האנטר בנזין
דעתכם?
Printable View
האנטר בנזין
דעתכם?
רק בוחנק׳ה
Sent from my iPhone using Tapatalk
המפעל פנה לאחד מחברי בנושא
ברוסית זה נקרא בכלל חאנטר.
נראה כמו New Old Stock.
משהוא שצריך להמכר כחדש תחת רשיון אספנות.
יש לו בכלל אפשרות להיכנס לארץ?
עומד בתקינה?
בסוף כמו כל דבר זה עניין של מחיר.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
למתקשים:
https://uaz.global/cars/suv/hunter
https://youtu.be/xtJotYwt-3Y
אני אומר, בטח, בכיף. אני לא אקנה אבל כל אלו שמתגעגעים לדיפנדר אמורים להיות מבסוטים.
מנוע רוסי ЗМЗ-409 או GM-כרגע אינני יודע
תקן EURO5\6
סרנים חים\גיר ידנית\קפיצים קדמיים\ Leaf spring מאחור
2X4 עם חיבור סרן קדמי
נעילה אחורית\קדמית
אז זה בעצם המחליף לדיפנדר...
רכס מזמין 2.
Sent from my iPhone using Tapatalk
על פניו נשמע כמו צעצוע מעניין. מצד שני, זה גם מה שחשבתי לפני שקניתי ניבה...
אני כנראה בין הבודד(ים) פה שהלכו לסלון בפאתי מוסקבה ועשו נסיעת מבחן על זה :)
ועל פטריוט שהוא הגרסה המפוארת .. נגיד דיסקברי מול דיפנדר .. ההם ההם ...
תחושת הנהיגה עוד מלווה אותי בלילות מיוזעים.
אגב, מחיר פטריוט חדש / האנטר חדש על הכביש הכי מפואר שיש .. זה 1.2 מליון רובל. סביב 50,000 שח
כך זה נראה
גרשון. כך זה באמת נראה ;)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...26709363.plist
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...9574d090.plist
מזכרות מהביקור בסוכנות уаз
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...f23c2a2861.png
Sent from my iPhone using Tapatalk
לפני המון שנים, נגיד סביב 2003/2004 .. יוני110 נתן לי סיבוב על הדיסקו 3 דלתות שלו ... זה היה בחולות של תל ברוך. בבור.
לחצתי גז .. וכלום לא קרה .. ( זה היה לפני שהוא החליף לידני ) לחצתי עוד גז .. הרעש של המנוע קצת השתנה .. וזהו .. שאלתי אותו מה קורה .. זה נורמאלי ?
הוא אמר , בטח .. אם אתה רוצה שהאוטו יזוז .. תן גז !! ....
נשבע לך המחשבה הראשונה שעברה לי בראש, זה הזיכרון ההוא.
זה בחניה של פרו גיפ המוסקבאי. סדנת דיגום.
Sent from my iPhone using Tapatalk
קיבלתי הצעת חברות מספר הפנים לקבוצה שנקראת UAZ ישראל?
לזו הכוונה גרשון?
יש באמת גוף מסחרי / חברה שמתכוונים לייבא לארץ UAZ באופן סדיר ורשמי?
בתמחור נכון על אף פשטותו וחסרונותיו זה יכול להיות מגניב לגמריי...
לפי מה שגיא כתב שדגם האנטר עולה שם 50,000 ש"ח אז בארץ זה אמור לעלות כ- 120,000 ש"ח....מחיר פצצה לרכב שטח קשוח ומוזר דנדנש מהניילון
ישירות מהמפעל\יצרן
לגבי המחיר-מוקדם מדי לדבר.....
כאן פתחתי את הדף שלהם-קצת היסטוריה
http://gershon.ucoz.com/index/uaz/0-145
קראתי את הדיון בעיניין רב- הבעיה העיקרית היא שלדגמי UAZ אין תקינה ליורו 6. לפחות לא שאני יודע ולא לפי פרסומים שלהם. אני לא קובע את זה כתורה מסיני "כי ככה קראתי באינטרנט"- אבל זה מה שהיצרן מפרסם. בישראל כן קיימים היתרים לסמול סריז- אבל זה לחשמלי כי שם אין בעיית זיהום. לפי היצרן עצמו- הדיזל הוא יורו 4 והבנזין הוא יורו 5. ב1 בינואר יכנס יורו 6 IFC FCM - גם לישראל, ולמרות שהשינויים מינוריים יחסית (מד צריכת דלק בזמן אמת) עדיין אין לי מושג כיצד הרכב יעמוד בהם.
