-
המלצה לג'ק הידראולי
מחפש המלצה לג'ק הידראולי (בקבוק) לפאג'רו ארוך, מוגבה 50מ"מ.
לפני נתוני יצרן המשקל העצמי שלו הוא 2.3 טון.
אשמח להמלצה על ג'ק אמין שיתפוס את הנפח המינימלי ההכרחי.
תודה רבה.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaziko
מחפש המלצה לג'ק הידראולי (בקבוק) לפאג'רו ארוך, מוגבה 50מ"מ.
לפני נתוני יצרן המשקל העצמי שלו הוא 2.3 טון.
אשמח להמלצה על ג'ק אמין שיתפוס את הנפח המינימלי ההכרחי.
תודה רבה.
כל גק עמוד עד 4 טון
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
היה כאן שרשור בנושא. חפש.
בגדול החברה שייצרה את הג'קים של הדיסקברי 2, מייצרת ג'ק 3 שלבים לאיווקו דיילי.
אישית אני מנסה לשים יד על אחד.
מה רע בג'ק המקורי?
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
הג'ק המקורי נזל לגמרי. אין לי מושג מה עבר עליו לפני שהגיע אלי. רוצה חדש.
אם המשקל העצמי הוא באזור ה2.5 טון, אז מה המשקל המינימלי שאני יכול להסתפק בו? (רוצה לקנות את הכי קטן שאפשר)
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
העצמי לא משנה,
משנה הכולל.
ואתה יכול לקנות 3t. הם קטנים מאוד.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
המשקל פחות משנה (אתה מרים רק פינה אחת של הרכב ולא את כולו). מה שמשנה זה האורך הפתוח ואורך הסגור.
אתה מתכוון להרים מהמשולש או מהשלדה? בפועל כנראה שאין מנוס מלהזיק שניים אחד קצר ואחד ארוך.
-
המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jonys
המשקל פחות משנה (אתה מרים רק פינה אחת של הרכב ולא את כולו). מה שמשנה זה האורך הפתוח ואורך הסגור.
אתה מתכוון להרים מהמשולש או מהשלדה? בפועל כנראה שאין מנוס מלהזיק שניים אחד קצר ואחד ארוך.
ג׳ק זה גם אמצעי חילוץ ולא רק להחלפת גלגל, ויהיו מצבים בהם תרים גם חצי רכב.
אז כדאי שתהייה יתירות עומס.
יש ג׳ק בקבוק שעולים גבוה למדי, כמו שכבר הוזכר, מכנים והידראולים.
אין סיבה אמיתית להחזיק 2 ברכב.
ג’ק בקבוק טוב+קרש עבה יספיק לכל תרחיש סביר.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
זה נראה סבבה
https://www.campinglife.co.il/p/%D7%...98%D7%95%D7%9F
תכלע'ס כנס לחנויות הגדולות ביצחק שדה ותצא עם ג'ק.
אצלך ברכב אתה מרים מהמשולש התחתון, תמדוד מה המרחק מהרצפה למשולש וקנה ג'ק שיכנס לשם בלי צורך לחפור, כלומר לא גדול מדי. 2 טון מספיק לגמרי מבחינת עומס.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נמרוד
זה נראה סבבה
https://www.campinglife.co.il/p/%D7%...98%D7%95%D7%9F
תכלע'ס כנס לחנויות הגדולות ביצחק שדה ותצא עם ג'ק.
אצלך ברכב אתה מרים מהמשולש התחתון, תמדוד מה המרחק מהרצפה למשולש וקנה ג'ק שיכנס לשם בלי צורך לחפור, כלומר לא גדול מדי. 2 טון מספיק לגמרי מבחינת עומס.
+1
אחסן אותו ברכב במצב עמידה ובנוסף קרש קטן שעליו תוכל למקם את הג'ק בשטח.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
אין סיבה אמיתית להחזיק 2 ברכב.
ג’ק בקבוק טוב+קרש עבה יספיק לכל תרחיש סביר.
אין דינו של רכב עם מתלים נפרדים כדינו של רכב עם סרנים חיים.
