-
התלבטויות לג'יפ הבא
אחרי שש שנים הגרנד ויטרה דור ראשון ארוכה נמוכה, הרכב היה משופר עד הקצה
ההגנה 3" נעילות קדימה אחורה יחסי העברה ועוד.
מתלבטים מה לקנות.
עדיפות לגיר אוטומט.
עדיפות למנוע בנזין.
רכב 4-5 דלתות למשפחה.
מחפשים רכב שהיה יותר קשוח מה גרנד ויטרה בשטח ויותר מפנק בכביש.
הרכב אמור להיות רכב טיולים אבל העדיפות שישמש את אישתי לנסיעה קצרה לעבודה ( גג 1000 ק"מ בחודש) לא כולל טיולים.
תקציב 50-60 אלף ש"ח
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
האם אתה מתרגש ממגבלת 2 טסטים?
והטרנד החדש - האם שקלת טנדר? (פחות מפנק מsuv אבל יותר מהגרנד שהייתה)
אינדיאני יכול להיות אחלה, אבל הדלק...
טרופר - אבל הגיל
טויוטה - לרוב שחוט
קינג? או שאתה מתעקש על סרן חי אחד לפחות?
בריטי??? אבל האישה
ואם אתה רוצה להיות שונה מהנורמה - רקסטון
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
איפה ההתלבטות? אתה מתאר גראנד צ׳ירוקי wj.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
האם אתה מתרגש ממגבלת 2 טסטים?
והטרנד החדש - האם שקלת טנדר? (פחות מפנק מsuv אבל יותר מהגרנד שהייתה)
אינדיאני יכול להיות אחלה, אבל הדלק...
טרופר - אבל הגיל
טויוטה - לרוב שחוט
קינג? או שאתה מתעקש על סרן חי אחד לפחות?
בריטי??? אבל האישה
ואם אתה רוצה להיות שונה מהנורמה - רקסטון
אכן רוצה לפחות סרן חי אחד, העדפה לשנים.
לא יודע לגבי שני טסטים לא הייתי בסרט הזה,
טסט אחד הספיק לי עם הגרנד ויטרה אבל זה היה רכב יום יומי אז היה לחץ על כל דבר.
עם אינדיאני אז מערכת גז, מומלץ או לא כנראה שלא נדע לעולם.
טנדר פחות מתאים.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
Wj
כנראה שזה הכי נכון.
ואם דיזל אז היפנים.
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אלדר
אחרי שש שנים הגרנד ויטרה דור ראשון ארוכה נמוכה, הרכב היה משופר עד הקצה
ההגנה 3" נעילות קדימה אחורה יחסי העברה ועוד.
מתלבטים מה לקנות.
עדיפות לגיר אוטומט.
עדיפות למנוע בנזין.
רכב 4-5 דלתות למשפחה.
מחפשים רכב שהיה יותר קשוח מה גרנד ויטרה בשטח ויותר מפנק בכביש.
הרכב אמור להיות רכב טיולים אבל העדיפות שישמש את אישתי לנסיעה קצרה לעבודה ( גג 1000 ק"מ בחודש) לא כולל טיולים.
תקציב 50-60 אלף ש"ח
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
גם לי רשימת הדרישות שלך מזכירה מכרז תפור לגראנד צ'רוקי... בהצלחה!
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
omri_t
Wj
כנראה שזה הכי נכון.
ואם דיזל אז היפנים.
או גראנד דיזל :)
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דורון.פ.
או גראנד דיזל :)
לא!!
שמעתי על יותר מידי בעיות טורבו ושאר מרעין בישין בדיזל...
(אם כי הורכב באוסטריה וזה יתרון ברור)
אמריקה = (בנזין + גז).
ואין נעים, נוח וחזק ממנו.
ד.א. אם תוותר על הסרן החי - מגרד מלמעלה את התקציב - הגראנד 2011. שדרוג ממשי באיכויות, בנוחות מרווח פנימי ועוד.
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ש01
לא!!
שמעתי על יותר מידי בעיות טורבו ושאר מרעין בישין בדיזל...
(אם כי הורכב באוסטריה וזה יתרון ברור)
אמריקה = (בנזין + גז).
ואין נעים, נוח וחזק ממנו.
ד.א. אם תוותר על הסרן החי - מגרד מלמעלה את התקציב - הגראנד 2011. שדרוג ממשי באיכויות, בנוחות מרווח פנימי ועוד.
הדיזל עד 2010 אלו עם מנועי המרצדס לא רעים בכלל.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
אלדר אני באותה בעיה שלך, נראה לי שגם השימושים והרכב המשפחתי מאוד דומים לשלי.
