון כאן, גם אחרי הגבהה, פחות משל המתחרים אפילו בלי הגבהה. אז אם זה לא השתפר.. שום מיגון לא יעזור זה עדיין טנדר נמוך.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ונזכיר שהמיגון גחון של אספיר פריך (למשל בגארנד ויטרה)...
אני חושב שזה מה שמעצבן
אבל צריך להוסיף גם את הקשת
ציטוט:
בשורה התחתונה, כלמוביל מאפשרים ללקוחות ליהנות מערכת שטח מצויינת בתוספת מחיר של 20,000 ש"ח לשלב ההשקה. לפי נציגי כלמוביל, מדובר בערכה שעולה להם אלפי שקלים יותר, ומחירה הרגיל לאחר ההשקה יעמוד על 35,000 ש"ח.
דעתי בנושא חלוקה. מחד – התמורה לתוספת הכסף היא מעולה. ככל הנראה בחיים לא תצליחו לקבל את השדרוגים האלה, במחיר כזה
אני מסכים איתך אבל נראה שבמקרה זה הקונה מפסיד למעט אולי עניין הטרטור ללכת לשפר לבד וגם העובדה שהיבואן לא יכול להתנער מאחריות בגין שיפורים
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
חוץ מזה יש להרוויח ויש להרוויח תוך הטעיית הלקוחות
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לא נראה לי שיש כאן הטעייה. עסקה הוגנת בסך הכל למי שרוצה ראש שקט ולא להתעסק השיפורים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הם אומרים שיעלה לך 35k לרכוש את השיפורים האלה לבד
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
אז לא הבנתי נכון קודם
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
בזמנו חבר קרוב רצה לקנות פג'ארו פרו מהחברה, העסקה התפוצצה כאשר הוא ביקש את הגלגלים /קפיצים בולמים וכו' המקוריים של הרכב- שבכל מקרה הוא נדרש לשלם עליהם מראש למרות דרישת התשלום הנוספת ל"פרו".
בסוף המסכן קנה לנדקרוזר מהחברה המתחרה. - גם כן אוטו אנמי בארבע מאות אלף, אני לא מצליח להבין את זה.
זה בדיוק העניין. אם כבר בודקים את עניין המחיר (ואני באופן אישי חושב שזה מיותר. מי שרוצה שיקנה, מי שלא - לא), אז צריך לבדוק את ההפרש בין הרכיב ה"משופר" למקורי.
קצת מזכיר לי את התרגילים שקבלני בניין עושים עם אבזור לדירות חדשות: "הכיור שווה 2000 ש"ח, אבל אם אתה לא רוצה אותו, זה רק 500 ש"ח זיכוי..."
כששמעתי את המחיר לראשונה, התגובה שלי היתה בדיוק כמו שלכם.
תוסיפו לחשבון את קשת האלומיניום הצבועה, ואת הצביעה של הג'אנטים, שרק זה עלה כמה אלפים.
האם זה מיותר - לטעמי כן. אבל זה כבר בחבילה.
האם הייתי בוחר לבד בסט-אפ הזה של הבולמים והקפיצים? כנראה שלא. אבל כלמוביל עשו עבודה מרשימה ומגישים לפחות לשלב ההשקה חבילה כוללת, שלדבריהם עולה להם כמה ת'אלפים יותר ממחיר ההשקה.
ב 35.0 אשח הייתי מוותר.
מה הגון כאן?
זה בערך המחיר שאם כל אחד היה עושה את בעצמו לבד (כולל כל מני קישוטים שאף אחד לא היה עושה אבל הם כבר עשו), ומזה הם לוקחים לעצמם בחזרה את כל הסטים המקוריים, ומשחילים לאיזה לקוח אחר.
כמה זה שווה לכל אחד זו שאלה אחת, אמירה של היבואן בסגנון "לי זה עולה יותר", מזכירה את הגשש, אבל רחוקה מהאמת - וזה מעצבן.
לא רוצים, אל תעשו, אבל אל תשקרו, אנחנו לא טיפשים.
מי שמזלזל בלקוחות שלו, שלא יתפלא שהלקוחות מזלזלים בו.
תודה יואב!
חסר כאן סקירות רכבים כאלו.
הזלזול הוא קצת שלך..
גם אם המחיר זהה/קרוב מאד,
מבחינתך לקבל רכב מסודר מהיבואן לא שווה משהו?
סט שעבדו עליו כדי שיתאים לרכב, לא שווה משהו?
עלות יום עבודה נפרד של בעל הרכב, לקחת ולהחזיר את הרכב לסדנא לא עולה כסף?