לגבי הוואן שלהם- ה"בוחנקה" (נדמה לי שזה השם) - יצא לי לנסוע ביצירה המפוקפקת הזאת בקזחסטן (היא אגב המדינה הנפלאה ביותר בעולם, כל המדינות האחרות מנוהלות על ידי ילדות קטנות, מדובר במדינה שהיא מצטיינת ביצוא אשלגן, בין היתר לנוכח העובדה שלמדינות אחרות יש אשלגן נחות באופן יחסי). מדובר בסוג של גרסה חקלאית מחרידה של טרנזיט/פיג'ו J5 משנות השבעים, שתחתיה תקעו צמד סרנים חיים. מה שכן, החימום עובד טוב כי אפשר לשבת על הקופסה שמכסה על המנוע - שתקוע בין הנהג לנוסע- ואז נעים וחמים בתחת.
למען האמת, זה רכב שהלוואי והיה לנו "במערב" (אצלי חומת ברלין עוד קיימת)- אין ספק שאם היתה בישראל גרסה מסחרית קשוחה של קיה בסטה, טויוטה הייאס ודומיה, אבל באמת משהו קשוח, היה לזה שוק בקהילת האוברלנד. נתקלתי בעולם בלא מעט מיצובישי דליקה ויונדאי סטארקס 4X4 שעשו דברים די רציניים.
גרשון, יקחו אותך בבוביק? [emoji23]
לחובבי הטנדרים
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...9e51739948.jpg
בוביק קיוסק
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...786006ae60.jpg
בוביק קאמפר / קיט
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...4882bfcda7.jpg
זה מתחרה במחיר בסמוראי החדש?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
מי שרוצה לייבא צריך להכיר היטב את המסמך 'דרישות חובה לרכב מנועי' שבאתר משרד התחבורה.
לדעתי להאנטר יש כמה פערים מול מסמך התקינה הזה.
חוץ מזה - מגניב. בטוח יש שוק במחיר המתאים. צריך לזכור שכדי למכור מכוניות לא מספיק רכב טוב במחיר טוב. המפתח הוא בשירות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
זה רכב דיי אמין. מבחינת מה שאתם לרוב דורשים ( ניתן לתקן עם סלוטייפ וחוט ברזל ) אבל פחות .. כי המנוע ממוחשב.
מכנית זה ברזלים נטו .. הרבה ברזלים ...
מבחינת הסלון אפשר להגיד שסמוראי פתוח 86 שהיה לי פעם יכול להחשב רכב פאר לידו .. איכות ההרכבה. הגימור הפלסטיקים ( המעטים ) .. הברגים החשופים והניטים הבולטים שיש בסלון. מזכירה קצת את התומ׳ת שהייתי חתום עליו בצבא.
כשדרור כתב את המבחן על הדאסטר שלי. מודל 2014 שהיתה הדגם ה׳חדש׳ באותו הזמן. אז חלק מהבדיחות היו על המיקום של הגבההת המושב או כיוון המראות החשמלי. או ידית בקרת המהירות האוטומטית ... בחאנטר לא תוכלו לצחוק על זה כי .. אין ... תדמיינו רכב שהונדס בשנות החמישים המאוחרות. ועדיין נבנה בדיוק אותו דבר. החליפו את הוינקרים ללד. החליפו את הידיות לפלסטיק מודרני במקום בקליט פריך ... וזהו.
המנוע הוא מנוע חדש. זה נכון. לא תכנון רוסי. Z משהו. אירופי.
גם הדיזל וגם הבנזין. שניהם חדשים. מרגישים כמו כל אוטו מודרני ( אני נהגתי על הדיזל ) .. נשמע ומרגיש כמו ה td300 מהדיסקו.