לצערי חוץ מחד קרן (האנטר ידני 2010-2012 עם עד 200000 ק"מ) לא מצאתי חלופה טובה לפאגרו.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
אלדר אני באותה בעיה שלך, נראה לי שגם השימושים והרכב המשפחתי מאוד דומים לשלי.
לצערי חוץ מחד קרן (האנטר ידני 2010-2012 עם עד 200000 ק"מ) לא מצאתי חלופה טובה לפאגרו.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
2004 Wj crd 2.7
עם הרכב 4.5 שנים
נהנה מכל רגע...במיוחד ובמיוחד מהחיסכון בדלק
-
גראנד דיזל 2005-10
אחרי כשנתעים וחצי- אחלה אוטו.
יש לי.
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
בקילומטרז' הזה - למה דיזל?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
ההצעה של הדיזל ים ממש קטן, המחירים בהתאם.
לגבי הבנזין כולם מזהרים מבעיות חשמל בלתי נגמרות.
האמת שאחרי הגרנד ויטרה כל רכב נראה ממש מסובך לתחזוקה
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
אלדר...מה אופי הטיולים שאתה הולך לעשות?
בעיקר שבילים עם הגברת והמשפחה?
עושה כמריר/עדשה כל סופ"ש שני?
או פה ושם סיבובים למשלט 21 ופעם בחודש טיול מדבר סטנדרטי של עשוש/נקרות/פרצים/יאיר/מצלעות וכו'...
מה לגבי רכבי אספנות/מתקרבים לאספנות? הרעיון מתאים לך או שאתה מחפש רכב חדש יותר?
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
אופי הטיולים שבלים עם המשפחה פעם בחודש -+ מעלה.
אספנות אופציה טובה השאלה איזה? סיקס פחות.
רכבים גנבים ממש סופה או היילקס לא באים בחשבון( אין איפה להחנות).
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
הייתי מנסה למצוא רכבים שנת 91-92 או כמה שיותר קרוב.
אם תסכים לשרוד 3.5 שנים עם 2 טסטים בשנה אז כבר נכנס לך גראנד צרוקי ZJ, מעט XJ, ודיסקו דור 1...
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
אם גז אז תמנע ממנועי 4.7 .
אתה יכול או zj 4.0/5.2 או wj 4.0 ליטר
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
בקיצר אין אלטרנטיבות לסוזוקי מבחינת עלות אחזקה ועבירות..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
רוב בעיות החשמל שהכרתי ב wj היו ברכבים שהותקנה בהם מערכת גז. תא המנוע שם צפוף וחם, זה לא ממש עושה טוב למערכת החשמל עם אילתורי ההתקדמות של תחילת שנות ה 2000.
לא הייתי פוסל דיסקו 2.
סתם לשם ההשוואה, ע"מ להכניס צמיגי 245/75/16 בwj תצטרך הגבהה של כמעט 3".
בדיסקו 2 (וב 1) לא צריך להגביה כלום...
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
אפשר לקחת גם חמור, עבירות 10, לא צריך לשדרג כלום..
עם כל הכבוד לדיסקו 1, רכבים שכבר מיושנים, רובם רקובים ובלויים, אמנם ישנם כאלה שמטופלים, אך מחירם בהתאם.. וטרם נגענו בחווית הנהיגה, כח מנוע וסתם זוטות.
אגב אותו סיפור עם zj, כולם כבר ראו ימים טובים יותר, למעט אולי כמה בודדים בארץ שנשארו בידיים אוהבות.
עצתי לך, בתקציב שלך חפש כמה שיותר חדש, שמור, וכבר משופר לשטח ללא תלות במותג זה או אחר.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
גם כל ה WJ/WK שחוטים כולם ... [emoji849]
מדברים על סוגי פלטפורמות רלוונטיים לפות״ש.
יש מושקעים או שחוטים בכל אחד מהדגמים.
לפי התאור שלך כל ZJ בהגדרה שחוט יותר מ WJ/WK ושנינו יודעים שיש אקזמפלרים יוצאים מהכלל ויש נבלות בכל אחד מהשנתונים.
שיבחר מתוך הרשימה את המועמד שהכי מוצא חן בעיניו.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
אפשר לקחת גם חמור, עבירות 10, לא צריך לשדרג כלום..
עם כל הכבוד לדיסקו 1, רכבים שכבר מיושנים, רובם רקובים ובלויים, אמנם ישנם כאלה שמטופלים, אך מחירם בהתאם.. וטרם נגענו בחווית הנהיגה, כח מנוע וסתם זוטות.