בתרחיש של גלגל מפונצ'ר על קרקע קשיחה (שאי אפשר לחפור בה) מעטים הג'קים שיצליחו להכנס מתחת למשולש (ואלו שכן, כנראה לא עולים מספיק גבוה ולא עומדים בדרישת המשקל), ואז אתה חייב להרים מהשלדה. ג'ק שמספיק ארוך להרים מהשלדה זה דבר נדיר יחסית (ויקר) ועלול להביא את הרכב לזוויות צד לא נעימות. קרשים לא יעזרו פה כי המהלך של ג'ק סטנדרטי קטן ממהלך המתלה של הרכב.
הדרך הבטוחה ביותר היא להרים עם הג'ק הארוך את הרכב מהשלדה כמה שצריך כדי שיהיה מספיק מקום לדחוף את הג'ק הקצר מתחת למשולש ואז להרים משם.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jonys
אין דינו של רכב עם מתלים נפרדים כדינו של רכב עם סרנים חיים.
בתרחיש של גלגל מפונצ'ר על קרקע קשיחה (שאי אפשר לחפור בה) מעטים הג'קים שיצליחו להכנס מתחת למשולש (ואלו שכן, כנראה לא עולים מספיק גבוה ולא עומדים בדרישת המשקל), ואז אתה חייב להרים מהשלדה. ג'ק שמספיק ארוך להרים מהשלדה זה דבר נדיר יחסית (ויקר) ועלול להביא את הרכב לזוויות צד לא נעימות. קרשים לא יעזרו פה כי המהלך של ג'ק סטנדרטי קטן ממהלך המתלה של הרכב.
הדרך הבטוחה ביותר היא להרים עם הג'ק הארוך את הרכב מהשלדה כמה שצריך כדי שיהיה מספיק מקום לדחוף את הג'ק הקצר מתחת למשולש ואז להרים משם.
הנסיון האישי שלי הוכיח לי אחרת בלא מעט חילוצים עצמיים בעיקר בגיל טיפשעשרה עם רכבי 2x4 ונסיון צמצום הפדיחה של הליכה הביתה מהשטח לבקש חילוץ.
ג’ק בקבוק סטנדרטי וקרש עבה היו קרש ההצלה, תרתי משמע.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
הנסיון האישי שלי הוכיח לי אחרת בלא מעט חילוצים עצמיים בעיקר בגיל טיפשעשרה עם רכבי 2x4 ונסיון צמצום הפדיחה של הליכה הביתה מהשטח לבקש חילוץ.
ג’ק בקבוק סטנדרטי וקרש עבה היו קרש ההצלה, תרתי משמע.
אמרת הכל, מהלך המתלה של פרייבט הוא קצר. תנסה להרים SUV עם אותו הג'ק ולא תגיע לשום מקום.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jonys
אמרת הכל, מהלך המתלה של פרייבט הוא קצר. תנסה להרים SUV עם אותו הג'ק ולא תגיע לשום מקום.
מי אמר ג’ק של פרייבט?
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
מי אמר ג’ק של פרייבט?
לא אני. תקרא שוב.
מה שאני אמרתי זה שלא תצליח להרים פג'רו או דיסקו 3/4 מהשלדה עם ג'ק בקבוק סטנדרטי, ושהרמה מהמשולש כשצמיג מפנצ'ר לא תמיד אפשרית.
תבדוק אותי.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jonys
לא אני. תקרא שוב.
מה שאני אמרתי זה שלא תצליח להרים פג'רו או דיסקו 3/4 מהשלדה עם ג'ק בקבוק סטנדרטי, ושהרמה מהמשולש כשצמיג מפנצ'ר לא תמיד אפשרית.
תבדוק אותי.
+1.
גם בל"ק לא הצלחתי להחליף גלגל קידמי ללא שימוש בשני ג'קים.
להחליף בסרן האחורי יותר פשוט ומספיק ג'ק אחד.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
בגלל זה הוא אמר ג'ק של פרייבט. הכוונה היא לג'ק מספריים. יש כאלו גם למשקל גבוה.
אישית, אני לא סובל את העבודה איתם בהרמה, ועוד יותר בהורדה, אבל זה עדיף על להחזיק שני ג'קים (אני מדבר על החלפת גלגל בלבד) .