אז אתה לא לקוח פוטנציאלי, ואתה כן נהנה מהתהליך.
בשביל הרבה אנשים זה פותר הרבה דילמות של בחירת הקיט שמבחינתם זה כאב ראש אחד גדול.
זה בעיקר לדעת שאין קונצים עם האחריות
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
zivo,
קח נשימה עמוקה, נשמע מהתגובות שאתה מאוד לא רגוע.
יש כאן הרבה דברים, אין כאן זילזול בלקוח.
הם לא אונסים אותך להתקין את זה.
לא מתאים לך? חושב שיכול להתאים לעצמך סט-אפ אחר? לא רוצה לשלם על השחרה של ג'אנטים - אתה לא חייב.
רכוש את הרכב 'סטוק', ותשפר אותו בהתאם להעדפותיך.
למי שלא רוצה להתעסק, או שמסתכל על הערך של כל החבילה כולה, במחיר ההשקה של 20.0 אש"ח זו עסקה מצויינת.
הם לא מרמים איש, ולא גונבים איש.
לעניין החלקים שיורדים מהרכב - אם הבנתי נכון כי שאלתי את השאלה הזו בדיוק, אסור להם למכור אותם כחלקים חדשים, וגם לא כמשומשים.
לא שזה מעניין אותי , ומי שרוצה שיקנה או שלא, אבל למה הם לא מוכנים לתת את החלקים המקוריים ללקוח?- שהוא יזרוק אותם לפח שלו ...
הרי אתה לא משלם על דגם עם קוד חדש ברשיון שרשום בו ״pro” , לדוגמא רוביקון שאתה משלם עליו תועפות מעל הספורט, אלא משלם מחיר מלא על החלפת חלקים באותו דגם.
1. כלמוביל לא מחליפים את החישוקים, רק צובעים אותם.
2. אני מסכים שטענת ה"זה שווה 35,000 שקלים" לא רצינית, אבל האם זה הדיון? הערכה עובדת מצוין, זה מה שחשוב. בלי ריצות, בלבולים, "קשה לי, רך לי". אני יודע שג'יפולוגיסטים אוהבים לעשות הכל לבד, אבל הרבה לקוחות (כולל אנוכי) ישמחו לקבל ערכה מושקעת ומאוזנת.
3. מה שלי חסר בעסקה זו הגנה על החלק התחתון של הפגוש הקדמי, זו נקודת תורפה.
4. התיאור של יואב הוא על גרסת 'דקאר'. גרסת 'דזרט' הבסיסית מגיעה עם חישוקי 16", וצמיגי BF במידה 245/70R16. זה חתך גבוה יותר, אבל הקוטר הכללי של הצמיג קטן בכ-1 אינץ'. אז מה יותר חשוב, חתך או גובה? הנה, דיון חדש...
נרמז לי שיש מצב שמי שיירצה דקאר עם 16", יוכל לקבל. זה לא מידע רשמי, או בדוק.
מבחינתי, ובימים שכל השוק הולך לכיוון של ג'יפונים פריכים, קיט כזה הוא תוספת ברוכה, וכל הכבוד ליבואן שהשקיע הרבה זמן בכיול המתלים.
אבל בכל זאת חלק מהשאלות סופר לגיטימיות לגרסת שטח שיבואן רציני עומד מאחוריה.
1. בחירה בחישוק גדול, פחות מתאים לשטח.
2. צמיגים, למה אי אפשר לבחור בצמיג at אמיתי.... לbf אין גב? לגודייר? ויש עוד חוץ מהבדיחה הזו
3. לא מבין את ההתעקשות על אספיר.
אין גתוס? אין רסטה?
ולגבי המבחן, תודה יואב,
לי אישית חסר התייחסות לגיר החדש...
להתנהגות האלקטרוניקה בשטח (הבנתי שגם בטיחות אקטיבית נכנסה לטנדרים בשנה האחרונה) וכמו שנאמר מרווחי גחון בגרסה מוגבהת לעומת לא.
https://youtu.be/9wq4V_eV8po
בסרטון נראה שהוסיפו מערכת בקרת ירידה.. שעובדת גם ברוורס.
נראה לי תוספת נחמדה לבטיחות, בנסיגה ממכשול, כמו ניסיון עלייה שנכשל לדוגמא.
אנסה להוסיף מדידה שאני עשיתי, לצערי לא זחלתי לבדוק את הגחון...