העברת הילוכים .. לא חלקה ושקטה כמו שאנחנו מכירים כיום אלא סוג של טרקטור ... אבל מדוייקת. מכניקה שמרגישה כבדה .. אני לא מצליח לזכור אם ההאנטר היה עם 4/4 קבוע לכביש אבל הפטריוט כן. ( כנראה אותו טרנספר ) בלי tod ובלי שטויות. בהאנטר ידית מכנית. בפטריוט כפתור חשמלי .. כל השאר .. חלונות חשמל / מראות וכו .. כרגיל. ( לפחות מהדאסטר )
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...7e0a3df691.jpg
מבחינת איכות חיים בסלון .. נסעתי רק בכביש. ולא הרבה. דיי קמצנים שם בנסיעות מבחן.
והיה דיי פקק. אז קשה להתיחס.
אבל המתלים היו על הצד הקשיח. אפשר להשוות עם הדאסטר אחרי הקפיצי הגבהה .. גם הרעש בקבינה מזכיר את הדאסטר.
ההאנטר היה עם 300 קמ. והפטריוט עם 700 על השעון.
אז אולי האוטו עוד לא ׳נפתח׳...
מהצד החיובי. יש לזה צמיגים עם הרבה דופן.
אה ! ... יש נעילות דמוי לוקרייט ;) מחיר כמו הנעילות של הדאסטר.
חייב לציין שכל הרוסים ששמעו אני מתלהב מהאוטו ( פטריוט .. כי סופה פתוחה אף פעם לא עשתה לי את זה ) צחקו ואמרו שחבל על הזמן כי האוטו 99% לא תקין וחייבים חבר קרוב במוסך ( כנראה גרשון מתכנן על זה מבחינה כלכלית ) אבל בתכלס. על הכביש. בפקקים רואים המון פטריוט. ומעט האנטר.
בשביל 50 אלף שח זה אחלה אוטו לדעתי. אולי גם בשביל 120 אלף.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז יש כבר פרופיל בפייסבוק ופרסומים בקבוצות שונות
ללא יותר מידי פרטים
https://www.facebook.com/uaz.israel.7
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
במחיר מתאים ועם מפרט מתאים (צמיגים 32, נעילה או נעילות) ועם מוסכים נורמליים - זה יכול להיות הרכב שיחזיר אנשים לרכבי שטח אמיתיים, אחרי שתעו בשדות הsuv והטנדרים.
אבל המפתח הוא מחיר ומפרט - אם לא יהיה סביר (צמיגים במידה מתאימה למדבר! ולא 225/75r16 של רוסיה) אז לא יהיה תחרותי לכלום וחבל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מה שאמר אסף
צמיגים 32 ומעלה, נעילות ותמחור נכון 120 עד 130 אש"ח ויש פה קלף מנצח לחובבי השטח הקשוח.
120-130K זה יקר לאוטו כזה.
זה מאוד מזכיר סיקס/סופה - בייעוד, במבנה, בצריכת הדלק, באין-עידון, באיכות ההרכבה והגימור..... אבל עם הרבה פחות ביצועים ועם תכנון מיושן בהרבה.
נכון שהוא חדש מהניילון, אבל זה עדיין המון כסף עבור רכב גס של עולם שלישי, ספרטני ובסיסי ביותר גם בהשוואה לג'ימני דור-קודם. אני בספק אם הוא עומד בדרישות תקינה בסיסיות בישראל ואני לא מתכוון רק לתקני זיהום אויר יורו 5-6 אלא גם לרמת בטיחות נמוכה ביותר (אבזור בטיחות, מבחני ריסוק וכו') ואבזור הכי בסיסי שאפשר.
אני אוהב את הלוק הקולחוזניקי ואת אוירת הרטרו שלו ומין הסתם, כמו כל אוטו של פעם, כנראה יש לו המון אופי ורבים כמוני גם יאהבו אותו.... הוא יכול להיות יופי של רכב-שטח לעבודה קשה ופלטפורמה מצויינת לשיפורים - אבל כדי להצליח באמת, המחיר צריך להיות יותר זול. נגיד 100K.