לשמחתי הרבה יש לי רכב עם שני סרנים. לא בעיה שלי.
-
המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jonys
לא אני. תקרא שוב.
מה שאני אמרתי זה שלא תצליח להרים פג'רו או דיסקו 3/4 מהשלדה עם ג'ק בקבוק סטנדרטי, ושהרמה מהמשולש כשצמיג מפנצ'ר לא תמיד אפשרית.
תבדוק אותי.
במצב כמו שתארת נתקלנו בטיול הפנצרים שלנו עם דיסקו 4..
עם פנצ’ר אתה פשוט עולה על אבן/קרש כדי לייצר את המרווח הדרוש, אם רוצים להכניס את הג׳ק מתחת למתלה.
ומצד שני, כשאתה שקוע, אז אותו ג’ק ממוקם מתחת לשלדה..
היינו שם אינספור פעמים.
יש ג’ק בקבוק קומפקטיים וטובים, מכניים והידראולים שנפתחים גבוה.
אני לא אוהב את המספריים אבל הוא יכול להיות יעיל בתור כלי משלים.
אני מסתדר עם בקבוק+קרש עבה.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
במצב כמו שתארת נתקלנו בטיול הפנצרים שלנו עם דיסקו 4..
עם פנצ’ר אתה פשוט עולה על אבן/קרש כדי לייצר את המרווח הדרוש, אם רוצים להכניס את הג׳ק מתחת למתלה.
ומצד שני, כשאתה שקוע, אז אותו ג’ק ממוקם מתחת לשלדה..
היינו שם אינספור פעמים.
יש ג’ק בקבוק קומפקטיים וטובים, מכניים והידראולים שנפתחים גבוה.
+1 להיילקס יש מכני שמתרומם להערכתי לכ 30 סמ אבל התפעול שלו מתיש עדיף הדראולי עם 2 בוכנות.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
במצב כמו שתארת נתקלנו בטיול הפנצרים שלנו עם דיסקו 4..
עם פנצ’ר אתה פשוט עולה על אבן/קרש כדי לייצר את המרווח הדרוש, אם רוצים להכניס את הג׳ק מתחת למתלה.
אם התו"ל שלך זה לעלות על אבן כשאתה נוסע על ג'אנט אלומיניום דקיק (שעולה 8000 שקל) אז אנחנו כנראה לא מדברים באותה שפה.
אני שמח שזה עובד לך, זה לא הופך את זה לנכון או בטיחותי.
נחמד לראות:
https://www.youtube.com/watch?v=T5I4gae00Ho&t=1220s
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jonys
אתה לא רציני..
אם הגאנט היה דקיק ושברירי ונכנסת לשטח, יש לך בעיה אחרת.
לא יקרה לו שום דבר בעליה איטית על אבן/קרש עבה כדי שהג׳ק ייכנס מתחת למתלה.
ואם אתה מתעקש, אז תחפור גומה..
ואיפה הבעיה הבטיחותית?
בהחלפה בכביש אתה לא על ג’ק?
אם כבר, אז כבר..
אז בהחלפה נכונה אתה לוקח את הספייר, וכשהרמת את הרכב, אתה מכניס מתחת לקורת השלדה כמה שיותר קרוב לגלגל המוחלף.
כך, אם הג׳ק קורס או מחליק, הרכב לא נופל לרצפה ולא על מישהו.
מפרק את המפונצר, ומחליף מיקום עם הספייר מתחת לרכב, ורק אז מרכיב את התקין.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
אתה לא רציני..
אם הגאנט היה דקיק ושברירי ונכנסת לשטח, יש לך בעיה אחרת.
לא יקרה לו שום דבר בעליה איטית על אבן/קרש עבה כדי שהג׳ק ייכנס מתחת למתלה.
אסור לנסוע על הג'אנט כהדבר היחיד שמפריד בינו לבין האבנים זה פגר של צמיג שבמקור הוא בחתך 55. אין שאלה, יגרם לו נזק. אתה מוזמן לקבוצת הווטסאפ של דיסקו 3/4, לפחות פעמיים בחודש אנשים מחפשים איפה לתקן ג'אנטים עקומים (ואנחנו לא בעונת הטיולים).