2 טריטונים 2018, כמעט 100k, האחד סטנדרט (87סמ כנף קדמית) השני מוגבה סט אפ מלא אולדמן (92סמ כנף קדמית).קובץ מצורף 129754קובץ מצורף 129755קובץ מצורף 129756קובץ מצורף 129757
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
יואב ורמי,
אם אתם דואגים, אני רגוע, אבל אתם (במקרה או במכוון) לא בפוקוס.
אף אחד לא אונס, ואני לא זוכר שהתלוננתי על אונס.
אבל במפורש לא אומרים פה אמת, ואני לא מוכן שישקרו לי בפרצוף, ודי נמאס לי מכל הפירסומים של האוויר החם.
ולכן, בשביל הכייף ובשביל העקרון, שאני נתקל בזה אני מצביע על זה.
ואם כל האחרים היו מגיבים כמוני, אני מאמין שהיה נחסך לנו קצת בלבלול מח, היינו מקבלים מידע אמיתי ואז גם מחירים הוגנים יותר.
לעובדות -
1 - יואב - מה אתה מנסה להגיד, שעל כל רכב פרו שהם מוכרים, הם לוקחים 4 צמיגים חדשים, סט בולמים וסט קפיצים.... שעשו 0! ק"N וזורקים אותם לפח???
נתחיל מהסוף, מההערה של טל על הפאג'רו - אם הלקוח שילם על התוספות, ולא הורידו לו זיכוי על מה שירד מהרכב, למה לא נותנים לא את החלקים שירדו מהרכב? ושאף אחד לא יקשקש לי על בטיחות, מוסך מסודר, אמור להציע לך (לפחות לראות) את כל הבלאי שירד מהרכב שלך.
2- אם לאדם מהרחוב זה עולה פחות מ 20K בוודאי שלהם זה עולה פחות. אין לי שום בעיה ששמים מדבקה ולוקחים על זה מיליון שקל, מי שטיפש, שישלם. יש לי בעיה שלוקחים סט שעולה פחות מ 20K ומציגים אותו במפורש כיקר ואיכותי יותר. זו פשוט הונאה.
שני הסעיפים האלו יחד, ואני אומר פה, והם מוזמנים לתבוע אותי, זה קישקוש ואי אמירת אמת (וזו שיטה וזה חוזר על עצמו).
בפעם הבאה, שדרור יפתח פה בנאום חוצב להבות על שטוקהולום וכו', תזכרו בכל יפי הנפש שהעירו לי פה על התנהגות צרכנית בסיסית.
מי שמשלים עם שקרים קטנים, שלא יתפלא שיפילו אותו על שקרים גדולים.
zivo הפסקתי לקרוא את תגובתך ברמיזה לגבי ולגבי רמי.
חצית גבול.
לגבי החברות האחרות,
בערך את אותה השאלה גם אני שאלתי ממקום של למה בילשטיין? יש שניים שלושה בולמים בעולם שהייתי חושב עליהם קודם. התשובה היתה שלחברות האחרות אין את היכולת לעמוד בקריטריונים של כלמוביל כשהם בוחרים ספק משנה שצריך לתת שירות ולהחזיק מלאים. נכון או לא - לא יודע.
אני מביא את המידע כפי שנאמר לי וכפי שהבנתי אותו. מהתגובה של רמי, אני מסיק ששנינו הבנו אותו הדבר.
מכאן, יכול אדם להחליט שהסט הזה 'שווה לו' או שהוא יעדיף לבנות את הרכב לבד. לדעתי, ותוך כדי כתיבה זה התחדד, בנייה לבד לא בהכרח תהיה משמעותית זולה גם אם מוותרים על הקשת ועל הצביעה כלומר - צמיגים / בולמים/ קפיצים / מיגונים.
צריך להיות סדר בדברים, בתוך עמנו אנו חיים... במידה ויבואן רכב מצהיר על דגם חדש (משופר לטעמו של אחד או אחר) ומגדיר לו שם- "PRO" ,שיפנה בבקשה לקרטל לוי יצחק ויבקש להוסיף שורת דגם ,"PRO" , נגיד ש 10% מעל מחירון הדגם הפשוט - במקרה הזה אין מקום להלין על כלום וחצי דבר, שכל אחד יעשה את החשבון הפרטי שלו.
המקרה פה שונה .
וכאמור ע"י אחרים פה, זה עדיין לא מוריד מערכו של היבואן המסחרי באספקט ההשקעה בשיפור הרכב לשטח, (לא כי הוא אוהב אותנו כלכך ,כן? אלא כי התחרות גורמת לו לעשות זאת).