אגב אותו סיפור עם zj, כולם כבר ראו ימים טובים יותר, למעט אולי כמה בודדים בארץ שנשארו בידיים אוהבות.
עצתי לך, בתקציב שלך חפש כמה שיותר חדש, שמור, וכבר משופר לשטח ללא תלות במותג זה או אחר.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
אני חייב להסכים.
כרכב יומיומי לקנות משהו ישן יותר מ-2010 זה טעות לדעתי וגם אז צריך לחפש משהו שמור ומטופל.
בתקציב שהגדרת אין הרבה אופציות, בגדול טנדרים יפניים, אולי גיפ ליברטי ובגדול זהו...
האופציה השנייה היא לקחת חצי תקציב ולקנות אחלה רכב פרטי בן 5-6 ועוד 30 ולקחת רכב שטח מתחילת שנות התשעים כרכב טיולים נטו אבל את זה אתה יודע כי כבר דיברנו [emoji12]
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
להחזיק שני רכבים זה עוד המון עלויות כפולות נוספות שעשויות להגיע בקלות ל 6-10 אשח.
כאשר מסתכלים על זה בראיה רב שנתית זו טעות.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
גם כל ה WJ/WK שחוטים כולם ... [emoji849]
מדברים על סוגי פלטפורמות רלוונטיים לפות״ש.
יש מושקעים או שחוטים בכל אחד מהדגמים.
לפי התאור שלך כל ZJ בהגדרה שחוט יותר מ WJ/WK ושנינו יודעים שיש אקזמפלרים יוצאים מהכלל ויש נבלות בכל אחד מהשנתונים.
שיבחר מתוך הרשימה את המועמד שהכי מוצא חן בעיניו.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בועז בכוונה סייגתי את מה שאמרתי למעט כמה בודדים, ה zj שלך אכן אחד מאותם בודדים, פתח יד2, תראה את המבחר ותבין על מה אני מדבר.
גם אני בחיפושים אחר רכב ישן וזול בסגנון הזה, אין מציאות.
קשה עד נדיר למצוא zj במצב כמו שלך, קשה טיפה פחות wj, לגבי wk המבחר יותר גדול, אך לא בתקציב של המחפש.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
על כלים טובים ידרשו הרבה.
אין ארוחות חינם.
אין סיבה שידרשו ולא יקבלו על ZJ שמור ומטופל יותר מאשר על WJ במצב נחות.
זה כבר לא עניין של שנתון.
מה שצריך להבין שהמחיר יקבע בהתאם למצב הרכב וכמות התוספות וההשקעה באוטו.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
אגב ליברטי, אמנם יותר קטן וצפוף אך בהחלט אופציה מעניינת, אפשר בתקציב אפילו לעלות לדור החדש שלהם, זה שנראה כמו האח הקטן של הקומנדר..
או צ'ירוקי קלאסיק שעבר ניתוחים קוסמטיים כושלים ועודף בוטוקס..
ראיתי כאלה משופרים יפה, יש להם מערכת טרקשן יעילה יחסית, ואפילו אפשרות להתקדם בהמשך לנעילה נשלטת.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
ליברטי זה אוטו מעניין אבל כמו שאפשר לראות בשרשור של תומר נראה לי שכדי לטייל איתו הוא צריך לעבור מס שינויים מהותיים.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ishc
ליברטי זה אוטו מעניין אבל כמו שאפשר לראות בשרשור של תומר נראה לי שכדי לטייל איתו הוא צריך לעבור מס שינויים מהותיים.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
בשביל לטייל איתו איפה שמטיילים מועדון המליון צריך להעביר אותו מס שינויים מהותיים .. בשביל לטייל .. סתם, מספיק צמיגים .. ומיגון.
-
תגובה: התלבטויות לג'יפ הבא
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
גיא
בשביל לטייל איתו איפה שמטיילים מועדון המליון צריך להעביר אותו מס שינויים מהותיים .. בשביל לטייל .. סתם, מספיק צמיגים .. ומיגון.
עכשיו אתה מגזים. לי ולאלדר יש דרישות דומות לגבי טיולים.
90% מהזמן אתה כנראה צודק ותכלס גם דאסטר יטייל בכיף בטיולים שלנו אבל בשביל ה-10% הנותרים אנחנו כנראה רוצים (ואני כותב כנראה כי אני יודע מה אני רוצה ואני חושב שאני יודע מה אלדר רוצה אבל לא כותב בשמו) צמיגי 31-32, גובה סביר ורצוי נעילה אחורית.