אתה גם עלול לפרוק צמיג פנימה. במקרה של דיסקו 4 זה אומר שהצמיג יקח איתו, לכל הפחות, את חיישן הגובה ואז הדרך הביתה תהיה הרבה יותר "מעניינת".
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
ואם אתה מתעקש, אז תחפור גומה..
תקרא מה שכתבתי למעלה. לא תמיד אתה על מצע שאתה יכול לחפור בו. אני לא מחזיק קונגו ברכב.
עוד לא הסברת לי איך אתה מעלה את הרכב מהשלדה כשהמהלך של הג'ק קטן מהמלך של המתלה.
-
המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jonys
אסור לנסוע על הג'אנט כהדבר היחיד שמפריד בינו לבין האבנים זה פגר של צמיג שבמקור הוא בחתך 55. אין שאלה, יגרם לו נזק. אתה מוזמן לקבוצת הווטסאפ של דיסקו 3/4, לפחות פעמיים בחודש אנשים מחפשים איפה לתקן ג'אנטים עקומים (ואנחנו לא בעונת הטיולים).
אתה גם עלול לפרוק צמיג פנימה. במקרה של דיסקו 4 זה אומר שהצמיג יקח איתו, לכל הפחות, את חיישן הגובה ואז הדרך הביתה תהיה הרבה יותר "מעניינת".
תקרא מה שכתבתי למעלה. לא תמיד אתה על מצע שאתה יכול לחפור בו. אני לא מחזיק קונגו ברכב.
עוד לא הסברת לי איך אתה מעלה את הרכב מהשלדה כשהמהלך של הג'ק קטן מהמלך של המתלה.
אתה מתעקש לעוות את הטקסט למקומות רחוקים..אז אני אבהיר את זה עוד יותר.
לא אמרתי לנסוע על הגאנט.
כשיש לך פנצ’ר, ואתה עומד במקום, והוצאת את הג׳ק, וגילית להפתעתך שהוא לא נכנס מתחת לרכב, כי הרכב נמוך/הקרקע גבוהה וכו.
אז ורק אז(!!), שים לפני הגלגל אבן/קרש, ותעלה עליו עם הגלגל המפונצר כדי שיהיה מרווח לג׳ק.
מרימים את הרכב, לא שוכחים לאבטח עם הגלגל ספייר, מוציאים את האבן/קרש שעכשיו אין לה יותר תפקיד, ומחליפים גלגל.
ככה פשוט ועובד מאז המצאת הגלגל והג׳ק.
עכשיו יותר ברור?
לגבי השלדה:
ציינתי שזה במצב שקיעה, תחזור אחורה לתאור המקור.
אתה מסתכל על המצב דרך העיניים שלך על ג׳ק כלשהו שאתה מכיר, שאין לי מושג מה הוא.
באותו טיול פנצרים עם הדיסקו 4, בעלייה סלעית מערוץ התפנצ’ר עוד גלגל.
הנהג לא עצר באמצע השיפוע, בצדק, כי אי אפשר להחליף שם גלגל ואחורה היה יותר מורכב.
השלים את העלייה על הגאנט, בזהירות ובאיטיות, ולא קרה כלום.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
לגבי השלדה:
ציינתי שזה במצב שקיעה, תחזור אחורה לתאור המקור.
אתה מסתכל על המצב דרך העיניים שלך על ג׳ק כלשהו שאתה מכיר, שאין לי מושג מה הוא.
אני אאתגר אותך. תראה לי מפרט של ג'ק בקבוק סטנדרטי (לא עם שתי בוכנות) שעולה מספיק גבוה כדי להרים דיסקו מהשלדה ועדיין נמוך מספיק כדי להכנס מתחתיה במצב הסגור. לא תמצא, כי פשוט אין כזה. תאמין לי, לא רק אני בדקתי. כל מי שמחליף לג'ק בקבוק בדיסקו קונה ג'ק דו בוכנתי (מרצדס ספרינטר זה תורם טוב).
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
באותו טיול פנצרים עם הדיסקו 4, בעלייה סלעית מערוץ התפנצ’ר עוד גלגל.
