משטרת ישראל מפנקת (או שלא)https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...47bae967ae.jpg
Printable View
משטרת ישראל מפנקת (או שלא)https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...47bae967ae.jpg
זה פטרול
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
האמת, עושה חשק לזרוק עליו אבנים
טרי מהיום, לפני שעוטפים עם זה דגים:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...2840f9f3cb.jpg
בסופה הממוגנת הבעיות היו יותר חריפות. אבל אז היה תירוץ, היינו תמימים יותר, וההסבות החפיפניקיות היו מקובלות.
אולם, יש שם כמה בעיות שהם לא ציינו. הגיר הוא אוטומטי? (אמרו מצב פארקינג?) האם הפין של הP יעמוד בעומס, ויותר חמור, מה הסיכוי שהם לא יטגנו את הגירים כמו באבירים? כמה נהגים ידעו שבעליות צריך לשלב לlow, גם אם האוטו "סוחב"?
הסופה והדפנדר היו ידניים, אז הם בלמו בירידות. אבל היום הדרישה המבצעית היא לאוטומט.
והרכב (דוד היילקס) אאל"ת אכן שוקל יותר מהמשקל המותר המקורי של ההיילקס. כנראה שלא חיזקו את מערכת הבלימה בכלל, או לא מספיק לצרכים בפועל.
בכתבה מצויין שהם נרכשו ללא מכרז.
עכשיו יותר מובן לי כיצד הרכב הזה שנראה כמו הנדסה של ילדי כיתה ג מהפזורה,נכנס לשירות.
ואני מתנצל אם ילדי הפזורה נעלבו.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אתה ממש רוי בוי של עולם הג'יפים...
היילקס... בלם חניה..... נו... מה חדש?
בסדרה השניה החליפו תיבת העברה ל4x4 קבוע כדי שיהיה אפשר לשלב low גם בעליה להר.דב בלי ניתוק יזום של ADD
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
בתור חייל שלא היו לו רגליים של גיבור על, הייתי צריך לגייס את כל הכוחות שלי כדי להצליח לנעול גלגלים.
הבעיה היתה לעצור בעליה. בלתי אפשרי אם אתה לא משולב 4x4. האחוריים לא עוצרים ועל הקדמיים אין משקל והם פשוט מחליקים ומתדרדרים אחורה.
אבל כאמור, אלו היו הניסיונות הראשוניים של הצבא לרכב ממוגן וזה מתקבל בסוג של הבנה.
יצא לי לראות את הרכב הזה מקרוב, לצערי לא לנהוג.
יצא לי, לצערי, גם לראות את הדוידיוטה מקרוב. לשמחתי, לא לנהוג.
היצירה של פלסאן נראית מעולם אחר.
גימור, תכנון, ביצוע ברמה גבוהה. אפילו שימרו את מערכות הבטיחות המקוריות, כולל סטייה מנתיב וכאלה.
מאמין שבנהיגה הוא גם ירגיש הרבה יותר נכון.
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
לסופה סטנדרטית יש ברקסים מחורבנים כבר במקור. לא רק ללא מיגון, גם ללא גג....
הסופות הממוגנות נסעו על צמיג מקורי קטנטן (235/75R15) מה שמקל במקצת על עבודת הבלמים. אבל כבר עם צמיג 31 עוצמת הבלימה בסופה בהחלט לא מספקת. עם 33 ומעלה זה כבר אסון.
מין הסתם יש הרבה מאוד אפשרויות ואסכולות לשיפור מערכת הבלימה בסופה - רובן סביב החלפת מגבר הבלם למשהו חזק יותר. כל מיני הידרובוסטים למיניהם מסוואנה וכו' שפותרים את הבעיה. המהדרים עושים הסבה לדיסקים אחוריים - כל מיני אלתורים ברמות התאמה ויעילות שונות כולל קיט מסודר שמגיע מארה"ב. כולם עדיפים משמעותית על המקור ומביאים את האוטו לרמת בלימה שמקובלת בפרייבטים מהשורה.
לגבי כלי רכב ממוגנים....
בתקופת הסופות הממוגנות שירת בצה"ל לזמן קצר מאוד טנדר ניסאן ווינר ממוגן. הרכב הזה פשוט קרס לחלוטין כתוצאה ממשקל המיגון תוך פרקי זמן קצרים להדהים. לעומתו הסופות הממוגנות היו מופת לעמידות ולהתנהגות.
אחת הסיבות שפלסן לא מוכרים כלים, במיוחד כלים כאלו למדינות כמונו, זה שהמוצרים שלהם הרבה פעמים פשוט טובים מדי. אחת הדוגמאות המבריקות זה הכישלון של הקרקל להימכר לצה"ל, על אף היותו כלי עדיף משמעותית בכל היבט טכני (כמעט) על פני המתחרים - ועדיף בפער בלתי נתפס בהיבטי הבטיחות הפאסיבית כנגד איומי נק"ל.
למה זו בעיה? כי יש לזה תג מחיר, ומדינת ישראל לא רוצה לשלם את זה. מבחינת הפקידונים עדיף שניסע בדוד, עם חורים בליסטיים שאני מעביר דרכם את היד ויכולת מיגון שעוצרת זבובים, אבל רק כשהם לא כועסים.
התלונה הכי קשה של המשטרה על הקרקלים (והם קיבלו דור ראשון, שם באמת היה הרבה מה לשפר) הייתה שהפלסטיקה החיצונית (ידיות, חיפויים) לא עומדת באבנים שהם חוטפים. הם צדקו, כמובן, כי זה מה שקורה כששמים מנגנונים של Southco. פלסן פשוט החליפו להם (ועדיין מחליפים), בעלויות לא מבוטלות.
הלוואי שכולם היו עובדים ברמה הזו. לכו תראו כלי כזה מקרוב פעם. תסתכלו על המנגנונים, על המיגונים הכבושים, על הפלסטיקות בייצור עצמי, על העיצוב והנדסת האנוש. פלסן מסחרית אולי לא המודל הכי נכון, אבל עבודות ברמה אחרת לגמרי.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
המכרז בו התמודד הקרקל מעולם לא קרה....
הדוד נדרש על ידי אנשי האמלח להיות קטנטן - לתמרן בקסבות. והדוד טויוטה - למיטב ידיעתי לא זכה במכרז, אלא היה אילוץ. ובהתחלה היה על בסיס סדרה 70 שפשוט לא עמד בעומס, ההיילקס הצליח הרבה יותר טוב.
התקלות הנשנות וחוזרות ב ADD הן תוצאה של ניתוק כדי לאפשר מצב 2low וכבר מהמנה השנייה הנושא נפתר על ידי תיבה של לנדקרוזר וסרן קדמי בלי ניתוק.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
הסיבה שבסיסה הסרנים של הקרקל הראשון היה 116", היא יכולת התמרון.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
כיוון שהייתי טיפה מעורב בייעוץ פה ושם, לא מרגיש בנוח לפרט בפומבי.
שורה תחתונה היו בעיות וההיילקס היה יותר טוב בתחומים מסויימים. בעייתי ביותר בתחומים אחרים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
בדיחה עצובה.
בפעם הבאה שיתנו לשלומי שרגא לתכנן כדי שלחיילים בשטח יהיה רכב טוב.
יש התקדמות.
קובץ מצורף 141792
"תא עצורים מרווח". ארגז של טויוטה היילקס.
היי, הג'יפ, המקורי
Sent from my SM-J710F using קובץ מצורף 141795