הנהג לא עצר באמצע השיפוע, בצדק, כי אי אפשר להחליף שם גלגל ואחורה היה יותר מורכב.
השלים את העלייה על הגאנט, בזהירות ובאיטיות, ולא קרה כלום.
זה שלא קרה כלום פעם אחת זה באמת טיעון מנצח... אם מרפי לא היה בחופש באותו היום, והצמיג היה נפרק לו פנימה הוא היה בוכה כמו ילדה קטנה עם קוקיות.
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
כתבתי לכם כבר, תתחילו לחפש ג'ק של איווקו דיילי. שלושה שלבים. עולה לגובה של כמעט חצי מטר.קובץ מצורף 130045
קובץ מצורף 130046
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jonys
אני אאתגר אותך. תראה לי מפרט של ג'ק בקבוק סטנדרטי (לא עם שתי בוכנות) שעולה מספיק גבוה כדי להרים דיסקו מהשלדה ועדיין נמוך מספיק כדי להכנס מתחתיה.
אייל ענה לך..
ויש עוד.
והבקשה שלך היא סוג של התעקשות למצוא משרה של ״מאלף אריות לבנים״.
בשטח יש אינסוף מתארים ולא יהיה לך ג’ק לכל מצב, צריך גמישות מחשבתית ולפעמים קרש/אבן עושים את ההבדל.
בחירה אישית, אף אחד לא מונע ממך לסחוב ברכב ג’ק עגלה שטוח, גדול כבד ומסוכן אבל שמגיע לשלדה.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ד ו ר ו ן
אייל ענה לך..
ויש עוד.
והבקשה שלך היא סוג של התעקשות למצוא משרה של ״מאלף אריות לבנים״.
בשטח יש אינסוף מתארים ולא יהיה לך ג’ק לכל מצב, צריך גמישות מחשבתית ולפעמים קרש/אבן עושים את ההבדל.
בחירה אישית, אף אחד לא מונע ממך לסחוב ברכב ג’ק עגלה שטוח, גדול כבד ומסוכן אבל שמגיע לשלדה.
התבלבלת. אייל ענה לך. ג'ק בקבוק של איווקו או של ספרינטר (כמו שאני משתשמש) הוא לא ג'ק בקבוק סטנדרטי (חד שלבי) שאפשר למצוא בכל חנות.
אתה מעדיף להביא מהבית קרשים, לסמוך על אילתורים ולהסתכן בנזק של אלפי שקלים ואני מעדיף שישב לי בבגאז' עוד ג'ק שעלה לי 400 שקל.
אני חושב שאפשר לסיים פה.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
יש לי בקבוק 6 טון וגם הוא 20-40 ס׳מ לא מספיק בשביל להרים את הדאסטר מהשלדה. גבולי מאד בכביש. בטח לא בשטח. מרים מהמשולש.
2/3 טון יהיה קצר מעדי לרכב שטח גדול.
להשלמות .. יש לי את המספריים המקורי הדרעק. הבקבוק 6 טון והייליפט עם ליפט מייט.
הבקבוק וודקה. הגיע ממוסקבה. זה 1/4 מחיר שם. והוא שוכב בתא מטען כמה שנים כבר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
"קצת" מקורב ליבואן גדול.
מנסיון של החברה שמשפצים ג'קים (סוגים שונים ועוד מכונות שקשורות לתחום הצמיגים),
הג'ק בקבוק 5 טון הכי אמין .
רענן
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
jonys
התבלבלת. אייל ענה לך. ג'ק בקבוק של איווקו או של ספרינטר (כמו שאני משתשמש) הוא לא ג'ק בקבוק סטנדרטי (חד שלבי) שאפשר למצוא בכל חנות.
אתה מעדיף להביא מהבית קרשים, לסמוך על אילתורים ולהסתכן בנזק של אלפי שקלים
אני חושב שאפשר לסיים פה.
לי יש ג’ק דומה למה שאייל הציע..
אף אחד חוץ ממך לא אמר ג’ק חד-שלבי.
אתה שואל, עונה לעצמך ומתעצבן מהתשובה של עצמך.
-
תגובה: המלצה לג'ק הידראולי
יש בארץ בית מלאכה שיודע לשפץ ג'קים?